ekwador15
Ostatnia aktywność
avatar
ekwador15

31.10.2025 13:50

0

absurd. wszystko tak opisane że mało kto ma szanse. niech walczy w tych sądach. 

avatar
ekwador15

25.10.2025 11:20

2

nic red bull nie poświęcił. znów się okaże że w 2026 beda mieli szybki bolid tak jak w 2022. w 2021 merc porzucił rozwoj aby skupić się na 2022 i zbudowali najgorszy bolid z top4 zespołów. a red bull rozwijał do konca bolid w 2021 i jeszcze przy nowych przepisach 2022 zbudowal najlepszy bolid. dla mnie to jest niepojęte. rozumiem nieudolne ferrari ale mclaren czy mercedes jakos nie moga takiej efektywnosci zapewnic w rozwoju i budowie kolejnego auta. moim zdaniem cos jest na rzeczy, że Racing Bulls testuja im pewne rozwiazania przez co oni nie muszą juz tego robic i korzystają z czasu w tunelu aero, z budzetu tylko pod kątem tych rozwiązan ktore wstepnie w racing bull nie zostaly odrzucone.

avatar
ekwador15

25.10.2025 11:16

0

ponownie napiszę, tak jak w 2021 roku, tak i teraz. jak to jest że wszyscy boją sie rozwijac tegoroczne auto aby nie zagrozić konstrukcji na 2026. wielkie zespoly jak ferrari, mclaren tego nie robia, a red bull non stop nowe częsci. przeciez to jest niemożliwe. w 2021 do konca rozwijali auto i jeszcze w 2022 zbudowali najlepszy bolid. są limity czasu w tunelu aero, limity symulacji, limity budzetowe a red bull non stop rozwija bolid :D

avatar
ekwador15

08.10.2025 21:27

0

@ojciec3d  no jakos w abu dhabi nie zdublował Maxa mimo, że po 1 zakrecie prowadził :) dosłownie kilka sekund mial przewagi do feralnego wypadku Latifiego

avatar
ekwador15

07.10.2025 20:24

2

żadnym kosztem na 2026. w 2021 było to samo, mercedes porzucił rozwoj pol roku przed koncem sezonu a red bull cisnął do konca. co sie stało? merc w 2022 byl cieniem samego siebie a red bull zdobminował sezon. no i był tytuł w 2021.

nie wiem czy 2026 zdominują ale nic nie stracą przez rozwój bolidu w tym roku. co roku tak jest, red bull zawsze najdłużej rozwija bolid co jest zastanawiające. no ale jak racing bulls im testują rozwiązania... to tak mozna. 

wszyscy się pilnują a red bull sie rozwija jakby nie bylo limitów budżetu, limitu godzin w tunelu aerodynamicznym itd. 

avatar
ekwador15

06.10.2025 21:24

3

ten zespół jest tak absurdalny, że oni najblizsze 5 lat to nawet nic nie wygrają. mclaren z samego dołu wyszedł na szczyt, red bull non stop równa forma, mercedes tez wyszedł z tej porazki zero-size w 2022 a ferrari stabilnie. cos tam wygraja raz na 10 wyscigow, powalczą czasem o podium i tyle. nie ma szans aby obecne ferrari bylo np mocne przez  5 kolejnych wyscigow, gdzie w kazdym walczą o wygraną. nawet jesli bedzie mocny bolid to pewnie popsują strategię, pitstopy itd. najgorszy team z tych czołowych. 

avatar
ekwador15

05.09.2025 22:50

0

no ferrari absurdalny zespól. po mojemu tez nie będzie tytułów w najbliższych latach. 

avatar
ekwador15

05.09.2025 22:46

5

co za absurdalna teza, perez nie byłby mistrzem nawet jak w red bullu byłby stroll zamiast Maxa

avatar
ekwador15

28.08.2025 22:31

0

to jest jakiś absurd, jak to czytam. chora ta cała zmiana. 

jedyne nad czym powinni pracowac, to aby obecna bateria była mniejsza i lżejsza przy tej samej mocy. do tego cały bolid troche mniejszy i lżejszy. tylko to powinno zostać zmienione.

tak to bolid powinien byc generalnie taki sam a zmiany powinny obejmowac tory. chocby jednen zakret aby cokolwiek poprawic. zakret ktory mozna jechac wieloma liniami wplywa na ściganie i wyprzedzanie co pokazała zmiana zakretów w Abu Dhabi czy Katalonii. W monako jakby chociaz jeden zakret, profil zakretu zmienic albo poszerzyc jak juz w tym roku pokazywano w kilku koncepcjach, to juz daloby sie chociaz sprobowac zaatakować. a tak dalej bedzie nuda w wyscigu tyle ze teraz bedzie ciagle zarządzanie mocą i aktywna aerodymika, ktora w manako nie zmienic nic. 

avatar
ekwador15

29.07.2025 10:11

11

oni nie mają honoru z tym mercedesem, ale były dymy w 2021 i na koniec sezonu, byli jak wrogowie Red bull, obóz Maxa i Mercedesa, a teraz Max i Jos chcą tam isc xD

a Nico Robserg tez jest smieszny, uciekl z zespolu po 2016 bo nie mogl presji wytrzymac, ciagłej jazdy na poziomie 110% aby powalczyc z Lewisem i pekł psychicznie i odszedl w tak mlodym wieku i teraz on rozlicza. a sam mięczak xD tyle lat mogl jeszcze jezdzic wygrywającym wyscigi bolidem, to zamienil sie w eksperta telewizyjnego :D


absurd goni absurd. 

avatar
ekwador15

26.07.2025 09:20

2

jaki duet Max-Russell na duet Mclarena, przeciez Piastri z każdym rokiem będzie coraz mocniejszy. jeździ dopiero 3 sezon, a to zawsze jest tak, że kierowca 2-3 sezony potrzebuje na ogarniecie się. przeciez Max tez robil głupoty w Toro Rosso i początku red bulla z Ricciardo mimo swojej prędkosci. wlasnie po 3-4 sezonach zacząl jeździc bezbłędnie po mistrzowsku. tu będzie to samo. 

Piastri będzie jak Max za sezon czy dwa choć już teraz jeździ bardzo dojrzale i praktycznie bezbłędnie. 

avatar
ekwador15

15.06.2025 14:49

1

przeciez te media tam to jest jakis zart. od lat to pisze. w ogole po co są te czwarki medialne jak pozniej codziennie sa konferencje, w piatek sobote niedziele. po co im tyle czasu poswiecac tym dziennikarzom. dlaczego czwartek to nie moze byc dniem dla fanow, aby od 12 do 18 tor byl otwarty, kierowcy mogli wyjsc do kibcow czy jakies ewenty ze cala nitka toru dostepna dla kibicow i na zakretach mozna  spotkac kierowcow podczas spacerow. zamiast to mamy jakis dziennikarzy co 100 razy o to samo pytają. ta nasza załoga z Polski to jest jest jakis zart. od lat powtarzam, tylko MS ma tam pojecie, reszta to pojedzie i sie dobrze bawi. te wywiady z Toto po polsku.... xD absurd. 

avatar
ekwador15

05.06.2025 09:49

2

ma rację, Ferrari zawsze bedzie gdzies blisko czołowki, ale nie mają koncepcji, pomysłu i są zbyt leniwi aby seryjnie wygrywac wyścigi. od 2009 jest to samo

avatar
ekwador15

01.06.2025 23:50

3

max byl, jest i bedzie żałosny. widac to bylo juz przy walce o najmłodszego zdobywce pole postitions, kiedy to Ricciardo odebral mu ten tytul w Meksyku. buc mial pretensje że Ricciardo sie cieszy xd

avatar
ekwador15

31.05.2025 08:46

2

zarządzanie tym sportem to jest dno jakich mało. wymyślili tytanowe wkładki aby iskry sie sypaly aby efektownie bylo. po co te metalowe teraz jak trzeba bedzie podniesc zawieszenie i iskier bedzie mniej albo w ogole. niech w ogole je wywala albo zraszają pobocza jesli jest problem. caly bolid teraz zmienia swoją charakterystykę, bo na jednym torze w roku może dojść do pożaru trawy xD

avatar
ekwador15

17.05.2025 14:08

0

przeciez Max nie musial atakowac o jak najlepszy czas, wiec jakie niebezpieczeństwo. to nie trasa rajdowa i to nie jedna z rund rajdowych tylko test na torze. absurdalna sprawa zeby tego zabraniac.

avatar
ekwador15

04.05.2025 17:23

1

no Stella ma rację, to nie jest juz ta Formuła 1 co kiedys. tutaj możesz miec faktycznie najlepszy bolid, ale te bolidy są tak wrażliwe, że delikatnie pojdziesz w złą stronę z ustawieniami i masz problemy, wiec nawet jesli Red Bull nie jest najszybszy, to sie okazuje że trafiasz tor i ustawienia i nagle wygrywasz. odwróćmy to, red bull zazwyczaj jest w czołówce a mial juz w Bahrajnie wyscig gdzie ledwo dojechali na p6 czy p7.


kiedyś bolidy to mogles miec rozne style jazdy i jakby szybki, to wygrywales. a teraz bolidy z efektem przypowierzchniowym premiują tak naprawdę jeden styl i mają bardzo wąskie okno pracy, wiec musialbys miec bolid z 1 sekunde szybszy, aby nawet przy gorszym dniu wygrywac.


Moze to red bull ma najlpeszy bolid tylko zmagają się z balansem i ustawieniami? jak trafią idealnie to nagle wygrywają? tylko cięzko jest im trafic w balans, w poprawne uprawienia i w okno pracy

avatar
ekwador15

02.05.2025 23:32

3

hehe jak Russell przed weekendem nagadał, że jakby wczesniej byłby w mercu, to pokonałby Lewisa i byłby mistrzem świata. to mu Kimi pokazał, że się mylił ;p typ porównuje obecnego Lewisa do tego sprzed lat.

avatar
ekwador15

02.05.2025 13:28

0

gdyby Hamilton i Max jeździli w jednym teamie, to na ich pensje poszołoby ponad 100mln wiec co to jest 2mln na paliwo

avatar
ekwador15

21.04.2025 23:47

1

czy Horner pokaze telemetrię jak Max hamował? znow te numery, zeby pod koniec hamowania odpuszczać aby znaleźć się przed rywalem kosztem nie zmieszczenia się w zakręt? stare numery jeszcze z 2021 na które juz nikt się nie nabiera

avatar
ekwador15

18.04.2025 17:11

1

nie jest jasno napisane, czy dodatkowy balast obowiązuje juz teraz jak kierowca nie chce korzystac z kamizelki. bo tak wynikaloby z początku newsa, a pozniej na koncu newsa napisane, że LH sie dziwi, że RUS chciał 5kg dodatkowej masy

avatar
ekwador15

17.04.2025 20:10

2

no ten Prezydent FIA to jakas kpina. czemu my sobie to robimy. dlaczego nie moze byc ktos z Europy tylko - z całym szacunkiem - wybieramy ludzi z krajów arabskich. FIA zawsze powinna byc pilotowana przez kogoś z EU, bo to kolebka motorsportu.

avatar
ekwador15

17.04.2025 18:51

0

no on jest dobry w szukaniu luk w nowych przepisach. byloby glupota aby tracił czas na rozwoj obecnego auta, pol roku aby w ogole cokolwiek zyskac a zaraz w pelni trzeba budowac nowy bolid. bardzo dobry ruch, sezon 2025 Astron niech spisze na straty. ciekawe czy Nando wytrzyma

avatar
ekwador15

09.04.2025 17:21

0

a co z teorią, że Doohan sprawdzał w symulatorze Apline mozliwośc wjechania z otwartym drs i tam sie dalo, stad jego próba :D?

avatar
ekwador15

08.04.2025 21:26

2

to ja o tym mowie od lat xD wystarczy spojrzec jak zmiana jednego czy dwoch zakretow juz zmienia wszystko. przyklad abu dhabi i katalonia. wiekszosci torow moze byc spoko gdyby tylko jakis zakret zmodyfikowac.

jesli chodzi o bolidy to tylko dążyć do zmniejszenia wagi, tylko pod to powinny byc zmieniane przepisy. a nie wymyslanie znow jakis aktywnych skrzydel czy mocniejszych ERS. bezsensu

zmiencie 1 czy 2 zakrety na problematycznych torach i zmniejszajcie wage aut.

avatar
ekwador15

31.03.2025 23:58

2

no pewnie ze to nie ma sensu. tak jak wyrzcenie mgu h, kiedy w koncu zostało dopracowane i dodaje efektywności. tak jak nie ma sensu zwiekszanie mocy ERS, bo tylko sie waga zwiekszy. to co powinni robic, to zmniejszenie wagi i rozmiaru bolidów pozostawiając obecne silniki i ers.

avatar
ekwador15

24.03.2025 10:11

0

no to jakaś kpina, sam miałem takie wrażenie, że już awantury się zaczynają. gdyby tylko puścili ten komunikat, że LH sam proponuje zamianę miejsc, to by wystarczyło aby złapać kontekst.

avatar
ekwador15

25.02.2025 10:23

0

checo byl tak mocny z McL ze go po sezonie wymienili xd

avatar
ekwador15

18.02.2025 18:15

0

Mieli poszukać czy nie da się choć jednego zakrętu jakoś przeprojektować aby chociaz mozna bylo podjąc probę wyprzedzania. Teraz nawet jak ktos 2 sekundy szybszy jest, to nie moze wyprzedzic.

avatar
ekwador15

12.02.2025 13:47

0

@2 bo VER sie nie rozbiał w Toro Rosso :D ile hejtu na niego bylo za bledy i rozbijanie się. a jak pozniej byl w red bullu i walczyl z Ricciardo, to kazdy za Ricciardo obstawial przy wypadkach typu ten w Baku czy awantura po odebraniu przez RIC pole positions w meksyku. a teraz nagle kazdy docenia Maxa, a 90% ludzi go hejtowało. absurdalny komentarz. Kimi moze byc dokladnie taki jak Max, bo Max tez sie rozbijał w pierwszych sezonach. a jak Kimi dostanie zwycięski bolid i bedzie na torze ktorzy zna z tysiaca okrazen na testach, tak jak Max znał katalonie gdy wygrywał 1 wyscig w karierze, to historia moze sie powtorzyc.

avatar
ekwador15

30.01.2025 21:06

0

no tam były newsy pod koniec 2024, że oni wprowadzali podłogi, ktore byly wolniejsze od poprzednich, ale chodzilo o znalezienie balansu. taki paradoks ze wolniejsza podłoga mogła przyspieszyć auto. to jednak może zauważyli to co mówi Newey

avatar
ekwador15

29.01.2025 14:41

0

znow bedzie jak w erze V6, kilka lat szukania wydajności i rozwiązywania problemów. Aston 3 lata straci, Honda pojdzie gdzie indziej w momencie kiedy zaczną zyskiwać :D to tak jak McLaren w erze V6

avatar
ekwador15

22.01.2025 21:55

0

ale niepotrzebny jest znak zapytania, bo Angela byla juz widziana w garazu jak LH jeździł bolidem Ferrari

avatar
ekwador15

27.12.2024 16:40

0

cos malo tych historii. a historia, ze red bull stawial mechanika na skraju miejsca, w ktorym stawał ich bolid, kiedy kierowcy zjezdzali po opony, to tutaj nie powiedziano.

avatar
ekwador15

10.12.2024 14:23

0

po 3 sezonach na tej platformie aerodynamicznej, nie powinno to juz miec az takiego znaczenia. bardziej pod kątem zmian w 2026. i tez kolejny raz ten sam absurd. stawka zaczyna byc wyrównana, to znów nowe przepisy i od 2026 znów bedzie ktos dominał. nacieszymy się sezonem 2025, ktory powinien byc w miarę wyrównany z 3-4 zespołami walczącymi o wygrane. od 2026 znów dominacja jednego teamu

avatar
ekwador15

08.12.2024 20:42

0

dla dobra Formuły 1 i swojego, red bull musi go wymienić. juz czekam na te awantury wewnątrz zespołu z Maxem, jesli nowy kierowca pare razy mu sie postawi :) raczej to nie bedzie ktoś z ścisłego top, ale kogoś tam mają, kto w sprzyjających dla siebie warunkach, czasem może pokonac maxa.

avatar
ekwador15

08.12.2024 20:40

0

ładnie wyciągnął z tego p16, to samo Leclerc. i to bez fartowych safety car. ale to tylko pokazuje, że w formule 1 liczy się tor a nie bolid - mówię pod kątem walki na torze i widowiska. zmienili 2 zakrety i na prawdę ten tor jest zupełnie inny.

avatar
ekwador15

08.12.2024 16:13

0

ostatnio tu byly laudacje na cześć Maxa bo z fartowym safety car wygral wyscig z niższych pozycji. LH w abu dhabi bez fartownego safety cara, wcale nie najszybszym autem 3 moze 4 auto w stawce, z p16 wpadl na p4 :) a Maksiu wielki mistrz, frustracje wylewa w wyscigu o nic i wyzywa sedziow. marny mistrz

avatar
ekwador15

05.12.2024 16:03

0

No Maksik mówi do Russella, że specjalnie go wyeliminuje, ale jakie były płacze po Silverstone 2021, że to wina Lewisa itd. To był wtedy Lewisa zakręt i z takim kimś jak Max, trzeba ostro, bo inaczej nie zrozumie. On może wywozic wszystkich poza tor, ale jemu to zawsze trzeba ustąpic. Za te absurdalne wywózki Lewisa w Arabii Saudyjskiej i Brazylii 2021, to powinny byc kary. no ale Masi i FIA robila wszystko aby w koncu LH nie wygral

avatar
ekwador15

04.12.2024 11:22

0

a wspomniał cos o asymetrycznej sile hamowania? czy tylko o innych potrafi mowic :)? a trzecie miejsce w generalce nie jest takie złe, bo bedzie wiecej czasu w tunelu aero dla nich. chociaz pewnie im na tym nie zależy, bo pewne koncepcje na pewno sprawdza siostrzana ekipa.

avatar
ekwador15

30.11.2024 20:55

0

przeciez to kara obowiazkowo powinna byc.

avatar
ekwador15

29.11.2024 11:20

0

no typowe. Mohammed Ben Sulayem zobaczył coś w dokumentach, co mogloby jego dotknąć i od razu skracanie winnych, bo jego ego nie może byc podrażniane. absurdalne rządy. czasy Maxa Mosleya, Jean Todt, Berniego i Charlie Whitinga, juz nigdy nie wroca.

avatar
ekwador15

29.11.2024 10:10

0

no to nie ma nawet porównania, dużo lepszy od Pereza. Gdyby było w kalendarzu GP Rosji, to tam moglby nawet Maxa pokonac, bo zawsze miał tam tempo. miał ze 2-3 tory w kalendarzu, na ktorych zawsze byl mocny

avatar
ekwador15

22.11.2024 10:15

0

ogladam powtorke z drugiego treningu. ta formula jest tak smieszna. albon mial awarie i zatrzymal sie tuz przy stanowisku porzadkowych. wysiadl i sam w 20 sekund przepchał auto :D bo oni nie wyjdą na tor poki bolidy są na torze. dali czerwona flage zanim kierowcy wrocili do pit, auta nie bylo juz na torze. wiadomo to jest tylko trening ale czy ktos tam mysli, VSC wystarczy dac i nie przerywac tej sesji. a w ostanich wyscigach podczas deszczowych warunkow gdy auta byly rozbite, czekali aby komus dac dokonczyc okrazenie kwalifikacyjne ;]

avatar
ekwador15

21.11.2024 11:58

0

nie ma wszystkiego. wystarczy posłuchać jego komunikatów do inzyniera. to bardziej Leclerc ma papiery na walkę ale z kolei Ferrari i ich chaos w zarządzaniu nie ma. Dawny Alonso, dawny Hamilton i Max obecnie mają tylko takie papiery. Russell coraz mniej blędów popełnia i staje się coraz mocnieszy w wyscigu, ale tutaj musi wejśc presja na kilka wyscigow przed koncem sezonu, gdzie bedzie w gronie pretendentów i wtedy ostatecznie będzie można ocenić Jerzego

avatar
ekwador15

09.11.2024 10:24

0

@9 - no tak tak, bo 10-15 lat temu wszystko produkowaliśmy w Europie a nic w chinach xD teraz sie to rzekomo zmienilo :D nie bylo zadnych klimatycznych ograniczen a i tak wszystko z chin przyjeżdżało, wiec brednie jakich malo piszesz. a dodatkowo dzis pewnie zamiast kupowac w Polskich sklepach, to kupujesz na Ali i Temu xD jesli ktos mysli ze w Europie produkowalibyśmy za podobną cenę produkcji jak w chinach gdyby nie cele klimatyczne, to jest odklejony totalnie

avatar
ekwador15

08.11.2024 10:39

0

kolejne wyscigi na bliskim wschodzie, to jest to czego nam trzeba. jakby obecne 4 wyścigi nie wystarczyły... F1 ma korzenie W Europie i tak powinno zostac. zamiast kolejne arabskie tory, to własnie lepiej dać cos z Afryki

avatar
ekwador15

05.11.2024 12:39

0

Lewis pojechal w 2021 roku podobnej jakości wyścig nie mając czerwonej flagi, która pozwolila zmienic opony i przeskoczyć innych, którzy zjechali na normalny pit. i jakoś wtedy aż takich laudacji nie bylo jak teraz xd

avatar
ekwador15

03.11.2024 09:19

0

pewnie znów nie mogą po nocach spać - ludzie z red bulla. tak było w 2021 o czym sami mówili. widać tą presję mimo sporej przewagi punktowej Maxa.

avatar
ekwador15

01.11.2024 20:18

0

absurd. niech juz ten Bearman przejedzie cały weekend. KevMag wróci na kwali głowne i na pewno wejdzie dobrze w rytm. bezsensu.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.