komentarze
  • 52. kaeres
    • 2007-10-23 07:51:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przy stoliku wygrał już kilka wyścigów, FIA pokazało że tylko on może walczyć z innymi, a nie inni z nim więc w tej sprawie niech się już nie wypowiada bo jakby taki pucharek się kurzył u niego na półce to by się pewnie nie obraził.

  • 53. Tomo2345
    • 2007-10-23 08:17:17
    • *.aster.pl

    Moim zdaniem jeżeli żądamy sprawiedliwości od FIA to powinna być kara dla BMW i Wiliamsa brak punktów dla zespołów i jakaś kara finasowa bo teraz są znowu równi i równiejsi tylko że dotyczy to BMW wiec nikt tutaj tej kary nie żąda, już widze konentarze jakby na miejscu Hamiltona był Kubica wtedy dla większości dla mnie pewnie też było by spoko zdobyć tytuł w taki sposób żeby tylko był. Lewis w tym roku nie zaszłużył na mistrza ponieważ jeżdził kradzionym bolidem ale myśle że to nie jest ostanie słowo tak zdolnego i utalentowanego zwodnika jakim jest poprostu brak opanowania sprawił że nie jest na pierwszej pozycji. Może Ron i FIA pomagała mu ten tytuł zdobyć ale przegrał go sam i niech to bedzie dla niego lekcją na przyszłość.

  • 54. walerus
    • 2007-10-23 08:46:53
    • *.klingspor.pl

    zgadzam się z maximus 13 -Andrzej Opolski - toż to ta sama sytuacja co w Polszy - Polacy też przejżeli na oczy - może nawet taki HAMilton jest reformowalny...? a z rozdawnictwa w Polszy (lata 60-te i teraz oraz rozdawnictwa FIA - nic dobrego wyjść po prostu nie może - trzena mieć trochę zdrowego rozsądku w tym wszystkim....

  • 55. walerus
    • 2007-10-23 08:53:21
    • *.klingspor.pl

    trzeba...of course i lata 70 siąte of course - oj jeszcze ciemno i głucho za oknem....

  • 56. r4mir3z
    • 2007-10-23 09:16:41
    • *.chello.pl

    no wreszcie bananek zaczyna myslec jak kierowca F1 z ambicjami, a nie mamiklucha (a moze FIAklucha ;] ).Moze jeszcze nadejdzie taki dzien ze polubie tego goscia. Juz sie nie umiem doczekac 16 marca i nowego sezonu bez kontroli trakcji. :>

  • 57. fezuj
    • 2007-10-23 09:46:43
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Choć Hamil będzie musiał się w nowym sezonie dużo starać, aby zatrzeć niemiłe wrażenie jakie mu towarzyszyło w moich oczach od co najmniej połowy minionego sezonu to za te słowa "załapał" u mnie plusa, może te dwa "policzki" jakie Go spotkały na ostatnich GP dotarły do jego psychiki i zrozumiał że wygrać można tylko w miarę uczciwą walką a nie protekcją i decyzją przy "zielonym stoliku".

  • 58. pikolo
    • 2007-10-23 09:53:22
    • *.179.stk.vectranet.pl

    No i tym miłym akcentem można by skończyć ten sezon-może Ron powinien wziążć przykład z Lewisa trochępokory jeszcze nikomu nie zaszkodziło...Marti-trochęwięcej wiary w ludzi niektórzy jednak potrafią czytać ze zrozumieniem akurat w tym wypadku krytyka Hamiltona jest nie na miejscu....Pozdrawiam.

  • 59. walerus
    • 2007-10-23 09:53:55
    • *.klingspor.pl

    Tymczasem, jak się okazuje, nawet dyskwalifikacja tercetu Rosberg-Kubica-Heidfeld (4., 5. i 6. miejsce w wyścigu) nie jest jednoznaczna z awansem Hamiltona w klasyfikacji wyścigu na czwarte miejsce.
    jeden z artykułów przepisów obowiązujących w F1 mówi, że "decyzja dotycząca ewentualnego przesunięcia zawodników w klasyfikacji po dyskwalifikacji należy do komisji sędziowskiej". Oznacza to, że sędziowie mogą odebrać punkty kierowcom BMW i Williamsa, ale nie muszą ich przyznać Anglikowi, więc takie rozwiązanie ostatecznie też by mnie zadowoliło....

  • 60. robin
    • 2007-10-23 10:57:01
    • *.gorzow.mm.pl

    Trudno oczekiwać żeby wypowiedział się inaczej, skoro, w artykule opublikowanym na Onecie9( o ile można go uznać za wiarygodny) przyznał, że zatrzymanie bolidu na torze w GP Brazylii nastąpiło wyłącznie z winy Hamiltona. Po prostu ześlizgnął się palec i przez przypadek uruchomił sekwencję startową. Ponowne ruszenie trwało właśnie tak długo. To dowodzi, że chyba jeszcze nie był przygotowany na tytuł, najzwyczajniej w świecie się spalił.

  • 61. robin
    • 2007-10-23 10:58:07
    • *.gorzow.mm.pl

    Onecie*

  • 62. goch
    • 2007-10-23 11:19:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    oj, kutwa, jaki samarytanin sie znalazl!!

  • 63. kaeres
    • 2007-10-23 11:24:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie wiedziałem, że przt wysokich prędkościach można uruchomić jednym przyciskiem start launch.

  • 64. Porky2
    • 2007-10-23 11:42:14
    • *.160.unknown.vectranet.pl

    no dziwne to troche by bylo

  • 65. aptek jr
    • 2007-10-23 11:58:24
    • *.olsztyn.mm.pl

    HAM nie taki ham :}

  • 66. walerus
    • 2007-10-23 13:46:23
    • *.klingspor.pl

    powinien wyrzucić przycisk po starcie - albo RON mu zablokować aby się przypadkiem nie nacisnął. Wynika z tego że Hamilton rzeczywiście jest chyba człowiekiem.....;-)

  • 67. Polak477
    • 2007-10-23 13:52:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wow to mnie zaskoczyło czy zobaczył że nie jest najważniejszy??

  • 68. majkawiolka
    • 2007-10-23 14:13:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do wypowiedzi Lewisa, to to śmieszne jest... Na pewno by nie protestował jeśli FIA chciałaby mu teraz "sprezentować" tytuł, więc co tu on ma do chcenia? Byłby wniebowzięty. Gadanie pod publiczkę. I nie mam tu nic do Hamiltona tylko po prostu subiektywnie oceniam to co powiedział. Możecie myśleć inaczej :P

  • 69. majkawiolka
    • 2007-10-23 14:15:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I jeszcze jedna myśl: Hamilton nie protestował kiedy Alonso czy Kubica zostali ukarani...

  • 70. Igor
    • 2007-10-23 14:42:41
    • *.sunnetwork.pl

    Hamilton jest faworyzowany, wielu, między innymi ja tek uważam. Po tej wypowiedzi uważam, że głównym psującym krew wszystkim oprócz FIA jest McLaren. Hamilton nie pokazał, że zależy mu na innych kierowcach w całym sezonie, ale patrząc na tę wypowiedź tragedii stuprocentowej z nim nie ma.

  • 71. Marti
    • 2007-10-23 15:05:55
    • *.160.25.2

    Odnośnie apelacji: podobno Mclaren jeszcze jej nie złożył (ma czas dziś do północy). W mediach jednak podają już ew. datę jej rozpatrzenia (jedne źródła - 09.11. inne - 10.11.). Zakręcona sprawa - jak cały miniony sezon...

  • 72. wieszcz99
    • 2007-10-23 15:19:11
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    majkawiolka: popieram Cię !!!

  • 73. viki
    • 2007-10-23 15:33:23
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ja także się z tobą zgadzam,majkawiolka masz zupełną rację.

  • 74. Leeloo
    • 2007-10-23 15:52:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a czarną owieczką tego wszystkiego jest aniołek Alonso

  • 75. mignac71
    • 2007-10-23 16:07:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem jeśli powiedział to wiedząc, że decyzja sędziów już zapadła o nie przyznaniu mu tytułu, to robi to pod publikę, ratuje swój image.... Ale jeśli decyzji jeszcze nie podjęto i apelacja będzie rozważana, to zrobił uczciwie, ułatwiając sędziom podjęcie decyzji utrzymującej w mocy mistrzostwo Raikkonena. Czyli sam zrezygnował z tytułu... Tylko kto z nas prostych kibiców wie co tam się dzieje za kulisami...

  • 76. niża
    • 2007-10-23 16:22:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no prosze wkoncu sie zachowal jak na faceta przystalo bo do tej pory sprawial wrazenie rozkapryszonego dzieciaka,ale niestety skoro dalej McLaren i FIA beda go tak faworyzowac to ludzie nie zmienia o nim zdania. i powiem wam szczerze ze na poczatku sezonu to mu kibicowalam ale po tym co wyprawili z nim sedziowie zaczol tracic w moich oczach, no coz mam nadzieje ze wraz z nowym sezonem bedzie zaslugiwac na kibicowanie mu,Lewis zachowuj sie ja facet a beda z ciebie ludzie!!!

  • 77. Żyleta
    • 2007-10-23 19:14:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oj jaki biedny Hamiltonek. No brawo - teraz zróbcie z niego bohatera. Gdyby był taki ok to w momencie ujawnienia afery powiedziałby- nie jadę na kradzionym bolidzie i tyle.Cały ten MC laren to szambo i tyle.

  • 78. Marek93
    • 2007-10-23 19:38:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zobaczymy czy bedzie ci tak dobrze szło w następnym sezonie jak bedziesz mial inny bolid a nie "bolid Ferrari" bo jeździles tak jakby na bolidzie ferrari. Osobiscie chcialem zeby wygral Alonso ale jeszc bardziej ciesze sie ze wygral Raikkonen bo jeździl uczciewie i na uczciwych bolidach.

  • 79. walerus
    • 2007-10-24 14:06:51
    • *.klingspor.pl

    się porobiło - a apelacja została złożona....

  • 80. Marti
    • 2007-10-24 14:35:21
    • *.160.25.2

    Chciałam zauważyć, że odnośnie Hamiltona wszyscy zwracaja uwagę na to, że nie wytrzymał presji i w ostatnich dwóch wyścigach popełnił znaczące błedy (zgadzam się), ale... nie sądzicie, że decyzja McLarena w sprawie strategii Hamiltona była w niedzielę błędna? Hamilton jechał na 2 stopy, w momencie popełnienia błedu i spadku na 18. pozycję, McLaren zmienił mu taktykę na 3 stopy. Gdyby jej nie zmieniono, to myślę, że być może dojechał by jednak na tym 5. miejscu. (To tylko moje rozmyślania i gdybanie, proszę się nie irytować i nie wszczynać kłótni) :-)

  • 81. majkawiolka
    • 2007-10-24 15:10:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti masz rację co do tej taktyki, ale zespół chciał żeby Hamilton lekkim bolidem nadrobił jak najwięcej pozycji, niestety to nie wyszło, bo McLaren nie błyszczał w Brazylii, ale w strategii na 2 pit stopy ciężkim bolidem nie powiedziane, że dojechałby wyżej...

  • 82. wieszcz99
    • 2007-10-24 18:25:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W tym wyścigu jazda na 3 pitstopy była błędem.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo