2019-10-27 GP Meksyku - Wyścig 20:10
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 L.Hamilton Mercedes 1:36:48.904 25
2 S.Vettel Ferrari +1.766 18
3 V.Bottas Mercedes +3.553 15
4 C.Leclerc Ferrari +6.368 13
5 A.Albon Red Bull +21.399 10
6 M.Verstappen Red Bull +68.807 8
7 S.Perez Racing Point +73.819 6
8 D.Ricciardo Renault +74.924 4
9 P.Gasly Toro Rosso +1 okr. 2
10 N.Hulkenberg Renault +1 okr. 1
11 D.Kwiat Toro Rosso +1 okr.
12 L.Stroll Racing Point +1 okr.
13 C.Sainz McLaren +1 okr.
14 A.Giovinazzi Alfa Romeo +1 okr.
15 K.Magnussen Haas +2 okr.
16 G.Russell Williams +2 okr.
17 R.Grosjean Haas +2 okr.
18 R.Kubica Williams +2 okr.
19 K.Raikkonen Alfa Romeo
20 L.Norris McLaren

komentarze
  • 70. belzebub
    • 2019-10-27 23:00:38
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @67 wiesz tym postem tylko potwierdziłeś że jesteś przykładem tępego sekciarza, przez co nie jesteś w stanie ogarnąć faktów. Żal mi Ciebie.

  • 71. saint77
    • 2019-10-27 23:05:18
    • *.

    @66.
    Tak, na starcie go nie wyprzedzil, po pitstopie tez go nie wyprzedzil....
    Potem jakos magicznie sie teleportowal przed Georga a ten go ominal na torze a nie ze zafundowali Robertowi nadprogramowy pitstop.....
    Ty piszesz o hipokryzji....

    Dobranoc dzieciaki z.piekła rodem i obiektywni.inaczej.
    Gdybyscie byli bardziej ogarnieci to wyczulibyscie, ze mam z was bekę.
    Pewnie ze ten punkt niewiele zmienia. Pewnie, że Russell jest klasowym kierowcą. Może i nawet przyszłym mistrzem jak trafi do dobrego zespołu.
    Ja tego nie kwestionuję.
    Wykorzystałem waszą nienawiść do Kubicy by prostymi prowokacjami pobawić sie waszym kosztem.
    Szczegolnie belzebuba. Ona ma już syndrom Kubicy. Gdyby tak Robert pojechał w Haasie w 2020 to byś sie chyba pociął tępą żyletką z rozpaczy.

  • 72. Fanvettel
    • 2019-10-27 23:07:15
    • *.230.122.177

    Nawet ciekawy wyścig. Zabrakło walki na koniec w TOP3 .
    Williams=parodia ...

  • 73. alfaholik166
    • 2019-10-27 23:13:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Mały apel do kibiców Roberta - dajcie już spokój koledze belzebubowi, chociażby za ten wpis nr 24. Z pewnością ciężko było mu to przyznać, ale... uszanujmy

  • 74. marcelinho
    • 2019-10-27 23:14:02
    • *.

    belzebub
    Chciałbym napisać wiele rzeczy, ale dyskusja z tobą i tobie podobnymi mogła by trwać i trwać. Napiszę więc szybko i kompletnie nie na temat.
    Ależ ty jesteś głu.pi!

    Zasypiając dzisiaj przemyśl pewien fakt.
    Skoro mnóstwo ludzi pisze ci o tym, a jeszcze więcej osób już dawno cię zignorowało, to musi to coś znaczyć.
    Dyskusja z tobą przypomina walkę z upośledzonym. Odrzucasz od kilku lat wszystkie argumenty i zmienisz te swoje bzdurne teorie tak, żeby wyszło na twoje. Ale RK co rusz udowadnia, jakim k.retynem jesteś.
    Fakty same się bronią.

  • 75. XandrasPL
    • 2019-10-27 23:19:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Piszę rozprawkę chłopaki.

    Teza: Robert Kubica jest lepszy od Georga Russella

    Argument 1: Ma więcej punktów

    Argument 2: Ma jedną rękę a taczka ma dwie rączki

    Argument 3: Kubica wygrał wyścig, 12 podium zdobył a Russell tylko raz był 11.

  • 76. XandrasPL
    • 2019-10-27 23:22:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Argument 4: Jakby Kubica miał RedBulla w 2010 roku to by ich w Monaco o 2 sekundy roz**** a przegrał o 0,014 z WEBBEREM w Renault. A Russell co? Rozbił się w Monaco w F2.

  • 77. Bolekbezlolka
    • 2019-10-27 23:24:35
    • *.dynamic.chello.pl

    Końcówka następnego wyścigu. Robert przed Russellem:

    Inż - Robert, zjedź do boksu. Zapomnieliśmy dać Ci kierownicy
    RK - Ale ja przecież mam kierownicę!
    Inż - Box, box....

  • 78. obiektywny2019
    • 2019-10-28 00:30:40
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    W F1 pracują sami idioci, którzy nie znają się na kierowcach. Dlatego NIKT nie chce Kubicy na podstawowego. Tylko najmądrzejsze i wszystko wiedzące anonimy z polskich portali internetowych znają prawdę i wiedzą doskonale jaki ogromny błąd popełniają zespoły nie chcąc Roberta w swoich szeregach.

  • 79. Vendeur
    • 2019-10-28 02:54:53
    • *.

    @68. Jen

    Ty widzę dalej swoje... Mi zarzucasz niezrozumienie swojej wypowiedzi, podczas gdy to ty kompletnie nie zrozumiałaś do czego ja się odniosłem względem bratanicy. Owszem, ja zrozumiałem. Tylko ty kompletnie niczego nie pojmujesz.

    Tą wypowiedzią potwierdzasz jedynie jak twoje zaślepienie w Vettela wpływa na ograniczone możliwości postrzegania rzeczywistości. Nawet prostego zdania nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem... Ile razy mam powtarzać? Skoro Hamilton NAJPIERW zjechał po opony twarde, to Vettel mając nad nim przewagę prawie 2 sekund mógłby zjechać na następnym okrążeniu po takie same opony i ZACHOWAĆ prowadzenie. A tym samym DOWIEŹĆ JE DO METY. Czego nie rozumiesz w tej prostej logice???

    Zdaję sobie sprawę, że uważasz Vettela za bożyszcze, jako kierowcę, a teraz nawet jako głównego stratega. Ale chyba jesteś w tej opinii odosobniona...

  • 80. berko
    • 2019-10-28 05:24:38
    • *.

    Maksymilian pokazał w tym wyścigu kunszt swoich umiejętności (czyt. poobijane się z innymi bolidami i zaprzepaszczenie wyścigu, tym razem sobie). Brawo MAX!

  • 81. Michael Schumi
    • 2019-10-28 05:47:12
    • *.

    @26 Sugeruję, że w takich warunkach więcej jest w tych tytułach szczęścia w sprzyjających mu okolicznościach. Błędy Vettela mnożą się jak szalone, nikt realnie mu nie zagrażał w walce o tytuł, więc jak mógłby niby przegrać? Chodzi mi o to, że pod tym kątem nie musiał się tak bardzo natrudzić.
    @28 Moim zdaniem Valterri i tak służył Lewisowi więcej, ponieważ aż nadano mu ksywkę ?Wingman?.
    No i Ferrari na pewno się przygotowywało, ale chyba nieskutecznie. Popatrz na przewagę Mercedesa np. w latach 2014-2017. W 2014 i 2016 nie odnieśli ani jednego zwycięstwa, a reszta sezonów to zawalone strategie Ferrari i liczne błędy Vettela.

  • 82. Michael Schumi
    • 2019-10-28 06:13:40
    • *.play-internet.pl

    Żeby nie było - nie mam nic do Lewisa. Może jedynie jego zwycięstwa mnie nudzą, ale nic więcej. Wskazuję tylko na pewne stwierdzenie, które mi się nasunęło. Podobnie miał Vettel, np. w 2012. Łatwiej mu było zdobyć tytuł, gdy wiedział, że samochód ma lepszy o klasę (tak bardzo, że aż Hiszpan powiedział jasno, że ściga się z Newyem a nie z Vettelem, chyba przy GP Indii), Fernando w dwóch wyścigach nie zdobył punktów, w czym pomógł mu m.in. Grosjean w Spa. Sprzyjało mu wiele okoliczności. Podobnie 2013 - bolid nie z tej ziemi i bardzo długie problemy Mercedesa z zużyciem opon. Jak więc nie dało się zdobyć tytułów przy takich możliwościach?
    Biorąc za punkt widzenia, tak postawioną hipotezę, można by się zastanowić. Nie oszukujmy się - za czasów, gdy Vettel w Red Bullu wygrywał z Alonso w Ferrari, wiele osób mówiło, że Niemiec o tyle zdobywa tytuły, bo ma genialny bolid a Fernando jeździł gorszym, przez co ostatecznie Vettel nie mógł przegrać. Co ciekawe, Lewis ma podobnie. W tej erze ma kosmiczny bolid, wygrywa wszystko w cuglach, bo nikt nie jest w stanie mu zagrozić a jeśli już to głupie błędy rywali bardzo ułatwiają mu zadanie.

  • 83. Jen
    • 2019-10-28 06:31:25
    • *.179.231.1.static.3s.pl

    @79 Vendeur
    Najpierw sobie przypomnij kiedy Vettela drugi raz Ferrari wezwało na pit stop?
    Po zjeździe Bottasa a nie Hamiltona. Mercedes zaryzykował z oponami twardymi, Ferrari bało się, że na tym etapie wyścigu nie wytrzymają do końca. Inna sprawa, że bolid srebrnych dużo lepiej obchodził się z oponami.

  • 84. PatiMat
    • 2019-10-28 07:52:15
    • *.play-internet.pl

    @62 Tylko co z tego ,że wyprzedził Rus skoro i tao skończył za nim. Podobno nie liczy się jak ktoś zaczyna tylko jak kończy.
    @76 I co z tego? Każdy może się rozbić. Nawet Max się rozbija a podobno jest taki świetny. Tak btw to ile ja bym dał by Ham się rozbił ;P

  • 85. Kruk
    • 2019-10-28 08:00:37
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Jen. Po co dyskutujesz z @Vendeur? Przeciez On jest tak pasywny, ze po wypowiedzi Hamiltona o weganstwie, oproznil lodowke z miesa i mleka.

  • 86. notintine
    • 2019-10-28 08:14:09
    • *.ujscie.net

    Moderatorzy!

    chcialbym, zeby byla opcja dodawania użytkowników do czrnej listy, żeby nie musieć ich komentarzy czytać.
    ten obiektywny2019 to jest jakas żenada i chciałbym móc go wyłączyć...

  • 87. yaiba83
    • 2019-10-28 08:19:07
    • *.157.149.46.ip.sptelek.com.pl

    Seba znów dyskutował polecenie zespołu na zjazd po opony i dzięki temu wyjechał za Hamiltonem. Ciekawe kiedy ktoś decyzyjny chwyci go za przyrodzenie i ustawi do pionu.

  • 88. notintine
    • 2019-10-28 08:19:45
    • *.ujscie.net

    lol, jest ignoruj :D
    to pieknie, obiektywny2019 i belebub lecą, bez sensu te ich wypociny czytać

    miłego dnia wszystkim

  • 89. obiektywny2019
    • 2019-10-28 08:20:43
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    @ 86

    Boli prawda na temat Kubicy??. To nie moja wina że jest tak słaby że ŻADEN zespół nie chce go na podstawowego.. To jest FAKT a nie kolejne teorie spiskowe, które są wymyślane przez fanatyków RK. Ale tak to jest, jak przygłupie noname-y z neta myślą że są mądrzejsi od ludzi którzy pracujących w F1 przez kilkanaście-kilkadziesiąt lat.....

  • 90. obiektywny2019
    • 2019-10-28 08:25:28
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    @87

    Jakbyś znał się na F1, to byś wiedział że gdyby zjechał kółko po HAM, to byłby trzeci-czwarty, bo Ferrari miało problem na twardych.

  • 91. RoyalFlesh F1
    • 2019-10-28 08:40:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    90. obiektywny2019
    Po pitstopie HAM, VET był przed HAM w oknie na zjazd, znawco. Gdyby się posłuchał i wszystko sprawnie poszło byłby na P1, znawco. Bo jechał przed HAM na pierwszym stincie w wyścigu znawco. Skoro był przed Ham znawco, to jak miał wyjechac za nim, znawco. Ale nie zjechał znawco, i dał możliwość znawco HAM przeskoczyć go, znawco.

  • 92. TomPo
    • 2019-10-28 08:50:26
    • *.emea.ibm.com

    Najlepsze sa komentarze Vettela pt: nie wierzylismy, ze twarde opony tyle wytrzymaja.
    Jak zwykle Vet gdy cos spier....li to uzywa liczby mnogiej.
    Zespol chcial go sciagnac, ale ten wiedzial lepiej. Tak wiedzial lepiej, ze wyladowal za Lewisem.
    Brawo 'miszczu'.
    Do tego dramat przy zmianie opon u Lec, i jak zwykle Merc wygrywa tam, gdzie nie mial prawa wygrac, bo Ferrari kolejny raz dalo ciala.
    Jak mowilem, walka z Ferrari to jak walka z niepelnosprawnym.

  • 93. Now Bullet
    • 2019-10-28 09:17:32
    • *.komputersat.pl

    @37 @82
    Jeden pisze że wygrał dzięki strategi a drugi pisze że dzięki bolidowi :D
    A jak Kubica podkreśla w wielu wywiadach,w dzisiejszej Formule 1 składa się bardzo wiele czynników na wynik.Tak jak mówiłem akurat Mercedes+Hamilton to jest w tej chwili moim zdaniem mistrzowski duet,dlatego że Ham to najprawdopodobniej najlepszy kierowca w stawce a mercedes to najlepszy zespół.
    Ferrari moim zdaniem ma równie dobry bolid jak mercedes,tylko inne czynniki odgrywają,że to się nie układa w jedną całość(wygrane,mistrzostwa).Nie ma co się oszukiwać że mercedes w Meksyku nie miał najlepszego bolidu po mimo tego wygrał Ham,przez błędy Ferrari i Verstappena.
    Ale na koniec i tak na wygraną składa się dużo innych rzeczy niż bolid czy strategia ;p Również to kto nie popełnia błędów,a trzeba przyznać że Hamilton bardzo mało ich popełnia.

  • 94. weres
    • 2019-10-28 10:45:21
    • *.net.pulawy.pl

    ,,w drugim zakręcie w potyczkę z Verstappenem uwikłał się Lewis Hamilton. Brytyjczyk stracił panowanie nad bolidem i wypchnął Holendra z toru przy okazji doprowadzając do drobnego kontaktu.''

    Co to za bzdura? Lewis jechał po wewnętrznej został uderzony przez Maxa, zachwiało to bolidem Lewisa następnie Max uderzył Lewisa lewą przednią oponą w prawą tylną Lewisa co spowodowało, że obaj nie zmieścili się na torze i musieli wyjechać na trawę. To jakieś kuriozum, że ktoś mógł dostrzec, że Lewis doprowadził do kontaktu z Maxem, a pisanie, że Lewis wypchnął Maxa po za tor to już przekracza wszelkie granice...

  • 95. giovanni paolo
    • 2019-10-28 14:42:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    94. Verstappen na prostej startowej i w zakręcie był przed Hamiltonem, byli bardzo blisko siebie, doszło do delikatnego kontaktu (uszkodzona część podłogi Hamiltona co było widać już po wyścigu przy wywiadzie), po chwili Verstappen złapał uślizg tylnej osi oraz Hamilton ale nieco większy
    nadsterowność Hamiltona nie miała związku z wcześniejszym kontaktem a tym bardziej nie była spowodowana kontaktem tylnych kół, którego nie było, ale spowodowała, że nie mógł zmieścić się w kolejny zakręt, doprowadził przez to do kolejnego kontaktu
    w pierwszym przypadku Verstappen pojechał nieco za szeroko ale wciąż pozostawił wystarczająco dużo miejsca by Mercedes się zmieścił, w drugim przypadku Hamilton nie wytrzymał psychicznie, za mocno nacisnął na dźwignię to przyspieszania
    ale to wciąż incydent wyścigowy i walka o możliwie najlepszą pozycję, gdyby brytyjczyk wiedział i mógł wybrać to by pojechał na tyle szeroko by wyjechać lewym kołem poza białą linię, przyspieszyć by zdobyć wewnętrzą kolejnego zakrętu i zmusić rywala do odpuszczenia, tylko który kierowca potrafi w przeciagu kilku sekund po kilku nieudanych manewrach "podnieść się na duchu" i jakby od linijki wybrać perfekcyjny tor jazdy
    większość "wyratowań" to czysty przypadek a nie w pełni świadome decyzje

    także bzdury to akurat ty wypisujesz (w tej kwestii, reszty wypocin z sekcji komentarzy nie czytam)

  • 96. weres
    • 2019-10-28 15:58:27
    • *.net.pulawy.pl

    @95
    Oho widzę, że jakiś przypadek kliniczny się trafił widzi rzeczy których nie ma, a nie widzi rzeczy które są.
    ,,nie była spowodowana kontaktem tylnych kół, którego nie było,''
    a kto pisał o kontakcie tylnych kół? ja napisałem:
    Max uderzył Lewisa lewą PRZEDNIĄ oponą w prawą tylną Lewisa, masz na youtube filmik: Hamilton And Verstappen Tangle At The Start możesz sobie obejrzeć 100 razy to może wreszcie zrozumiesz.

    ,, drugim przypadku Hamilton nie wytrzymał psychicznie''
    Ty tak na poważnie? Jesteś w stanie przeanalizować czyjś stan psychiczny na podstawie transmisji telewizyjnej a nie jesteś w stanie dostrzec tego co się naprawdę stało?

  • 97. obiektywny2019
    • 2019-10-28 18:15:51
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @92

    Zdajesz sobie sprawę inwalido umysłowy że jakby Vettel zjechał szybciej to założono by mu opony pośrednie jak Leclercowi, bo taki był plan od początku. Dwa stopy.

  • 98. giovanni paolo
    • 2019-10-28 18:35:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    96. Hamilton złapał nadsterowność, wjechał w Verstappena i to wina Verstappena, że prawidłowo skręcał do zakrętu?
    no trudno, mogłem się spodziewać, że taki beton nie zrozumie o co chodziło z "psychiką Hamiltona", zanutują sobie na karteczce ten nick i "profil osobowy", starszym i g... się ustępuje, następnym razem nie podejmę dyskusji

  • 99. weres
    • 2019-10-28 19:19:47
    • *.net.pulawy.pl

    @98
    Dałem ci szansę na wyjście z tej sytuacji z twarzą napisałem ci gdzie możesz ponownie obejrzeć całą sytuację mogłeś sobie obejrzeć i przyznać mi rację. Ale wybrałeś strategię przedszkolaka i argumentację tak bo tak. Do incydentu doszło z winy psychiki Lewisa, dlaczego? bo ty tak twierdzisz, koniec argumentacji. Powtarzam wpisz sobie w yt Hamilton And Verstappen Tangle At The Start i zobacz jak max wjeżdza w Lewisa i jakie to ma konsekwencje dla bolidu Lewisa. Gdybyś miał jakiekolwiek argumenty merytoryczne to byś po prostu napisał w której sekundzie rzekomo dochodzi do opisywanych przez ciebie rzeczy.

  • 100. giovanni paolo
    • 2019-10-29 19:11:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    99. masz ze sobą duże problemy, jeżeli widziałeś tam, w drugim zakręcie, by to Verstappen uderzył w tył Hamiltona przednim kołem
    nie potrafisz przyznać się do błędu, zanim napisałem komentarz (który miał sprostować twoje merytoryczne argumenty) wiele razy widziałem tamto zdarzenie, i na spowolnieniu, i przy dużej jakości obrazu, Hamilton złapał uślizg (lewym tylnym kołem) na białej linii przez co nie zmieścił się w zakręt nr 2, kierowca Mercedesa tylko i wyłącznie sam siebie może za to winić, sytuacja identyczna jak z Bottasem w Q3
    wina Hamiltona, ale to i tak incydent wyścigowy, nie ma zasadności domagać się kary (to też widzę muszę wytłumaczyć, bo merytoryczny jaśnie inteligent wyjedzie z kolejnymi projekcjami)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo