2020-07-18 GP Węgier - Kwalifikacje 15:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | |
---|---|---|---|---|
1 | L.Hamilton | Mercedes | 1:13.447 | |
2 | V.Bottas | Mercedes | 1:13.554 | |
3 | L.Stroll | Racing Point | 1:14.377 | |
4 | S.Perez | Racing Point | 1:14.545 | |
5 | S.Vettel | Ferrari | 1:14.817 | |
6 | C.Leclerc | Ferrari | 1:14.817 | |
7 | M.Verstappen | Red Bull | 1:14.849 | |
8 | L.Norris | McLaren | 1:14.966 | |
9 | C.Sainz | McLaren | 1:15.027 | |
10 | P.Gasly | AlphaTauri | 1:15.508 | |
11 | D.Ricciardo | Renault | 1:15.661 | |
12 | G.Russell | Williams | 1:15.698 | |
13 | A.Albon | Red Bull | 1:15.715 | |
14 | E.Ocon | Renault | 1:15.742 | |
15 | N.Latifi | Williams | 1:16.544 | |
16 | K.Magnussen | Haas | 1:16.152 | |
17 | D.Kwiat | AlphaTauri | 1:16.204 | |
18 | R.Grosjean | Haas | 1:16.407 | |
19 | A.Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:16.506 | |
20 | K.Raikkonen | Alfa Romeo | 1:16.614 |
Mercedes wyprzedził Racing Point i Ferrari w czasówce przed GP Węgier
Zespół Mercedesa w sobotnie popołudnie nie miał sobie równych na torze Hungaroring, a ekipa Racing Point w końcu okazała się drugą siłą w stawce, blokując przed jutrzejszym wyścigiem drugi rząd startowy.Pogoda pod Budapesztem nie włączyła się do rywalizacji kierowców o pole position przed GP Węgier. Mimo iż ciemne chmury przez całą sesję gromadziły się w okolicy toru, jego nawierzchnia cały czas pozostawała sucha.
Wszystko wskazuje na to, że ekipa Mercedesa w trzeciej części czasówki odkryła swoje wszystkie karty. Lewis Hamilton w Q3 totalnie zdemolował rywali, uzyskując na pierwszym przejeździe czas grubo poniżej 1 minuty i 14 sekund. Valtteri Bottas na tym etapie sesji tracił do niego 0,3 sekundy.
Lance Stroll, którego ekipa również walczy na Hungaroringu o najwyższe cele był trzeci, podczas gdy Sergio Perez wyjechał poza granice toru i jego pierwszy czas z Q3 został usunięty.
Warto odnotować, że trzeci Stroll stracił do Hamiltona blisko sekundę.
Druga tura przejazdów w Q3 nie zmieniła układu sił w czołówce. Kierowcy Mercedesa walczyli o pole position tylko między sobą. Lewis Hamilton na drugim przejeździe zdołał jeszcze raz poprawić rekord toru. Valtteri Bottas również pojechał bardzo szybko, ale ostatecznie stracił do swojego kolegi 0,1 sekundy.
Lance Stroll utrzymał swoje trzecie miejsce, a Sergio Perez, który miał skasowany pierwszy czas z Q3, zdołał uplasować się na czwartym miejscu.
Kierowcy Racing Point zrealizowali więc cel, o którym większość obserwatorów mówiła od początku zmagań na węgierskim torze, ale nie chciała w niego uwierzyć.
Za Mercedesami i Racing Point jutro na starcie ustawią się dwa Ferrari- Sebastian Vettel przed Charlesem Leclerckiem.
Max Verstappen mimo iż robił co w jego mocy, dzisiaj wywalczył dopiero 7. czas i na nic zdało się przed weekendowe zaklinanie toru Hungaroring przez przedstawicieli Red Bulla.
Czołową dziesiątkę uzupełnili kierowcy McLarena i Pierre Gasly, który awansował do Q3, ale ze względu na usterkę silnika nie zdołał wyjechać na tor.
Przebieg Q1 i Q2
Pierwsza części czasókwi przed GP Węgier miała niecodzienny przebieg. Tor przez całą sesję pozostawał suchy, a kierowcy obawiając się pogorszenia warunków od początku bardzo tłumnie wyjechali walczyć o awans do Q2.
Gdy wydawało się, że kierowcy Mercedesa ponownie uzyskają dwa najlepsze czasy, w końcówce na tor wyjechał George Russell, który stracił do kierowców Mercedesa tylko 0,3 sekundy, plasując się na trzecim miejscu.
Sytuacja ta mogła jedynie świadczyć o nagłej poprawie warunków na torze. Na takiej sytuacji skorzystali także kierowcy Racing Point, którzy ostatecznie okazali się najszybsi na torze w Q1.
Do Q2 nie przeszli obaj kierowcy Alfa Romeo oraz Haasa, a także Daniił Kwiat z AlphaTauri.
W Q2 część ekip podjęła ryzyko awansowania do Q3 na oponach średnich. Wśród nich znaleźli się kierowcy Mercedesa, Racing Point oraz Renault.
Lewis Hamilton i Valtteri Bottas nie mieli problemu, aby na takim ogumieniu w pierwszej części sesji pewnie uzyskać dwa najlepsze czasy. Szybszy Brytyjczyk wyprzedził trzeciego Sebastiana Vettela, jadącego na miękkim ogumieniu, aż o 0,9 sekundy.
Po pierwszym przejeździe na średnich oponach prowizorycznie do Q3 awansowali także kierowcy Racing Point oraz Daniel Ricciardo, który zamykał czołową dziesiątkę.
Ekipa Racing Point czuła się na tyle pewnie na torze, że także na drugi przejazd wysłała swoich kierowców na średnim ogumieniu. Reszta kierowców, próbujących przejść do Q3 na średnich oponach, postanawiało zabezpieczyć się, zakładając na drugi przejazd miękkie opony.
Kierowcy Mercedesa nie mieli jednak problemu z utrzymaniem swoich czasów i do Q3 awansowali na twardszych oponach, zapewniając sobie większą elastyczność strategii przed jutrzejszym wyścigiem. Ryzykujący wszystkim kierowcy Racing Point także. Stroll był 7, a Perez 9.
Zdjęcia:
komentarze
1. devious
Kolejny sezon człowiek się nastawia, że może będzie jakaś walka, rywale Merca "stroszą pióra" - wcześniej Ferrari, teraz Red Bull zapowiadał najlepszą formę od lat - a potem zaczyna się sezon i Merc niszczy stawkę... Lewis jedzie sobie spokojnie po 7 tytuł, mistrz konstruktorów dla Niemców jest już pewny.
Dzisiaj niezła żałoba dla wielu kibiców, ja za to uradowany :)
-beznadziejny przecież wg. opinii wszystkich Stroll trzeci
-beznadziejne przecież Ferrari z beznadziejnym ("poziom Maldonado") Vettelem piąte i przed boskim Maxem V. i boskimi McLarenami
-beznadziejny ponoć i bardzo przereklamowany Russell w beznadziejnym Williamsie P12 - przed Albonem z Red Bulla :))))
Brawa dla powyższych, zwłaszcza Mercedesów, Mercedesów B i juniora Mercedesa z Williamsa.
Świat kilku "forumowych mędrców" dzisiaj musiał się zawalić, wszystkie ich wielkie teorie trafił szlag. No ale nie przeszkodzi im to nadal pluć nienawiścią w kierunku pewnych kierowców...
Btw.
Mercedes dominuje chyba bardziej niż kiedykolwiek? Są w zupełnie innej lidze, ubiegłoroczny rekord toru pobity z wielką różnicą - to jest jakiś kosmos, jak Merc ciągle potrafi z sezonu na sezon poprawiać swoje i tak genialne konstrukcje. Takiej dominacji nie było jeszcze w F1, nie było jeszcze tak dobrego zespołu, to jest ewenement po prostu nie tylko jeżeli chodzi o F1 ale chyba w ogóle motosport. Niemcy mają wszystkie elementy układanki na swoim miejscu i nie zamierzają przestać. Jeżeli Hamiltonowi się nie znudzi F1 to może mieć i 10 tytułów MŚ i ze 130 wygranych wyścigów... W takich momentach aż chciałbym być fanem Merca i Lewisa (ale raczej nigdy nie będę) - życie byłoby piękne... Niepojęte :)
Swoją drogą jakby Merc budował aż tak genialne, niezawodne, dopracowane auta to chyba już teraz leciałbym do salonu - może i kosztowałoby to więcej niż jakaś Skoda Octavia ale to byłby gwarant genialnego auta na kolejne 10 lat... Szkoda, ze jednak F1 a auta drogowe to inna bajka i w ogóle się to nie przekłada...
2. tysu
Smutne to F1, inne zespoły mimo łamania regulaminów nie są w stanie nawiązać walki z Mercem. Mercedes ciągłe wygrywa, zarabia najwięcej kasy i najwięcej wydaję. Jak inni mogą się zbliżyć?
Tytuł już można rozdać na 2020 i 2021.
3. Raptor202
Co się stało, że Red Bull tak słabo się zaprezentował?
"Warto odnotować, że trzeci Stroll stracił do Hamiltona przeszło sekundę. "
1 L.Hamilton Mercedes 1:13.447
3 L.Stroll Racing Point 1:14.377
Jak na moje oko, to tutaj nie ma różnicy większej niż sekunda.
4. Del_Piero
Ależ ten Albon jest dramatyczny. Red Bull chyba w tym momencie przyspiesza negocjacje z Vettelem.
5. Muni
[email protected]ŁADNIE TAKIEJ PRZEWAGI TO PRZEZ TE WSZYSTKIE LATA MERCEDES JESZCZE NIE MIAŁ .W TYM ROKU TO BĘDZIE RZEŹ. MAŁO TEGO DALI DLA RANCING POINT SILNIK W NAJNOWSZEJ SPECYFIKACJI ŻEBY BLOKOWALI REED BULLA I FERRARI A ONI SPOKOJNIE BĘDĄ DOWOZIĆ 1-2 DO METY PRZEZ CAŁY SEZON
SZCZERZE MÓWIĄC TO JUŻ NIE JEST FASCYNUJĄCE JUŻ W MOTOGP SĄ EMOCJE O 1000 RAZY LEPSZE.
6. Raptor202
Patrząc na wyniki to trzecie miejsce Strolla jest jedynym pozytywem tej czasówki. No i może jeszcze to, że Magnussen wygrał z Grosjeanem, ale oni i tak walczą o pietruszkę.
7. Cadanowa
Wow ale nokaut Mercedes wymiata!!! Ależ samochód:) 3-4 Różowi brawo pewnie RedBull poleci do sedziów jak to mają kopie Merca. RedBull mieliście nie legalny dyfuzor to było dobrze a teraz piękne baty oby tak dalej:)
8. Jakusa
Usunięty
9. Xandi19
@8
Wszystko spoko tylko to jedno słowo. Myśl i mów co chcesz ale bez takich. Takie prowokacje na całym świecie powodują, że inni uważają to za problem.
10. konewko01
@10 to ich problem :D
11. SebastianM
@5 Silnik musi być dostarczony w tej samej specyfikacji dla wszystkich klientów, przynajmniej w teorii. Przewaga Mercedesa jest nieprawdopodobna to fakt niezbity. W zeszłym sezonie i Ferrari i Red Bul nawiązywały walkę, teraz jest Mercedes i reszta z innej ligi.
12. berko
Ależ ta F1 jest rasistowska, wygrywa ciągle czarny samochód i czarnoskóry kierowca. Nie no a na poważnie to żenujący poziom reszty stawki w stosunku do Merca. Oni są dwa lata przed resztą.
Śmiać mi się chce tylko z RedBulla, bo tak prężył muskuły przed sezonem, a wychodzi na to że bolid nie jest tak dobry, a i silnik Hondy nie jest w dobrej kondycji.
Ferrari się jakoś trzyma, nie najgorzej, ale na SPA będzie nokaut.
Ciekawi mnie tylko dlaczego nikt nie podważy legalności silnika Mercedesa? Jak Ferrari było najszybsze na prostych i ogólnie było szybkie robisz razu podejrzenie że coś nie tak z silnikiem. A co z Mercem? Skąd oni biorą tyle mocy? I tak się poprawiają z roku na rok. Dziś to jest sekunda szybciej niż PP sprzed roku. Nikt nie zrobił takiej różnicy tylko Merc i różowy Merc.
13. Denieru
@7
Generalnie wszystkie zespoły poza Mercedesem i Williamsem mają wątpliwości co do tegorocznego auta RP, to że nie masz masowych zgłoszeń do FIA wynika za miernych wyników jakie osiągają, zamiast walczyć w czołówce z Redbullem męczą się z Renault i McLarenem.
@8
Po pierwsze określenie bambus jest nie potrzebne i zwyczajnie chamskie.
Po drugie co jest takiego dziwnego w wynikach ? Stroll to przeciętny kierowca tylko z znacznie lepszym autem od konkurencji.
14. Xandi19
Brawo dla Ferrari! W końcu pomyśleli! Mogło zacząć padać i niby trochę kropiło więc nie czekali. Od razu wypuścili swoich kierowców na okr. Brawo
15. Kruk
@Xandi. Juz powoli dociera do Ciebie to, co napisalem rok temu: "Mercedes ma taka przewage, ze moze handlowac pierwszym miejscem".
16. hubos21
Dobrze, że jest jak jest przynajmniej widać ile zależy od bolidu ile od kierowcy. No to jutro znowu dwa Ferrari obok siebie, VET znowu oczko wyżej.
17. Xandi19
@Kruk
No mają przewagę. Zeszłoroczny bolid zajmuje 2 rząd. Tylko w ich interesie nie jest na razie robić Mistrza z Bottasa tylko dokładać Lewisowi cyferek dopóki jeździ. Hamilton od 13 roku życia ma celownik na lewej piersi.
18. sliwa007
Mercedes pokazuje klasę. Najlepszy zespół w historii F1? Na pewno nikt tak wcześniej nie dominował a już na pewno nikt wcześniej nie zajął 4 pierwszych miejsc mając ledwie dwóch kierowców.
19. FanHamilton
Hamilton brawo
20. Denieru
@18
Nawet nie żartuj, Ferrari, Williams czy McLaren mają nie tylko większą ilość sukcesów ale i znacznie bogatszą historię w Formule 1 i to jeden z tych zespołów zasługuje na miano najlepszego.
21. the_foe
wolny tor to i silnik, szczególnie w czasówce, robi przewagę. Stawiam jednak, ze jak dojdzie do wyścigu to Williamsy na dwóch ostatnich miejscach z tych co dojadą. Bo Latifi to cienias, a Rusell nie umie startować i wyprzedzać
22. Raptor202
Formuła 2 po raz kolejny udowadnia, że jest tysiąc razy ciekawsza niż popisy Hamiltona, który nie ma rywala.
23. sliwa007
20. Denieru
Oczywiście jeśli chodzi o ilość tytułów tutaj wiadomo, że są lepsi.
Chodzi mi bardziej o zespół jako grupę ludzi, którzy stworzyli tą maszynkę do wygrywania i dalej ją tworzą.
Zdominowali stawkę na skalę niespotykaną do tej pory. Coś jak Schumacher Brawn i Todt tylko w znacznie lepszej wersji.
Patrząc na ich formę i okoliczności w jakich zostaną rozegrane MŚ 2021 już dziś można im przyznać komplet tytułów nie tylko w tym sezonie, ale również kolejnym.
24. Raptor202
@20 Williams? Mają 16 tytułów mistrzowskich. Mercedes już po tym sezonie się z nimi zrówna. W liczbie zwycięstw mogą ich nawet przegonić, brakuje im 10.
25. Denieru
@24
Williams wciąż lepiej wypada pod względem ilości mistrzostw konstruktorów, ilości wywalczonych pp oraz ilości wygranych wyścigów, może ich przegonią w ilości wygranych wyścigów ale co do reszty to jeszcze muszą poczekać, więc tak Williams to wciąż lepszy zespół od Mercedesa.
26. Skoczek130
Dyspozycja Racing Point na tym torze powinna tylko uświadomić każdemu, jak dominujący sprzęt posiada Merc. Mieli swoje problemy w latach 2017-2018, ale opony współpracują ze wszystkim to dzielą i rządzą. "Stary Mercedes" dalej najszybszy. A ten z 2020 już w ogóle... Tym sposobem to Hamilton może nawet dobić do 10 majstrów. ;)
27. MicCal
@Denieru
Jeśli chodzi o ilość sukcesów w liczbach bezwzględnych to owszem, mają jeszcze trochę do nadrobienia, ale jeśli spojrzymy na skuteczność, to nie mają sobie równych tak samo, jak ich bolid nie ma konkurencji w tym sezonie. W F1 startowali do tej pory w 12 sezonach (nie licząc obecnego), z czego wygrali 8, a w tym roku ta statystka najprawdopodobniej wyniesie 9 wygranych na 13 sezonów. To jest jakieś 70 % skuteczności, a dodatkowo większość ich zwycięskich sezonów to prawdziwa dominacja. Pokaż mi drugi taki zespół w stawce...
28. Kruk
@Xandi. Mam w czterech literach to, z kogo zrobi Mercedes Mistrza. Dla mnie liczy sie potencjal technologiczny projektu F1-w tej dziedzinie Daimler AG wymiata.
29. Xandi19
@Kruk
Ja też mam gdzieś. Tylko nie mów, że problemy Hamiltona albo problemy Bottasa to efekt tego aby temu drugiemu było łatwiej.
30. RoyalFlesh F1
Tragedia 1.37 straty do HAM.
31. Kruk
@Xandi. Jeszcze raz, przeczytaj pierwsze zdanie mojego komentarza nr 28.
32. Xandi19
@Kruk
Tak wiem. Tylko pamiętam twoje słowa o zakładzie i takich tam.
33. Denieru
@27
A niby jaką mają mieć skuteczność jak są w F1 chyba drugim od końca zespołem pod względem długości stażu ? Osobiście wolę oceniać sukces zespołu na podstawie całokształtu, ponieważ idąc twoim tokiem myślenia najskuteczniejszym zespołem w historii F1 będzie Brawn GP na 1 sezon mają obydwa mistrzostwa i wskaźnik wygranych wyścigów w okolicach 50%, wystarczy że Mercedes przegra jeszcze kilka wyścigów i będą w każdym aspekcie gorsi.
34. sebsaa
11@ silnik tak ale już układ sterowania nie. Inna sprawa, ciekawe czy kiedyś wyjdzie na jaw "tajemnica mercedesa"?
35. Kruk
@32 Xandi. Pisze sie Twoje-nie "twoje".
Przypomnij mi, o jaki zaklad chodzilo.
36. Hawaii Hawajski
Wow brawo Ferrari. Nareszcie. Może to jakiś przełom. Obawiam się tylko 1 zakrętu jutro bo 2 Ferrari obok siebie ;D Moim zdaniem naprawdę Red Bull powinien się zastanowić nad Vettelem. Już nawet nie dlatego , że po prostu chciałbym by tak było ,ale Albon ..... Nie wchodzi do Q3, w wyścigach nie ma tempa, traci mnóstwo do Maxa... Co się stało?
37. MicCal
@Denieru
Można i tak na to patrzeć, ale równie dobrze można spytać, jak Ferrari ma nie mieć największej ilości zwycięstw, skoro jako jedyni jeżdżą od samego początku F1, czyli już 70 lat. Z Brawnem porównanie w mojej ocenie średnio trafione, bo to była efemeryda, nawet nie próbowali bronić tego wyniku, w dodatku zyskali na wyłapaniu kruczka w przepisach. Mercedes zdominował stawkę w dwóch zupełnie odmiennych epokach, a w obecnej erze już od kilku sezonów udowadniają, że tu nie było przypadku, bo pomimo wszelkich wysiłków nikt nie może im dorównać. Jeśli po zmianach regulaminu ich forma nie spadnie znacząco i dalej będą wygrywać, to tym bardziej będzie można poważnie stawiać ich w jednym rzędzie z największymi w historii.
38. ryan27
Hamilton ma rywala - jest nim Bottas. w Mercu nie ma TO jak w Ferrari za czasów Schumachera.
Po prostu Hamilton zarówno umiejętnościami jak i psychiką rozwala Bottasa i całą resztę stawki.
Weźcie pod uwagę że Hamilton wygrał przynajmniej jeden wyścig w absolutnie każdym sezonie F1.
39. Jen
@1 devious
Jeszcze ten "Maldonado" drugi raz wygrał w kwalifikacjach z "boskim" młodym talentem, który gdyby wcześniej trafił do RBR i Ferrari to już by miał siedem tytułów:). Takie twierdzenie kiedyś tu padło na tym forum od jednego ze stałych hejterów Vettela.
Co do drogowych Mercedesów to może nie są tak dobre jak te z F1, ale w porównaniu z innymi samochodami klasy premium to nadal gwiazda trzyma klasę. Wiem co mówię, bo od lat mój mąż jest im wierny. Raz się wyłamaliśmy i kupiliśmy dla mnie Audi. Kolejny raz nie popełnimy tego błędu:)
40. Denieru
@37
Przecież nikt nie kazał Daimlerowi opuszczać F1 ? Co do Brawna to ciężko było im bronić tytułu jak od samego początku byli zespołem stworzonym/kupionym jako fundamenty dla Mercedesa ale w jednym się z tobą zgodzę, ich dominacja nie jest przypadkiem bo ciężko tak nazwać decyzje o całkowitym zablokowaniu rozwoju silników podjętą przez FIA w tak dogodnym dla Niemców momencie.
41. S3baQ
@40
To ciekawe co na ten, wg Ciebie, dogodny moment Frajerri i ich tajna ugoda z FIA odnosnie ich NIELEGALNEGO silnika z 2019r?
42. mjk77
@40 Mercedesowi nikt nie kazał się wycofać ale trauma jaką przeżyli w 1955 na Le Mans spowodowała ze zniknęli z motosportu na ponad 30 lat. Zginęło przecież ponad 80 osób. Do niedawna ta historia powodowała ze np. w Szwajcarii nie wolno było się ścigać. Wiec to nie była od taka sobie decyzja.
43. AndrzejOpolski
Podoba mi się tytuł newsa "Mercedes wyprzedził Racing Point i Ferrari w czasówce przed GP Węgier". Na Węgrzech Mercedes jeździ w innej lidze więc kogo miał wyprzedzać gdy już dawno wszystkim odjechał? ;-)
44. Denieru
@42
No dobrze ale co poza smutną historią wnosi twój komentarz ? Decyzja została podjęta przez zarząd Mercedesa który może ze względów moralnych może marketingowych stwierdził iż rezygnuje z udziału w wszystkich sportach motorowych, decyzja która właściwie nie zmieniła dużo bo wszystkie serie wyścigowe kontynuowały swoje zmagania po chwilowym zawieszeniu wymaganym żeby wprowadzić nowe zabezpieczenia na torach.
45. TomPo
1s nad trzecim i 2s nad 10ym... niestety ale Merc jest w swojej wlasnej lidze.
Jutry o ile nic sie nie stanie na starcie to bedzie procesja na miejscach 1 i 2 do mety.
Bedziemy ogladac walke RP z Ferrari i RBR - jak to brzmi, no i McL mam nadzieje ze do tego wlaczy.
Nie jest to wymarzona F1, no ale ciezko widzic Merca, ze po prostu robi to, co do niego nalezy, a Lewis wykorzystuje sprzet jaki dostaje do dyspozycji.
Nudno? No nudno, ale podziekujmy tu raczej np Ferrari ze nie potrafia, a nie obwiniajmy Merca.
RBR chcial powalczyc o tytul, a tu sie szykuje zacieta walka o miejsca 2-5 z Ferrari, RP i McL.
46. Jacko
Z tą największą dominacją w historii, to nie przesadzajcie. W przeszłości zdarzały się wyścigi, kiedy samochody dominującej ekipy dublowały wszystkich innych. Tak było chociażby z McLarenem pod koniec lat 80-tych. Swoją drogą ciekawe, że np taki Senna jeżdżący samochodem z innej bajki w stosunku do reszty ekip jest uważany za jakiegoś boga kierownicy, a inni wygrywający są przeciętniakami zawdzięczającymi wszystko tylko bolidowi i jego konstruktorom...
Oczywiście wg niektórych tutejszych "fachowców"...
47. mjk77
@44 Wnosi obiektywna prawdę co stało za decyzją Mercedesa za wycofaniem się z F1 po 55 roku. Tylko tyle i aż tyle.
48. Denieru
@47
Co wciąż nie zmienia faktu że była to ich wewnętrzna decyzja do której nikt z zewnątrz ich nie zmuszał, mogli zostać i dalej się ścigać, wybrali odejście i była to ich decyzja nikogo innego.
49. Xandi19
Hamilton na konferencji
"Gratulacje dla Lance'a również. Fajnie widzieć 3 Mercedesy na podium"
50. Kruk
@Xandi. Czyli nie pamietasz zakladu? Nie dziwie ci sie, bo takowego nie bylo.
Hehehhehe.
51. konewko01
@50 pisze się "twoje". Chyba, że piszesz list do prezydenta.
52. Raptor202
@46 A według mnie właśnie mamy do czynienia z największą dominacją w historii. Dawne czasy miały to do siebie, że stawka była znacznie bardziej rozjechana niż obecnie, więc i różnice między poszczególnymi zespołami były większe. Wtedy nie było to niczym dziwnym, żeby dziesiąty kierowca w kwalifikacjach tracił 2-3 sekundy do pole position. Mało tego, strata sekundy do kolegi zespołowego też nie była rzadkim zjawiskiem. Za to na mecie niektóre bolidy traciły po 3-4 okrążenia do zwycięzcy. Za to nigdy w historii żaden zespół nie zdobył ośmiu podwójnych mistrzostw z rzędu (na co Mercedes ma ogromne szanse). Nawet McLaren w okresie swojej dominacji w latach 84-91 zgarnął "tylko" 6 tytułów mistrzowskich konstruktorów. Ostatnia dominacja Ferrari trwała "tylko" 5 lat. Williams w latach 1992-93 po prostu zgniótł konkurencję, ale trwało to tylko dwa sezony, a nie prawie całą dekadę.
53. Xandi19
@Kruk
Zakładu nie było bo jesteś osobą, która postawiłaby na dobry skok Stocha dopiero gdy on przeleci drugą czerwoną linię. Pisałeś, że podesłać Ci screen jak Bottas zostanie Mistrzem Świata bo grają na Bottasa (art. Hamilton ma problemy z bolidem)
54. Kruk
@Xandi. To, co Ty wypisujesz nie moze byc pisane przez osobe-jak czyta sie Twoje komentarze, to czlowiek ma wrazenie, ze jakis ch..owy komputer smaruje te glupoty.
55. Xandi19
@Kruk
Jak czytam Twoje to myślę jak bardzo Cię to boli, że musisz mi tak odpisać i znów się o coś czepiać? Mówiłeś, że nie masz kija z tyłu a co innego pokazujesz.
56. Kruk
@Xandi. Nie mam kija w czterech literach, tylko smieszne jest to, ze nie potrafisz podac nawet prawidlowego tytulu artykulu i komentarza jaki wtedy napisalem.
Chlopcze Drogi. Gdzie w owczesnych moich slowach dopatrujesz sie: "Pisałeś, że podesłać Ci screen jak Bottas zostanie Mistrzem Świata bo grają na Bottasa".
Napisalem wyraznie, zwracajac sie do @Raptor202: ROB ZRZUT EKRANU.
Ty Jestes w stanie odroznic: rob zrzut ekranu, od podeslac Ci screen? Uzywasz pojec, ktorych nie znasz i masz problem z analiza przeczytanego tekstu.
57. Xandi19
@Kruk
Jedno nie zaprzecza drugiego. Po co zrzut? Potem byś chciał aby Ci podesłać bo "miałbyś rację". No ale ok. Jak już napisałem "czepialstwo". Wg mnie of course.
58. Xandi19
@Kruk
Dobra nic nie pisz. Przepraszam.
59. Kruk
@Xandi. Nie przepraszaj, to nie Twoja wina, ze za bardzo wierzysz w potege internetu.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz