HuskyContainer
Ostatnia aktywność
avatar
HuskyContainer

04.03.2025 17:52

0

@3 Zastanawia mnie dlaczego jednogłośnie wykluczasz Hamiltona z walki ?

avatar
HuskyContainer

05.01.2025 15:53

0

@Schumi83 Myślę, że nie stracił prędkości. W 2023, gdy walczył o nowy kontrakt Russela zniszczył. A mogl zniszczyć jeszcze bardziej gdyby nie DSQ w Austin. Odszedł z Mercedesa bo nie chcieli stracić Antonellego, ostatni sezon jechał bez motywacji, a u niego zawsze było tak, że bez odpowiedniej motywacji nie jeździł na swoim poziomie. Nigdy sprintu Chociażby nie wygral, nie mial motywacji walczyć o jakieś drobne pkt. W 2024 wiadomo, że Russel byl faworyzowany, Chociażby przez to, żeby sponsorzy nie odeszli z Mercedesa. WYGRANA Ham z Rus w 2024 nie była w ich interesie. Jeśli się mylę, to Ham zostanie zmiażdżony w 2025 i 2026, ale myślę, że tak nie będzie. Alonso wciąż jest na niesamowitym poziomie, pokazał to 2023 rok, a jest starszy od HAMA.

avatar
HuskyContainer

06.07.2024 21:56

0

Nie no co wy z tym wiekiem Hamiltona. W poprzednim sezonie zdemolował Russela 16:7 w wyścigach, gdyby nie kara w Austrii doliczona po czasie i dsq w austin byłoby 18:5 W kwalifikacjach było 11:11 Myślcie, że w kilka miesięcy nagle Lewis aż tyle by stracił prędkości?

avatar
HuskyContainer

22.06.2024 21:45

0

Wie ktoś czy f1pro można używać na vpn? Viaplay niestety nie mozna

avatar
HuskyContainer

21.06.2024 21:31

0

Dziwnym trafem Hamilton w treningach zazwyczaj jest przed Russelem. Jutro Hamiltonowi znowu bolid skręcą i będzie ,,deklasacja'" Wierzycie, że po zdemolowaniu Russela w poprzednim sezonie nagle zaliczyłby Hamilton taki zjazd? Śmieszny ten mercedes

avatar
HuskyContainer

02.03.2024 21:32

0

Szkoda słów, odpuszczam sobie wyścigi w tym sezonie, może będę oglądał jedynie kwalifikacje Końcówka poprzedniego sezonu to już była ogromną nuda, ale dzisiaj? Musiałem się zająć czymś innym bo samo oglądanie było jak siedzenie i patrzenie w ścianę. Jedynie Sainz przez chwilę sprawił, że się zainteresowałem

avatar
HuskyContainer

25.02.2024 19:49

0

Sainz był ciągle na równi praktycznie z Leclerciem i ludzie serio uważają, że Leclerc zniszczy Hamiltona? Alonso świetnym przykładem, że wiek nie ma zbyt dużego znaczenia. Ham sobie poradzi z Leclerciem, w kwalifikacjach Monakijczyk powinien być jedynie lepszy moim zdaniem

avatar
HuskyContainer

24.02.2024 16:26

0

Prawda jest taka, że jedyna nadzieję na zmianę wygrywającego jest 2026. Tylko co to zmieni? Zacznie dominować inny zespół. Nie wydaje mi się aby ktokolwiek doścignął redbulla do 2025, więc szczerze wydaje mi się, że można już Maksowi dopisać kolejne 2 mistrzostwa, choć chciałbym się mylić

avatar
HuskyContainer

20.01.2024 17:58

0

Lewis jeszcze powróci jeśli wciąż zachwowa motywację i będzie dlugo jeździł. Mam nadzieje, ze Alonso też zostanie z nami na wiele lat i dostanie dobrą taczke

avatar
HuskyContainer

20.01.2024 17:55

0

Myślę, że spowolnią redbulla w 2025 tak jak Mercedesa w 2021 i wróci walka Ham-Ver, która była niesamowicie medialna W 2024 nie ma co liczyć na zmiany. Max zdominuje ten sezon tak jak poprzedni, bo Perez znowu się osra po kolejnej zapowiedzi walki o mistrza

avatar
HuskyContainer

26.11.2023 05:04

0

Lewis coś cienko w kwalach w tym roku W wyścigach świetnie, demolka Russela totalna, ale w kwalach to chyba już przegrywa nawet?

avatar
HuskyContainer

05.11.2023 12:33

0

Mercedes w czarnej dupie

avatar
HuskyContainer

02.11.2023 18:48

0

44 tydzień roku Lewis, jak nie teraz to kiedy?

avatar
HuskyContainer

22.10.2023 16:44

0

Widać straszny spadek zainteresowaniem F1 patrząc na ilość komentarzy na forach czy mediach społecznościowych Ciekawe czy coś z tym zrobią?

avatar
HuskyContainer

21.10.2023 15:23

0

@2 Rok temu mówili to samo w przypadku Hamiltona i Russela Pamiętaj, że większość ludzi to ludzie o wątpliwej inteligencji.

avatar
HuskyContainer

08.10.2023 15:37

0

Brzmi absurdalnie, zobaczymy jak w praktyce

avatar
HuskyContainer

06.10.2023 21:41

0

Swoją drogą zauważyliście jak bardzo Gąsiorowski gloryfikuje Russela za to, że jest 8:8 w kwalifikacjach w tym sezonie? (Już 8:9 dla Russela) Podnieca się tym już któryś weekend z rzędu będąc strasznie stronniczym w kierunku Russela. O wyścigach nie wspomina swoją drogą

avatar
HuskyContainer

24.09.2023 11:34

0

Hamilton 75 pkt nad Russelem 13:4 w wyścigach Nieźle Russel, nieźle Hamilton odjeżdża go jak amatora

avatar
HuskyContainer

17.09.2023 18:20

0

Zabawne, że Pani Aldona w studiu po wyścigu sugerowała, że Russel był szybszy od Hamiltona

avatar
HuskyContainer

03.09.2023 16:55

0

No nic, następny wyscig jaki obejrzę to Bahrajn 2024 Szkoda czasu

avatar
HuskyContainer

01.09.2023 09:29

0

Nie uważam żeby ten kontrakt był ostatnim. Jeśli będzie w takiej formie jak teraz to na pewno będzie chciał sprawdzić nową erę regulacyjną. Pytanie czy Mercedes nie będzie wolał już kogoś młodszego, perspektywicznego (Norris lub Leclerc)

avatar
HuskyContainer

30.07.2023 22:31

0

Hamilton go miażdży w tym sezonie, Russel do mety przed Hamiltonem dojechał tylko 2 razy. Nie może się z tym pogodzić i podejrzewam, że jakaś choroba postępuje.

avatar
HuskyContainer

29.07.2023 14:03

0

O, widzę, że Russel znów wyjaśnił Hamiltona, gdzie IronMan ze swoimi komentarzami?

avatar
HuskyContainer

27.07.2023 17:03

0

Jak zawsze za Lewisem, ewentualnie dziad Alonso

avatar
HuskyContainer

10.07.2023 08:56

0

7:3 dla Hamiltona w wyścigach, a powinno być 8:2 przez Austrię. Jak tam hejterzy? Russel wciąż wyjaśnia Hamiltona?

avatar
HuskyContainer

10.07.2023 06:00

0

Hamilton mowil, że czuję, że jeszcze ma conajmniej 5 lat, więc kto wie

avatar
HuskyContainer

18.06.2023 23:42

0

Russel nie wytrzymywał tempa Hamiltona i Alonso. Gdzie są ci ludzie, którzy wieszczyli koniec Hamiltona i uważali, że Russel jest lepszy od Hamiltona?

avatar
HuskyContainer

15.06.2023 15:18

0

@10 To twoim tokiem rozumowania ile są warte te Verstappena? 0.3? 0.5?

avatar
HuskyContainer

27.05.2023 18:05

0

Kwalifikacje mega dobre Hamilton dał sporo emocji, nie mógł złożyć okrążenia, ale koniec końców całkiem dobra pozycja Ah Alonso, świetny kierowca, on mógłby jeździć spokojnie do 50. Wyniki ma świetne, dopóki będzie mu się chciało, myślę, że może jeździć baaardzo dlugo Ciekawi pozycja Strolla w porównaniu do Alonso, dramatycznie odstaje Od zawsze kibicuje Hamiltonowi, ale bardzo żałuję tego jak potoczyła się kariera Fernando, zasługiwał na o wiele więcej, bo moim zdaniem na pewno jest w TOP 5 kierowców wszechczasów

avatar
HuskyContainer

30.04.2023 15:19

0

Hamilton kolejny raz pokazał farciarzowi gdzie jego miejsce. Tym razem nawet SC mu nie pomógł :)

avatar
HuskyContainer

17.03.2023 19:21

0

Aż się nie chce oglądać, nuda nuda i nuda Jedynie Alosno może ubarwić ten sezon, ale z taką różnica sprzętową za wiele nie zwojuje. Chyba trzeba będzie wyścigi oglądać w formie skrótów na youtube, albo nie licząc redbulla w klasyfikacjach

avatar
HuskyContainer

06.03.2023 08:34

0

@80 u mnie bez problemów. Raz tylko wywalił błąd na 5 minut przed startem, ale później już było ok

avatar
HuskyContainer

05.03.2023 18:04

0

Eh, brak słów. Ogromną dominacja RedBulla i nikt w ogóle nie jest w stanie im nawet zagrozić. Walka o mistrzostwo? Praktycznie jej już nie ma Jedynie ten sezon uratować może walka o wicemistrzostwo, ale wiadomo, to nie to samo. Miałem duże nadzieję w związku z Mercedesem, tylko oni mogli uratować ten sezon, ale wygląda na to, że już po nich A kara dla Redbulla za przekroczenie budżetu? Śmiechu warte

avatar
HuskyContainer

05.03.2023 09:21

0

Bez przesady z tymi batami, spójrzcie na różnice czasową. Mówicie jakby przegrał o pół sekundy

avatar
HuskyContainer

03.03.2023 20:57

0

Proszę oby to była powtórka z 2012...

avatar
HuskyContainer

03.03.2023 11:00

0

@4 A wiesz gdzie mógłbym znaleźć te dane?

avatar
HuskyContainer

03.03.2023 09:30

0

@2 Lewis raczej tempo miał lepsze od Georga na przestrzeni całego sezonu

avatar
HuskyContainer

24.02.2023 22:08

0

@1 i co dalej? Jedynie czekać na odejście Lewisa, który podobno jeszcze chce sobie pojedzic. Na pewno nierealne, ale widziałbym go w RedBullu obok Maxa

avatar
HuskyContainer

19.01.2023 13:56

0

Ten sezon będzie świetny Chcąc nie chcąc Hamilton jest ikoną F1 i nadaje jej kolorytu

avatar
HuskyContainer

05.01.2023 21:16

0

2/3 lata i będą powracać, gdy sytuacja gospodarcza na świecie się poprawi

avatar
HuskyContainer

26.12.2022 10:26

0

Zgadzam się. W USA też nie powinno być żadnego wyścigu, a Haas powinien zostać zdyskwalifikowany, za to, że jest z USA

avatar
HuskyContainer

19.11.2022 21:45

0

Patrząc na to jaki bolid mają od 2021 to chyba mocno pokazuje jak Perez odstaje

avatar
HuskyContainer

13.11.2022 15:44

0

@42 czystym tempem Lewis powinien wygrac. Pytanie co ze strategią i czy w Mercedesie nie będą chcieli jednego poświęcić, ale czy poświęciliby Hamiltona w Brazylii?

avatar
HuskyContainer

02.11.2022 14:42

0

@12 prawda, oczywiście nie umniejszam Russelowi

avatar
HuskyContainer

01.11.2022 10:25

0

Pod względem tempa Hamilton od Russela jest o wiele lepszy W kwalifikacjach Hamilton prowadzi znacząco, w wyścigach jest chyba 10:10 z czego Russel w conajmniej 3 wyścigach mając słabsze tempo skorzystał na SC. Australia, Miami i Holandia Nie rozumiem jak można być tak zaślepionym nienawiścią jak ty

avatar
HuskyContainer

29.10.2022 10:18

0

Kara pewnie nic nie znacząca, zobaczymy czy spowolni to rebulla w przyszłym roku Ale pewnie będzie tak, że mistrzostwo wygrają przewaga 100 pkt zamiast 200

avatar
HuskyContainer

28.10.2022 05:47

0

@7 nie oszukujmy się, w tempie wyścigowym i kwalifikacyjnym jest (jeszcze?) Znacznie lepszy od Russella.

avatar
HuskyContainer

23.10.2022 23:47

0

@18 niczego mu nie umniejszam, ale gdy wyprzedził Lewisa to tylko na prostej odrobił 0.9 sekundy Bolid jest daleko nad innymi, stąd taka okropnie nudna dominacja Myślicie, że Mercedes może się włączyć do walki o mistrzostwo w 2023? Wydaje mi się, ze tylko oni mogą zagrozić Redbullowi

avatar
HuskyContainer

23.10.2022 12:36

0

@2 a w wyścigach Lewis tempo zawsze ma lepsze. Gdyby nie fart Russela z Safety Carem w Australli, Miami, Holandii to wynik byłby inny Tak naprawdę wygraną w punktach Russela nie mówi, że jest lepszy od Lewisa bo nie jest Tak samo jak Leclerc nie jest gorszy od Sainza (a przecież Sainz z nim wygrał w punktach)

avatar
HuskyContainer

15.10.2022 11:09

0

Powinni Redbulla na 2/3 lata sprowadzić na 4/5 miejsce w stawce jak Ferrari

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu