komentarze
  • 23. witek70
    • 2007-06-10 11:03:29
    • *.elektrosat.pl

    Na szczęście jest to tor, na któym zdecydowanie łatwiej wyprzedać niż chociażby w Monaco. Będzie ciekawie :) Chciałbym, aby to Ferrari zdominowało ten wyścig, bo zmniejszyłaby sie różnica w klasyfikcji. Wygląda jednak na to, że McLaren odjedzie reszcie. Jak tak dalej pójdzie będą nudy. Maki pierwsze, potem Ferrari, następnie BMW i goniąca ją reszta...

  • 24. kiwi
    • 2007-06-10 11:14:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Uważam że Robert na starcie powinien jechać na całym ogniu i ryzykować dużo. Dzięki Nickowi Ferrari tez nie powinno szybko uciekać i może być bardzo ciekawie. Gorzej z tymi ustawieniami. Może na dłuższych przejazdach bolid będzie się lepiej zachowywał. Maclareny maja swój świat.

  • 25. zibi55
    • 2007-06-10 11:23:02
    • *.gorzow.mm.pl

    A ja czekam , kiedy wreszcie w kwalifikacjach sytuacja się odwróci - Robert będzie miał minimalną ilość paliwa , a Nickowi zatankują na FULL.

  • 26. prema
    • 2007-06-10 11:25:33
    • *.bulldogdsl.com

    nie znam się na tym sporcie zbyt dobrze, o tyle co śledzę serwisy, ale zrozumiałem że tutaj bardzo wiele czynników ma ogromne znaczenie. Czasem nie wystarcza ogromna kasa np toyota, czasem nie wystarcza ogromne doświadczenie renault. Myślę, że Robert trafił do doskonałego zespołu, znając Niemców, to oni mają wielką determinację w osiąganiu celu. Są systematyczni i dokładni, a to jak sądzę w tym sporcie ma decydujące znaczenie. Szarże ułańskie tak, ale one dają czasem efektowne zwycięstwo zawodnika, jednak sukces zespołu jest wynikiem przemyślanej taktyki długofalowej. A na razie zespół spełnia z nawiązką swoje założenia wieloletnie. Teraz musi się odnaleźć w tej sytuacji. Jeszcze trochę, jeśli uda im się umocnić 3 pozycję, to powoli zaczną myśleć o czymś więcej. Ci trochę lepsi mają więcej sukcesów i mają odrobinę lepsze bolidy (ale tylko odrobinę) i mogą sobie pozwolić na różne pomysły. Bmw walczy teraz o to by rzeczywiście stać się wielką siłą i to jest obliczone na wiele lat. Być może Robert ma szansę z nimi i osobiście za rok lub dwa wywalczyć mistrzostwo i może wieść prymat przez wiele lat, czemu nie.

  • 27. prema
    • 2007-06-10 11:30:03
    • *.bulldogdsl.com

    nie znam się na tym sporcie zbyt dobrze, o tyle co śledzę serwisy, ale zrozumiałem że tutaj bardzo wiele czynników ma ogromne znaczenie. Czasem nie wystarcza ogromna kasa np toyota, czasem nie wystarcza ogromne doświadczenie renault. Myślę, że Robert trafił do doskonałego zespołu, znając Niemców, to oni mają wielką determinację w osiąganiu celu. Są systematyczni i dokładni, a to jak sądzę w tym sporcie ma decydujące znaczenie. Szarże ułańskie tak, ale one dają czasem efektowne zwycięstwo zawodnika, jednak sukces zespołu jest wynikiem przemyślanej taktyki długofalowej. A na razie zespół spełnia z nawiązką swoje założenia wieloletnie. Teraz musi się odnaleźć w tej sytuacji. Jeszcze trochę, jeśli uda im się umocnić 3 pozycję, to powoli zaczną myśleć o czymś więcej. Ci trochę lepsi mają więcej sukcesów i mają odrobinę lepsze bolidy (ale tylko odrobinę) i mogą sobie pozwolić na różne pomysły. Bmw walczy teraz o to by rzeczywiście stać się wielką siłą i to jest obliczone na wiele lat. Być może Robert ma szansę z nimi i osobiście za rok lub dwa wywalczyć mistrzostwo i może wieść prymat przez wiele lat, czemu nie.

  • 28. Jarkeczek
    • 2007-06-10 11:45:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    >2007-06-10 11:23:02 zibi55 (Host: *.gorzow.mm.pl)
    A ja czekam , kiedy wreszcie w kwalifikacjach sytuacja się odwróci - Robert będzie miał minimalną ilość paliwa , a Nickowi zatankują na FULL.

    Obawiam sie ze niedoczekasz sie. W Monaco przez pol transmisji komentatorzy mowili ze Kubica ma duzo wiecej paliwa niz Heilfield, a okazalo sie ze mieli tyle samo. Sa dwie mozliwosci, albo Robert jest kierowca nr 2 albo nie daje rady. Tez uwazam jak pare osob ze lepiej by bylo jakby do Renaulta przeszedl. Pozdrawiam

  • 29. zu7
    • 2007-06-10 11:47:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak dla mnie to co się dzieje z samochodem Kubicy nie jest naturalne. Zaczynam się przychylać do teorii spisku. Czemu bolid Heidfelda nie psuje się? Kilka wyścigów wcześniej mieliśmy podobną historię. Wystarczyło że Kubica przesiadł się do rezerwowego samochodu i już było lepiej. Znowu gdy Kubica jest lepszy w treningach i kwalifikacjach to taktyka sprawia że ma małe szanse - tak było w Monaco gdzie ewidentnie Kubica miał po prostu przyjechać za Heidfeldem i tak by się stało gdyby nie jego świetna jazda po zjeździe Hondy. A i tak nagle gdy miał za plecami Heidfelda zepsuła mu się trakcja. Nie wierzę w nierówną jazdę Kubicy bo nie widać tego u innych kierowców - ich osiągi są dość stabilne. I jeszcze jedno sam Kubica kiedyś jeżdżąc jeszcze w jakiś niższej klasie wyścigowej powiedział że to specyficzny sport. Że są różne naciski, miał chyba wtedy na myśli jakiś włochów, dość otwarcie zasugerował nieczystą grę.

  • 30. Mati_f1
    • 2007-06-10 11:47:49
    • *.adsl.inetia.pl

    Prema ja jednak jak pisałem wcześnie wolałbym jakąś choćby jedną piękną "szarżę ułańską" w sezonie niż 17 wyścigów na 5-6 miejscu.

  • 31. barteks2
    • 2007-06-10 11:49:30
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A MNIE CIEKAWI DLACZEGO KUBICA MA JECHAĆ NA 1 PITSTOP, SKORO WYRAŹNIE POWIEDZIAŁ PO GP MONACO, ŻE TA STRATEGIA SIE NIE SPRAWDZIŁA.... CZEKAM TERAZ NA STUDIO W POLSACIE PRZED GP... MOZE WTEDY OJCIEC ROBERTA POWIE COS CIEKAWEGO.... :)

  • 32. barteks2
    • 2007-06-10 11:54:01
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jarkeczek: nie masz racji, Kubica na poczatku wyscigu w Monaco mial o wiele ciezszy bolid od Heidfelda, zjechał na pitstop kilkanaście okrążeń później niż Heidfeld...

  • 33. lba
    • 2007-06-10 12:23:20
    • *.wroclaw.dialog.net.pl

    Hej! Faktycznie Heidfeld miał mniej paliwa w Monaco, ale też pojechał wyścig na taktykę 1 pit-stop, co oznacza, że też nie miał go aż tak mało. Ale Robert okazał się w wyścigu lepszy. Tym razem moje rokowania nie są aż tak pozytywne, tym bardziej, że sam Robert przyznaje, że ma problemy z bolidem a to może oznaczać, że nie będzie mógł jechać w pełni koncentrując się tylko na swojej technice. Dodatkowo te nieco wolniejsze bolidy przed nim... ale może coś się uda w końcu w Kanadzie można wyprzedzać.;-)) W każdym razie trzymam kciuki i już nie mogę się doczekać wyścigu.

  • 34. leon2304
    • 2007-06-10 12:46:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hamilton nie wytrzyma ciśnienia naciskany przez Alonso i sie rozpieprzy na "ścianie mistrzów"

  • 35. Czesio
    • 2007-06-10 12:51:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja myślę że Kubica dużo może zyskać na tym, że Gilles Villeneuve to dość trudny tor - przekonaliśmy się o tym wczoraj na treningu i kwalifikacjach, mało kto mógł sie utrzymać na torze przez cały czas, ścinali nawet najlepsi. Moim zdaniem sporo kierowców go nie ukończy co może wiązać się z kilkukrotnym wyjechaniem samochodu bezpieczeństwa...może to trochę przesadzone rozumowanie, ale trzeba przyznać że w takiej sytuacji kierowcy jadący na mniejszą liczbę pit-stopów mają lekką przewagę...

  • 36. zawit1
    • 2007-06-10 12:53:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Według mnie Robert sobie powinien poradzić. On jest świetnym kierowcą i pokazywał to w wyścigach, że z nie najlepszym bolidem potrafi jechać dobrze. A co do Heidfelda to wydaje mi się że uderzy w ścianę mistrzów bo na treningach miał kłopoty. Massa i Raikkonen wjeżdżali na trawę po wyjechaniu z prostej start/meta. Jeżeli w wyścigu będą wjeżdżać na trawę to stracą dużo czasu.

  • 37. ziutek
    • 2007-06-10 13:42:33
    • *.wroclaw.mm.pl

    Heidfeld też wjeżdżał... Kubica będzie piąty.

  • 38. Ayrtonsenna
    • 2007-06-10 13:57:18
    • *.pwt.wroc.pl

    W dzisiejszym wyścigu Robert może powalczyć jedynie o miejsce szóste. Najważniejsza rzecz to taka, że nie jest z przodu. Mclareny szybko odjadą, Heidfeld będzie próbował je gonić będąc jednocześnie popychany przez oba Ferrari. A Kubicy pozostanie walczyć z Webberem i Rosbergiem. I nie wierzmy w jakiekolwiek defekty na czele stawki bo ich po prostu nie bedzie. Defekt moze dotyczc jedynie Kubicy, ktory ma ostatnio powazne problemy z ustawieniem bolidu.

  • 39. Ktm21
    • 2007-06-10 14:04:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Robert ma ciężkie chwile?Od samego początku w BMW Kubica ma ciężkie chwile tylko nie może w prost tego powiedziec--nie dają mu rozwinąc skrzydeł i tak będzie cały czas!!!.Mogę się założyć----bo to jednak Niemcy a on Polak-amen......

  • 40. miszczuk12
    • 2007-06-10 14:32:48
    • Blokada
    • *.elpos.net

    Jak myślicie na ile pit-stopów pojedzie Robert a na ile Nick?? Ja myślę że Robert na 1 albo 2 a Nick to raczej na 3(musiał mieć strasznie mało paliwa skoro wyprzedził ferrari!).

  • 41. olsza
    • 2007-06-10 14:37:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Robert Kubica probably has more fuel than Heidfeld, and was eighth for BMW Sauber on 1m 16.955s. The fifth row belongs to Giancarlo Fisichella on 1m 17.229s for Renault, and Jarno Trulli on 1m 17.747s for Toyota."
    to komentarz ze strony oficjalnej f1. nie ma co trzeba czekać do wyscigu:)

  • 42. glider
    • 2007-06-10 14:41:10
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    Robert pojedzie co najmniej na 2 pit-stopy. Nick myślę że też. Taktyka na jeden pit-stop nie zda egaminu bo nawet w przypadku pojawienia się SC to tego wyścigu miękkie opony nie wytrzymają.

  • 43. glider
    • 2007-06-10 14:42:13
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    Robert pojedzie co najmniej na 2 pit-stopy. Nick myślę że też. Taktyka na jeden pit-stop nie zda egaminu bo nawet w przypadku pojawienia się SC to tego wyścigu miękkie opony nie wytrzymają.

  • 44. glider
    • 2007-06-10 14:44:09
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    Robert pojedzie co najmniej na 2 pit-stopy. Nick myślę że też. Taktyka na jeden pit-stop nie zda egaminu bo nawet w przypadku pojawienia się SC to tego wyścigu miękkie opony nie wytrzymają.

  • 45. glider
    • 2007-06-10 14:46:28
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    Co do możliwości wystąpienia defektu McLaren lub Ferrari to zgodzę się z Ayrtonsenna jednak należy że z przodu bedzie ostra walka Alonso Hamilton (bedą musieli ich uspokajać) ambitny Massa i Raikkonen który musi powalczyć w Montrealu żeby się jeszcze liczyć w stawce. Taka sytuacja plus sciana mistrzów tworzy niebezpieczną mieszankę

  • 46. Alakhai
    • 2007-06-10 15:06:47
    • *.198.252.19

    ja jednak myślę że rzeczywiście Kubica nie zdążył sobie ustawić bolidu pod kątem tego wyścigu , stąd wcale nie będzie jechał na mniej pit stopów niż Hei , zastanawiam sie nawet czy nie pojedzie od razu na miękkiej mieszance , żeby jak najlepszy mieć start
    co sie stanie czas pokaże , ale cały czas jakoś przeboleć nie mogę że tak daleko jest Kubica w porównaniu do Hei

  • 47. skoczek
    • 2007-06-10 15:17:10
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    A ja uważam,że BMW zaryzykowało.Ponieważ Robert nie uzyskiwał dobrych czasów na pojedynczych okrążeniach-Wielki Mario być może liczy na równą i w miarę spokojną jazdę na jak najmniejszą liczbę pit-stopów.Z różnych wypowiedzi na temat toru w Montrealu widzę,że w czasie wyścigu mogą dziać się bardzo ciekawe żeczy i nieco wolniejsza ale systematyczna jazda może również prowadzic do dobrego wyniku.

  • 48. krys
    • 2007-06-10 15:20:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HEI jedzie na 3 a KUB na 2 pity

  • 49. barteks2
    • 2007-06-10 16:05:03
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Skad wiesz krys?

  • 50. Marti
    • 2007-06-10 16:24:24
    • *.160.25.2

    Niepokojący jest fakt, że prawie zawsze coś jest nie w porządku z bolidem Roberta. Jak nie skrzynia biegów, to hamulce lub nieodpowiedni balans. Ciekawe, kiedy wreszcie skończą się te usterki. www.robertkubica.blog.onet.pl

  • 51. Tanis
    • 2007-06-10 16:44:31
    • *.153.241.203

    Mam pytanie do madrzejszych ode mnie - czy jest szansa by ustawienia bolidu Roberta mogły być poprawione jeszcze teraz po kwalifikacjach, a przed wyścigiem ? Chodzi mi o to czy doświadczenia z kwalifikacji mogąmieć jeszce wpływ na jakieś zmiany set up ?

  • 52. Kadet
    • 2007-06-10 17:58:45
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    Wg mnie jeszcze można grzebać, ale nie oto chodzi - wszystko powinno być ustawione przed wyścigiem!!! MSZ Nikt Nie Będzie jechał na 3-stopy.

  • 53. walerus
    • 2007-06-11 09:18:49
    • *.klingspor.pl

    pechowy weekend niestety.... na szczęście jest cały i zdrowy!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo