WYNIKI Jerez [ 15 marca 2009 ]
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | R.Barrichello | Brawn GP | 1:19.236 | 102 |
2 | F.Alonso | Renault | 1:19.895 | 40 |
3 | N.Hulkenberg | Williams | 1:20.013 | 69 |
Brawn GP dalej najszybsze w testach
Podobnie jak w ubiegłym tygodniu na torze pod Barceloną, zespół Brawn GP dominował podczas pierwszego dnia sesji testowej w Jerez. Do południowej Hiszpanii na ostatnie przed sezonem testy zdecydowały się przyjechać cztery zespoły: Williams, Renault, Brawn GP i McLaren. Ten ostatni mimo obecności na torze zdecydował się na rozpoczęcie testów dopiero jutro.Za kierownicą bolidu BGP001 zasiadał dzisiaj Rubens Barrichello. Brazylijczyk pokonał najszybsze okrążenie w czasie 1:19,236. Kierowca zespołu Brawn GP był także najaktywniejszym zawodnikiem na torze, przejeżdżając 102 okrążenia.
Drugi czas dnia należał do Fernando Alonso, dla którego w niedzielę na tor przyszło kilka tysięcy fanów. Dwukrotny mistrz świata rano miał jednak dość poważną kraksę. Po przejechaniu zaledwie 4 okrążeń na 8 zakręcie toru w Renault R29 Hiszpana awarii uległo prawdopodobnie zawieszenie. W efekcie uszkodzenia Alonso zakończył swoją jazdę na bandzie z opon okalających tor. Kierowcy nic się nie stało, ale naprawa bolidu trwała do końca przerwy obiadowej, czego wynikiem było przejechanie dzisiaj zaledwie 40 okrążeń.
Pod nieobecność w tabeli z czasami Lewisa Hamiltona, ostatni wynik należał do testera ekipy Williams, Nico Hulkenberga. Młody Niemiec pokonał okrążenie toru w czasie 1:20,013.
Jutro kolejny dzień testów w Jerez.
komentarze
1. Ra-v
Tak zebyscie nie pisali zaraz ze Brawn rzadzi jest najlepsze i w ogole dodam ze Vettel byl tam kolo 0,2 sek szybszy na ostatnich testach w Jerez. Dziwi mnie czemu McLaren dzisiaj nie jedzdzil... jutro wiatr ma byc juz silniejszy wiec nie wiem czemu dzisiaj odpuscili.
2. zu7
To chyba idiotycznie wciąż byłoby jeździć na testach oszukanym bolidem by w Australii wylądować gdzieś w tyle. Także sponsorzy mogliby poczuć się oszukani i pewnie przygotowali odpowiednie umowy. Dlatego wygląda na to że są naprawdę mocni.
3. Ra-v
1) Brawn GP* 2) około*
4. kempa007
ale to pierwszy dzień i tor jeszcze nie nagumowany... zobaczymy jutro i pojutrze co sie bedzie dzialo, a w Melbourne podczas qualu wszystko wyjdzie :-)
5. tt16
W Australi w Q wyjdzie kto jest mistrzem jednego okrazenia, a w wyscigu mistrzem strategii.
6. Lord_Darnok
pozostałe zaspoły nie testują??
7. Vysogota
Ale że McLaren nie testował, wie ktoś może dlaczego? Brown już mniejszymi fajerwerkami. Nie zdziwił bym się gdyby jutro maki rządziły na testach.
8. tReNt
A ja bym się zdziwił.
9. zu7
Czemu McLaren odpuszcza? To proste: W zamian za silnik dostali specyfikację Browna. I teraz ją wdrażają. Ponieważ są w tym dobrzy pewnie sobie poradzą a póki co nie ma co jeździć. :)
10. thc26
I tak zapewne będzie,MCL pełna szpryca i tego im życzę
11. niza
"Pod nieobecność w tabeli z czasami Lewisa Hamiltona, ostatni wynik należał do testera ekipy Williams, Nico Hulkenberga" czyli to taka mała sugestia, że McL jest już tak słabe, że nie może być na lepszych pozycjach tylko na końcu?? nie żebym się czepiała kempa007 ale dziwnie to zabrzmiało hehe
12. Vysogota
A i jeszcze chciałem przypomnieć, za 2 tygodnie na to forum wróci kolec stolec, pamiętacie go jeszcze? Choć może się wreszcie znudził ;)
13. Cwirs
A ja mam nadzieje, ze te maki beda jezdzic jak scierwo bo ich po prostu nie lubie
14. Ra-v
@Vysogota - koletz byl spoko koles :-) przynajmniej nudno nie bylo... :D @niza - faktycznie fajnie to zabrzmialo ale to chyba kwestia interpretacji jak dla mnie jest OK :D Zobaczymy co tam jutro pokaze cudo Brawna i McLaren.
15. rafam
Brawn GP nie zawodzi oby tak dalej. Najbardziej pod publikę jeździ reno i niech briatore nie pier... że była honda pod publike jeździ bo sami nie lepsi. Czuje że reno w tym sezonie bedzie walczył z macami na końcu stawki
16. Raven89
Brawn GP nie jeździ pod publikę.Oni po prostu są mocni.Świadczą o tym wypowiedzi Rubensa i Jensona.Słowa specjalistów od tej dyscypliny a także wypowiedzi rywali.Myślę,że jeśli nie padnie im silnik,to Barichello i Button naprawdę mogą powalczyć z BMW i Ferrari o zwycięstwo w Melbourne.
17. Vysogota
wiecie co, postawmy typy w tym temacie kto zwycięży w Australii :) Ja zrobię listę i po pierwszym wyścigu wszystko pospisuję.
Mój typ Ferrari, co do kierowców, raczej Raikkonen
18. Vysogota
tzn teraz spiszę a po pierwszym wyścigu opublikuję kto na kogo stawiał
19. niza
Ra-v dokładnie, koletz nie taki zły tylko sobie z nas jaja robił :) a co do tego zdania to dla mnie też jest ok :P
20. Maziu
No to ja stawiam na Masse, drugi nasz Robert, a trzeci Raikkonen
21. hipcio
Vysogota ale stawiać tak jak typowaliśmy na "typowaniu", czy tak jak chcemy...
22. hho
wg nieoficjalnych informacji, McLaren nie testował dlatego, że nie dojechały jakieś nowe części (za planet-f1.com)
23. Master666
Vysogota - mój typ: McLaren, Hamilton.
24. Cwirs
Raikkonen, Massa, Alonso, Kubica, Heidfeld, Hamilton :]
25. Maciek55
Ja za Hamiltonem nie przepadam wiec nie chce aby był w czołówce...
26. guzior
ja bede optymista i stawiam na Roberta, drugi Massa
27. Skoczek130
Barrichello nadal świetnie. Szkoda, ze Alonso przejechał małą ilośc kółek, ale czas i tak bardzo dobry. Nico też niczym sobie. Jeśli chodzi o mój typ: Robcio, Massa, Alonso...
28. renault f1
2009-03-15 18:59:39 Cwirs Alonso moze być albo lepiej!!! ;-)
29. rafam
To ja stawiam na Batona drugi robert trzeci raikonen
30. Cwirs
renaultf1, Alonso miazdzy ! :] jak bolid pozwoli, to wszyscy beda mu buty czyscic
31. totalfun
One, two Brawn GP ;) (Australia rzecz jasna)
32. bulekf1fan
bgp juz nietakie mocne zobaczycie ze jeszcze spadna do srodka tabeli
33. Ra-v
BGP wcale nie jest takie mocne jak sie coniektorym z Was wydaje... to ze zrobili pare szybkich kolek w Barcelonie o niczym nie swiadczy oni w nastawieniu ba pozyskanie sponsorow dawali tam z siebie maximum (jazda z mala iloscia paliwa, set-up pewnie mieli ustawiony typowo pod ten tor, tor pod koniec byl bardzo mocno nagumoany a do tego mogli jeszcze robic inne triki jak podnoszenie oborotw czy tez odciazanie bolidu...) Dzisiaj nic nie pokazali jesli chodzi o czasy... Vettel zrobil na tym torze czas o 0,2 sek lepszy... Ok ja rozumiem ze caly sezon pracowali nad tym bolidem, ze pracowal nad nim Ross Brawn i ze Honda wpakowala w jego rozwoj duzo kapusty ale ludzie no zlitujcie sie... Jak Robert zażartowal ze oni wygraja w Australii, Felipie powiedzial ze nie jest w stanie osiągnac ich czasu a Fernando tez uplasowal ich w czolowce to wy juz wszyscy widzicie w nich kandydatow na zwyciezcow... a moim zdaniem jesli zdobeda jakies punkty to powinni piac z radosci ale to tylko moje skromne zdanie i nikt z was nie musi sie z nim zgadzac...
34. leo_
Ja też się zabawię w typowanie Australii:
1.Robert 2.Button 3.Heidfeld
35. radzix
ja poczekam z typowaniem do piatkowych treningow chociaz mysle ze one tez nie do konca dadza obraz tego co sie bedzie dzialo w sobote i w niedziele, a tak ogolnie to juz nic nie powiem po prostu POCZEKAM do weekednu zostało juz tak niewiele :))))) to zdecydowanie bedzie jedno z najwazniejszych i mam nadzieje najlepszych poczatkow sezonu F1 od wielu lat!
36. miloszV8
obecne typowanie to wróżenie z fusów... proponuję wstrzymać się do rozpoczęcia weekendu wyścigowego, a ten już wkrótce :>
37. gąsiek
Massa,Alonso,Raikkonen,Kubica
38. Vysogota
Chodziło mi o to kto zwycięży, jaki team i ewentualnie który kierowca. Ja już notuję :)
39. rafam
Alonso tym topornym bolidem??
40. kumahara
Tak jak leo_, : Kubica, Button, Heidfeld.
41. deiman
"Rubens Barrichello przed przerwą na lunch zszedł poniżej 80 sekund (1.19,808), a potem urwał jeszcze pół sekundy i zbliżył się na 0,181 s do rekordu toru dla samochodu w wersji 2009, należącego do Sebastiana Vettela"
42. asc
Kubica, Barrichello, Raikonnen, Heidfeld, Button, Massa, [toyota], [redbull], [mclaren], [renault], [toro rosso], [force india].
43. antos05
1.KUB 2.RAI 3.MAS4.BUT5.HEI
44. markogp123
Kurka troche mnie niepokoi .BRAWN ale stawiam na ROBERTA potem MASA.
45. markogp123
No i RAIKKONEN.
46. Raven89
Moje typy: 1.Robert 2.Massa 3.Button
47. thoo24mass
Kimi, Robert, Button
48. panicz1992
1. BUT 2. RAI 3. KUB
49. panicz1992
maly offtop: zauwazylem ze wszystkie zespoly oprocz renault i brawngp uzywaja bocznych "statecznikow", owiewek, wydaje mi sie ze ma to duzy wplyw na przyczepnosc w szybkich zakretach, dlaczego wiec te 2 teamy ich nie uzywaja?
50. Rzeszut
Narazie Brown GP mnie zaskakuje,ciekawe jak się spiszą w Australii za 2 tygodnie
51. Rzeszut
Stawiam na Renault:)
52. tomek83f
Dawno tu nic nie pisalem ale napisze cos na temat Brown GP. Popatrzcie sobie na testy zeszłoroczne i z wczesniejszych lat, przeciez w testach nie chodzi o to zeby wykrecac jak najlepsze czasy a o zrobienie programu jaki sie zaplanowalo.Taki Maclaren albo Ferrari nie krecili takich czasow dzien po dniu we wczesniejszych latach bo i po co, co by to dało,nie tylko maxymalne osiagi sie licza ale poznanie samochodu centymetr po centymetrze a do tego nie zawsze trzeba jezdzic z najwieksza predkoscia.Jesli nawet Brawn GP sa tacy szybcy to nie wierze że za każdym razem byliby pierwsi bez powodu,to zwykle mydlenie oczu.To zwykły chwyt marketingowy.
53. gregor_F1
Witam wszystkich po F1_wakacjach. Ja też się zabawię i 1.MAS 2.RAI 3.BUT 4.KUB
54. daniel.dk
1)HEI 2)KUB 3)BUT 4)RAI 5)VET
55. daniel.dk
aha, Massa nie ukonczy wyscigu :)
56. pz0
panicz1992 - przypuszczam, że chodzi ci o pionowe (tylne) deflektory. Z założenia nie mają one kompletnie żadnego znaczenia dla docisku aerodynamicznego, ale ma wpływ na ogólną aerodynamikę bolidu. Uporządkowują one przepływ powietrza wokół chłodnic i pomagają kierować odpowiednim przepływem powietrza wokół tylnych kół. Większe znaczenie mają przednie deflektory, w które trafia powietrze z przedniego spojlera i kierują je w odpowiednich proporcjach na wloty chłodnic. Przy okazji zmniejszają one zakłócenia przepływu powietrza spowodowane przez przednie koła a jakby tego było mało poprawiają balans bolidu. Tak więc przednie deflektory maja kapitalne znaczenie i te są chyba w każdym bolidzie. Wydaje się że z kolei pionowe mogą mieć mniejsze znaczenie, stąd widocznie projektanci Renault i BGP uznali że nie warto ich montować.
57. Niespokojny
o co chodzi?
58. Niespokojny
dlaczego poprzednia nie weszła?
59. Niespokojny
cenzura?
60. Niespokojny
Robert ,Kubica ,RK ,KUB ,Kubica ,Robert ,RK ,KUB ...i nie żebym był zaślepiony! :-) ,a i jeszcze ,moim zdaniem , FI będzie lepsze od BrawnGP.
61. skidmarks
no ale nie pozwoli - każdy o tym wie ;)
62. Bmw-Sauber_fan
co sie porobilo! baricz przed chwila wykrecil 1,18,421
63. tt16
teraz to juz 1:18.398
64. Bmw-Sauber_fan
ostro kreci te czasy
65. yaneq
czas rewelacyjny. ja już nic nie wiem :)
66. elin
Typowanie na Australie - Raikkonen, Button, Kubica
67. rafam
He he gdzie ci co mówlili że Brown GP ma ustawiony bolid pod barcelone??,, Na innych torach nie poszaleją'' hhe
68. radish
no to jest cos niesamowitego,rubens i jenson pewnie sami w to jeszcze nie wierza,ze byla honda jest az tak dobra,a mialo byc tak pieknie,bmw bezproblemowo na czele,wiadomo ze to testy ale czasy sa rewelacyjne i z tego co wyczytalem bworn gp robilo sylmulacje razem z ferrarka i mieli o ok 0,2 szybsze kolka niz ferrarka,nie pozostaje nic innego jak bic brawo w przyszlym sezonie- robertinio do brown gp ;) - oczywiscie zarcik,ponioslo mnie,chociaz who knows,jeszcze nieco ponad tydzien i lecimy !!
69. pz0
Jeszcze do tego dorzucę że im dłużej na torze tym większa przewaga bolidów BGP nad konkurencją. Wyfląda na to że BGP jest delikatny dla opon, a to ma kapitalne znaczenie na długich przejazdach. Pasjonująco będzie w Australii. Czy rzeczywiście Brawn będzie w ścisłej czołówce?
70. radzix
radish a co za problem było ustawić bolid pod jerez?? :) niech juz sie to zacznie w koncu bo nie wytrzymam!! pz0 chyba kazdy juz jest skolowany jak to jest naprawde z tym BROWNGP
71. dick777
Forma BrawnGP to nie ściema. Obejrzyjcie sobie poszczególne bolidy z profilu. BrawnGP ma najlepszy profil pod względem aerodynamicznym i pewnie to plus dobry silnik jest zasługą ich dobrych czasów. Coś mi sie wydaje, że zdrowo namieszają w stawce.
72. walerus
ale jaja...
73. radish
problem zaden,ale nie wierze ze cala reszta nie probowala jeszcze na 100% bolidow i napewno takze jezdzili na oparach i tez ustawiali bolid po jerez,a jednak nie maja takich czasow,nie martwilbym sie gdyby te roznice byly mniejsze,ale to jest juz 2 tor gdzie panowie z GP sa duzo duzo lepsi,oby to byla sciema-dziwnie powiedziane ale mam nadzieje ze bmw ma dobra zaslone dymną przed sezonem.
74. pz0
Poczytajcie newsa o dyfuzorze zastosowanym w BGP. To może być właśnie ta cała przewaga. Dodatkowy duży docisk za darmo.
75. rafam
Mi sie wydaje że max pokazał Vetel swoim bolidem na początku w Jarez. Chcieli sprawdzić ile da się wyciągnąć a to moim zdanie świadzczy że inne zespoły zbliżą sie do 1:19 może nawet 1:18,9-7 ale 1:18,3 poza zasięgiem
76. sivshy
Gdyby forma BGP była realna, byłyby to chyba największe jaja w historii całej F1. Ale ja jestem mimo wszystko sceptyczny.
77. robtusiek
1.MAS 2.HAM 3.KUB
78. robtusiek
@Vysogota, brawo za pomyslowosc i checi:)
79. radish
nie ujmujac nic zespolowi i ich wyjscia z mega dolka mam nadzieje ze dzieki temu dyfuzorowi robią te czasy i ze FIA nakaze im poprawke w tym elemencie,bo jak wiadomo mistrzostwo musi isc do bmw;)
80. dick777
Wielu na tym forum prezentuje dziwny sposób myślenia: wszyscy ukrywają swój potencjał zaniżając swoje osiągi, jedynie BrawnGP ściemnia zawyżając je, bo niby pilnie poszukuje sponsorów. Wszyscy potrzebują sponsorów. Wiadomo, że nikt nie wyłoży pieniędzy w ciemno, a jedynym wiarygodnym miernikiem są wyniki w wyścigach. Więc po co BrawnGP miałby tracić czas testów na jeżdżenie z niedoważonym bolidem i na oparach. Nie widzę logiki w takim myśleniu. Przecież wiadomo, że nikt po testatch nie rzuci się do oklejania bolidu BrawnGP swoim logo. Ludzie, którzy obracają dużymi pieniędzmi, to nie idioci. Gdyby byli idiotami, nie mieliby takich pieniędzy. Obawiam się, że - niestety dla BMW i reszty stawki - BrawnGP jest bardzo mocne! Chciałbym, że forma BrawnGP to była ściema.
81. dick777
Załóżmy, że wszyscy ściemniają poza BrawnGP. Na ile może ściemniać BMW, Ferrari i McLaren? Na pół sekundy, sekundę czy dwie sekundy na okrążeniu. Nie wydaje mi się, aby na więcej niż sekundę. Ciekawy jestem waszych opinii na ten temat.
82. tomek83f
dick777 skad Ty mozesz wiedziec że bolid brawn GP ma najlepszy profil areodynamiczny?? byłes razem z nim w tunelu areodynamicznym?? heh poczytaj wypowiedzi kierowcow z innych teamow nikt nie jezdzil po to zeby wykrecic jak najlepszy czas jednego okrazenia,przypomnij sobie jak jezdzila toyota w zeszlym roku na testach byli bardzo szybcy mieli czesto najlepsze czasy ale kwalifikacjach i w wyscigu juz nie bylo tak kolorowo
83. sivshy
@dick777: Sponsorzy to nie idioci, ale zwyczajni ludziem a przynajmniej niektórzy, tak. Team, na którym reklamują się sponsorzy ma imponować zwykłym ludziom, nie reklamobiorcy...
84. wojtek17
coś mało kierowcow jeździło
85. dick777
sivshy, ciekawe, jak można zaimponować zwykłym ludziom przyjeżdżając na końcu stawki. Oczywiście, że sponsorzy to zwykli ludzie, tyle że różnią się od innych grubością portfela i tym, że potrafią zarabiać pieniądze. Zwykli ludzie tego nie potrafią, bo myślą szablonowo i z zasady czekają, aż ich ktoś zatrudni. tomek83f, na aerodynamice się trochę znam z racji powiązań z lotnictwem. Nikt się nie zna lepiej na niej niż ludzie konstruujący samoloty. Na podstawie skromnej ilości dostępnych zdjęć bolidów BrawnGP, Z PROFILU ten bolid wygląda pod względem aerodynamicznym najlepiej. Mówię o ODCZUCIU a nie o PEWNOŚCI. Jedni widzą przyczynę jego dobrych osiągów w niedoważeniu, inni w dyfuzorze, a ja myślę, że jest dobrze zaprojektowany aerodynamicznie. Jak jest naprawdę i ile są warte bolidy poszczególnych zespołów, zobaczymy w Australii. To, o czym tu piszą wszyscy, to czyste spekulacje opierane na szczątkowych i często fałszywych informacjach. Ja snucie domysłów na temat formy teamów traktuję jako zabawę i nie rozumiem zaperzania się co poniektórych i uzurpowania sobie prawa do eksperckiej wiedzy. Można interesować się przez wiele lat daną dyscypliną sportu i nie mieć o niej wielkiego pojęcia poza wynikami (znam takich) i obejrzeć kilka zawodów, aby wiedzieć, o co w danej dyscyplinie chodzi (też znam takich). Więcej wyrozumiałości dla cudzych poglądów, chłopaki. To tylko zabawa.
86. Shallan
To ja was zapytam: jak szybko przekonać wahających się, potencjalnych sponsorów, z którymi prowadzi się rozmowy na miesiąc przed startem sezonu, kiedy wszyscy liczący się gracze dawno podpisali kontrakty z innymi teami i trzeba szukać prawdopodobnie w większości wypadków wśród firm, które nie inwestowały nigdy w F1, nie miały z tą branżą do czynienia? Przecież jeszcze kilka tygodni temu nie wiadomo było, jak się team (Brawn GP) będzie nazywał i czy w ogóle wystartuje. Może są mocni, tego im życzę, jednak na mój gust - ściemniają ;) Gdyby się okazało, że rzeczywiście BGP są najlepsi, to taki Theissen chyba musiałby zgolić wąsa a potem podać się do dymisji ;)
87. dick777
Czy jest jakiś przepis FIA, który nakazuje zawieranie umów sponsorskich przed pierwszym wyścigiem w sezonie? Naprawdę jest coś takiego? Pytam szczerze, bo nie znam wszystkich przepisów obowiązujących w F1. Shallan, wiesz coś na ten temat?
88. tomek83f
Z tego co ja wiem to nie trzeba miec zadnego sponsora jesli sie ma wystarczajacy budzet ;)
89. sivshy
ale budżet mają wystarczający tylko na nadchodzący sezon. A co potem? Skądś kasę muszą przecież mieć, więc trzeba podpisać kontakty dużo wcześniej. A dlaczego by nie wykorzystać testów do zachęcenia potencjalnych sponsorów do podpisania kontraktu? Nawet, jeśli sezon zweryfikuje ich siłę, to jednak dobre wrażenie po testach zostanie. Może być ono bardzo atrakcyjne dla sponsorów.
90. Shallan
@dick777 Jedyny zapis dotyczący sponsorów w regulacjach na 2009 rok dotyczy wręczania nagród: chodzi o to, że nagrodę konstruktorów podczas ceremonii wręcza osoba reprezentująca głównego sponsora danego GP.
91. Kimi Rajdkoniem
Wg mnie wygra Raikkonen. McLaren chce jak najpóźniej zaprezentować to swoje "cudowne" skrzydło. Wątpię, żeby McLaren dojeżdżał na końcu stawki. Co do HAM, to nie jest jego winą, że jest cholernie szybki. Osobiście sercem jestem za Ferrari, ale im równiejsza forma konkurentów tym ciekawszy sezon:)
92. hho
Z tym BGP to naprawdę niezłe jaja... William Hill, jeden z ważniejszych bukmacherów, przyjmuje zakłady, że mistrzem F1 w 2009 z największym pradopodobieństwem będzie Kimi (4/1), a potem na równi Button i Hamilton (9/2)! Wśród konstruktorów BGP i BMW są też na równi (4/1)! Niektórzy pozostali bukmacherzy nawet nie przyjmują jeszcze zakładów na BGP, bo sami sobie pewnie zadają pytanie: "Co jest k...a grane?" :-)
93. pesymista
Zmieńcie płytę bo już jesteście nudni z tymi sponsorami. To już wole typowanie miejsc zespołów i wróżenie bo można trafić. Na ten rok brawn ma uratowany tyłek i to się liczy.
94. pesymista
A jeśli chodzi o te przewidywania odnośnie wygranych to uważam, że w ciągu całego sezonu jakiś wyścig wreszcie wygra Nick, bo w końcu musi się to stać :). A na mecie gp australii: 1. button 2. kub 3. rubens 4. nick 5. massa
95. dick777
Krótkie pytanie do tych, którzy myślą, że w jeździe BGP chodzi tylko o złapanie sponsorów: Czy będąc potencjalnym sponsorem, któremu na ręce patrzą udziałowcy, podpisalibyście umowę sponsorską na wiele milionów euro po samych testach, złaszcza w dobie kryzysu fiansowego, bo ja nie. Po dwóch lub trzech udanych wyścigach, owszem.
96. hho
dick777, zgadzam się, przecież chłopaki z BGP wyszliby na durniów, gdyby się okazało, że w testach są 1s przed wszystkimi, a w sezonie 1s za liderem... No, chyba, że w tym szaleństwie jest jakaś metoda, której ja nie widzę... :-)
97. PiotrasLc
Osobiscie bardzo sie bede cieszył gdy zobacze Butona znowu z sprzodu stawki podczas wyscigów.
98. Shallan
@pesymista zmieniam płytę ;) Moje typowanie na Australię: 1. KUB, 2. RAI, 3. HEI, 4. HAM, 5. MAS
99. tomek83f
Pic na wode fotomontaż jesli byłyby to prawdziwe testy dla Browna to by nie byli za kazdym razem najszybsi,bo czasem trzeba cos sprawdzic jadac duzo wolniej np jadac za kims,jaracie sie tym Brownem jakby to miało jakiekolwiek znaczenie kto jest najszybszy na testach.Tak jak w zeszlym sezonie gdy Vettel wygrał GP Włoch wszysci pisali Szumi 2 itp bzdury.Po pierwsze to i Button i Barichello nie sa tacy mocni owszem maja doswiadczenie ale to nie wszystko.Gdy jeden kierowca jedzie szybko to drugi z tego teamu zawsze wolniej bo testuja cos zupelnie innego idą innym programem,wiec jesli i Barichello i Button jada tym samym tempem i w dodatku sa szybsi od reszty o prawie 1 sekunde to cos jest na rzeczy ale oczywiscie zawsze znajdzie sie ktos kto zaczyna sie podniecac testami.
100. Ewenemen
No, no. Brawn GP dobre jest. Mam nadzieję, że w Australii też będzie.:D
101. GawoLoveKubica
Kubica , Alonso , Nakajima
102. LubięSutila
"Pod nieobecność w tabeli z czasami Lewisa Hamiltona, ostatni wynik należał do testera ekipy Williams, Nico Hulkenberga. Młody Niemiec pokonał okrążenie toru w czasie 1:20,013. " - I wszystko jasne
103. hho
A co zrobił Alonso? :-)
104. inomig
ALONSO właśnie wykręcił całkiem dobry czas 1:18.343.Nie żle co ???
105. dick777
Jeśli Renault wykręcił czas na poziomie najlepszych czasów BrawnGP, to znaczy, że Ferrari i BMW też może.
106. rafam
Musiał jeździć nieregulaminowym bolidem. Nie ma wyjścia albo obroty na 19 tyś. No czekam na komentarze tych co tak jechali bo brown GP.
107. rafam
Aha i reno szuka sponsorów.
108. elin
dick777- owszem, będąc potencjalnym sponsorem, podpisałabym umowę z BGP ponieważ- po 1-po genialnych czasach podczas testów, już wiadomo, że zespół przez cały sezon będzie pod baczną obserwacją fanów, więc wszyscy jednocześnie będą wiedzieć, kto go sponsoruje. po 2- myśląc perspektywicznie : zespół, który w kilka dni potrafi tak wiele osiągnąć, bardzo dobrze rokuje na przyszłość. po 3- nazwisko właściciela, również jest pewnego rodzaju gwarantem sukcesu, gdyż jest to osoba dobrze znana w branży, nie ktoś z " zewnątrz ".
109. Budyn_F1
cos malo zespolow.
110. Niespokojny
Pesymista z Ciebie to prawdziwy optymista!, hahaha, Przycisk i Rubens,obaj na pudle!!! :-))) ...,co do KUB mogę się zgodzić ,z tą różnicą ,że będzie pierwszy!!! :-)
111. damian_el_
KUB,RAI,HEI,ALO,BUT,HAM
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz