komentarze
  • 1. regi.nrg
    • 2010-02-09 10:24:16
    • *.opera-mini.net

    z pewnoscia masywniejszy

  • 2. cyk
    • 2010-02-09 10:46:34
    • *.tktelekom.pl

    Wygląda ciekawie i imponująco, zobaczymy jak szybki będzie.

  • 3. REDY
    • 2010-02-09 10:46:46
    • *.pz3-nat.espol.com.pl

    na Plus

  • 4. jfc
    • 2010-02-09 11:07:03
    • *.160.92.82

    No różnice są spore:
    Wyraźnie przedłużona środkowa część bolidu - większy rozstaw osi,
    Chyba trochę skrócony przód,
    Bardzo zakombinowane przednie skrzydło w porównaniu z bardzo prostym zeszłorocznym,
    Płetwa rekina,
    Dziwne montowanie lusterek,
    Dodane miejsce nad wlotami powietrza na reklamę royal challenge ;)

  • 5. mentos11
    • 2010-02-09 11:11:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ale numer ostatnie zdjecie jest lustrzanym odbiciem! Który mądrala zauważył?

  • 6. kempa007
    • 2010-02-09 11:14:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe musialem to zrobic, bo fotka z ubieglego roku byla inna. Tak samo wczesniej robilem ;-)

  • 7. quick B
    • 2010-02-09 11:19:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardziej rozwinięte przednie skrzydło i mocniej rozbudowany korpus vhyba też nieco dłuższy.

  • 8. Bmw-Sauber_fan
    • 2010-02-09 11:29:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widac ze ida swoja droga i nie zerzneli projektu red bulla tak jak niektorzy. brawo i powodzenia

  • 9. tReNt
    • 2010-02-09 11:32:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Mogłes Kempa porównać równając przednią oś... albo przód ogólnie... bo bolid się wydłużył do tyłu (przesunięcie masy ze względu na bak i przednie opony - zmniejszenie podsterowności)

  • 10. kempa007
    • 2010-02-09 11:37:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a jaka to roznica? Zrobilem tak bo na bialym tle slabo widac nos, z reszta nie rownalem do tylu tylko do tylnych opon...

  • 11. LoLeK_LOL
    • 2010-02-09 11:40:21
    • *.icpnet.pl

    Ping Pong zastapi Petrova podczas testow... a tutaj oczywiscie nic o tym nie ma

  • 12. jar188
    • 2010-02-09 12:20:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @11. LoLeK_LOL, A skąd ty masz takie info, bo żaden poważny portal o F1 nie podał takiej informacji a Renault też tego nie potwierdziło, wiec po co się wyrywasz z takimi informacjami?

  • 13. ripazha8
    • 2010-02-09 12:31:05
    • *.unitymediagroup.de

    byl na powaznym portalu internetowym wp

  • 14. cyk
    • 2010-02-09 12:32:24
    • *.tktelekom.pl

    oni zawsze wszystko wiedzą najlepiej :)

  • 15. walerus
    • 2010-02-09 12:38:39
    • *.klingspor.pl

    No ładny...

  • 16. Anteaus
    • 2010-02-09 12:50:01
    • *.lodz.msk.pl

    Generalnie tak jak u wszystkich . Bolid bardziej nadmuchany mniejsze wloty powietrza i zmienione ospojlerowanie

    Swoją drogą to tak sobie pomyślałem czemu w końcu ktoś nie zrobi czegoś z tymi lusterkami ?Zamontowanie jakiś kamerek i monitora w kokpicie na pewno zmniejszyłoby opór powietrza. Czyżby to nie miało żadnego znaczenia tam gdzie walczy się o ułamki Cx

  • 17. fezuj
    • 2010-02-09 13:01:38
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Bolid jak bolid każdy coś nowego kombinuje, ale co to jest to się w praniu dopiero okaże.

  • 18. arecki__
    • 2010-02-09 13:21:45
    • *.cdma.centertel.pl

    16.
    Oczywiście specem nie jestem, ale być może więcej korzyści płynie z możliwości odpowiedniego skierowania strumienia powietrza? No i nie wiadomo czy przepisy pozwalają na motowanie kamerek i monitorów. Inna rzecz: czy waga takiego sprzętu z okablowaniem nie przewyższyłaby klasycznych lusterek...

  • 19. Konik_mekr
    • 2010-02-09 13:37:11
    • *.gorzow.mm.pl

    18. arecki__, ale wiesz, w bolidzie i tak montuje się balast, kamery są również (w końcu sa ujęcia on board), a taki system nie ważyłby zbyt wiele. Jak dla mnie pomysł bardzo ciekawy, gratuluję kreatywności;)

  • 20. Bartec
    • 2010-02-09 13:39:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A propos porównań, uważam, że bez sensu są prośby o jakieś tam wyrównanie zdjęcia żeby zobaczyć długość czy co innego. O ile zdjęcie nie jest robione w dokładnie takim samym ustawieniu aparatu i obiektu fotografowanego bla bla bla itd. to żadnych porównań poza oględnymi zrobić się nie da.

  • 21. Anteaus
    • 2010-02-09 13:50:55
    • *.lodz.msk.pl

    Waga tego sprzętu jest żadna także możliwe ,że chodzi o przepisy

  • 22. Oset72
    • 2010-02-09 13:52:08
    • *.plusgsm.pl

    Powinniscie sie postarac chyba o angaz w ktoryms teamie :)))

  • 23. Bartec
    • 2010-02-09 14:30:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Co do lusterek to w przepisach na ten rok jest w punkcie 14.3 regulaminu FIA jest że
    1. muszą być dwa
    2. muszą mieć wymiary 150 na 50mm
    3. muszą być umieszczone nie bliżej niż 250mm od osi kokpitu
    To tak w skrócie bo w regulaminie jest to opisane dokładniej. Poza tym delegat FIA "musi być usatysfakcjonowany" praktyczną demonstracja faktu, że kierowca widzi w lusterkach co ma za sobą.

  • 24. Dr Prozac
    • 2010-02-09 14:40:59
    • *.ipartners.pl

    Przednie skrzydło jest zeszłoroczne. Mieli takie w ostatnim wyścigu.
    Ciekawie z tyłu wygląda, chciałbym fotkę dyfuzora obejrzeć.

  • 25. figo7
    • 2010-02-09 15:26:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Coś mi się wydaje że Force India w tym sezonie jednak coś będzie mogła zaprezentować daję im 8 punktów i jedno trzecie miejsce .

  • 26. biter1
    • 2010-02-09 15:27:11
    • *.238.201.25

    Pytanie, na innym portalu - nie branżowym - przeczytałem że VJM03 ma "Połączoną z tylnym skrzydłem obudowę silnika" Ok ja widzę że ma płetwę rekina ale nie dopatrzyłem się żeby była połączona z tylnym skrzydłem to raz a dwa czy takie połączenie było by dozwolone w przepisach?

    Czy ja jestem ślepy czy autor tamtego artykułu niedowidzący i nie ma połączenia żadnego?

  • 27. fabian
    • 2010-02-09 15:49:19
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to hindusi zrbili całkiem nowe auto!

  • 28. pbg
    • 2010-02-09 16:09:42
    • *.adsl.inetia.pl

    fakt, że chyba nowe ale innowacji w pakiecie aero to ja się tu zbytnio nie dopatrzyłem wręcz przeciwnie cały samochód przypomina mi zeszłoroczne konstrukcje, ale może to tak ma być bo nadmierny docisk na pewno będzie miał wpływ na apetyt V8... ciekawe jak podłoga i dyfuzor

  • 29. Forza Ferrari
    • 2010-02-09 16:39:41
    • *.apus-net.pl

    Bardzo dobry chociarz będzie miał większy opór powietrza ale sądze że ma spory potencjał ten bolid;]

  • 30. melo
    • 2010-02-09 16:53:02
    • *.153.102.202

    Bardzo dobrze widać na przykładzie Force India jak ewoulują przednie skrzydła.

  • 31. zaq12wsx
    • 2010-02-09 19:29:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zobaczymy jak będzie się spisywał na testach, a tak w ogóle to fajny


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo