Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. regi.nrg
z pewnoscia masywniejszy
2. cyk
Wygląda ciekawie i imponująco, zobaczymy jak szybki będzie.
3. REDY
na Plus
4. jfc
No różnice są spore:
Wyraźnie przedłużona środkowa część bolidu - większy rozstaw osi,
Chyba trochę skrócony przód,
Bardzo zakombinowane przednie skrzydło w porównaniu z bardzo prostym zeszłorocznym,
Płetwa rekina,
Dziwne montowanie lusterek,
Dodane miejsce nad wlotami powietrza na reklamę royal challenge ;)
5. mentos11
Ale numer ostatnie zdjecie jest lustrzanym odbiciem! Który mądrala zauważył?
6. kempa007
hehe musialem to zrobic, bo fotka z ubieglego roku byla inna. Tak samo wczesniej robilem ;-)
7. quick B
Bardziej rozwinięte przednie skrzydło i mocniej rozbudowany korpus vhyba też nieco dłuższy.
8. Bmw-Sauber_fan
widac ze ida swoja droga i nie zerzneli projektu red bulla tak jak niektorzy. brawo i powodzenia
9. tReNt
Mogłes Kempa porównać równając przednią oś... albo przód ogólnie... bo bolid się wydłużył do tyłu (przesunięcie masy ze względu na bak i przednie opony - zmniejszenie podsterowności)
10. kempa007
a jaka to roznica? Zrobilem tak bo na bialym tle slabo widac nos, z reszta nie rownalem do tylu tylko do tylnych opon...
11. LoLeK_LOL
Ping Pong zastapi Petrova podczas testow... a tutaj oczywiscie nic o tym nie ma
12. jar188
@11. LoLeK_LOL, A skąd ty masz takie info, bo żaden poważny portal o F1 nie podał takiej informacji a Renault też tego nie potwierdziło, wiec po co się wyrywasz z takimi informacjami?
13. ripazha8
byl na powaznym portalu internetowym wp
14. cyk
oni zawsze wszystko wiedzą najlepiej :)
15. walerus
No ładny...
16. Anteaus
Generalnie tak jak u wszystkich . Bolid bardziej nadmuchany mniejsze wloty powietrza i zmienione ospojlerowanie
Swoją drogą to tak sobie pomyślałem czemu w końcu ktoś nie zrobi czegoś z tymi lusterkami ?Zamontowanie jakiś kamerek i monitora w kokpicie na pewno zmniejszyłoby opór powietrza. Czyżby to nie miało żadnego znaczenia tam gdzie walczy się o ułamki Cx
17. fezuj
Bolid jak bolid każdy coś nowego kombinuje, ale co to jest to się w praniu dopiero okaże.
18. arecki__
16.
Oczywiście specem nie jestem, ale być może więcej korzyści płynie z możliwości odpowiedniego skierowania strumienia powietrza? No i nie wiadomo czy przepisy pozwalają na motowanie kamerek i monitorów. Inna rzecz: czy waga takiego sprzętu z okablowaniem nie przewyższyłaby klasycznych lusterek...
19. Konik_mekr
18. arecki__, ale wiesz, w bolidzie i tak montuje się balast, kamery są również (w końcu sa ujęcia on board), a taki system nie ważyłby zbyt wiele. Jak dla mnie pomysł bardzo ciekawy, gratuluję kreatywności;)
20. Bartec
A propos porównań, uważam, że bez sensu są prośby o jakieś tam wyrównanie zdjęcia żeby zobaczyć długość czy co innego. O ile zdjęcie nie jest robione w dokładnie takim samym ustawieniu aparatu i obiektu fotografowanego bla bla bla itd. to żadnych porównań poza oględnymi zrobić się nie da.
21. Anteaus
Waga tego sprzętu jest żadna także możliwe ,że chodzi o przepisy
22. Oset72
Powinniscie sie postarac chyba o angaz w ktoryms teamie :)))
23. Bartec
Co do lusterek to w przepisach na ten rok jest w punkcie 14.3 regulaminu FIA jest że
1. muszą być dwa
2. muszą mieć wymiary 150 na 50mm
3. muszą być umieszczone nie bliżej niż 250mm od osi kokpitu
To tak w skrócie bo w regulaminie jest to opisane dokładniej. Poza tym delegat FIA "musi być usatysfakcjonowany" praktyczną demonstracja faktu, że kierowca widzi w lusterkach co ma za sobą.
24. Dr Prozac
Przednie skrzydło jest zeszłoroczne. Mieli takie w ostatnim wyścigu.
Ciekawie z tyłu wygląda, chciałbym fotkę dyfuzora obejrzeć.
25. figo7
Coś mi się wydaje że Force India w tym sezonie jednak coś będzie mogła zaprezentować daję im 8 punktów i jedno trzecie miejsce .
26. biter1
Pytanie, na innym portalu - nie branżowym - przeczytałem że VJM03 ma "Połączoną z tylnym skrzydłem obudowę silnika" Ok ja widzę że ma płetwę rekina ale nie dopatrzyłem się żeby była połączona z tylnym skrzydłem to raz a dwa czy takie połączenie było by dozwolone w przepisach?
Czy ja jestem ślepy czy autor tamtego artykułu niedowidzący i nie ma połączenia żadnego?
27. fabian
No to hindusi zrbili całkiem nowe auto!
28. pbg
fakt, że chyba nowe ale innowacji w pakiecie aero to ja się tu zbytnio nie dopatrzyłem wręcz przeciwnie cały samochód przypomina mi zeszłoroczne konstrukcje, ale może to tak ma być bo nadmierny docisk na pewno będzie miał wpływ na apetyt V8... ciekawe jak podłoga i dyfuzor
29. Forza Ferrari
Bardzo dobry chociarz będzie miał większy opór powietrza ale sądze że ma spory potencjał ten bolid;]
30. melo
Bardzo dobrze widać na przykładzie Force India jak ewoulują przednie skrzydła.
31. zaq12wsx
Zobaczymy jak będzie się spisywał na testach, a tak w ogóle to fajny
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz