Podobnie jak w ubiegłym tygodniu na torze pod Barceloną, zespół Brawn GP dominował podczas pierwszego dnia sesji testowej w Jerez. Do południowej Hiszpanii na ostatnie przed sezonem testy zdecydowały się przyjechać cztery zespoły: Williams, Renault, Brawn GP i McLaren. Ten ostatni mimo obecności na torze zdecydował się na rozpoczęcie testów dopiero jutro.
Pogoda w Jerez sprzyjała zespołom, które chcą dokonać ostatnich przygotowań przed pierwszym wyścigiem sezonu. Temperatura powietrza w ciągu dnia grubo przekraczała 20 stopni Celsjusza, a tor nagrzał się do przeszło 40 stopni, odzwierciedlając w miarę realnie warunki panujące podczas GP w sezonie.Za kierownicą bolidu BGP001 zasiadał dzisiaj Rubens Barrichello. Brazylijczyk pokonał najszybsze okrążenie w czasie 1:19,236. Kierowca zespołu Brawn GP był także najaktywniejszym zawodnikiem na torze, przejeżdżając 102 okrążenia.
Drugi czas dnia należał do Fernando Alonso, dla którego w niedzielę na tor przyszło kilka tysięcy fanów. Dwukrotny mistrz świata rano miał jednak dość poważną kraksę. Po przejechaniu zaledwie 4 okrążeń na 8 zakręcie toru w Renault R29 Hiszpana awarii uległo prawdopodobnie zawieszenie. W efekcie uszkodzenia Alonso zakończył swoją jazdę na bandzie z opon okalających tor. Kierowcy nic się nie stało, ale naprawa bolidu trwała do końca przerwy obiadowej, czego wynikiem było przejechanie dzisiaj zaledwie 40 okrążeń.
Pod nieobecność w tabeli z czasami Lewisa Hamiltona, ostatni wynik należał do testera ekipy Williams, Nico Hulkenberga. Młody Niemiec pokonał okrążenie toru w czasie 1:20,013.
Jutro kolejny dzień testów w Jerez.
15.03.2009 17:16
0
Tak zebyscie nie pisali zaraz ze Brawn rzadzi jest najlepsze i w ogole dodam ze Vettel byl tam kolo 0,2 sek szybszy na ostatnich testach w Jerez. Dziwi mnie czemu McLaren dzisiaj nie jedzdzil... jutro wiatr ma byc juz silniejszy wiec nie wiem czemu dzisiaj odpuscili.
15.03.2009 17:17
0
To chyba idiotycznie wciąż byłoby jeździć na testach oszukanym bolidem by w Australii wylądować gdzieś w tyle. Także sponsorzy mogliby poczuć się oszukani i pewnie przygotowali odpowiednie umowy. Dlatego wygląda na to że są naprawdę mocni.
15.03.2009 17:17
0
1) Brawn GP* 2) około*
15.03.2009 17:18
0
ale to pierwszy dzień i tor jeszcze nie nagumowany... zobaczymy jutro i pojutrze co sie bedzie dzialo, a w Melbourne podczas qualu wszystko wyjdzie :-)
15.03.2009 17:23
0
W Australi w Q wyjdzie kto jest mistrzem jednego okrazenia, a w wyscigu mistrzem strategii.
15.03.2009 17:24
0
pozostałe zaspoły nie testują??
15.03.2009 17:29
0
Ale że McLaren nie testował, wie ktoś może dlaczego? Brown już mniejszymi fajerwerkami. Nie zdziwił bym się gdyby jutro maki rządziły na testach.
15.03.2009 17:31
0
A ja bym się zdziwił.
15.03.2009 17:32
0
Czemu McLaren odpuszcza? To proste: W zamian za silnik dostali specyfikację Browna. I teraz ją wdrażają. Ponieważ są w tym dobrzy pewnie sobie poradzą a póki co nie ma co jeździć. :)
15.03.2009 17:33
0
I tak zapewne będzie,MCL pełna szpryca i tego im życzę
15.03.2009 17:39
0
"Pod nieobecność w tabeli z czasami Lewisa Hamiltona, ostatni wynik należał do testera ekipy Williams, Nico Hulkenberga" czyli to taka mała sugestia, że McL jest już tak słabe, że nie może być na lepszych pozycjach tylko na końcu?? nie żebym się czepiała kempa007 ale dziwnie to zabrzmiało hehe
15.03.2009 17:46
0
A i jeszcze chciałem przypomnieć, za 2 tygodnie na to forum wróci kolec stolec, pamiętacie go jeszcze? Choć może się wreszcie znudził ;)
15.03.2009 17:55
0
A ja mam nadzieje, ze te maki beda jezdzic jak scierwo bo ich po prostu nie lubie
15.03.2009 18:07
0
@Vysogota - koletz byl spoko koles :-) przynajmniej nudno nie bylo... :D @niza - faktycznie fajnie to zabrzmialo ale to chyba kwestia interpretacji jak dla mnie jest OK :D Zobaczymy co tam jutro pokaze cudo Brawna i McLaren.
15.03.2009 18:08
0
Brawn GP nie zawodzi oby tak dalej. Najbardziej pod publikę jeździ reno i niech briatore nie pier... że była honda pod publike jeździ bo sami nie lepsi. Czuje że reno w tym sezonie bedzie walczył z macami na końcu stawki
15.03.2009 18:19
0
Brawn GP nie jeździ pod publikę.Oni po prostu są mocni.Świadczą o tym wypowiedzi Rubensa i Jensona.Słowa specjalistów od tej dyscypliny a także wypowiedzi rywali.Myślę,że jeśli nie padnie im silnik,to Barichello i Button naprawdę mogą powalczyć z BMW i Ferrari o zwycięstwo w Melbourne.
15.03.2009 18:22
0
wiecie co, postawmy typy w tym temacie kto zwycięży w Australii :) Ja zrobię listę i po pierwszym wyścigu wszystko pospisuję. Mój typ Ferrari, co do kierowców, raczej Raikkonen
15.03.2009 18:23
0
tzn teraz spiszę a po pierwszym wyścigu opublikuję kto na kogo stawiał
15.03.2009 18:36
0
Ra-v dokładnie, koletz nie taki zły tylko sobie z nas jaja robił :) a co do tego zdania to dla mnie też jest ok :P
15.03.2009 18:42
0
No to ja stawiam na Masse, drugi nasz Robert, a trzeci Raikkonen
15.03.2009 18:45
0
Vysogota ale stawiać tak jak typowaliśmy na "typowaniu", czy tak jak chcemy...
15.03.2009 18:51
0
wg nieoficjalnych informacji, McLaren nie testował dlatego, że nie dojechały jakieś nowe części (za planet-f1.com)
15.03.2009 18:52
0
Vysogota - mój typ: McLaren, Hamilton.
15.03.2009 18:59
0
Raikkonen, Massa, Alonso, Kubica, Heidfeld, Hamilton :]
15.03.2009 19:12
0
Ja za Hamiltonem nie przepadam wiec nie chce aby był w czołówce...
15.03.2009 19:13
0
ja bede optymista i stawiam na Roberta, drugi Massa
15.03.2009 19:19
0
Barrichello nadal świetnie. Szkoda, ze Alonso przejechał małą ilośc kółek, ale czas i tak bardzo dobry. Nico też niczym sobie. Jeśli chodzi o mój typ: Robcio, Massa, Alonso...
15.03.2009 19:22
0
2009-03-15 18:59:39 Cwirs Alonso moze być albo lepiej!!! ;-)
15.03.2009 19:39
0
To ja stawiam na Batona drugi robert trzeci raikonen
15.03.2009 19:43
0
renaultf1, Alonso miazdzy ! :] jak bolid pozwoli, to wszyscy beda mu buty czyscic
15.03.2009 19:46
0
One, two Brawn GP ;) (Australia rzecz jasna)
15.03.2009 19:49
0
bgp juz nietakie mocne zobaczycie ze jeszcze spadna do srodka tabeli
15.03.2009 19:59
0
BGP wcale nie jest takie mocne jak sie coniektorym z Was wydaje... to ze zrobili pare szybkich kolek w Barcelonie o niczym nie swiadczy oni w nastawieniu ba pozyskanie sponsorow dawali tam z siebie maximum (jazda z mala iloscia paliwa, set-up pewnie mieli ustawiony typowo pod ten tor, tor pod koniec byl bardzo mocno nagumoany a do tego mogli jeszcze robic inne triki jak podnoszenie oborotw czy tez odciazanie bolidu...) Dzisiaj nic nie pokazali jesli chodzi o czasy... Vettel zrobil na tym torze czas o 0,2 sek lepszy... Ok ja rozumiem ze caly sezon pracowali nad tym bolidem, ze pracowal nad nim Ross Brawn i ze Honda wpakowala w jego rozwoj duzo kapusty ale ludzie no zlitujcie sie... Jak Robert zażartowal ze oni wygraja w Australii, Felipie powiedzial ze nie jest w stanie osiągnac ich czasu a Fernando tez uplasowal ich w czolowce to wy juz wszyscy widzicie w nich kandydatow na zwyciezcow... a moim zdaniem jesli zdobeda jakies punkty to powinni piac z radosci ale to tylko moje skromne zdanie i nikt z was nie musi sie z nim zgadzac...
15.03.2009 20:25
0
Ja też się zabawię w typowanie Australii: 1.Robert 2.Button 3.Heidfeld
15.03.2009 20:30
0
ja poczekam z typowaniem do piatkowych treningow chociaz mysle ze one tez nie do konca dadza obraz tego co sie bedzie dzialo w sobote i w niedziele, a tak ogolnie to juz nic nie powiem po prostu POCZEKAM do weekednu zostało juz tak niewiele :))))) to zdecydowanie bedzie jedno z najwazniejszych i mam nadzieje najlepszych poczatkow sezonu F1 od wielu lat!
15.03.2009 20:36
0
obecne typowanie to wróżenie z fusów... proponuję wstrzymać się do rozpoczęcia weekendu wyścigowego, a ten już wkrótce :>
15.03.2009 20:39
0
Massa,Alonso,Raikkonen,Kubica
15.03.2009 20:40
0
Chodziło mi o to kto zwycięży, jaki team i ewentualnie który kierowca. Ja już notuję :)
15.03.2009 20:41
0
Alonso tym topornym bolidem??
15.03.2009 20:50
0
Tak jak leo_, : Kubica, Button, Heidfeld.
15.03.2009 20:53
0
"Rubens Barrichello przed przerwą na lunch zszedł poniżej 80 sekund (1.19,808), a potem urwał jeszcze pół sekundy i zbliżył się na 0,181 s do rekordu toru dla samochodu w wersji 2009, należącego do Sebastiana Vettela"
15.03.2009 20:56
0
Kubica, Barrichello, Raikonnen, Heidfeld, Button, Massa, [toyota], [redbull], [mclaren], [renault], [toro rosso], [force india].
15.03.2009 20:59
0
1.KUB 2.RAI 3.MAS4.BUT5.HEI
15.03.2009 21:09
0
Kurka troche mnie niepokoi .BRAWN ale stawiam na ROBERTA potem MASA.
15.03.2009 21:11
0
No i RAIKKONEN.
15.03.2009 21:19
0
Moje typy: 1.Robert 2.Massa 3.Button
15.03.2009 22:11
0
Kimi, Robert, Button
15.03.2009 22:25
0
1. BUT 2. RAI 3. KUB
15.03.2009 22:32
0
maly offtop: zauwazylem ze wszystkie zespoly oprocz renault i brawngp uzywaja bocznych "statecznikow", owiewek, wydaje mi sie ze ma to duzy wplyw na przyczepnosc w szybkich zakretach, dlaczego wiec te 2 teamy ich nie uzywaja?
15.03.2009 22:41
0
Narazie Brown GP mnie zaskakuje,ciekawe jak się spiszą w Australii za 2 tygodnie
15.03.2009 22:41
0
Stawiam na Renault:)
15.03.2009 23:05
0
Dawno tu nic nie pisalem ale napisze cos na temat Brown GP. Popatrzcie sobie na testy zeszłoroczne i z wczesniejszych lat, przeciez w testach nie chodzi o to zeby wykrecac jak najlepsze czasy a o zrobienie programu jaki sie zaplanowalo.Taki Maclaren albo Ferrari nie krecili takich czasow dzien po dniu we wczesniejszych latach bo i po co, co by to dało,nie tylko maxymalne osiagi sie licza ale poznanie samochodu centymetr po centymetrze a do tego nie zawsze trzeba jezdzic z najwieksza predkoscia.Jesli nawet Brawn GP sa tacy szybcy to nie wierze że za każdym razem byliby pierwsi bez powodu,to zwykle mydlenie oczu.To zwykły chwyt marketingowy.
15.03.2009 23:31
0
Witam wszystkich po F1_wakacjach. Ja też się zabawię i 1.MAS 2.RAI 3.BUT 4.KUB
15.03.2009 23:54
0
1)HEI 2)KUB 3)BUT 4)RAI 5)VET
15.03.2009 23:55
0
aha, Massa nie ukonczy wyscigu :)
16.03.2009 00:21
0
panicz1992 - przypuszczam, że chodzi ci o pionowe (tylne) deflektory. Z założenia nie mają one kompletnie żadnego znaczenia dla docisku aerodynamicznego, ale ma wpływ na ogólną aerodynamikę bolidu. Uporządkowują one przepływ powietrza wokół chłodnic i pomagają kierować odpowiednim przepływem powietrza wokół tylnych kół. Większe znaczenie mają przednie deflektory, w które trafia powietrze z przedniego spojlera i kierują je w odpowiednich proporcjach na wloty chłodnic. Przy okazji zmniejszają one zakłócenia przepływu powietrza spowodowane przez przednie koła a jakby tego było mało poprawiają balans bolidu. Tak więc przednie deflektory maja kapitalne znaczenie i te są chyba w każdym bolidzie. Wydaje się że z kolei pionowe mogą mieć mniejsze znaczenie, stąd widocznie projektanci Renault i BGP uznali że nie warto ich montować.
16.03.2009 00:35
0
o co chodzi?
16.03.2009 00:36
0
dlaczego poprzednia nie weszła?
16.03.2009 00:36
0
cenzura?
16.03.2009 00:38
0
Robert ,Kubica ,RK ,KUB ,Kubica ,Robert ,RK ,KUB ...i nie żebym był zaślepiony! :-) ,a i jeszcze ,moim zdaniem , FI będzie lepsze od BrawnGP.
16.03.2009 08:52
0
no ale nie pozwoli - każdy o tym wie ;)
16.03.2009 09:47
0
co sie porobilo! baricz przed chwila wykrecil 1,18,421
16.03.2009 09:52
0
teraz to juz 1:18.398
16.03.2009 09:54
0
ostro kreci te czasy
16.03.2009 10:01
0
czas rewelacyjny. ja już nic nie wiem :)
16.03.2009 10:13
0
Typowanie na Australie - Raikkonen, Button, Kubica
16.03.2009 10:28
0
He he gdzie ci co mówlili że Brown GP ma ustawiony bolid pod barcelone??,, Na innych torach nie poszaleją'' hhe
16.03.2009 10:57
0
no to jest cos niesamowitego,rubens i jenson pewnie sami w to jeszcze nie wierza,ze byla honda jest az tak dobra,a mialo byc tak pieknie,bmw bezproblemowo na czele,wiadomo ze to testy ale czasy sa rewelacyjne i z tego co wyczytalem bworn gp robilo sylmulacje razem z ferrarka i mieli o ok 0,2 szybsze kolka niz ferrarka,nie pozostaje nic innego jak bic brawo w przyszlym sezonie- robertinio do brown gp ;) - oczywiscie zarcik,ponioslo mnie,chociaz who knows,jeszcze nieco ponad tydzien i lecimy !!
16.03.2009 11:10
0
Jeszcze do tego dorzucę że im dłużej na torze tym większa przewaga bolidów BGP nad konkurencją. Wyfląda na to że BGP jest delikatny dla opon, a to ma kapitalne znaczenie na długich przejazdach. Pasjonująco będzie w Australii. Czy rzeczywiście Brawn będzie w ścisłej czołówce?
16.03.2009 11:14
0
radish a co za problem było ustawić bolid pod jerez?? :) niech juz sie to zacznie w koncu bo nie wytrzymam!! pz0 chyba kazdy juz jest skolowany jak to jest naprawde z tym BROWNGP
16.03.2009 11:15
0
Forma BrawnGP to nie ściema. Obejrzyjcie sobie poszczególne bolidy z profilu. BrawnGP ma najlepszy profil pod względem aerodynamicznym i pewnie to plus dobry silnik jest zasługą ich dobrych czasów. Coś mi sie wydaje, że zdrowo namieszają w stawce.
16.03.2009 11:18
0
ale jaja...
16.03.2009 11:26
0
problem zaden,ale nie wierze ze cala reszta nie probowala jeszcze na 100% bolidow i napewno takze jezdzili na oparach i tez ustawiali bolid po jerez,a jednak nie maja takich czasow,nie martwilbym sie gdyby te roznice byly mniejsze,ale to jest juz 2 tor gdzie panowie z GP sa duzo duzo lepsi,oby to byla sciema-dziwnie powiedziane ale mam nadzieje ze bmw ma dobra zaslone dymną przed sezonem.
16.03.2009 11:36
0
Poczytajcie newsa o dyfuzorze zastosowanym w BGP. To może być właśnie ta cała przewaga. Dodatkowy duży docisk za darmo.
16.03.2009 11:37
0
Mi sie wydaje że max pokazał Vetel swoim bolidem na początku w Jarez. Chcieli sprawdzić ile da się wyciągnąć a to moim zdanie świadzczy że inne zespoły zbliżą sie do 1:19 może nawet 1:18,9-7 ale 1:18,3 poza zasięgiem
16.03.2009 11:54
0
Gdyby forma BGP była realna, byłyby to chyba największe jaja w historii całej F1. Ale ja jestem mimo wszystko sceptyczny.
16.03.2009 12:01
0
1.MAS 2.HAM 3.KUB
16.03.2009 12:03
0
@Vysogota, brawo za pomyslowosc i checi:)
16.03.2009 12:04
0
nie ujmujac nic zespolowi i ich wyjscia z mega dolka mam nadzieje ze dzieki temu dyfuzorowi robią te czasy i ze FIA nakaze im poprawke w tym elemencie,bo jak wiadomo mistrzostwo musi isc do bmw;)
16.03.2009 12:20
0
Wielu na tym forum prezentuje dziwny sposób myślenia: wszyscy ukrywają swój potencjał zaniżając swoje osiągi, jedynie BrawnGP ściemnia zawyżając je, bo niby pilnie poszukuje sponsorów. Wszyscy potrzebują sponsorów. Wiadomo, że nikt nie wyłoży pieniędzy w ciemno, a jedynym wiarygodnym miernikiem są wyniki w wyścigach. Więc po co BrawnGP miałby tracić czas testów na jeżdżenie z niedoważonym bolidem i na oparach. Nie widzę logiki w takim myśleniu. Przecież wiadomo, że nikt po testatch nie rzuci się do oklejania bolidu BrawnGP swoim logo. Ludzie, którzy obracają dużymi pieniędzmi, to nie idioci. Gdyby byli idiotami, nie mieliby takich pieniędzy. Obawiam się, że - niestety dla BMW i reszty stawki - BrawnGP jest bardzo mocne! Chciałbym, że forma BrawnGP to była ściema.
16.03.2009 12:25
0
Załóżmy, że wszyscy ściemniają poza BrawnGP. Na ile może ściemniać BMW, Ferrari i McLaren? Na pół sekundy, sekundę czy dwie sekundy na okrążeniu. Nie wydaje mi się, aby na więcej niż sekundę. Ciekawy jestem waszych opinii na ten temat.
16.03.2009 12:40
0
dick777 skad Ty mozesz wiedziec że bolid brawn GP ma najlepszy profil areodynamiczny?? byłes razem z nim w tunelu areodynamicznym?? heh poczytaj wypowiedzi kierowcow z innych teamow nikt nie jezdzil po to zeby wykrecic jak najlepszy czas jednego okrazenia,przypomnij sobie jak jezdzila toyota w zeszlym roku na testach byli bardzo szybcy mieli czesto najlepsze czasy ale kwalifikacjach i w wyscigu juz nie bylo tak kolorowo
16.03.2009 13:05
0
@dick777: Sponsorzy to nie idioci, ale zwyczajni ludziem a przynajmniej niektórzy, tak. Team, na którym reklamują się sponsorzy ma imponować zwykłym ludziom, nie reklamobiorcy...
16.03.2009 13:14
0
coś mało kierowcow jeździło
16.03.2009 13:34
0
sivshy, ciekawe, jak można zaimponować zwykłym ludziom przyjeżdżając na końcu stawki. Oczywiście, że sponsorzy to zwykli ludzie, tyle że różnią się od innych grubością portfela i tym, że potrafią zarabiać pieniądze. Zwykli ludzie tego nie potrafią, bo myślą szablonowo i z zasady czekają, aż ich ktoś zatrudni. tomek83f, na aerodynamice się trochę znam z racji powiązań z lotnictwem. Nikt się nie zna lepiej na niej niż ludzie konstruujący samoloty. Na podstawie skromnej ilości dostępnych zdjęć bolidów BrawnGP, Z PROFILU ten bolid wygląda pod względem aerodynamicznym najlepiej. Mówię o ODCZUCIU a nie o PEWNOŚCI. Jedni widzą przyczynę jego dobrych osiągów w niedoważeniu, inni w dyfuzorze, a ja myślę, że jest dobrze zaprojektowany aerodynamicznie. Jak jest naprawdę i ile są warte bolidy poszczególnych zespołów, zobaczymy w Australii. To, o czym tu piszą wszyscy, to czyste spekulacje opierane na szczątkowych i często fałszywych informacjach. Ja snucie domysłów na temat formy teamów traktuję jako zabawę i nie rozumiem zaperzania się co poniektórych i uzurpowania sobie prawa do eksperckiej wiedzy. Można interesować się przez wiele lat daną dyscypliną sportu i nie mieć o niej wielkiego pojęcia poza wynikami (znam takich) i obejrzeć kilka zawodów, aby wiedzieć, o co w danej dyscyplinie chodzi (też znam takich). Więcej wyrozumiałości dla cudzych poglądów, chłopaki. To tylko zabawa.
16.03.2009 14:03
0
To ja was zapytam: jak szybko przekonać wahających się, potencjalnych sponsorów, z którymi prowadzi się rozmowy na miesiąc przed startem sezonu, kiedy wszyscy liczący się gracze dawno podpisali kontrakty z innymi teami i trzeba szukać prawdopodobnie w większości wypadków wśród firm, które nie inwestowały nigdy w F1, nie miały z tą branżą do czynienia? Przecież jeszcze kilka tygodni temu nie wiadomo było, jak się team (Brawn GP) będzie nazywał i czy w ogóle wystartuje. Może są mocni, tego im życzę, jednak na mój gust - ściemniają ;) Gdyby się okazało, że rzeczywiście BGP są najlepsi, to taki Theissen chyba musiałby zgolić wąsa a potem podać się do dymisji ;)
16.03.2009 14:13
0
Czy jest jakiś przepis FIA, który nakazuje zawieranie umów sponsorskich przed pierwszym wyścigiem w sezonie? Naprawdę jest coś takiego? Pytam szczerze, bo nie znam wszystkich przepisów obowiązujących w F1. Shallan, wiesz coś na ten temat?
16.03.2009 14:36
0
Z tego co ja wiem to nie trzeba miec zadnego sponsora jesli sie ma wystarczajacy budzet ;)
16.03.2009 14:43
0
ale budżet mają wystarczający tylko na nadchodzący sezon. A co potem? Skądś kasę muszą przecież mieć, więc trzeba podpisać kontakty dużo wcześniej. A dlaczego by nie wykorzystać testów do zachęcenia potencjalnych sponsorów do podpisania kontraktu? Nawet, jeśli sezon zweryfikuje ich siłę, to jednak dobre wrażenie po testach zostanie. Może być ono bardzo atrakcyjne dla sponsorów.
16.03.2009 14:46
0
@dick777 Jedyny zapis dotyczący sponsorów w regulacjach na 2009 rok dotyczy wręczania nagród: chodzi o to, że nagrodę konstruktorów podczas ceremonii wręcza osoba reprezentująca głównego sponsora danego GP.
16.03.2009 14:49
0
Wg mnie wygra Raikkonen. McLaren chce jak najpóźniej zaprezentować to swoje "cudowne" skrzydło. Wątpię, żeby McLaren dojeżdżał na końcu stawki. Co do HAM, to nie jest jego winą, że jest cholernie szybki. Osobiście sercem jestem za Ferrari, ale im równiejsza forma konkurentów tym ciekawszy sezon:)
16.03.2009 14:51
0
Z tym BGP to naprawdę niezłe jaja... William Hill, jeden z ważniejszych bukmacherów, przyjmuje zakłady, że mistrzem F1 w 2009 z największym pradopodobieństwem będzie Kimi (4/1), a potem na równi Button i Hamilton (9/2)! Wśród konstruktorów BGP i BMW są też na równi (4/1)! Niektórzy pozostali bukmacherzy nawet nie przyjmują jeszcze zakładów na BGP, bo sami sobie pewnie zadają pytanie: "Co jest k...a grane?" :-)
16.03.2009 14:52
0
Zmieńcie płytę bo już jesteście nudni z tymi sponsorami. To już wole typowanie miejsc zespołów i wróżenie bo można trafić. Na ten rok brawn ma uratowany tyłek i to się liczy.
16.03.2009 14:57
0
A jeśli chodzi o te przewidywania odnośnie wygranych to uważam, że w ciągu całego sezonu jakiś wyścig wreszcie wygra Nick, bo w końcu musi się to stać :). A na mecie gp australii: 1. button 2. kub 3. rubens 4. nick 5. massa
16.03.2009 15:16
0
Krótkie pytanie do tych, którzy myślą, że w jeździe BGP chodzi tylko o złapanie sponsorów: Czy będąc potencjalnym sponsorem, któremu na ręce patrzą udziałowcy, podpisalibyście umowę sponsorską na wiele milionów euro po samych testach, złaszcza w dobie kryzysu fiansowego, bo ja nie. Po dwóch lub trzech udanych wyścigach, owszem.
16.03.2009 15:26
0
dick777, zgadzam się, przecież chłopaki z BGP wyszliby na durniów, gdyby się okazało, że w testach są 1s przed wszystkimi, a w sezonie 1s za liderem... No, chyba, że w tym szaleństwie jest jakaś metoda, której ja nie widzę... :-)
16.03.2009 15:32
0
Osobiscie bardzo sie bede cieszył gdy zobacze Butona znowu z sprzodu stawki podczas wyscigów.
16.03.2009 15:39
0
@pesymista zmieniam płytę ;) Moje typowanie na Australię: 1. KUB, 2. RAI, 3. HEI, 4. HAM, 5. MAS
16.03.2009 15:49
0
Pic na wode fotomontaż jesli byłyby to prawdziwe testy dla Browna to by nie byli za kazdym razem najszybsi,bo czasem trzeba cos sprawdzic jadac duzo wolniej np jadac za kims,jaracie sie tym Brownem jakby to miało jakiekolwiek znaczenie kto jest najszybszy na testach.Tak jak w zeszlym sezonie gdy Vettel wygrał GP Włoch wszysci pisali Szumi 2 itp bzdury.Po pierwsze to i Button i Barichello nie sa tacy mocni owszem maja doswiadczenie ale to nie wszystko.Gdy jeden kierowca jedzie szybko to drugi z tego teamu zawsze wolniej bo testuja cos zupelnie innego idą innym programem,wiec jesli i Barichello i Button jada tym samym tempem i w dodatku sa szybsi od reszty o prawie 1 sekunde to cos jest na rzeczy ale oczywiscie zawsze znajdzie sie ktos kto zaczyna sie podniecac testami.
16.03.2009 16:14
0
No, no. Brawn GP dobre jest. Mam nadzieję, że w Australii też będzie.:D
16.03.2009 17:05
0
Kubica , Alonso , Nakajima
16.03.2009 17:07
0
"Pod nieobecność w tabeli z czasami Lewisa Hamiltona, ostatni wynik należał do testera ekipy Williams, Nico Hulkenberga. Młody Niemiec pokonał okrążenie toru w czasie 1:20,013. " - I wszystko jasne
16.03.2009 17:16
0
A co zrobił Alonso? :-)
16.03.2009 17:17
0
ALONSO właśnie wykręcił całkiem dobry czas 1:18.343.Nie żle co ???
16.03.2009 17:23
0
Jeśli Renault wykręcił czas na poziomie najlepszych czasów BrawnGP, to znaczy, że Ferrari i BMW też może.
16.03.2009 17:24
0
Musiał jeździć nieregulaminowym bolidem. Nie ma wyjścia albo obroty na 19 tyś. No czekam na komentarze tych co tak jechali bo brown GP.
16.03.2009 17:26
0
Aha i reno szuka sponsorów.
16.03.2009 17:38
0
dick777- owszem, będąc potencjalnym sponsorem, podpisałabym umowę z BGP ponieważ- po 1-po genialnych czasach podczas testów, już wiadomo, że zespół przez cały sezon będzie pod baczną obserwacją fanów, więc wszyscy jednocześnie będą wiedzieć, kto go sponsoruje. po 2- myśląc perspektywicznie : zespół, który w kilka dni potrafi tak wiele osiągnąć, bardzo dobrze rokuje na przyszłość. po 3- nazwisko właściciela, również jest pewnego rodzaju gwarantem sukcesu, gdyż jest to osoba dobrze znana w branży, nie ktoś z " zewnątrz ".
16.03.2009 19:27
0
cos malo zespolow.
17.03.2009 02:22
0
Pesymista z Ciebie to prawdziwy optymista!, hahaha, Przycisk i Rubens,obaj na pudle!!! :-))) ...,co do KUB mogę się zgodzić ,z tą różnicą ,że będzie pierwszy!!! :-)
18.03.2009 20:31
0
KUB,RAI,HEI,ALO,BUT,HAM
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się