2023-03-17 GP Arabii Saudyjskiej - #2 trening 18:00 - 19:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Verstappen Red Bull 1:29.603 29
2 F.Alonso Aston Martin 1:29.811 26
3 S.Perez Red Bull 1:29.902 26
4 E.Ocon Alpine 1:30.039 27
5 G.Russell Mercedes 1:30.070 27
6 P.Gasly Alpine 1:30.100 28
7 L.Stroll Aston Martin 1:30.110 27
8 N.Hulkenberg Haas 1:30.181 27
9 C.Leclerc Ferrari 1:30.341 28
10 C.Sainz Ferrari 1:30.592 29
11 L.Hamilton Mercedes 1:30.599 27
12 L.Norris McLaren 1:30.721 27
13 Y.Tsunoda AlphaTauri 1:30.776 30
14 A.Albon Williams 1:30.810 27
15 K.Magnussen Haas 1:30.820 25
16 G.Zhou Alfa Romeo 1:30.837 27
17 N.de Vries AlphaTauri 1:30.921 29
18 L.Sargeant Williams 1:30.959 30
19 O.Piastri McLaren 1:30.964 26
20 V.Bottas Alfa Romeo 1:31.052 30
komentarze
  • 1. HuskyContainer
    • 2023-03-17 19:21:39
    • *.240.137.68

    Aż się nie chce oglądać, nuda nuda i nuda
    Jedynie Alosno może ubarwić ten sezon, ale z taką różnica sprzętową za wiele nie zwojuje.
    Chyba trzeba będzie wyścigi oglądać w formie skrótów na youtube, albo nie licząc redbulla w klasyfikacjach

  • 2. hubertusss
    • 2023-03-17 19:34:30
    • *.30.114.151.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1 ja już ograniczyłem się do skrótów z yt. Oby Alonso podgryzał Pereza więcej nic nie zrobi. Z Ferrari nie wesoło.

  • 3. Franeczek
    • 2023-03-17 19:54:08
    • *.static.tvk.wroc.pl

    Klasycznie. Red Bull szybki, Ferrari znowu , znowu spier###### a mercedes nie może znaleźć rytmu. Fajnie że Aston a szczególnie Fernando potrafi pokazać prędkość i klasę na torze. Uważam że Alpine też sobie ładnie poradziło wyprzedzając Ferrari, Mercedesa czy Maclarena. A i jeszcze jeździ w tym sporcie Maclaren. Tak......... Niby jeździ a później zajmują pozycję poza pierwszą dziesiątką. Bolid zawodzi a głównie hamulce. Muszą coś z tym coś zrobić bo Maclaren to MÓJ ULUBIONY ZESPÓŁ W F1. Trzymam kciuki za nich i za Astona!!! Powodzenia Fernando!!!

  • 4. michal395
    • 2023-03-17 20:03:36
    • *.

    Alpine się rozkręci powoli jak rok temu

  • 5. Kaki87 Aron
    • 2023-03-17 20:25:34
    • *.

    Według mnie Ferrari ściemnia trochę z czasami ! Nie wiem może się mylę ale myślę że mogą zablokować drugi rząd, oczywiście jakby Leclerc nie miał kary. Ale zobaczymy jutro po 3 treningu

  • 6. hubos21
    • 2023-03-17 20:29:51
    • *.8.182.156

    Mercedes na szczycie... środka stawki. VER czas bez napinki, pierwszy sektor fioletowy, drugi, zielony, trzeci żółty więc jest spory zapas ale tempo wyścigowe bardzo dobre i mała degradacja miękkiej mieszanki. Ferrari, sam już nie wiem co o nich sądzić.

  • 7. TomPo
    • 2023-03-17 20:46:43
    • *.180.151.30

    Ferdek MOZE powalczy z PER i tyle bedzie z walki o czolowe miejsca.
    Pozniej Merc bedzie walczyl ze Strolem i Sainzem, no chyba zeby LEC ich dogonil i to tyle jesli chodzi o walke o punktowane miejsca. A no tak, ktos jeszcze powalczy o miejsce nr 9 i 10.
    Fascynujacy wyscig (i sezon) sie zapowiada, gdzie trzeba bedzie powalczyc by nie zasnac xD

  • 8. fistaszeq
    • 2023-03-17 21:52:06
    • *.toya.net.pl

    cieszy dyspozycja Nando, jest nadzieja na jakąś walkę

  • 9. Manik999
    • 2023-03-17 22:38:28
    • *.toya.net.pl

    Ciekawe, o ile tutaj zostanie poprawiony czas z 2022 roku z kwalifikacji. Max wydaje się nieuchwytny. Cieszy dalej znakomita forma Astona. Charles musi atakować z tyłu, jednak to tor uliczny i trudno sobie wyobrazić rywalizację bez neutralizacji. Nie spisywałbym tego wyścigu na straty w kontekście emocji.

  • 10. Fajny_Ziomek
    • 2023-03-18 00:45:01
    • *.um47.pools.vodafone-ip.de

    Bazując na średnich czasach okrążeń długich przejazdów, Red Bull jest zdecydowanym faworytem na resztę weekendu. Jeśli chodzi o tempo wyścigowe, Aston Martin prawdopodobnie będzie drugą siłą, po której nastąpi ścisła trójstronna bitwa między Mercedesem, Ferrari i Alpine.

    Jednak obraz może wyglądać zupełnie inaczej w sobotnich kwalifikacjach. Wiadomo, że Ferrari jest szybkie jak strzała na okrążeniu, co powinno być również w przypadku Jeddah, chociaż Scuderia również nie mogła zabłysnąć szybkimi okrążeniami w drugiej sesji treningowej. Złamanie Red Bulla w kwalifikacjach powinno być trudne.

  • 11. Fajny_Ziomek
    • 2023-03-18 00:52:59
    • *.um47.pools.vodafone-ip.de

    Żal tylko patrzeć na Botassa, szkoda, że blokuje miejsce w F1.

  • 12. rowers
    • 2023-03-18 00:58:06
    • *.dynamic-1-kat-k-5-1-0.vectranet.pl

    Pytanie jak będzie w kwalifikacjach i wyścigu, ale Ferrari wygląda jakby było bez tempa kompletnie. Mercedes niby zła koncepcja, bez tempa, wszyscy rozczarowani. Ferrari kończy rozwój początkiem zeszłych wakacji mając całkiem szybki bolid, ba, wygrywający w pierwszej części sezonu, okrzyknięty mistrzowskim początkiem zeszłego sezonu. Tyle rozwoju, tyle innowacji i ogółem wyglądają gorzej albo na poziomie Mercedesa, który nie działa. To jest niewiarygodne. Racja wielu użytkowników tutaj, że lepiej pooglądać skróty na yt, bo dzięki ograniczeniom budżetowym wiadomo już z góry, że RBR automatycznie jest mistrzem. Przykre jak ten sport rozmienia się na drobne. Nawet jak Mercedes był na topie, to zdarzały się sezony gdzie Ferrari było blisko, RBR czasem, bo mogli inwestować. Zawsze lubiłem oglądać, oglądałem 20 lat, ale jakoś się już nie chce.

  • 13. andi76zg
    • 2023-03-18 02:35:46
    • *.115.62.76.wireless.dyn.drei.com

    Yes Alonso ! byłoby rewelacyjne gdyby utrzymał drugą pozycję :)

  • 14. Frytek
    • 2023-03-18 08:51:15
    • *.8.212.240.ipv4.supernova.orange.pl

    @12. rowers
    No tak, za nami już aż 1 wyścigów. A płaczesz jakby ci zabrali lizaka. Zacznij oglądać True love ,Ukryta prawda albo coś w tym stylu, może tam odnajdziesz emocje

  • 15. Jakusa
    • 2023-03-18 11:57:12
    • *.tvp.pl

    8 lat absolutnej dominacji Merca, 1.5 roku mega emocji i teraz prawdopodobnie do 2026 Max będzie w połowie sezonu zostawał mistrzem świata, czemu to musi się zawsze układać tak fatalnie :/

  • 16. sty77
    • 2023-03-18 13:45:10
    • *.interkonekt.pl

    Max na granicy limitów toru ,bardzo agresywnie po tarkach i blisko band (aż się przypomina 2021r ) do tego
    spora różnica w v-max (prawie zerowy prześwit i efekt " Back to the Future" )ale wydaje mi się że Ferrari nie kręciło wysoko ,słychać to na onboard pod koniec prostych ,chyba że to efekt wyłączenia DRS (w RBR czy Astonie tego nie było słychać )na dodatek jakoś tak ostrożnie jakoś bez werwy te przejazdy . A Ferdek mimo szukania balansu hamulców i błędów zadowolony ,więc może być ciekawie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo