pbg
Ostatnia aktywność
avatar
pbg

25.06.2011 18:50

0

A mi coś się wydaje, że dziewczyny z LRGP pojadą na jeden PIT STOP a przynajmniej będą próbować. Nie widziałem treningów, ale tak mi to wygląda bo z tempem jakie prezentują to chyba jedyna opcja na lepsze punkty zakładając, że nie będzie SC na 1-3 kółku.to może.... Osobiście uważam, że bez KUBKA są w centrum dupy.

Przejdź do wpisu Renault nie składa broni

avatar
pbg

08.05.2011 16:15

0

o co wam chodzi bedą nowe motory z nowszej epoki to kwintesencja tego sportu ciągle do przodu ciągle nr 1 !!! I w końcu bo jak na f1 to silniki są już stare jak cep... kto wie może nowe konstrukcje dorównają mocą starym... może ktoś zaskoczy dieslem a może silnikem rotacyjnym (choć nie wiem czy przepisy tego nie zabraniają) w każdym razie będzie ciekawie.

avatar
pbg

08.05.2011 13:45

0

Witajcie. Jakoś ciężko pokładać mi jaką kolwiek nadzieję w Lotusie od kiedy jest brak Kubka... smutne, ale prawdziwe. Niestety co raz boleśniej widać jak Kubek ogarniał średni samochod w zeszłym sezonie a co w tym sezonie nasi sąsiedzi rosyjsko niemieccy poczynają z chyba sporo lepszą konstrukcjią i podobno bardziej rozwojową ... Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja by Kubek i Lotus udowodnili wszystkim co są warci a do tego czasu kibicuje oczywiście Lotusowi oraz HRT by Ci złoili Marussie. pozdrawiam

avatar
pbg

04.05.2011 23:39

0

chyba raczej ECU !? :)

Przejdź do wpisu Gazy wydechowe po raz drugi

avatar
pbg

04.05.2011 23:10

0

@21.6q47 Oczywiście w kolektorze następuje samozapłon nawet bez specjalnego mapowania.Mieszanka powietrza i paliwa w bolidzie F1 i nie tylko to raczej mieszanka bogata tzn proporcja paliwa jest celowo zawyżona (prawie zawsze) to zwiększa moc. Co do dodatkowych urządzeń pomiarowych (czujniki) i obliczeniowych(tzw EU jednosta sterująca) to pewnie jest ich dużo, różnych i pewnie bardzo skomplikowanych o których ja tylko mogę spekulować, więc oczywiście jest i tzw podtrzymanie biegu jałowego (np jak w samochodach tzw.silnik krokowy). Ogólnie myślę, że mapowanie jest zrobione wg pewnego schematu nad którym czuwa EU za pomocą czujników może również rególowania faz rozrządu??? to dosć stare rozwiązania jak na F1 ale połączone wszystko w całość ??? (tak nawiasem mówiąc chciałbym kedyś spędzić weekend wyścigowy w garażu F1 może odpowiedziałbym na 1% moich własnych pytań hehe) Pozdrawiam

Przejdź do wpisu Gazy wydechowe po raz drugi

avatar
pbg

04.05.2011 20:05

0

Witam wszystkich. Z tego co się orientuje to silnik z wtryskiem nie otrzymuje paliwa w momencie kiedy odejmuje się gaz a pojazd jest w ruchu z zapiętym biegiem (silnik kręci się bo napędzają go koła napędzane siłą bezwładności ). Owo mapowanie polega - oczywiście między innymi, na tym aby w momencie gdy normalnie naprzykład jest cykl wydechu spalin dokonać np.wtrysku paliwa by to spaliło się w kolektorze wydechowym produkując gazy ale bez napędzania silnika i tu docieramy do sprzęgła którego rozłączenie jest już nie potrzebne a na 100% nie porządane. Osobiście myślę,że samo mapowanie może dawać nawet kilka dziesiątych na kółku jeśli dmuchanie dyfuzora jest aż tak istotne. pozdawiam

Przejdź do wpisu Gazy wydechowe po raz drugi

avatar
pbg

09.04.2011 16:26

0

mają bardzo dobry bolid na ten sezon...żal patrzeć jak się marnuje (moim zdaniem)... kibicuje Witkowi bo nie ma komu innemu w LRGP....

Przejdź do wpisu Złoty środek Heidfelda

avatar
pbg

09.04.2011 16:15

0

dla stajni, która ma budżet w wielkości 10% RBR czy SF to raczej sukces samochód który zrobił 200 km testowych jest wolniejszy od MARUSSI o sekunde to raczej jest powód do dumy.tamte teamy płacą więcej za przeloty i silniki niż oni za cały team... I choćby za to słowa uznania im się należą.

avatar
pbg

13.02.2011 23:48

0

@23tomekrush - merytorycznie" tzn. tak jak ty ? Do tematu HEI jest szybki ale nie mistrz, SEN zielony jak tor w kanadzie, KUB ma L4 Renault weźmie HEI no chyba ze RAI zaskoczy (choć wątpie) osobiście pragne zobaczyć Roberta ścigającego się z Kimim ale jeśli to będzie Nick to myślę że nasza radość będzie równie ogromna czego ROBERTOWI i nam wszystkim kibicom życzę.

avatar
pbg

12.02.2011 00:41

0

za takie pieniądze - ten jest najlepszy !!!

avatar
pbg

11.02.2011 08:43

0

31 i 35. skidmarks - kilkanascie lat czekałem na to by móc kibicować polakowi w F1 i na to by stał się popularny również w polsce bo to elita go tworzy ale nie dla elity jak sam udowodniłeś swoją wypowiedzią. Jaką K U T W Ą trzeba być by życzyć innej osobie nieszczęścia i choroby dla zaspokojenia swoich potrzeb świerzego powietrza? już odpowiadam - Skidmarks'em !!! oto nasza portalowa K U T W A.

avatar
pbg

10.02.2011 19:48

0

Niestety Heidfeeld też chyba niezbyt umie pracować / rozwijac bolid w porownania do Kubicy oczywiscie... ale może chęć wykazania się doda mu ten szósty zmysł i zabłyśnie, nie mniej to ciężkie zadanie bo bolid zbudowany pod Kubice wcale nie musi pasować komukolwiek. Ja osobiście wolałbym aby Senna dostał szansę udowodnienia, że nie znalazł się w F1 tylko przez "układ" liter w nazwisku...

avatar
pbg

07.02.2011 00:14

0

Nie ma słów którymi wyrazić można żal i frustrację z powodu tego co się stało. Wszyscy życzymy Ci Robert by Twoja pasja i determinacja sprawiły, że wrócisz do pełni zdrowia i tego co kochasz najbardziej.

avatar
pbg

20.11.2010 16:08

0

A ja mam nadzieję, że to będą gumy do agresywnej jazdy takie które wytrzymają maksymalnie 15 okrążeń tak jak Pirelli obiecywało... Co by nie mówić strategia to jeden z elementów tego sportu , który może mieć duży wpływ na dramatyzm widowiska

avatar
pbg

13.11.2010 15:22

0

* 15. Mountdegrejt - Vcia sam na sobie całe burkowo powiesił... Pstryk na pewno cię zabolał... Ja mam nadzieję że z tego nienaturalnego dla Kubicy ustawienia - pozycji wyjdzie pozytyw w postaci długiego stintu na twardych kapciach i awans o kilka pozycji... czego jemu i nam wszystkich zyczę.

avatar
pbg

02.06.2010 14:07

0

to już jest k@rew$two żeby nie było kar za łamanie przepisów !!! bo pomijam dawanie kar za ich nie łamanie (MSC w Monaco). RBR zasłaniało to więc byli świadomi tego co robią dla mnie powinni dostać bana na zdobyte do tej pory punkty jak swego czasu Mcl-Merc za szpiegowanie.

avatar
pbg

01.06.2010 16:27

0

A do tej pory myślałem, że RBR to prawdziwie partnerski zespół gdzie wygrać ma lepszy kierowca, a nie większy dupowłaz (w języku niemieckim-Vettel). Niestety kompletnie straciłem szacunek dla tego zespołu.Mam nadzieję,że Mark wygra z Vettelem w tym sezonie, a w przyszłym sezonie i taki Kubica będzie numer 1 ;)

avatar
pbg

28.02.2010 17:28

0

1379 koyot Renault nie zrobiło dziś stintu dłuższego niż 18 kółek...co niie znaczy,że nia masz racji... 1381 tomik_85 Myślę, że akurat Robert i Renault wiedzą gdzie są oni bo wiedzą z jakimi ładunkami i co testowali, nie wiedzą do końca gdzie jest konkurecja... a szybkie przejazdy będą ważne,ale tylko w sobotę a jak wiemy Kubek wie jak się to robi tylko musi znać bolid i mieć możliwość ingerencji w jego ustawienia tak jak jest to w Renault teraz, a nie tak jak było to w BMW... Także mam nadzieję, że będzie dobrze ;) pozdrawiam

avatar
pbg

28.02.2010 16:26

0

a nie uważacie, że to może być fajne,ale przede wszystkim skuteczne rozwiązanie !? ten górny płat łapie więcej powietrza(ponieważ jest wyżej) i kieruje je na dolne płaty powodując większą ilość powietrza tam dostarczaną co powinno skutkować większym dociskiem...

avatar
pbg

26.02.2010 11:50

0

a czy z tymi numerami to nie jest tak, że to są numery z listy startowej FIA ???

avatar
pbg

22.02.2010 18:28

0

może stanąć to im się uda - może i na starcie - na pewno gdzieś pomiędzy nim a metą... po prostu nie wierzę aby taki bolid zbudowany od zera nie miał wad "wieku dziecięcego" pomimo, że budują go uznane marki jak dallara i cosworth są rzeczy, które można sprawdzić tylko poprzez ich użytkowanie... a startować by być ostatnim lub nie być w ogóle klasyfikowanym ??? chyba nie taki cel przyświeca organizującym i przede wszystkim startującym w bądź co bądź najbardziej prestiżowym sporcie motorowym... Niemniej jednak przyłączę się do słów nadziei, że ten team znajdzie jednak pozytywne rozwiązanie swoich problemów.

avatar
pbg

21.02.2010 13:20

0

PRZEPRASZAM WSZYSTKICH, ŻE PRZEZE MNIE ZROBIŁ SIĘ Z TEGO CZAT. MAŁO KONSTRUKTYWNY NA DODATEK...

avatar
pbg

21.02.2010 13:16

0

51.jfc to nie zaśmiecając bo już raz to napisałem pod spamem z czasami: "Dlatego mam nadzieję, że to nie było wszystko na co stać Renault." co do 2 sek różnicy masz rację i może tym połechce Twoje rozjuszone ego - kolego, natomiast na jego podkręcenie zadam Ci pytanie skoro ten spam jakimi są czasy nic nie mówi to skąd wiesz,że Kubica zrobił chociaż jeden szybki stint, a Kobayashi ustawiał samochód pod szybkie przejazdy ????Przecież to mogły być wolne przejazdy w ich wykonaniu - bo przecież, jak słusznie zauważyłeś nie znasz obciążenia i gum na jakich jechali. A i jeszcze jedno gdybym chciał coś tu zaśmiecić to wkleił bym kilka stron Wyborczej. Ja nikogo tu nie obrażam i prosiłbym Cię kolego byś mnie też nie obrażał stwierdzeniami, że "śmiecę". Wyrażam tylko swoją opinię i przedstawiam argument na jej poparcie w przeciwieństwie do Ciebie i nie sądziłem,że trzeba pisać rozprawkę jak, co i skąd bo przecież "prawdziwi znawcy tematu" powinni wiedzieć co mają tam porównać, ale ale !!! przecież sorry "Ci prawdziwi znawcy" nie śledzą testów i ich nie komentują bo po co one są bez znaczenia... więc kim Ty czy ja jesteśmy by w ogóle pisać komenty, a może mam zdać jakiś test by zaliczać się do tych właściwych do ich pisania...? Podsumowując - masz rację,że przyda mi się troch precyzji w pisaniu komentów i jednocześnie mam prośbę napisz coś co po już odbytych testach jest pewne Twoim zdaniem i niech to nie będzie w stylu "po testach i tak nic nie wiadomo,okaże się w Bahrajnie, a wszystko już na pewno wyjaśni się 17 października".

avatar
pbg

21.02.2010 10:21

0

chłopaki nauczcie się czytać mój koment i cyferki tyczą się innego komentu na temat tego,że renault pojechał na maxa a ja mam nadzieję,że nie bo jeśli tak na maxa znaczy dla mnie na oparach gdzie widać,że kubica uzyskał swój czas na 2 kółku 3 stintu a później miał już tylko wolniejsze kółka może nie chciał cisnąć a może miał super miękką mieszankę, a może ma problemy z niedogrzewaniem opon - wybierzcie sobie ... Kbayashi na dłuższych stnitach uzyskiwał zbliżone czasy 1:19..... natomiast Alonso na 34 kółkowym stincie miał czas słabszy miał czas słabszy od roberta tylko o sekundę... Mój koment tyczy się tego,że "mam nadzieję,że renault swojego najlepszego czasu nie pojechało na maxa czyli na opcji kwalifikacje - dla "znawców" na oparach" i tym mam nadzieję zakończyć te dywagacje na temat spamowania. Pozdrawiam tych co czytają ze zrozumieniem...

avatar
pbg

21.02.2010 09:42

0

35 jfc hehehehe no chyba w tym momencie nie ma lepszego argumentu niż cyferki w stintach.Fakt, że nie mówią one jednoznacznie jakie było obciążenie (ale sugerują) natomiast co do opon można trochę lepiej zauważyć(domyślać się) która mieszanka była użyta... nie mniej jednak sorry Panowie i Panie za spamowanie Wasze spostrzeżenia zawsze są słuszniejsze... a co Subera to było logiczne,że BMW zrobi szybki bolid i nie wiem czym Wy znawcy jesteście zaskoczeni ;D

avatar
pbg

21.02.2010 09:08

0

10 AVALON do jednej ławki z Romkiem mówi i pisze się DOCIĄŁEŚ ( * do•tnę, do•tniesz, do•tną; do•tnij; dociął, docięła, docięli; dociąwszy; docięty) 20 RAFEKF1 jeśli renault poszło wczoraj na maxa to może będzie w 10 dlaczego? wyjaśniam zestawieniem czasów: RK 10:01:12 0 O 10:03:15 1 10:39:00 2 10:40:01 3 10:41:03 4 1:23.765 -516.235 10:42:04 5 1:23.601 -0.164 10:44:07 6 1:23.898 +0.297 10:45:08 7 1:26.527 +2.629 10:58:56 8 1:26.527 11:00:06 9 1:26.527 11:01:11 10 1:20.538 -5.989 11:02:12 11 1:20.130 -0.408 11:04:15 12 1:20.710 +0.580 11:05:16 13 1:20.841 +0.131 11:07:03 14 1:20.801 -0.040 11:08:05 15 1:24.235 +3.434 11:17:01 16 1:24.235 11:18:03 17 1:24.235 11:19:04 18 1:19.254 -4.981 11:21:10 19 1:19.114 -0.140 11:22:11 20 1:19.198 +0.084 11:23:12 21 1:19.377 +0.179 11:25:00 22 1:19.473 +0.096 11:26:01 23 1:20.005 +0.532 12:07:07 24 1:20.005 12:08:09 25 1:20.005 12:10:12 26 1:24.009 +4.004 12:11:13 27 1:24.331 +0.322 12:12:14 28 1:24.106 -0.225 12:14:02 29 1:24.006 -0.100 12:15:03 30 1:24.224 +0.218 12:17:09 31 1:25.384 +1.160 12:18:10 32 1:25.282 -0.102 12:35:03 33 1:25.282 12:36:04 34 1:25.282 12:38:07 35 1:24.864 -0.418 12:39:08 36 1:24.888 +0.024 12:40:10 37 1:26.121 +1.233 12:41:57 38 1:29.107 +2.986 12:42:58 39 1:30.770 +1.663 12:45:01 40 1:28.958 -1.812 12:46:03 41 1:27.370 -1.588 12:48:05 42 1:26.489 -0.881 12:49:07 43 1:26.627 +0.138 12:50:54 44 1:26.515 -0.112 12:51:56 45 1:26.593 +0.078 12:53:58 46 1:26.454 -0.139 12:55:00 47 1:26.764 +0.310 12:56:01 48 1:26.404 -0.360 12:58:07 49 1:25.868 -0.536 12:58:53 50 1:25.953 +0.085 13:01:05 51 1:25.775 -0.178 13:02:06 52 1:25.291 -0.484 13:04:12 53 1:25.386 +0.095 15:43:10 54 1:25.386 15:43:56 55 1:25.386 15:44:57 56 1:23.866 -1.520 15:47:00 57 1:23.535 -0.331 15:48:02 58 1:23.564 +0.029 15:49:03 59 1:23.757 +0.193 15:51:00 60 1:23.532 -0.225 15:52:04 61 1:23.607 +0.075 15:54:07 62 1:23.480 -0.127 15:55:09 63 1:23.189 -0.291 15:55:55 64 1:25.713 +2.524 15:57:58 65 1:23.015 -2.698 15:59:00 66 1:22.614 -0.401 16:01:11 67 1:22.803 +0.189 16:02:13 68 1:22.882 +0.079 16:04:16 69 1:22.882 16:05:02 70 1:22.882 16:06:04 71 1:20.757 -2.125 16:08:07 72 1:22.097 +1.340 16:09:08 73 1:22.166 +0.069 16:11:14 74 1:22.789 +0.623 16:12:01 75 1:21.863 -0.926 16:13:02 76 1:21.820 -0.043 16:15:07 77 1:21.402 -0.418 16:16:08 78 1:21.667 +0.265 16:17:10 79 1:22.109 +0.442 16:18:59 80 1:22.157 +0.048 16:20:00 81 1:21.316 -0.841 16:21:05 82 1:21.121 -0.195 16:23:09 83 1:21.081 -0.040 16:24:11 84 1:21.193 +0.112 16:25:59 85 1:21.243 +0.050 16:27:00 86 1:20.931 -0.312 16:28:02 87 1:20.956 +0.025 16:30:05 88 1:20.910 -0.046 16:31:07 89 1:20.868 -0.042 16:32:12 90 1:21.029 +0.161 16:34:00 91 1:20.922 -0.107 16:35:01 92 1:21.060 +0.138 17:01:10 93 1:21.060 17:02:11 94 1:21.060 17:03:12 95 1:21.865 +0.805 17:05:00 96 1:22.706 +0.841 17:06:02 97 1:22.626 -0.080 17:08:05 98 1:22.220 -0.406 17:09:07 99 1:22.417 +0.197 17:24:01 101 1:22.417 17:25:03 102 1:21.466 -0.951 17:26:05 103 1:21.712 +0.246 17:28:03 104 1:21.746 +0.034 17:29:04 105 1:21.899 +0.153 17:30:06 106 1:22.579 +0.680 17:44:59 107 1:22.579 17:47:02 108 1:22.579 17:48:04 109 1:21.963 -0.616 17:49:05 110 1:21.968 +0.005 17:50:57 111 1:22.186 +0.218 17:51:59 112 1:22.310 +0.124 17:53:00 113 1:23.559 +1.249 17:55:03 114 1:22.728 -0.831 17:56:05 115 1:24.248 +1.520 17:57:56 116 1:23.027 -1.221 17:58:58 117 1:23.027 P i na przykład KOBAYASHI: 00:00:04 28 1:21.836 -518.164 10:04:16 0 10:05:02 1 10:07:05 2 1:20.751 -519.249 10:40:01 3 1:20.751 10:42:04 4 1:20.751 10:43:05 5 1:22.004 +1.253 10:44:07 6 1:21.757 -0.247 10:46:09 7 1:22.086 +0.329 10:46:55 8 1:22.031 -0.055 11:06:02 9 1:22.031 11:07:03 10 1:22.031 11:08:05 11 1:23.183 +1.152 11:09:06 12 1:23.494 +0.311 11:11:09 13 1:23.866 +0.372 11:12:10 14 1:25.849 +1.983 11:28:04 15 1:25.849 11:29:05 16 1:25.849 11:31:11 17 1:24.304 -1.545 11:31:57 18 1:24.676 +0.372 11:34:00 19 1:25.416 +0.740 11:35:01 20 1:26.626 +1.210 11:49:05 21 1:26.626 11:50:06 22 1:26.626 11:52:09 23 1:22.323 -4.303 11:52:55 24 1:22.544 +0.221 11:53:56 25 1:22.599 +0.055 12:14:02 26 1:22.599 12:15:03 27 1:22.599 12:17:09 29 1:21.876 -0.723 13:07:01 30 1:21.876 13:08:02 31 1:21.876 13:09:03 32 1:22.727 +0.851 13:11:06 33 1:22.914 +0.187 13:12:08 34 1:23.061 +0.147 13:13:09 35 1:23.069 +0.008 13:15:12 36 1:22.990 -0.079 13:16:14 37 1:23.150 +0.160 13:17:00 38 1:23.491 +0.341 13:19:02 39 1:23.807 +0.316 13:20:04 40 1:23.600 -0.207 13:22:06 41 1:23.683 +0.083 13:23:08 42 1:23.997 +0.314 13:24:09 43 1:24.273 +0.276 13:26:58 44 1:24.273 14:15:06 45 1:24.273 14:16:07 46 1:24.273 14:18:13 47 1:23.410 -0.863 14:18:59 48 1:20.511 -2.899 14:20:01 49 1:20.003 -0.508 14:22:03 50 1:20.208 +0.205 14:23:08 51 1:19.978 -0.230 14:24:09 52 1:19.832 -0.146 14:26:12 53 1:19.654 -0.178 14:26:58 54 1:19.600 -0.054 14:27:59 55 1:19.924 +0.324 14:30:02 56 1:19.861 -0.063 14:31:04 57 1:20.759 +0.898 14:39:00 58 1:20.759 14:40:01 59 1:20.759 14:41:03 60 1:19.700 -1.059 14:43:05 61 1:20.220 +0.520 14:44:07 62 1:19.654 -0.566 14:45:08 63 1:19.791 +0.137 14:46:56 64 1:19.588 -0.203 14:47:57 65 1:20.204 +0.616 14:48:58 66 1:20.034 -0.170 14:51:01 67 1:19.821 -0.213 14:52:03 68 1:19.514 -0.307 14:53:04 69 1:19.528 +0.014 14:55:07 70 1:19.541 +0.013 15:03:15 71 1:19.541 15:04:17 72 1:19.541 15:05:03 73 1:19.188 -0.353 15:07:06 74 1:21.407 +2.219 15:08:07 75 1:19.885 -1.522 15:09:08 76 1:19.796 -0.089 15:11:11 77 1:19.804 +0.008 15:12:13 78 1:19.949 +0.145 15:13:14 79 1:20.106 +0.157 15:15:05 80 1:19.643 -0.463 15:29:00 81 1:19.643 15:30:02 82 1:19.643 15:31:03 83 1:19.661 +0.018 15:32:05 84 1:19.619 -0.042 15:34:08 85 1:19.565 -0.054 15:35:09 86 1:19.437 -0.128 15:36:11 87 1:19.621 +0.184 15:37:59 88 1:19.734 +0.113 15:39:00 89 1:19.718 -0.016 15:40:02 90 1:19.848 +0.130 15:42:08 91 1:20.353 +0.505 16:04:16 92 1:20.353 16:05:02 93 1:20.353 16:06:04 94 1:22.289 +1.936 16:07:05 95 1:22.361 +0.072 16:09:08 96 1:23.121 +0.760 16:10:13 97 1:23.022 -0.099 16:11:14 98 1:23.262 +0.240 16:13:02 99 1:22.803 -0.459 16:24:11 100 1:22.803 16:25:12 101 1:22.803 16:25:59 102 1:22.123 -0.680 16:28:02 103 1:22.344 +0.221 16:29:04 104 1:22.152 -0.192 16:30:05 105 1:22.628 +0.476 16:32:12 106 1:22.803 +0.175 16:32:58 107 1:22.918 +0.115 16:55:06 108 1:22.918 16:56:08 109 1:22.918 16:56:54 110 1:23.110 +0.192 16:58:58 111 1:29.046 +5.936 17:00:08 112 1:23.455 -5.591 17:27:00 113 1:23.455 17:28:03 114 1:23.455 17:30:06 115 1:25.221 +1.766 17:31:07 116 1:24.253 -0.968 17:33:10 117 1:24.253 P i na przykład jeszcze ALONSO:00:00:04 132 1:21.420 -518.580 10:03:15 0 10:30:04 1 10:31:05 2 10:33:08 3 1:22.631 -517.369 10:34:09 4 1:22.023 -0.608 10:35:10 5 1:22.567 +0.544 10:36:57 6 1:23.568 +1.001 10:37:59 7 1:31.508 +7.940 10:40:01 8 1:24.281 -7.227 10:41:03 9 1:25.038 +0.757 10:43:05 10 1:30.951 +5.913 10:57:54 11 1:30.951 10:58:56 12 1:30.951 11:00:06 13 1:21.088 -9.863 11:02:12 14 1:20.436 -0.652 11:03:13 15 1:20.613 +0.177 11:04:15 16 1:20.932 +0.319 11:06:02 17 1:21.010 +0.078 11:07:03 18 1:21.404 +0.394 11:08:05 19 1:21.915 +0.511 11:10:07 20 1:22.126 +0.211 11:11:09 21 1:22.349 +0.223 11:12:10 22 1:22.880 +0.531 11:14:13 23 1:22.877 -0.003 11:15:14 24 1:23.492 +0.615 11:37:04 25 1:23.492 11:38:05 26 1:23.492 11:39:07 27 1:20.496 -2.996 11:40:08 28 1:20.574 +0.078 11:42:11 29 1:21.076 +0.502 11:42:57 30 1:21.354 +0.278 11:43:58 31 1:21.375 +0.021 11:46:01 32 1:21.861 +0.486 11:47:02 33 1:22.001 +0.140 11:49:05 34 1:22.797 +0.796 11:50:06 35 1:22.750 -0.047 11:51:07 36 1:22.936 +0.186 11:52:55 37 1:23.538 +0.602 11:53:56 38 1:23.809 +0.271 12:58:53 39 1:23.809 13:00:03 40 1:23.809 13:02:06 41 1:20.700 -3.109 13:03:10 42 1:20.520 -0.180 13:04:12 43 1:21.128 +0.608 13:06:15 44 1:21.156 +0.028 13:07:01 45 1:21.832 +0.676 13:08:02 46 1:23.896 +2.064 13:22:06 47 1:23.896 13:23:08 48 1:23.896 13:24:09 49 1:20.926 -2.970 13:25:11 50 1:21.507 +0.581 13:26:58 51 1:21.225 -0.282 13:28:02 52 1:21.582 +0.357 13:29:03 53 1:21.777 +0.195 13:31:06 54 1:21.752 -0.025 13:32:07 55 1:21.807 +0.055 13:34:10 56 1:21.840 +0.033 13:35:11 57 1:23.194 +1.354 13:36:00 58 1:22.389 -0.805 13:38:03 59 1:22.659 +0.270 13:39:05 60 1:22.722 +0.063 15:30:02 61 1:22.722 15:31:03 62 1:22.722 15:33:06 63 1:20.983 -1.739 15:34:08 64 1:20.699 -0.284 15:35:10 65 1:21.226 +0.527 15:36:57 66 1:21.209 -0.017 15:37:59 67 1:21.492 +0.283 15:39:00 68 1:21.744 +0.252 15:41:04 69 1:21.602 -0.142 15:42:08 70 1:22.004 +0.402 15:43:10 71 1:21.895 -0.109 15:44:57 72 1:21.875 -0.020 15:45:59 73 1:21.966 +0.091 15:48:02 74 1:22.021 +0.055 16:21:05 75 1:22.021 16:24:11 76 1:22.021 16:32:12 77 1:22.021 16:34:00 78 1:22.021 16:35:01 79 1:22.021 16:36:03 80 1:24.427 +2.406 16:37:04 81 1:24.297 -0.130 16:39:07 82 1:24.396 +0.099 16:40:09 83 1:24.480 +0.084 16:41:57 84 1:24.295 -0.185 16:42:59 85 1:24.182 -0.113 16:44:00 86 1:24.108 -0.074 16:46:03 87 1:24.096 -0.012 16:53:03 88 1:24.096 16:54:04 89 1:24.096 16:55:06 90 1:23.427 -0.669 16:56:08 91 1:23.672 +0.245 16:57:56 92 1:23.647 -0.025 16:58:58 93 1:23.786 +0.139 17:01:10 94 1:23.901 +0.115 17:02:11 95 1:23.938 +0.037 17:03:13 96 1:24.118 +0.180 17:05:00 97 1:24.143 +0.025 17:06:02 98 1:26.665 +2.522 17:08:05 99 1:24.978 -1.687 17:09:07 100 1:24.128 -0.850 17:11:10 101 1:24.128 17:12:12 102 1:24.128 17:13:59 103 1:21.241 -2.887 17:15:01 104 1:22.403 +1.162 17:16:03 105 1:21.966 -0.437 17:18:07 106 1:22.292 +0.326 17:19:09 107 1:22.102 -0.190 17:20:11 108 1:22.228 +0.126 17:21:58 109 1:22.346 +0.118 17:23:00 110 1:22.057 -0.289 17:24:01 111 1:22.767 +0.710 17:26:05 112 1:22.441 -0.326 17:27:00 113 1:22.697 +0.256 17:29:04 114 1:22.483 -0.214 17:30:06 115 1:22.618 +0.135 17:31:07 116 1:22.455 -0.163 17:33:10 117 1:22.432 -0.023 17:34:12 118 1:22.257 -0.175 17:34:58 119 1:22.771 +0.514 17:37:01 120 1:22.809 +0.038 17:38:03 121 1:22.704 -0.105 17:40:06 122 1:23.200 +0.496 17:41:08 123 1:22.736 -0.464 17:42:09 124 1:22.125 -0.611 17:43:57 125 1:22.063 -0.062 17:44:59 126 1:22.547 +0.484 17:46:00 127 1:22.185 -0.362 17:48:04 128 1:22.509 +0.324 17:49:05 129 1:22.305 -0.204 17:50:57 130 1:21.944 -0.361 17:51:59 131 1:21.726 -0.218 17:55:03 133 1:21.923 +0.197 17:56:05 134 1:21.595 -0.328 17:57:10 135 1:21.682 +0.087 17:58:58 136 1:21.164 -0.518 18:00:08 137 1:21.164 Dlatego mam nadzieję, że to nie było wszystko na co stać Renault. 25 SAMI Wrzuć sobie na luz z takimi komentarzami bo tylko udowadniasz innym jak niski jest Twój poziom ja oglądam F1 od 94 roku (penie zapytasz na jakim kanale???bo w Polsce jeszcze nie nadawali więc oszczędzę Ci upokorzeń i odpowiem,że np.:RTL) więc czy dlatego,że interesuję się tym dłużej powinienem mieszać Cię z błotem...?

avatar
pbg

20.02.2010 16:01

0

828 gdyby to było to samo to nie zabilibyśmy greckiej....

avatar
pbg

20.02.2010 15:55

0

no to greków powaliliśmy ;D wiliams zaparkował na prostej ale już jest zielono

avatar
pbg

20.02.2010 15:45

0

797 matys1493 NIE

avatar
pbg

20.02.2010 15:38

0

ostatni stint kubka

avatar
pbg

20.02.2010 15:38

0

16:06:04 71 1:20.757 -2.125 16:08:07 72 1:22.097 +1.340 16:09:08 73 1:22.166 +0.069 16:11:14 74 1:22.789 +0.623 16:12:01 75 1:21.863 -0.926 16:13:02 76 1:21.820 -0.043 16:15:07 77 1:21.402 -0.418 16:16:08 78 1:21.667 +0.265 16:17:10 79 1:22.109 +0.442 16:18:59 80 1:22.157 +0.048 16:20:00 81 1:21.316 -0.841 16:21:05 82 1:21.121 -0.195 16:23:09 83 1:21.081 -0.040 16:24:11 84 1:21.193 +0.112 16:25:59 85 1:21.243 +0.050 16:27:00 86 1:20.931 -0.312 16:28:02 87 1:20.956 +0.025 16:30:05 88 1:20.910 -0.046 16:31:07 89 1:20.868 -0.042 16:32:12 90 1:21.029 +0.161 16:34:00 91 1:20.922 -0.107 16:35:01 92 1:21.060 +0.138 16:36:03 93 1:21.060 P

avatar
pbg

20.02.2010 15:37

0

a ruskie mają serwery gniotsja nie łamiotsja ;D

avatar
pbg

20.02.2010 11:41

0

kubek chyba zwiększył balast i ciekawe na jakiej gumie śmiga...?

avatar
pbg

20.02.2010 11:16

0

myślę, że zabawa się zacznie jak zejdą do 1:17 a powinni niżej

avatar
pbg

20.02.2010 11:00

0

na polsacie ale jest reklama

avatar
pbg

19.02.2010 15:46

0

462. SAMI ZAJEBISTA STRONA (POMIMO,ŻE SZLACZKAMI). DZIĘKI

avatar
pbg

18.02.2010 17:55

0

376 LEONARDO1899 czy byłbyś tak uprzejmy i dał link do stronki gdzie można takie zestawienia zobaczyć. z góry dzięki

avatar
pbg

17.02.2010 01:26

0

a ja nie sądzę aby jakakolwiek z tych firm zdecydowała się na sponsoring bo klient w sile kilkuset milionów (w zaokrągleniu...) i owszem jest, ale nie jest targetem dla tych firm bo wszystko co te firmy mogą zaoferować ludziom spoza polski to może !!! ciekawość "what is PZU"... i obym się mylił.

avatar
pbg

14.02.2010 13:09

0

spoko porównanie czasów można sobie porównać poszczególne dni i zależność pogody. ht tp: //ww w.autosport.com/ne ws/report.php/id/81 491 Ogólnie jestem optymistą jeśli chodzi o Renault i Roberta jeśli zaczną sezon od pierwszej 5 to będę w niebo wzięty bo widać,że powinni być w stanie rozwijać bolid i mają na to kasę od Witka ;) co mnie cieszy i jego obecność w zespole bo chłop chyba naprawdę ma umiejętności - swoją drogą Robert chyba naprawdę dobrze ustawił bolid bo Witek jako początkujący kierowca F1 siedząc 2 raz w Renault zrobił świetny czas 1:22:000. 28.papas - ja też jestem zdania,że ani Renault, ani Red Bull, ani Mercedes nie pokazali wszystkiego i w Bahrainie możemy być zaskoczeni - mam nadzieję, że dla nas MILE.

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
pbg

14.02.2010 12:53

0

27 leo porównanie czsów: wytnij spacje. ht tp://ww w.autosport.com/ne ws/report.php/id/81 491

Przejdź do wpisu Kubica: jest coraz lepiej

avatar
pbg

13.02.2010 10:52

0

To może na rozluźnienie ;) po m 9 odcinku SOLOWOW 19 w generalce !!! W TRAKCIE 10 odcinka rajdu szwecji 1. HIRVONEN 2 LOEB +6,9 3 SORDO +20,6 4. LATVALA +48,7

avatar
pbg

12.02.2010 17:29

0

Mnie osobiście cieszy wynik Pietrowa bo jeśli rookie robi czas na poziomie Kubicy i o 1 sek. słabszy od najlepszego czasu z 3 dni to znaczy(moim zdaniem),że ten samochód jest bardzo łatwy w prowadzeniu (może też dobrze ustawiony przez Roberta).Tak czy inaczej oglądając wczorajsze okrążenia Kubicy słychać jak oszczędny w obrotach silnika,w opóźnieniach hamowania i agresywnym przyspieszaniu był Robert wczoraj co dla mnie pozwala wysnuć teorię,że ten bolid ma potencjał i może być miłym zaskoczeniem dla nas kibiców czego Wam i sobie życzę ;)

avatar
pbg

11.02.2010 16:21

0

327 MOKRAS i wszystko jasne ;)

avatar
pbg

11.02.2010 10:35

0

pod ty adresem jest zawsze sporo widomości (ale ciągle język angielski...) htt p://live.autos port.com/comm entary.php/id/175

avatar
pbg

09.02.2010 17:18

0

po pierwsze to koła tych samochodów nie są tej samej wielkości więc i długość poszczególnych bolidów się zmieni(w momencie kiedy dopasujesz wielkość wszystkich kół)... po drugie sugeruje się że bolid na tym zdjęciu to renault R29 chociaż Kubica twierdzi inaczej...

avatar
pbg

09.02.2010 17:04

0

od innych to nie znaczy od wszystkich...

avatar
pbg

09.02.2010 16:15

0

tatuś zabrzmiało szyderczo... to chyba nie ma znaczenia kto płaci tylko czy płaci...

avatar
pbg

09.02.2010 16:09

0

fakt, że chyba nowe ale innowacji w pakiecie aero to ja się tu zbytnio nie dopatrzyłem wręcz przeciwnie cały samochód przypomina mi zeszłoroczne konstrukcje, ale może to tak ma być bo nadmierny docisk na pewno będzie miał wpływ na apetyt V8... ciekawe jak podłoga i dyfuzor

avatar
pbg

09.02.2010 09:27

0

Zaletą ich bolidów może być prosta konstrukcja i łatwość prowadzenia z zeszłego roku jeśli poszli tym tropem to może być ciekawy sezon w ich wykonaniu.Osobiście życzę im jak najlepiej.

avatar
pbg

08.02.2010 15:00

0

żenada - żenadą,a 7% budżetu to znaczny kawałek tortu. w tym sporcie nie ma kasy nie ma klasy.... i to będzie widać w tym sezonie jak skończą się pieniądze na rozwój bolidów to sam talent nie pomoże...

Przejdź do wpisu Posada Pietrowa zagrożona?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu