komentarze
  • 119. ris
    • 2009-09-03 20:59:57
    • *.150.87.121

    Co wy macie z tym doświadczeniem ??? Nick prawie zawsze jest pół sekundy za Robertem ale za to jakie ma doświadczenie ohohohoo ma duże ;-)

  • 120. jar188
    • 2009-09-03 21:01:49
    • *.chello.pl

    117. conrad. A co takiego On spektakularnego osiągnął??? Najwyższa miejsce to 4, Robert już je osiągnął. Liczba wygranych czy inne statystyki Kubica ma jesz przed sobą do poprawienia.

  • 121. conrad
    • 2009-09-03 21:18:28
    • *.3-87-r.retail.telecomitalia.it

    Widzisz w tym sporcie, a nawet bym powiedzial, ze w kazdym sporcie chodzi wlasnie o wygrywanie :o)
    Wszystko jeszcze przed Kubica tu sie zgadzam, ale jeszcze dosc daleka droga do tego co osiagnal Fisichella.

  • 122. conrad
    • 2009-09-03 21:23:09
    • *.3-87-r.retail.telecomitalia.it

    I jeszcze jedno, tym sie wlasnie roznimy od wloskich kibicow, gdyby to oni decydowali kto ma jezdzic w Ferrarii to bylby to ktos z trojki Kubica/Alonso/Vettel, natomiast my nie potrafimy docenic innych bo nasz musi byc zawsze naj... Kubica to swietny zawodnik tu nie ma zadnej dyskusji, ale przyjmujac twoje rozumowanie tez jeszcze nic "spektakularnego nie osiagnal". Pozdrawiam ;)

  • 123. jar188
    • 2009-09-03 21:38:48
    • *.chello.pl

    @conrad, Sorry, ale 3 wygrane na 14 lat startów to nie jest nic wielkiego. Myślę , że Robert ma dużo większe ambicje, potrzebuje tylko dobrego bolidu. Fisico go miał (kilka razy)i nic w nim nie osiągnął, także co do jego oceny nie zgadzam się z tobą, statystyki też się z tobą nie zgadzają. Fiscio jest dobry ale z tej drugiej półki. Robert ma papiery na pierwszą półkę, zresztą w sezonie 2008 pokazał co nieco.

  • 124. ris
    • 2009-09-03 21:49:53
    • *.150.87.121

    Robert ma charakter hm.. nazwijmy go "przewrotny". nie będzie za wszelką cenę dążył do tego aby siąść w czerwonym bolidzie. SF miało potrzebę doraźną obsadzenia bolidu kierowcą gwarantującym walkę. Tam każdy każdego obserwuje i wszyscy wiedzą kogo na co stać. A może Robert ma motywację aby być lepszy od SF w innym bolidzie ? Kto wie może tak, a może tylko inteligentnie rozgrywa swoją przyszłość. Nie wiadomo też czy Massa zobaczy kiedyś tor z wnętrza kokpitu z blachą w czaszce. Po części rozumiem SF, nie chcą się wiązać kontraktami bo mają za dużo niewiadomych. Kimi, Massa, Alonso, A może Szumi ? Więc działają z rozwagą i wcale im się nie dziwię. Robert będzie dążył do znalezienia zespołu pasjonatów, którzy o bolidzie myślą całą dobę, a nie przed wyścigiem - może trochę uprościłem ale czasem mam wrażenie, że tak jest. Jak przed treningiem w piątek okazuje się że coś nie działa to mnie po prostu skręca i zadaję sobie pytanie ( to co robili przez 2 tygodnie pomiędzy wyścigami - no co polerowali lakier ???? )

  • 125. Shallan
    • 2009-09-03 21:54:08
    • *.116.35.174

    JEST DOBRZE! :D
    KUB jeździłby w Ferrari, gdyby wiadomo było na 100%, że Sauber nie przetrwa.
    Jeśli wypali projekt Petronas/Sauber, którego szefem technicznym będzie Mike Gascoyne - to KUB będzie jeździł w przyszłym sezonie w topowym zespole walczącym o Mistrzostwo Świata!!! :D
    A jeśli nie wypali, to dalej obstawiam Williamsa...

  • 126. jantar321
    • 2009-09-03 21:56:24
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Nie ma co spekulować, w życiu trzeba posiadać marzenia np. o mistrzostwie ROBERTA, a jak widzę większość nas je posiada wiec jest ok. pozdrawiam wszystkich marzycieli, siebie oczywiście też zaliczam do tej kategorii. Niedługo GP WŁOCH i kolejna porcja emocji.

    p.s orinocoPL – ja nie piłem piwa a też tak myślę, te warianty są możliwe. A teraz wypije jeden browarek za Twoje zdrowie 

  • 127. ris
    • 2009-09-03 21:59:04
    • *.150.87.121

    Shallan - no troszkę się mylisz - dwa cytaty :
    1. Pozostanie zespołu Saubera w Formule 1 może okazać się trudniejsze niż przypuszczano. Oprócz problemów ze znalezieniem nowego właściciela, ekipie z Hinwil przybył poważny konkurent w postaci zespołu Lotusa.

    2. malezyjski rząd jest zainteresowany wsparciem ekipy Lotusa, ubiegającej się o miejsce w przyszłorocznej stawce, które pojawiło się po decyzji koncernu BMW o wycofaniu się z F1. Za działaniami mającymi przywrócić nazwę Lotus Formule 1 stoi między innymi Mike Gascoyne, były inżynier zespołów McLarena, Jordana, Benetton/Renault, Toyoty, Spykera oraz Force India.

  • 128. conrad
    • 2009-09-03 21:59:41
    • *.3-87-r.retail.telecomitalia.it

    3 wygrane i 19 razy na podium to jak by nie liczyc wiecej niz 1 wygrana i 8-krotne miejsce na podium, wiec statystyki jak najbardziej sie ze mna zgadzaja ;)
    Robert ma wszelkie atuty aby w przyszlosci pobic osiagniecia nie tylko Fisichelli, ale moze i samego Schumachera czego mu serdecznie zycze. Jednak apeluje o odrobine obiektywizmu ;)

  • 129. jantar321
    • 2009-09-03 22:02:44
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ris – czy myślisz o pasjonatach z fabryki fiata w tychach :-)

  • 130. ris
    • 2009-09-03 22:04:46
    • *.150.87.121

    jantar321 - może trochę innych pasjonatów mam na mysli ;-) ;-) :-)

  • 131. jar188
    • 2009-09-03 22:12:56
    • *.chello.pl

    @conrad, licząc wygrane to Robert prezentuje się jednak lepiej:
    1wygrana na 3,5 ; Fisico: 3 na 14
    ; ilość podium 7 na 3,5 ; Fisico 19 na 14
    no i WAŻNA jest jakość bolidów, w jakich jeździli, czyli w miarę dobre BMW z 2008 i zwycięskie Renault z 2005 i 06. Uwzględnij wszystkie czynniki, szczególnie te związane z jakością bolidu.

  • 132. pz0
    • 2009-09-03 22:14:16
    • *.1.92.2

    127. ris - może to nie konkurent w postaci Lotusa? Może Lotus będzie miał siedzibę w Hinwill?

  • 133. dar_ek
    • 2009-09-03 22:17:41
    • *.adsl.inetia.pl

    Ris [124]: Masz racje, jestem przekonany że Robert wie dużo lepiej co dla niego jest lepsze. Siedzi w tym sporcie od małego i od środka. I o ile można wyciągnąć jakiekolwiek wnioski w tej bardzo kapryśnej dyscyplinie to na pewno Robert je wyciągnie.
    Choć jeśli piszesz o zespole pasjonatów to chyba taki właśnie jest Ferrari, (i chyba także FI :). Wydaje mi się że właśnie tego zabrakło BMW, niemieccy inżynierowie dali sobie luzu, bo myśleli że ich koncern tak czy inaczej będzie ładował w nich kase, dopiero jak się okazało że tak nie jest wzięli się ostro do roboty.

  • 134. Shallan
    • 2009-09-03 22:19:27
    • *.116.35.174

    127. ris - w którym miejscu się mylę? W tym, co tu powklejałeś jest zasadniczy błąd - dlaczego Lotus miałby być konkurentem Saubera? Czy to wyklucza powstanie zespołu Lotus/Petronas/Sauber? Lotus jest malezyjski, Petronas jest malezyjską firmą - jaki problem? Saubera nie stać na więcej niż 20% udziałów i jestem przekonany, że dla dobra wszystkich byłby w stanie odsprzedać to co ma przyszłemu właścicielowi. Tym bardziej trzeba się cieszyć, bo szanse na przetrwanie (byłego) BMW Sauber rosną. Tylko ściągnąć Gascoyne i do dzieła!!!

  • 135. ris
    • 2009-09-03 22:20:01
    • *.150.87.121

    pz0 - W chwili obecnej wygląda to tak jak zacytowałem ale wiadomo że to się może zmienić. Dodoatkowo wyczytałem nowe spekulacje :
    2010 SF Alonso- Masa Renault Kimi i niewiadomo. Robert Sezon 2010 w Williamsie. a w 2011 Robert za Massę w SF.

  • 136. pz0
    • 2009-09-03 22:21:11
    • *.1.92.2

    133. dar_ek - inżynierowie wzięli się ostro do roboty jak zarzucili projekt F1.10

  • 137. ris
    • 2009-09-03 22:21:53
    • *.150.87.121

    Shallan - przekleiłem cytaty więc chwilowo wygląda, że to dwie osobne ekipy które będa rywalizowałt o licencję . pozdro

  • 138. ris
    • 2009-09-03 22:25:22
    • *.150.87.121

    dar_ek - ano trafiłeś w sedno, jak się zorientowali że mogą robotę stracić to się zaczęli bardziej starać zreszt Robert to przyznał. pozdro

  • 139. dar_ek
    • 2009-09-03 22:28:50
    • *.adsl.inetia.pl

    135.Ris: Wybacz, ale pisanie o tym kto gdzie będzie jeździł w roku 2011 to w obecnej sytuacji zakrawa na wróżbiarstwo :)

  • 140. ris
    • 2009-09-03 22:31:12
    • *.150.87.121

    dar_ek - napisałem, że wyczytałem spekulacje to nie moja inwencja twórcza hehehee :-)

  • 141. pz0
    • 2009-09-03 22:31:21
    • *.1.92.2

    Właśnie czytam parę newsów na innych stronach i z niektórych wynika, że to całe Force Malaysia czy jak niektórzy wolą Lotus z Gascoynem na czele ma powstać na bazie zespołu BMW. Z niektórych z kolei że to ma być zupełnie nowe przedsięwzięcie. Czekajmy do GP Singapuru, wtedy dopiero się wyjaśni.

  • 142. Shallan
    • 2009-09-03 22:39:16
    • *.116.35.174

    Być może dziennikarzom się pomieszało i dalej kojarzą Lotusa z Wielką Brytanią - stąd pomysł, że ma być to inny zespół. Marka należy do Protona (firmy malezyjskiej).

  • 143. ris
    • 2009-09-03 22:42:43
    • *.150.87.121

    pz0 - bo to są właśnie spekulacje :-)

  • 144. baams
    • 2009-09-04 08:45:28
    • *.150.11.230

    Zatrudnienie Fisichelli w SF to najbardziej oczywiste i logiczne rozwiązanie, daje Ferrari wielkie pole manewru a przy okazji zaspokaja marzenia kibiców, Włoch w ich bolidzie. W tym sezonie daje im nadzieję na dobre wyniki drugiego kierowcy. W przyszłym sezonie scenariuszy jest kilka i każdy dobry. Jeśli Massa wyzdrowieje - wróci do ścigania a Fisichella na piękną sportowa emeryturę jako kierowca testowy. Jeśli Massa nie wyzdrowieje a Fisichella będzie dobrze jeździł zostanie jako drugi kierowca, jeśli słabo mogą zatrudnić kogo chcą a Fisichella na piękną sportową emeryturę jako kierowca testowy. O zatrudnieniu Fisichelli przez Ferrari wspominał już Lauda jakiś czas po wypadki Massy.

  • 145. ris
    • 2009-09-04 10:34:01
    • *.150.87.121

    No to czekamy, aż Robert im skopie cztery litery na Monzie ;-)

  • 146. ask
    • 2009-09-04 15:07:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ja czekam aż Adrian zje Fisico na Monzie :)

  • 147. matito
    • 2009-09-04 18:05:18
    • *.adsl.inetia.pl

    No na reszcie spełni swoje marzenia...

  • 148. krzysiu111
    • 2009-09-11 15:33:20
    • *.231.197.223

    Zawsze marzyłem żeby Fisi jeździł w Ferrari. Spełniło się xD

  • 149. krzysiu111
    • 2009-09-11 15:34:11
    • *.231.197.223

    a ty ris powinienżeś dostać w te 4 litery


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo