komentarze
  • 1. Raptor202
    • 2020-09-01 17:56:30
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Grosjean już wie, że nie uniknie kar za blokowanie rywali przy niebieskich flagach.

  • 2. Xandi19
    • 2020-09-01 19:11:46
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Może od razu puścić ich po Indianapolis500 albo Lausitzring.

  • 3. sliwa007
    • 2020-09-01 19:19:48
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    To zabawne, że dwóch najbardziej nieobliczalnych gości w stawce - Grosjean i Vettel, którzy w każdej chwili potrafią rozwalić się na bandzie, obrócić się na krawężniku lub wjechać w rywala są "dyrektorami" i troszczą się o bezpieczeństwo i porządek na torze...

    Sam tor i weekend wyścigowy to będzie ciekawy eksperyment i jedna wielka zadyma. Niebieskie flagi dość szybko zagoszczą na stałe na torze i będą znikać tylko w przypadku pojawiania się żółtych flag, które również mogą być dość często wywieszane. Z drugiej strony jak mam oglądać takie gów.. jak ostatnio na Spa, to wolę już zadymę.

  • 4. ekwador15
    • 2020-09-01 19:44:59
    • *.legionowodom.pl

    fajnie, że próbują na innych nitkach toru ale okrążenie 55 sekund to przesada. przeciez red bull ring czy wspomniane interlagos w brazylii juz jest na limicie jesli chodzi o tłok na torze, w kwalifikacjach. taki tor krotki to jest dobry dla nizszczych serii albo dla amatorow w amatorskich wyscigach ale nie dla f1 ktora jeździ 40 sekund szybciej niz porsche super cup

  • 5. Hawaii Hawajski
    • 2020-09-01 21:10:56
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    @2 Wyścig na Indianapolis byłby super. Osobiście wolałbym jednak Daytone. Laustraizing też ok. Takich torów potrzebuje F1 a nie Baku, Chin czy innych Francji.

  • 6. Del_Piero
    • 2020-09-01 22:03:44
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Drugi wyścig w Bahrajnie wywołuje u mnie bardziej pozytywne uczucia niż Red Bull Ring i Silverstone tylko dlatego, bo będą się ścigać na alternatywnej nitce toru a nie dwa razy na tej samej. Aczkolwiek według mnie okrążenie toru powinno trwać co najmniej minutę, a proponowany layout jest po prostu za krótki, no ale kiedy próbować jak nie teraz, zwłaszcza że sprawa tytułu będzie już rozstrzygnięta.

  • 7. Mariusz_Ce
    • 2020-09-01 22:16:10
    • *.play-internet.pl

    Najbardziej płaczą Ci, którzy jeszcze rok temu pialiby z zachwytu. Niestety, nie mają szemranej jednostki napędowej, to wiedzą co ich czeka. Życie.

  • 8. greyhow
    • 2020-09-02 07:53:58
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Szczerze mówiąc jestem trochę zaskoczony, bo wcześniej nie przykładałem do artykułów o Bahrajnie 2 większej uwagi i zakładałem, że użyją pętli długodystansowej, po której już raz F1 jeździła, w 2010 roku. Ale ten wyścig w sumie jest tym ciekawszy moim zdaniem, bo jeszcze bardziej niecodzienny. Kwestia tytułu podejrzewam i tak będzie już rozstrzygnięta, więc może przynajmniej dostaniemy ciekawe widowisko.

    Co do obaw o wielokrotne dublowanie, to moim zdaniem już dawno powinien funkcjonować przepis o tym, że dwukrotnie zdublowane bolidy wypadają z rywalizacji.

  • 9. Ocato
    • 2020-09-02 08:25:18
    • *.15.217.100

    @9

    Gdyby taki przepis teraz istniał, to jest spora szansa, że na zewnętrznej pętli w Bahrajnie wyścig ukończyliby tylko Hamilton i Bottas. Może jeszcze Verstappen i Ricciardo, bo Renault pokazało że nie radzą sobie najgorzej na szybkich torach.

    W sumie zobaczyłbym to! Takie GP USA 2005 skrzyżowane z Wings for Life!

  • 10. seybr
    • 2020-09-02 08:34:36
    • *.btk.net.pl

    Ja tam jestem za. Ta konfiguracja nie jest może jakaś rewelacyjna, ale ma coś w sobie. Czemu nie postawić na taki eksperyment. Płacz jest ze strony Ferrari i pociatków na ich silniku. W obecnej formie i sytuacji, na plus mogą wyjść takie eksperymenty. Nowe tory, może trafi się taki wyścig w którym nie będzie się zasypiać.

  • 11. Frytek
    • 2020-09-02 14:36:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To może być ciekawe. Bolidy które będą walczyć o podium czyli o trzecie miejsce będą musiały co chwila kogoś dublować aby za chwilę być samemu dublowanym przez Hamiltona

  • 12. ahaed
    • 2020-09-02 16:37:37
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Ham zdubluje Bot. Resztę ze 4 razy. Może być dobry wyścig.
    PP też. Krótki tor. Małe straty. Będzie walka o 0.001 sek. W tym roku naprawdę coś się dzieje w porównaniu do kilkunastu poprzednich.

  • 13. TomPo
    • 2020-09-04 07:22:34
    • *.dynamic.chello.pl

    "Jeśli będziesz ostatni i wywieszą ci niebieskie flagi przed nadjeżdżającymi Mercedesami, to czeka cię jeszcze 18 kolejnych. Za nim jednak zobaczysz tę ostatnią, to ponownie będziesz musiał ustąpić Hamiltonowi."
    Chcialbym to w sumie zobaczyc - bylby niezly chaos a lacza radiowe przegrzalyby sie od przeklenstw :)

    A tak bardziej serio, no nie mozna wpuszczac F1 na tor kartingowy.
    Jasne ze wyscig moze byc przez to dynamiczny, nieprzewidywalny czy dramatyczny, ale czy powinno sie to uzyskiwac takimi metodami?
    Juz widze te TO pt "Albon, przyblokuj na chwile Merce przy niebieskich flagach, zeby Max mogl nadgonic". O srodku stawki nie wspomne.

  • 14. hubertus
    • 2020-09-04 19:55:35
    • *.net.tylda.net

    a zdjąć z toru tych co są dublowani drugi raz. 2 kółka straty są nie odrobienia - oczywiście mam na myśli warunki gdy jest sucho

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo