DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
10.06.2013 12:47
0
Powinien dostać karę wykluczenia z kolejnego wyścigu. Mógł zepsuć wyścig Webberowi. Przecież kierowcy dublowani powinni być jak powietrze dla samochodów dublujących. A to nie był jedyny incydent z jego udziałem w tym wyścigu. 5 miejsc do tyłu w kwalifikacji to żadna kara dla niego. Sutil za dużo mniejszy incydent dostał realną karę przejazdu przez boks i spadł przez to z 8 miejsca na 10, czyli zabrali mu 3 punkty.
Przejdź do wpisu Giedo van der Garde ukarany za jazdę w Kanadzie
12.10.2012 17:04
0
Może Józef Wojciechowski ich kupi :) Założy tam klub kokosa, dla słabych pracowników i będzie zmieniał zawodników co 2 wyścigi :)
Przejdź do wpisu Sąd wydał nakaz aresztowania na szefa Force India
11.10.2012 12:05
0
Widział bym Kobayashiego w Lotusie zamiast Grosjean'a. A w Sauberze duet Kovalainen - Alguersuari. Albo ewentualnie Kovalainen w Lotusie, a Kobayashi nadal w Sauberze. W każdym razie fajnie by było, gdy by te 3 miejsca zostały w dowolny sposób obsadzone przez tych trzech kierowców, bo oni mają potencjał. Grosjean'owi już bym podziękował. Ewentualnie mógłby jeździć w Catherhamie, Marussi lub HRT, to może by wówczas wykluczał z wyścigu głównie samochody teamów końca stawki :) Massa mógłby zostać w Ferrari jeszcze przez rok, a później zwolnić miejsce Kubicy, a Maldonado niech jeszcze trochę dojrzeje w Williamsie. Natomiast drugi kierowca Williamsa, mógłby się zmienić na kogoś bardziej doświadczonego, kogoś kto mógłby pomóc w rozwoju samochodu. Fajnie by było zobaczyć jeszcze kiedyś bolidy Williamsa jeżdżące w czołówce.
Przejdź do wpisu Kobayashi musi szukać sponsora
14.08.2012 15:21
0
złowrogo... cóż to będzie jak zaczną wykorzystywać cały potencjał bolidu ? :P A tak na poważnie, to 3 lata temu została podjęta zła decyzja o dodaniu trzech zespołów do stawki. Zamiast tego chcąc zwiększyć liczbę rywalizujących samochodów w stawce powinno się wprowadzić 3-ci samochód dla 9-iu "podstawowych" teamów. Było by 27 samochodów w stawce (czyli tylko o 3 więcej niż jest teraz), a i tak było by mniej ciasno na torze niż jest teraz, bo te samochody dublowane więcej niż raz mocno przeszkadzają zawodnikom walczącym o czołowe lokaty, a nawet tym w środku stawki. Dodatkowo była by świetna rywalizacja i nawet jeśli 3 samochody Toro Rosso by miały jakieś śladowe punkty, to przynajmniej by podejmowały walkę z samochodami środka stawki wyprzedzając się z nimi wzajemnie i rotując pozycjami nie tylko na początku wyścigu (jak to ma w zwyczaju Kovalainen) i nie okupując zawsze tych samych ostatnich miejsc w kwalifikacjach.
Przejdź do wpisu HRT: wykorzystujemy połowę potencjału bolidu
22.02.2012 18:37
0
Tak jeszcze jak by ktoś kiedyś porównywał punkty zdobyte w karierze przez kierowców starszych z kierowcami młodszymi to n.p. jeśli chodzi o kierowćow sklasyfikowanych na końcu sezonu na pozycjach 7 i 8, to ich średnia ilość punktów na końcu sezonu wynosiła: w systemie 6 miejsc punktowanych (do 2002 wyłącznie) ok. 15 pkt (licząc tylko sezony w których było co najmniej 16 wyścigów), w systemie 8 miejsc punktowanych (2003-2009) ok. 40 pkt. a w systemie aktualnym (ostatnie 2 sezony) to troche ponad 100 pkt.
Przejdź do wpisu Trulli miał propozycję startów dla Ferrari
22.02.2012 18:05
0
A to jeszcze odnośnie jednego z siedmiu startów w teamie Prost w 1997 roku - czyli jego debiutanckim sezonie. Cytat: "W ostatnim starcie przed powrotem Panisa Trulli przez 37 okrążeń prowadził w wyścigu o Grand Prix Austrii, jednak awaria silnika na 12 okrążeń przed końcem wyścigu wykluczyła go z dalszej rywalizacji".
Przejdź do wpisu Trulli miał propozycję startów dla Ferrari
22.02.2012 17:55
0
@atomic - 246 punktów to dość dużo zważywszy na to, że do roku 2002 wyłącznie obowiązywała punktacja 10-6-4-3-2-1, a do 2009 10-8-6-5-4-3-2-1. Do 2002-ego roku rzadko kiedy 7-y kierowca w stawce miał więcej niż 20 punktów, a 10-y więcej niż 10 przez cały sezon. Dodatkowo liczba usterek w autach znacznie większa niż teraz. Wielu kierowców nie kończyło ponad połowy zawodów w sezonie z powodu usterek samochodów. Na przykład w teamie Jordan Trulli całkiem często miał pozycję 2-6 na starcie, a nie dojeżdżał do mety i przez to nie zdobywał punktów. Oczywiście teraz to już nie ten sam Trulli co kiedyś, ale wkurzyło mnie nazwanie go "jedną z większych pierdół w F1", bo to był 10 lat temu naprawdę mocny zawodnik, tylko nie miał szczęścia do samochodów. Możliwe że też słabo podejmował decyzje. W 1999 roku zajął 2-ie miejsce w jednym z GP w słabym teamie Prost. To mniej więcej tak jakby ktoś w sezonie 2011 zajął 2-ie miejsce w Williamsie.
Przejdź do wpisu Trulli miał propozycję startów dla Ferrari
22.02.2012 10:53
0
@atomic - jesteś żałosny!!! Jak byś oglądał F1 w latach 1997-2004 to byś wiedział, że Trulli i Fisichella byli jedynymi zawodnikami środka stawki, którzy przeciętnymi samochodami od czasu do czasu nawiązywali walkę z Ferrari, McLarenem i Williamsem. Pewnie oglądasz F1 od czasu, gdy Kubica w niej jeździ, więc daj sobie spokój z jakimkolwiek wypowiadaniem się na temat F1, bo nie wiesz o czym mówisz.
Przejdź do wpisu Trulli miał propozycję startów dla Ferrari
23.11.2011 16:21
0
No fakt. Najlepsze lata ma już za sobą. Chociaż fajnie by było jakby ten 20-y sezon w swojej karierze jeszcze pojechał. Moje zdanie jest takie, że jeżeli by utrzymał miejsce w Williamsie, lub jakimś cudem dostał choćby na rok miejsce w którymkolwiek innym teamie z pierwszej 9-tki teamów, to niech jeździ. A nóż uda mu się wypaść lepiej niż w tym sezonie. Tym bardziej, że ten sezon nie był zły biorąc pod uwagę auto którym jeździł. Jeżeli natomiast miałby jeździć w jakimś teamie bez nadziei na punkty, to wówczas nie ma sensu w taki sposób kończyć kariery. Jarno Trulli jeździ już 2 sezony w Teamie Lotus z nadzieją, że samochód będzie coraz lepszy. Rozwój auta jest, ale nie na tyle znaczny by zdobywać punkty. Trochę szkoda Trulliego. Pamiętam sezony (2000-2002) kiedy ze środka stawki tylko on (i może czasem jeszcze Fisichella) potrafił nawiązywać walkę z McLarenami i Williamsami (Ferrari było po za jego zasięgiem). To był świetny kierowca, ale kibice którzy zaczeli oglądać f1 ostatnio zapamiętają go jako zawodnika z końca stawki. Co innego Kovalainen. Jest jeszcze w miarę młody i jest szansa, że przyjmie go kiedyś inny team, lub że doczeka czasów kiedy Team Lotus zacznie walczyć o punkty. A wracając do Barrichello, to w na końcu 2008 roku, też mówiono, że powinien odejść, a w 2009 roku zdobył jeszcze 2 zwycięstwa i 3-miejsce w klasyfikacji generalnej. Więc nigdy nic nie wiadomo co by było gdyby teraz został jeszcze na rok w Williamsie, a Williams by nagle dokonał cudu jak Brawn GP w 2009 roku. Zwłaszcza, że sezon 2010 w wykonaniu Williamsa nie był aż taki zły, więc nie jest to team, który od lat jest na końcu stawki liczącej się w walce o jakiekolwiek punkty.
Przejdź do wpisu Massa doradza Barrichello zakończenie kariery
12.09.2011 14:31
0
@athelas Rubkowi stuknie w przyszłym roku 20 lat w f1, a nie za kilka lat. Żeby było śmieszniej, to nie wiem czy Rubens od roku 1993 opuścił którykolwiek wyścig f1. Fajnie by było jakby jeszcze 1 sezon pojeździł, tak żeby dobić do tych 20 sezonów w F1. Ma już najlepsze czasy za sobą, ale i tak jest chyba jeszcze trochę lepszy niż Maldonado.
Przejdź do wpisu Williams tuż za czołową dziesiątką
29.07.2011 14:20
0
Europa: 8, Azja: 8, Ameryka Płn.: 2, Ameryka Płd.: 1, Australia: 1,
Przejdź do wpisu Ecclestone przedstawia poprawiony kalendarz na rok 2012
24.09.2010 10:38
0
System medalowy = Team Orders we wszystkich teamach i na porządku dziennym.
Przejdź do wpisu Ecclestone ponownie o systemie medalowym
20.01.2010 17:01
0
Wiem, że to tylko pobożne życzenia, ale fajnie by było, gdyby Fisichella trafił do Renault, a Heidfeld n.p. do US F1 ;)
Przejdź do wpisu Boullier potwierdza zainteresowanie Heidfeldem
19.06.2009 08:18
0
Szkoda, że Barrichello przez to nie przekroczy magicznej liczby 300 startów w F1. Szkoda też, że ta seria wyścigowa nie będzie mogła się nazwać Fromułą 1. Ale decyzja w tych okolicznościach jakie są jak najbardziej dobra.
Przejdź do wpisu FOTA odchodzi z F1 i tworzy swoją serię
17.12.2008 15:26
0
Składy (po 3 w teamie) na 2009: McLaren: Hamilton, Kovalainen, De La Rosa; Ferrari: Massa, Kubica, Raikonnen; BMW-Sauber: Heidfeld, Rosberg, Sutil; Renault: Alonso, Button, Piquet; Toyota: Trulli, Glock, Pantano; Toro Rosso: Sato, Burdais, Buemi; Red Bull: Webber, Vettel, Senna; Williams: Barrichello, Klien, Nakajima; Force India: Fisichella, Liuzzi, Paffet
Przejdź do wpisu Trzy bolidy w czołowych zespołach w 2009?
17.12.2008 15:09
0
Bez sensu. Albo wszystkie teamy po 3 bolidy, albo żaden. I oczywiście wszystkie bolidy mają zdobywać punkty. 9 razy 3 = 27, czyli nie jakoś bardzo dużo.
Przejdź do wpisu Trzy bolidy w czołowych zespołach w 2009?
04.12.2008 17:53
0
Aczkolwiek są osoby, które robią/robiły karierę w F1 bez większego wsparcia ze strony sponsorów, ale faktycznie jest to o wiele trudniejsze zwrócić na siebie uwagę nie mając mocnych pleców. Wydaje się że tytuł w GP2 powinien być wystarczający by zwrócić na siebie uwagę, ale okazuje się, że jednak nie :/ Natomiast pozwolę sobie wymienić kilka przykładów osób, którym udało się wybić bez wsparcia sponsorów: n.p. Kubica, Fisichella, Trulli, Panis.... i w sumie nawet w pewnym stopniu Alonso
Przejdź do wpisu Pantano czuje się porzucony
05.11.2008 18:18
0
Szkoda, że nie ma Montreal i Indianapolis :/ Ale dziwnie, że Chiny tylko tydzień przed Bahrajnem. Duża różnica stref czasowych.
Przejdź do wpisu Zmiany w kalendarzu na rok 2009
05.11.2008 16:10
0
Najśmieszniejsze jest to, że w klasyfikacji medalowej połowa zawodników podczas całego sezonu nie walczyła by praktynie o nic. A polowa z drugiej połowy zawodników walczyła by praktycznie o 1 czy może 2 medale podczas całego sezonu :/
Przejdź do wpisu Montezemolo dołącza do zwolenników zmian punktacji
05.11.2008 13:31
0
Absurd :/
Przejdź do wpisu Montezemolo dołącza do zwolenników zmian punktacji
22.10.2008 14:52
0
Barichello był w tym sezonie lepszy od Buttona. Może i miał troche więcej szczęścia, ale jednak miał aż 11 punktów, a Button tylko 3 punkty. No i jakby nie było raz nawet był na podium ;)
Przejdź do wpisu Petrobras chce Brazylijczyka w Hondzie
19.10.2008 13:18
0
Alonso ma racje ! Myślę, że zmiany w ostatnich sezonach spowodowały już wystarczające urozmaicenie wyścigów i zbliżenie do siebie osiągów samochodów. Dalsze zmiany w tym celu to już nadgorliwość i z czasem dojdzie do tego, że seria F1 stanie się równorzędna z takimi seriami jak GP2, czy Indy Racing League. Jakiś wyścig technologiczny pomiędzy teamami w pewnym zakresie musi być. Nudno było, gdy w 2002 roku prawie w każdym wyścigu Ferrari miało powójne zwycięstwo, ale tak jak jest teraz to jest dosyć dobrze i nie ma co tego zmieniać.
Przejdź do wpisu Alonso: Standaryzacja zła dla Formuły 1
17.10.2008 14:28
0
Jeśli chodzi o transfery, to chyba najnudniejszy Silly season odkąd oglądam F1, a ogladam już 12 lat. Prawie we wszystkich zespołach pozostają ci sami zawodnicy.
Przejdź do wpisu Sutil i Fisico zostają w Force India
12.10.2008 21:44
0
Jeżeli już, to Massa powinien dostać 25 sekund kary !!!
Przejdź do wpisu Bourdais: To wina Massy!
10.10.2008 01:24
0
Z punktu widzenia rozwoju technologicznego i rywalizacji pomiędzy teamami to nie jest dobre. Natomiast z punktu widzenia rywalizacji kierowców to może sprawić, że będzie ciekawiej, bo samochody będą bardziej wyrównane i więcej będzie zależało od samego kierowcy. Może dzięki teamu łatwiej będzie stwierdzić, który kierowca jest faktycznie najlepszy.
Przejdź do wpisu Ecclestone chce standardowego silnika w F1
08.10.2008 01:51
0
01 GP Bahrajnu (Bahrain) 08 Marzec, 02 GP Malezji (Kuala Lumpur) 22 Marzec, 03 GP Australii (Melbourne) 29 Marzec, 04 GP Kanady (Montreal) 12 Kwiecień, 05 GP USA (Indianapolis) 19 Kwiecień, 06 GP Hiszpanii (Catalunya) 10 Maj, 07 GP Monako (Monte Carlo) 24 Maj, 08 GP Turcji (Istanbul) 07 Czerwiec, 09 GP Wielkiej Brytanii (Silverstone) 21 Czerwiec, 10 GP Francji (Magny-Cours) 28 Czerwiec, 11 GP Niemiec (Nürburgring) 12 Lipiec, 12 GP Węgier (Budapest) 26 Lipiec, 13 GP Europy (Valencia) 23 Sierpień, 14 GP Belgii (Spa-Francorchamps) 30 Sierpień, 15 GP Włoch (Monza) 13 Wrzesień, 16 GP Singapuru (Singapore) 27 Wrzesień, 17 GP Japonii (Suzuka) 11 Październik, 18 GP Chin (Shanghai) 18 Październik, 19 GP Brazylii (Sao Paulo) 01 Listopad, 20 GP Abu Dhabi (Abu Dhabi) 15 Listopad
Przejdź do wpisu FIA opublikowała poprawiony kalendarz
07.10.2008 17:05
0
Montreal i Indianapolis powinny być zamiast Magny-Cours i Silverstone. Na Montreal i Indianapolis zawsze wyścigi są ciekawe, bo się łatwo wyprzedza.
Przejdź do wpisu FIA opublikowała poprawiony kalendarz
28.09.2008 18:41
0
Piquet przegiął. Wypieprzył w bandę i obrucił cały wyścig do góry nogami :/ Szkoda Kubicy :/
Przejdź do wpisu Fantastyczny rezultat Renault
28.09.2008 18:39
0
Swoją drogą, szkoda Trulliego. Pojechał dobry wyścig i zasłużył na kilka punktów. Ale i tak najbardziej szkoda Kubicy :/
Przejdź do wpisu Kierowcy Toyoty po wyczerpującym GP Singapuru
28.09.2008 18:38
0
Komentatorzy gadali głupoty. Przecież każdy kierowca po wyjściu z bolidu jest spocony i zmęczony i nie ma w tym nic dziwnego.
Przejdź do wpisu Kierowcy Toyoty po wyczerpującym GP Singapuru
27.09.2008 21:56
0
Nie lubie Heidfelda, ale niestety tym razem został ukarany niesłusznie. Swoją drogą organizatorzy powinni coś zrobić z tym wjazdem do boksu. Może to spowodować wypadek podczas wyścigu i to wypadek samochodów o dość znacznej różnicy prędkości, czyli defacto dosyć niebezpieczny :/ Chciałbym też zauważyć, że sędziowie zachowali się niekonsekwentnie, gdyż zawsze dają za tego typu przewinienia kare przesunięcia o 5 pozycji w tył. Można dzięki temu zauważyć, że w ten sposób poniekąd sędziowie zrzucili część winy na organizatorów.
Przejdź do wpisu Heidfeld i Barrichello ukarani
23.09.2008 17:55
0
W sumie ciekawie by wyglądał skład teamu Force India złożony z samych Włochów: Fisichella, Pantano oraz Liuzzi jako kierowca testowy. W sumie jest to całkiem realne w przypadku gdyby Sutil dostał ofertę z innego teamu n.p. Williamsa, albo Toro Rosso.
Przejdź do wpisu Zanarini: W GP2 tylko Pantano zasługuje na F1
22.09.2008 00:26
0
Chciałbym zauważyć, że Red Bull ostatnio jest słabszy od Toro Rosso, więc nie wiem czemu Schumi uważa, że w RD prędzej Vettel powalczy o Mistrzostwo niż w TR. Chyba, że jest przekonany, ze to tylko chwilowy wzrost formy TR i chwilowy spadek formy RD, co jest możliwe, ale w tej chwili TR jest znacznie lepsze.
Przejdź do wpisu Schumacher o Vettelu
07.09.2008 20:21
0
Szkoda, że nie dodają n.p. 32 sekundy zamiast 25 sekund ;) Wówczas skorzystali by na tym Kubica, oraz dwaj kierowcy Toro Rosso ;) Szacunek dla Toro Rosso za dzisiejszy wyścig !!!
Przejdź do wpisu Hamilton ukarany, Massa wygrywa
31.07.2008 12:14
0
Kovalainen niczym nie zasługuje na to, żeby jeździć w tak dobrym teamie. W teamie McLarena widział bym Kubicę. Bo lepsza jest posada 2-iego kierowca w McLaren niż w BMW. Pozatym w tym sezonie Kubica wielokrotnie udowodnił, że pomimo iż jest drugim kierowcą w BMW, potrafi jeździć lepiej od faworyzowanego przez team Heidfelda, więc może z Hamiltonem też by dał sobie radę.
Przejdź do wpisu Kovalainen pozostanie w McLarenie
24.07.2008 21:49
0
Burdais za sterami Toro Rosso i już Toro Rosso nie wygrało treningu :(
Przejdź do wpisu Webber najszybszy trzeciego dnia
17.07.2008 16:17
0
Jedyną szansą Liuzziego na posadę kierowcy wyścigowego w F1 w przyszłym sezonie to team Force India i to tylko pod warunkiem, że Fisichella lub Sutil przejdą do lepszego teamu.
Przejdź do wpisu Liuzzi chce wrócić
07.02.2008 17:31
0
Fajny. Może dlatego, że większość teamów pokazały bolidy bardzo podobne do tych z zeszłych sezonów, a ten faktycznie się różni od Spykera (swojego poprzednika), więc jako coś nowego wydaje mi się jak narazie najfajniejszy. Ale zobaczymy jeszcze co pokaże Super Aguri :)
Przejdź do wpisu Force India prezentuje nowy bolid
27.12.2007 12:59
0
Miejsc w teamach zatrudniających bez wkładu sponsorskiego jest zbyt mało, żeby zmieścili się w nich wszyscy dobrzy kierowcy, dlatego kierowcy nawet tak doświadczeni i wysokiej klasy jak Fisichella potrzebują wsparcia sponsorów. To tymbardziej dobrze świadczy o Robercoe Kubicy, który ma miejsce w jednym z czołowych teamów, nie mając chyba za plecami sponsorów.
Przejdź do wpisu Fisichella nadal walczy o miejsce w Force India
15.12.2007 02:19
0
@ Marti - Ralf zadebiutował w 1997, a nie w 1996
Przejdź do wpisu Fisichella: mogę dać dużo Force India
13.12.2007 19:24
0
@jan55 - Spyker (Force India) nie jest kontynuacją Minardi tylko Jordana
Przejdź do wpisu Fisichella: mogę dać dużo Force India
13.12.2007 19:23
0
Myślę, że go zatrudnią. Fisichella zawsze dobrze jeździł w ekipie Jordana deklasując kolegów z teamu (97 R.Schumacher, 2002 Sato, 2003 Firman). Miał też jedno zwycięstwo dla tego teamu. W 2006 Jordan przekształcił się w Midland, w 2007 w Spyker, a w 2008 Force India, ale to cały czas po części ten sam team.
Przejdź do wpisu Fisichella: mogę dać dużo Force India
09.12.2007 12:45
0
Ciekawe kto będzie drugim kierowcą Super Aguri ?
Przejdź do wpisu Super Aguri po testach w Jerez
09.12.2007 12:43
0
Jeżeli o tym kto zasiądzie za kierownicą bolidów tweamu Force India zadecydują umiejętności kierowców, a nie wkład finansowy sponsorów czających się za ich plecami, to kierowcami będą prawdopodobnie dwaj kierowcy z trójki Sutil, Klien, Fisichella. Sutil ma niby miejsce pewne w teamie, ale istnieje teoretyczna możliwość, że wykupi go McLaren, który chce zatrudnić niemieckiego kierowcę. Wówczas sprawa składu teamu Force India na przyszły sezon byłaby jasna, chyba, że do walki o miejsce w Force India włączył by się Kovalainen.
Przejdź do wpisu Force India podsumowuje testy
05.12.2007 20:17
0
Fisichella dobrze zawsze się sprawował w słabych teamach.
Przejdź do wpisu Kolles o drugim kierowcy Force India
30.11.2007 23:24
0
Może Stig zostanie drugim kierowcą McLarena :)
Przejdź do wpisu Hamilton wystąpi w "Top Gear"
23.11.2007 00:51
0
Dodam jeszcze, że ze względu na sugestie Norberta Haugh'a, żeby drugi kierowca McLarena był Niemcem istnieje możliwość, że Sutil przejdzie do McLarena, a wtedy w Force India mógli by się znaleźć obaj zeszłoroczni kierowcy Renault. To by mogło być ciekawe :)
Przejdź do wpisu Kto kierowcą Renault?
23.11.2007 00:43
0
Układanka się układa coraz bardziej. Moje typy składów: Ferrari 1.Raikonnen 2.Massa | BMW 3.Heidfeld 4.Kubica | Renault 5.Alonso 6.Piquet Jr. | Williams 7.Rosberg 8.Nakajima | Red Bull 9.Coulthard 10.Webber | Toyota 11.Trulli 12.Glock | Torro Rosso 14.Vettel 15.Burdais | Honda 16.Button 17.Klien | Super Aguri 18.Barrichello 19.Sato | Force India 20.Fisichella 21.Sutil | McLaren 22.Hamilton 23.Kovalainen. Wyjaśnienia: Większość nie wymaga komentarza. Obstawiam, że Barrichello przejdzie do Super Aguri, bo Honda może chcieć z nim rozwiązać kontrakt i taniej im to wyjdzie jeśli część tego kosztu pokryje inny team (który ewentualnie byłby zainteresowany pozyskaniem Barrichello, gdyby Honda opłaciła mu część kontraktu) czyli n.p. Super Aguri. Honda wówczas zamiast płacić n.p. 80-100 % wartości kontraktu Barrichello zapłaciła by tylko n.p. 30-50% tego kontraktu i przyjeła by w jego miejsce n.p. swojego kierowce testowego czyli Kliena. Co do Force India to R. Schumacher jest mało realny ze względu na brak przychylności ze strony Gascoyne'a, po za tym nie wiem czy jest lepszy niż Sutil i Fisichella (który bądź co bądź zawsze był kierowcą nierównym, ale ponieważ miewał często niezłą passę po kilka dobrych wyścigów z rzędu w naprawde słabych teamach, to właśnie w słabym teamie jest bardziej porządany niż ktoś jeżdżący równo i dobrze, ale bez fajerwerków. (W słabym teamie lepiej być n.p. 7 i 12 niż 9 i 10, bo za to drugie nie ma punktów)). Liuzzi też jest raczej słabszy od Sutila i Fisichelli.
Przejdź do wpisu Kto kierowcą Renault?
14.11.2007 23:57
0
Jeśli nie będzie to wybór kierowców pod kątem przyciągnięcia sponsora, lecz wybór dwóch faktycznie najlepszych z tej piątki kierowców, to wydaje mi się, że powinni zatrudnić Kliena i Sutila.
Przejdź do wpisu Force India wybierze kierowców po testach w Jerez
27.10.2007 23:19
0
a przy okazji to zachęcam wszystkich do typowania składów zespołów na przyszły sezon
Przejdź do wpisu Kovalainen: McLaren to na razie spekulacje