tReNt
Ostatnia aktywność
avatar
tReNt

10.02.2011 10:19

0

Już wiemy teraz komu można kibicowac na początku sezonu :)

avatar
tReNt

08.02.2011 09:40

0

Po co im to skrzydło? Przecież to ich będą wyprzedzać ;)

avatar
tReNt

28.01.2011 10:16

0

Na pierwszy rzut oka nie widać dużych róznic poza tylnym skrzydłem.

avatar
tReNt

12.01.2011 14:40

0

Miejmy tylko nadzieje, że LRGP przywiezie wystarczającą ilość części zamiennych, żeby Robert miał co testować

avatar
tReNt

12.01.2011 08:55

0

poncki: a zasponsorujesz mi wyjazd na kazde GP? plisss Jak Polsat da F1 w HD to kupie sobie dekoder i nawet ścierpię dziadka Ziętara i konkursy smsowe co 10 minut...

avatar
tReNt

10.01.2011 10:26

0

A ja właśnie uważam że GP Europy powinno w miarę możliwości odbywać się na różnych torach - szczególnie na torach ulicznych - w Rzymie, Londynie, Walencji, Paryżu... a może w innych krajach - Austrii? Grecji? Portugalii? Czechach? Polsce?

avatar
tReNt

08.07.2010 14:24

0

W f1 nie ma już miejsca dla Berniego. To tak na wstępie. Ale na pewno FOTA powinna być jako ciało doradcze... nie powinna mieć osobowości prawnej i nie powinna podejmować decyzji, ale ich zdanie powinno być uwzględniane.

avatar
tReNt

26.03.2010 10:59

0

przy kwalifikacjach te ograniczenia rozumiem... chociaż wiąże się to z możliwością tylko 1 wyjazdu w Q3. W wyścigu 60 km/h to jakaś kpina.

avatar
tReNt

26.03.2010 09:43

0

co za idiotyzm. przy SC 100km.h w boksach było szansą na awans DUŻĄ. Kolejna zmiana, dzięki której zwiększa się ta procesja.... WHITING I ECCLESTONE DO DYMISJI!!!!

avatar
tReNt

24.03.2010 11:59

0

Mam wrażenie, ze Bridgestone popełnia błąd z Monako. Niedość że przyczepność na średnich oponach będzie zbyt niska, co może doprowadzić do kolejnego nudnego wyścigu - mega nudnego.

avatar
tReNt

14.03.2010 22:00

0

W tym roku czasy najszybszych okrążeń w wyścigu nie pokazują układu sił, a przeważnie pokazują jak kto sobie radzi z oponami przy okazji odpowiedniej strategii.

avatar
tReNt

14.03.2010 11:09

0

źli ludzie w USA - nie chcą płacić Berniemu za nieopłacalne przedsięwzięcie. ŹLI LUDZIE!

Przejdź do wpisu 20 Grand Prix w sezonie 2011?

avatar
tReNt

11.03.2010 14:39

0

Nando zawsze dużo gada... szkoda, że nikt nie wraca później do tych jego przewidywań,

avatar
tReNt

04.03.2010 07:45

0

@4 dsu1 - Nie, nie o to chodzi. Chodzi o McLarena, nie Renault.

avatar
tReNt

10.02.2010 09:54

0

3,5 stopnia to chyba nie dużo... ale może to chyba wprowadzić jakieś komplikacje w pracy jednostki? Niech się wypowie jakiś mechanik... inżynier albo coś..

avatar
tReNt

09.02.2010 15:28

0

poparł czy popaprał? :P

avatar
tReNt

09.02.2010 11:32

0

Mogłes Kempa porównać równając przednią oś... albo przód ogólnie... bo bolid się wydłużył do tyłu (przesunięcie masy ze względu na bak i przednie opony - zmniejszenie podsterowności)

avatar
tReNt

02.02.2010 18:19

0

na bank Kazuki

avatar
tReNt

27.01.2010 10:46

0

Każdy ma problemy finansowe jeśli nie ładuje Berniemu do kieszeni.

avatar
tReNt

25.01.2010 18:43

0

To zdolna grupa ludzi. Widać u nich ducha sportu... troche jak św.p. Super Aguri

avatar
tReNt

23.01.2010 14:00

0

Go Sylar! :P

avatar
tReNt

23.01.2010 13:57

0

a nie mówiłem ...Lopez i będzie jeszcze Klien pewnie

avatar
tReNt

20.01.2010 10:05

0

Gdyby te rozwiązania im wypaliły i znaleźliby się w środku stawki to byłby olbrzymi sukces. Na 99% jednak to im się nie uda. Już byli tacy, co chcieli innowacji. Co nie znaczy, że trzeba próbować :)

avatar
tReNt

19.01.2010 15:13

0

Trafi do usf1 na bank. A drugim kierowcą będzie Jose Maria Lopez.

Przejdź do wpisu Klien: nadal mam szansę

avatar
tReNt

16.12.2009 11:37

0

Usunięty

avatar
tReNt

16.12.2009 11:36

0

Usunięty

avatar
tReNt

27.11.2009 22:59

0

Ta magia pochodzi z pubu? Chleją na umur... :P

Przejdź do wpisu Villeneuve odwiedza Lotusa

avatar
tReNt

10.11.2009 15:04

0

Przyznać się! Kto je robił?

avatar
tReNt

06.10.2009 10:01

0

tylko nie Grosjean... On naprawde nie pasuje do Teamu z Kubicą. No i jest kompletnie niedokładny... Może Di Grassi?

avatar
tReNt

03.10.2009 13:26

0

Stało się to tak... że zawodników ukaranych stawiasz 5 pozycji dalej niż są... a wszytskie inne uzupełniasz ... no i tak wychodzi. P7 Robert troche za mocno zatankowany. Powinien zatankować mniej. tak z 60kg by było dobrze... Wtedy o ile nie da się wyprzedzić przez Sutila to ma szanse walczyć z ROS, RAI i HEI.

avatar
tReNt

03.10.2009 10:21

0

Alonso dobrze pamięta krakse z Interlagos... teraz odpuszcza przy fladze.

Przejdź do wpisu Alonso spodziewa się kar

avatar
tReNt

23.09.2009 17:19

0

co za buc... jakby ktoś mi coś takiego powiedział, ciężko by mi było nie strzelić w ryj.

avatar
tReNt

17.09.2009 15:34

0

Ograniczenia na mocy, pojemność, liczba cylidrów - niech wproawadzą ograniczenia, ale niech odmrożą rozwój. Wynalazki technologiczne są dumą tego sportu, dlaczego chce się to zabić? Powinni cofnąć ograniczenie na RPM... wtedy by się działo!

avatar
tReNt

07.09.2009 12:41

0

Kiepsko to widze, skoro on chce się ścigać wokół torów.

Przejdź do wpisu Hulkenberg pewny posady w F1

avatar
tReNt

06.09.2009 15:14

0

Racje to on ma. Słusznie, celowo pomija jednak fakt, że nie jest wcale świetnym kierowcą wyścigowym. Tyle na ten temat.

Przejdź do wpisu Badoer zły na media

avatar
tReNt

17.08.2009 17:05

0

aha.... mniej niz 100km to nie testy? A czemu wszystkie inne zespołu robią pokazy w starych modelach? Widać wszyscy są równi, ale niektórzy są bardziej równi od pozostałych.

avatar
tReNt

24.07.2009 17:07

0

Wreszcie widać coś bardziej opływowego na tym skrzydle... Robert nawet całkiem zadowolony. Odstawiam, że przyjedzie tuż za punktami.

avatar
tReNt

15.07.2009 16:14

0

Ciekawe który członek FIA wysłał aż 100 wiadomości?

avatar
tReNt

12.06.2009 21:32

0

"ruchome szykany" - dobre! :P

avatar
tReNt

08.06.2009 09:38

0

hej.... kiedy będą strategie doboru ogumienia i najszybsze okrążenia? To zawsze bardzo pomaga ocenić forme zespołów!

Przejdź do wpisu FOTA głosuje przeciwko KERS

avatar
tReNt

06.06.2009 17:25

0

jakby był 10kilo lżejszy to najwyżej byłby 8. Lepiej było pozostać troche dłużej na torze.

avatar
tReNt

02.06.2009 12:12

0

Eh... myślałem, że macie video z wypadku. To już widziałem.

avatar
tReNt

13.05.2009 16:38

0

david9: o... nie zauważyłem. POPIERAM!

avatar
tReNt

13.05.2009 16:36

0

FOTA powinna się zebrać do kupy, w koalicje przeciwko zmianom i zapowiedzieć odejście ze stworzeniem własnej ligi. Ciekawe co ludzie by oglądali? Ferrari, Renault, BMW, McLaren, Toyota czy Williams, Brawn, FI, USGP, STR, LOLA??

avatar
tReNt

05.05.2009 16:43

0

Można się było tego spodziewać. Nie należy wierzyć teraz w cuda. Mi jednak brakuje u doktorka jednego magicznego słowa... jakiego? Przepraszam.

avatar
tReNt

04.05.2009 12:10

0

Nowe cnocorde może być faktycznym, realnym początkiem kompletnych zmian w strukturach, albo upadku F1. status quo będzie tylko dalej pogłębiał kryzys i dezaprobate fanów.

Przejdź do wpisu Awantura o pieniądze Hondy

avatar
tReNt

20.04.2009 17:54

0

To, że są teraz w końcu stawki to nie jest przecież wina słabej pracy zespołu, ale bardziej kombinowania innych. BGP001, FW31, TF109 są zaprojektowane spryciarsko. Jedynym wyjątkiem jest tu RB5, któremu dużo daje pewnie rozwiązanie tylnego zawieszenia plus kunszt Neweya. BMW nie kombinuje. Taki mają styl. To nie polacy, którzy robią w pośpiechu to co na obecną chwilę się bardziej opłaca, a jak się nie opłaca to zostawiają po sobie śmieci i robią coś innego.

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
tReNt

20.04.2009 17:21

0

IMHO nie ma co się denerwować na BMW z powodu sposóbu ich pracy. Renault dało Alonso pewne nowe elementy, ale wszyscy wiemy, że Renault szybko wprowadza nowe elementy, a dopiero później zastanawia się, czy wszystko jest ok. Wydaje się, że BMW podchodzi do rozwoju w bardziej wolny i wyważony sposób. Czy wygra pośpiech, testowanie w wyścigu czego się da, czy może spokojne wdrażanie elementów solidnie projektowanych kosztem najbliższych GP - to się okaże. Ja lubie sposób pracy BMW. Sam często oddaje projekty jako ostatni tylko po to, by były zrobione jak najbardziej precyzyjnie - ale i obrywam za to, że jestem ostatni. Kij ma zawsze dwa końce.

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
tReNt

19.04.2009 17:26

0

W ogóle... czasy najszybszych okrążeń są bardzo ciekawym wyznacznikiem sprawności poszczególnych bolidów. Trulli, PIquet - faktycznie beznadziejne tempo. Pozatym widać, że Toyote, STR i BMW stać na więcej.

avatar
tReNt

15.04.2009 11:14

0

pz0: chodzi o to, żeby postępować rozsądnie. Rozstrzygnięcie legalności to kwestia umowy a nie sprawiedliwości (zresztą... co to jest sprawiedliwość?) i przepisów, bo przecież w zależności jak patrzysz na przepisy to oba rozwiązania są legalne. Jednak wiadomo, że 3 zespoły podeszły do tematu spryciarsko, podczas gdy inne starały się być fair. Dodatkowo dochodzi fakt, że pare zespołów już wydaje milony na nowe pakiety. Chodzi mi o rozwiązanie, które nie krzywdzi zbyt mocno jednej ze stron, a które niekoniecznie opiera się tylko na sztywnych regułach.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu