komentarze
  • 61. viggen
    • 2014-04-21 01:26:13
    • *.dynamic.chello.pl

    @elin - to już znasz :P

  • 62. viggen
    • 2014-04-21 01:30:38
    • *.dynamic.chello.pl

    A swoją drogą - ponoć Jenni teraz romansuje z bezzębnymi hokeistami :P

  • 63. viggen
    • 2014-04-21 01:41:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Była żona Alonso, piosenkarka Raquel del Rosario też mi się bardziej podobała niż obecna Dasha Kapustina.

    @elin i Martitta - jeszcze jest akurat dla Waszych ploteczek fajny profil na FB "F1 ladies" :P

  • 64. Martitta
    • 2014-04-21 01:46:40
    • *.biznes.mm.pl

    @elin - Dokłądnie tak, dla równowagi tych wojen :)

    U mnie też wygrywa Dahlman. Virtanen jest trochę irytująca :)
    Jenni miała bardzo specyficzną urodę, ale im częściej ją widziałam, tym bardziej wydawała mi się naprawdę piękną i wyjątkową Finką. Poza tym Jenni to typowa kobieta z klasą i podobnie jak Kimi bardzo ceni swoją prywatność. Dlatego najbardziej dziwi mnie fakt, że Minttu to jej całkowite przeciwieństwo, szczególnie pod względem temperamentu :)

    Zauważyłam u Minttu bardzo szybką poprawę wyglądu od GP Węgier 2013... Chyba miłość na nią tak działa ;P A dziewczyna niby zgrabna, niby sympatyczna, ale te jej słodkie fotki...
    Ten związek to trochę lód i ogień. Jeśli Kimi się poważnie zakochał w pani z Finland Airlines to wypada życzyć im powodzenia. Czas i pora... na... :)

    @59. viggen - Jenni przecież też palaczka. Dla Kimiego to raczej bez różnicy. Palacz palaczowi nie przeszkadza :)
    A Dasza faktycznie bardzo ładna dziewczyna, lecz strasznie chuda, wręcz wychudzona. Żona Alonso była ładniejsza... Poza tym brunetka, a brunetki są najpiękniejsze :D

  • 65. Martitta
    • 2014-04-21 01:47:16
    • *.biznes.mm.pl

    63. viggen - Uprzedziłeś mój post o Rosario:)

  • 66. viggen
    • 2014-04-21 02:07:09
    • *.dynamic.chello.pl

    @Martitta
    "63. viggen - Uprzedziłeś mój post o Rosario:)"

    Czytam w Twoich myślach :P

    "Jenni przecież też palaczka. Dla Kimiego to raczej bez różnicy. Palacz palaczowi nie przeszkadza :)"
    Opinia była o Jenni :P Faktycznie też jara, ale nie na tyle co Minttu, Nie pamiętam. aby Jenni była złapana na ulicy z fajką. A Kimi pali tylko wtedy jak pije ;)

    "Poza tym brunetka, a brunetki są najpiękniejsze :D"

    Nie ma różnicy czy to blondynka czy brunetka :P Wszystkie są piękne. Nawet rude ale najlepsze to farbowane :D Bo gdy strych zardzewiały to i piwnica wilgotna :)
    Mnie osobiście najbardziej podobają się szatynki - niebieskookie albo zielonookie ;)

  • 67. viggen
    • 2014-04-21 02:07:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Opinia była o Jenni :P
    Miało być - Opinia była o Minttu :P

  • 68. devious
    • 2014-04-21 02:52:44
    • *.free.aero2.net.pl

    26 postow z 67 napisal viggen - prawie 40%... od razu widac, ze to psychopatyczny typ, prawdopodobnie jakis schizofrenik...

    Prostowac jego klamstw nie zamierzam bo nawet nie czytalem tego potoku bredni. Skonczylem czytac na tym, ze ponoc twierdzilem, ze Ferrari zrobilo dobrze stawiajac na Masse w 2008... Ja - najwiekszn hejter Massy :) fuck logic... Massy nigdy nie cenilem i nigdy cenic nie bede i zawsze twiedzilem, ze Ferrari w 2008 mialo super bolid tylko kierowcy i szefostwo dawalo ciala... Kimi powinien byl wygrac wtedy tytul w cuglach... ale widac to za slaby driver co pokazuje obecny sezon - nie umie sie przystosowywac jak np. Alonso.

    Ps. Sorry za ew. bledy - pisze z tel.

    Ps2
    Z viggenem w dyskusje nie wchodze bo nie ma to sensu - szkoda czasu na takiego zaplutego kretyna... ;)

  • 69. viggen
    • 2014-04-21 03:20:23
    • *.dynamic.chello.pl

    @devious
    Gadaj sobie zdrów, używając Twoich słów zapluty kretynie. Już wystarczy, że napisałeś
    "Skonczylem czytac na tym, ze ponoc twierdzilem, ze Ferrari zrobilo dobrze stawiajac na Masse w 2008... Ja - najwiekszn hejter Massy :) fuck logic... Massy nigdy nie cenilem i nigdy cenic nie bede i zawsze twiedzilem, ze Ferrari w 2008 mialo super bolid tylko kierowcy i szefostwo dawalo ciala."

    gdzie nigdzie nie stwierdziłem, że Ferrari dobrze zrobiło stawiając na Masse. Wkleiłem Twoje słowa z innego tematu.
    Jak to masz w zwyczaju, kogoś nazywać od kłamców a sam jak zwykle zmyślasz. A teraz odwracasz kota ogonem. Zawsze pisałeś, że nie jest możliwe i że to fani Raikkonena wymyślają, że Ferarri postawiło na Masse jako kierowcę nr 1. A teraz piszesz, że Ferrari zrobiło źle, bo postawiło na złego konia.
    Tym bardziej, że inni (nie ja) udowodnili tutaj, że Ferrari nie było lepsze w sezonie 2008 jak to twierdzisz.
    Tak to jest właśnie jak @devious, pan i władca napiszę coś a potem do tematu nie wraca. I myśli, że przedstawił prawdę objawioną. Zachowuje się jak nieżyjący już Jarosław Kaczyński.

    Jak można liczyć ilość moich postów? Masz jaką manię? Jakbyś zauważył, to prowadzę tutaj rozmowę z kilkoma osobami.
    Ale pewnie tego nie zauważyłeś, bo zaraz pewnie by Ci się darmowy necik Aero zaciął ;) Ale policzyć moje posty - zdązyłeś. To chyba Ty masz jakaś schizofrenie na moją osobę!



    @Martitta
    jeszcze do palenia :) Sam wiele lat paliłem i mimo wszystko - zawsze miałem grymas na twarzy, jak kobieta paliła. Nigdy mi się to nie podobało, chociaż sam przykładem wtedy nie świeciłem.

  • 70. dafxf
    • 2014-04-21 07:46:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak tak czytam Fernando i widze co sie wokolo Niego dzieje to mam watpliwosci w jego EGO' Rozwiodl sie z kobieta niby "COS" tam po padoku biega w sukience ale widze bardzo duze .....zblizenie....Chiszpana do Wlocha?.........Czyzby???Czyzby a moze to Gender....!

  • 71. Jacko
    • 2014-04-21 08:18:41
    • *.dynamic.chello.pl

    @39. elin
    Jeżeli przypomnimy sobie wywiady i konferencje prasowe Kimiego od czasu jego powrotu do F1 i pozbieramy różne wypowiedzi, to taki obraz się właśnie niestety wyłania. O symulatorze mówił kilka razy, że tego nie lubi i bardzo mało korzysta, z testów rezygnował bez żalu na rzecz swojego kolegi zespołowego, o wizytach w fabryce i współpracy z inżynierami powiedział kiedyś, że ma co innego do roboty. Rezygnacja z ostatnich wyścigów w poprzednim sezonie też chyba w pełni profesjonalna nie była. Lubię go i nie najeżdżam na niego specjalnie, ale takie podejście do ścigania ma przecież od dawna.

  • 72. Greek
    • 2014-04-21 08:22:35
    • *.dynamic.chello.pl

    "No przydałoby się czasem trochę poplotkować ;-). Tak dla równowagi dla tych " wojen ", które tutaj ciągle prowadzą Panowie ..."
    No to cię @viggen, @elin sklasyfikowała. Gossip girl z ciebie :P

  • 73. Grzesiek 12.
    • 2014-04-21 13:41:22
    • *.cdma.centertel.pl

    @ 39. elin

    "Jeżeli Kimi za każdym razem, kiedy " podwinie się jemu noga " ma zadawane jedno i zawsze takie samo ( bzdurne ) pytanie, to nic dziwnego, że odpowiada jak odpowiada ... "

    Ale skoro "solidnie zapracował na swoją markę "... , to niech się nie dziwi w przypadku gdy mu się " ta noga powinie " ze jest pytany o motywację .

    A tak szczerze to tym razem uważam że nie w motywacji jest wina . Nawet jestem zdania że Kimi mocna się sprężył na ten sezon . Ale zderzył się z ścianą ( raczej kiepski bolid i Alonso w tym samym zespole ) dlatego tak to wygląda jak wygląda ...
    Kto wie czy ze sportowego punktu widzenia ..... nie lepiej było pozostać w Lotusie patrząc na progres jaki ten zespół dokonał w Chinach i zapewne jeszcze dokona gdy dostanie silniki porównywalne do tych na jakich jeździ RBR ....
    Bo tak w Ferrari przy Alonso wypada bardzo blado i kto wie czy po dwóch latach wspólnej jazdy , znajdzie się jeszcze ktoś normalny kto postawi tych kierowców w jednym szeregu ? Raczej wątpię :)

    " A Ty byś na jego miejscu inaczej, mniej nerwowo zareagował ? - raczej wątpię, że miałbyś bardziej delikatny ton głosu ;-))."

    Przecież mnie "znasz" i wiesz że jestem spokojny jak baranek i zapewne w takiej sytuacji miał bym bardzo delikatny ton głosu :D

    Pozdrówki i Wesołych już prawie Po świętach !

  • 74. elin
    • 2014-04-21 14:49:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 71. Jacko
    Wiem, że taki jest stereotyp Kimiego w F1, ale nie do końca się z tym zgadzam.
    Nie lubi pracy w symulatorze i jeśli może jej unika ( zresztą nie tylko Raikkonen. Massa w jednym z wywiadów przyznał, iż Alonso w zeszłym sezonie ani razu nie skorzystał z tego urządzenia ), ale kiedy musi to się nie wymiguje.
    Każdy inżynier, który współpracował z Finem ma o nim bardzo dobre zdanie - mówi mało, ale konkretnie i nie potrzebuje godzinami " studiować " danych z toru, aby wiedzieć jak poprawić, czy ustawić bolid.
    O ile wiem, to Ferrari zdecydowało aby w Bahrajnie testował Alonso, a Kimi w maju w Hiszpanii. Co wydaje mi się słuszną decyzją, biorąc pod uwagę małą ilość dni testowych - lepiej mieć dokładne dane od jednego kierowcy.
    Ogólnie bym powiedziała, że Kimi ma SWÓJ styl pracy, ale doskonale wie, czego oczekuje od niego pracodawca i nie wymiguje się od obowiązków, dzięki którym może uzyskać dobre wyniki na torze.
    Dodatkowo, nie sądzę, aby ktokolwiek zatrudnił Fina w F1, gdyby to co o nim mówią ( czy nawet on sam ) było całkowicie prawdziwe, a przecież przez całą swoją karierę jeździ dla topowych zespołów, które nie zatrudniają leni.

    Zgadzam się co do ostatnich wyścigów zeszłego sezonu. Ale tam sytuacja na linii Raikkonen- - Lopez było dość skomplikowana i nie tylko kierowca zawinił takiemu, a nie innemu zakończeniu współpracy.

    To nie jest tak, że ja widzę tylko same pozytywy w Kimim. Doskonale wiem, że ma wady. Ale jeśli są tak słabe wyniki jak obecnie, nie obwiniam tylko Raikkonena. Zwłaszcza, że wiem, iż nie olewa sprawy, ale razem z zespołem pracuje nad poprawą wyników.

    @ 72. Greek
    Nie, Nie, Nie - żadne sklasyfikowała.
    Plotkowałam ja i Martitta, a że @ viggen jest fanem Kimiego i doskonale zna temat, to się dołączył i bardzo dobrze, bo dyskusja ciekawsza.
    Są święta, nie trzeba tylko poważnych tematów poruszać, czasem mniej serio popisać też nie zaszkodzi ;-).

  • 75. viggen
    • 2014-04-21 15:02:33
    • *.dynamic.chello.pl

    "A tak szczerze to tym razem uważam że nie w motywacji jest wina . Nawet jestem zdania że Kimi mocna się sprężył na ten sezon . Ale zderzył się z ścianą ( raczej kiepski bolid i Alonso w tym samym zespole ) dlatego tak to wygląda jak wygląda ...
    Kto wie czy ze sportowego punktu widzenia ..... nie lepiej było pozostać w Lotusie patrząc na progres jaki ten zespół dokonał w Chinach i zapewne jeszcze dokona gdy dostanie silniki porównywalne do tych na jakich jeździ RBR ...."

    Dobre :) Od kogo to skopiowałeś ?
    Wczoraj na zagranicznych forach, chłopaki, którzy od lat się tam udzielają (z kilkoma miałem przyjemność już nie raz wymieniać sie na PW) takie wnioski wyciągali. A dzisiaj - już na kilku polskich, w tym tutaj, takie komentarze czytam od "specjalistów" twojego kalibru.
    Fajnie sobie przypisać kogoś wnioski nie?

  • 76. elin
    • 2014-04-21 15:30:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 73. Grzesiek 12.
    Kiepski bolid, to dla Kimiego nie nowość, wystarczy przypomnieć choćby F60 z 2009. Ale na ocenę jego wyników na tle Alonso jeszcze poczekaj, przynajmniej do połowy sezonu ...

    " Bo tak w Ferrari przy Alonso wypada bardzo blado i kto wie czy po dwóch latach wspólnej jazdy , znajdzie się jeszcze ktoś normalny kto postawi tych kierowców w jednym szeregu ? Raczej wątpię :) "
    Kolego, przypomnij mi ten wpis za dwa lata, bo ... chyba ( jak doskonale wiesz ) mogę być tym " Ktosiem " ;-)).

    " Przecież mnie "znasz" i wiesz że jestem spokojny jak baranek i zapewne w takiej sytuacji miał bym bardzo delikatny ton głosu :D "
    No jednak jakoś wątpię w tego " łagodnego baranka " ;-))). Raczej byś dziennikarzy z takim pytaniem " znokautował ", a nie jak Kimi, tylko trochę się zdenerwował ;-))

    Pozdrówki i również Wesołych :-)

  • 77. viggen
    • 2014-04-21 15:35:16
    • *.dynamic.chello.pl

    @Grzesiek12
    Zważywszy jeszcze na to, że nie tak dawno pisałeś że Lotus to już może walizki pakować. - jeżeli chodzi o te Twoje wnioski w/w .
    cwaniaczek z ciebie :)

    W końcu beton Gregory zaczął czytać również zagraniczne strony:) To już i tak jakiś postęp ;)

  • 78. Grzesiek 12.
    • 2014-04-22 06:50:23
    • *.cdma.centertel.pl

    viggen

    "Już napisałem - Kimi dzisiaj przegrał i tyle. Tylko że ja napiszę a @devious i Grzesiek12 - nie. Jak Alonso wygrywa - cieszą jak się dzieci. Jak przegrywa - to nic nie napiszą, tylko płaczą w domu w kącie jak dzieci.
    A komuś zarzucają brak obiektywizmu.
    Gestem Koziakiewicza kończę ten wątek "

    "Dobre :) Od kogo to skopiowałeś ?
    Wczoraj na zagranicznych forach, chłopaki, którzy od lat się tam udzielają (z kilkoma miałem przyjemność już nie raz wymieniać sie na PW) takie wnioski wyciągali. A dzisiaj - już na kilku polskich, w tym tutaj, takie komentarze czytam od "specjalistów" twojego kalibru.
    Fajnie sobie przypisać kogoś wnioski nie? "

    "W końcu beton Gregory zaczął czytać również zagraniczne strony:) To już i tak jakiś postęp ;)"

    Trzy cytaty jeden wniosek ....
    Ale ..... nie mam zamiaru udowadniać ci że jesteś idiotą :))
    Sam udowodnij że nim nie jesteś :))

  • 79. viggen
    • 2014-04-22 09:18:15
    • *.centertel.pl

    W moim przypadku jeden cytat. Jestes idiotą!To nie są twoje slowa. Trzeba samemu myśleć a nie wklejac kogos wypowiedzi. Jak się już kogoś wkleja to się cytuję.

  • 80. Skoczek130
    • 2014-04-22 09:40:45
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    F2008 kiepsko radził sobie w chłodnych i deszczowych warunkach, a do tego był awaryjny (słynny korbowód, problemy z hamulcami). No i pajace w boksach... ;)

    P.S. Przecież Massa jest mistrzem tamtego sezonu - GP Singapuru to fikcja... :))

  • 81. Grzesiek 12.
    • 2014-04-22 12:46:03
    • *.cdma.centertel.pl

    79 viggen

    "W moim przypadku jeden cytat. Jestes idiotą!To nie są twoje slowa. Trzeba samemu myśleć a nie wklejac kogos wypowiedzi. Jak się już kogoś wkleja to się cytuję."

    Naprawdę .... ?! buhaha , Co za samokrytycyzm !

  • 82. Skoczek130
    • 2014-04-22 17:03:23
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Kimiemu trzeba dać czas. W Ferrari też miał problemy na samym początku, a zdobył tytuł. W tym roku raczej mu to nie grozi... ale jeszcze może zaskoczyć. Alonso to najlepszy driver w stawce. Przy nim każdy kierowca (według mnie) wypada blado. Nie widzę żadnego, który byłby w stanie z nim rywalizować w trudnych warunkach... ;)

  • 83. Skoczek130
    • 2014-04-22 17:03:57
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Chodzi mi oczywiście o pierwszą fuzję z "czerwonymi"... XD

  • 84. viggen
    • 2014-04-22 19:52:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @81
    Robisz naprawdę z siebie durnia.
    Uderzyłem w stół, napisałem, że nie jesteś obiektywny i zamiast napisać np "Viggen ma rację" to na żądanie napisałeś tekst obiektywny (nie do końca ale bardzo bliski temu) tyle, że to nie jest Twój wniosek.
    Jak będę miał chwilę czasu, to Ci udowodnię, tylko znajdę czas aby to znaleźć na zagranicznych stronach i forach.
    A teraz jeszcze udajesz Greka.
    Pytanie do Ciebie?
    1) Umiesz wyciągać sam wnioski, czy jak w szkole przepisujesz pracę domową od kogoś? Życie to nie szkoła.
    2) Jesteś zawsze tak podatny na czyjeś sugestię (chodzi o moje stwierdzenie brak obiektywizmu) ? Jak ktoś Ci powie, że masz skoczyć z 4 piętra to też skaczesz?

    Nie jest Ci głupio chłopie?
    Już wolę Twój fanatyzm/brak obiektywizmu, bo jesteś wtedy autentyczny.

  • 85. viggen
    • 2014-04-22 21:30:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Macie wypowiedź Raikkonena: (korzystam z tłumaczenia F1WM)

    "To pewnie ma związek z moim stylem jazdy, a także chłodnymi warunkami i niedoprowadzaniem opon do odpowiedniej pracy” – powiedział Raikkonen odnosząc się do swojej słabszej formy. „Gdyby problem był z samochodem to nie byłby on tak szybko na nowych oponach. Myślę, że to kombinacja warunków, układu toru i mojego stylu jazdy”.
    "

    To się zgadza. Pierwsze kółka po pitstopie Kimi jedzie podobnym tempem do Alonso (raz szybciej, raz wolniej)

    KIMI ...................ALO
    31 P 1:50.722......33 P 1:48.660
    32 2:02.377.........34 2:00.799
    33 1:43.094.........35 1:42.743
    34 1:42.300 Rec...36 1:42.520
    35 1:42.729.........37 1:42.742

  • 86. viggen
    • 2014-04-22 21:31:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    35 1:42.729.........37 1:42.742

  • 87. viggen
    • 2014-04-22 21:32:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    KIMI ...................ALO
    31 P 1:50.722......33 P 1:48.660
    32 2:02.377.........34 2:00.799
    33 1:43.094.........35 1:42.743
    34 1:42.300 Rec...36 1:42.520
    35 1:42.729.........37 1:42.742
    36 1:42.613.........38 1:42.649
    37 1:42.632.........39 1:42.545
    38 1:43.200........ 40 1:42.892
    39 1:43.298........ 41 1:42.471
    40 1:42.895........ 42 1:43.117
    41 1:43.450.........43 1:42.616
    42 1:43.213........ 44 1:42.379
    43 1:43.876........ 45 1:42.242
    44 1:43.486........ 46 1:42.215
    45 1:43.364........ 47 1:42.124
    46 1:43.445........ 48 1:42.081 Rec

  • 88. viggen
    • 2014-04-22 21:34:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    I dalej wypowiedź Fina:
    "„Raczej nie obciążałem zbytnio opon, więc ciężko jest je zmusić do pracy w deszczu i przy niskiej temperaturze. Nowe opony działają dopóki nie skończy się przyczepność tyłu, wtedy trzeba zwolnić. To je schładza i wszystko zaczyna się sypać, a Ty nic nie możesz na to poradzić. Nie ma magicznej sztuczki, która po prostu zmieni moją jazdę i rozwiąże problem. W niektórych miejscach to działa, a w innych nie. Musimy popracować nad znalezieniem rozwiązania, mając nadzieję, że nie znajdziemy się w podobnej sytuacji, bo kiedy ona się pojawia, to ciężko z niej wyjść”."

    Więc obecne opony sprzyjają jeździe Alonso.
    Hakkinen w swoich wypowiedziach się nie pomylił - w zeszłym sezonie były inne opony.
    W tym sezonie, to zaleta dla Ferdka.
    Kimi pewnie sobie poradzi, bo nie raz tak miał w swojej karierze ale żeby tylko nie było za późno....

  • 89. Grzesiek 12.
    • 2014-04-23 08:59:42
    • *.cdma.centertel.pl

    84
    Jeśli chcesz sprowokować to i tak ci się nie uda !

    proszę cię udowodnij bo przecież napisałeś :
    "Jak będę miał chwilę czasu, to Ci udowodnię, tylko znajdę czas aby to znaleźć na zagranicznych stronach i forach. "
    Sam chce się przekonać gdzie jest twoja granica absurdu i fantazji do której jesteś w stanie się posunąć !!
    Ja ze swojej strony dodam jedynie , że nigdy nie zarzucałem aby Fin w tym sezonie miał problem z motywacją .... Od początku pisałem że zderzył się z ścianą ( Alonso a bolid Ferrari jest nieudaną konstrukcją ) i dlatego jego wyniki są tak słabe :)
    A w przeciwieństwie do ciebie , bo twierdziłeś że Kimi strzepie portki dla Alonso . Kłóciłeś się też i twierdziłeś że bolid Czerwonych nie pokazał tempa w testach ....
    A teraz co ? głupio ci i wypisujesz totalne brednie , zapewne patrząc w lustro na swoją buźkę ?1

    Sorki ale znowu udowodniłeś że jesteś jedynie marnym prowokatorem , warchołem i oszczercą z którym wymiana zdań na jakimś godnym poziomie jest nie możliwa . Więc nie dziw się że na ostatnie pięć wpisów wszystkie nalezą do Ciebie . A tak się dzieje bo jesteś pusty jak dzwon . niby wszystkich przekrzyczysz ..... Tylko co z tego skoro piszesz przeważnie głupoty i jesteś typowych zakompleksionym chamem !!!

    Mam nadzieję że już niedługo, i kempa się zablokuje , bo ten portal przez takich jak ty schodzi na psy !!!
    Zegnam i tym razem na stale wciskam w opcję ignoruj , bo nie mam zamiaru ciągle udowadniać ci ze nie jestem małpą !

  • 90. viggen
    • 2014-04-23 22:35:24
    • *.dynamic.chello.pl

    "Sam chce się przekonać gdzie jest twoja granica absurdu i fantazji do której jesteś w stanie się posunąć !!"
    Jak będę miał czas to poszukam - o to się nie martw. No chyba, że mi z głowy wyleci :D

    "Od początku pisałem że zderzył się z ścianą ( Alonso a bolid Ferrari jest nieudaną konstrukcją ) i dlatego jego wyniki są tak słabe :)"

    Tu nie chodzi o ścianę Alonso i o formę bolidu. Wiesz, że gdzieś dzwoni tylko nie wiesz w jakim kościele. Szukaj dalej :)

    "A w przeciwieństwie do ciebie , bo twierdziłeś że Kimi strzepie portki dla Alonso ."

    Poczekaj, to dopiero 4 wyścigi. Jeszcze 15 przed nami :)

    "Kłóciłeś się też i twierdziłeś że bolid Czerwonych nie pokazał tempa w testach ...."

    Nie wiem o czym piszesz. Właśnie twierdziłem, że ma tempo. I nadal w nim drzemie i będzie - bo w końcu Allison jest dopuszczony do grzebania przy nim.

    "A teraz co ? głupio ci i wypisujesz totalne brednie , zapewne patrząc w lustro na swoją buźkę ?1"

    To Tobie głupio chyba, bo ja się nie boję przyznać do swoich błędów w przeciwieństwie do Ciebie. Ty je przemilczasz jakby Ci odjęło mowę.

    "Więc nie dziw się że na ostatnie pięć wpisów wszystkie nalezą do Ciebie . A tak się dzieje bo jesteś pusty jak dzwon . niby wszystkich przekrzyczysz ..... Tylko co z tego skoro piszesz przeważnie głupoty i jesteś typowych zakompleksionym chamem !!!"

    Zazdrościsz mi ostatnich wpisów? :) To nie moje wina, że ta strona nie przyjmuje przy czasach komentarzy, dlatego się wkleiło na raty. A edytować nie można niestety.....

    Chamem? A wiesz co to jest cham? Gdzie przekroczyłem granice? Chyba tym, że zadałem Ci proste pytania na które nie umiesz odpowiedzieć.
    Przykro mi ale zawsze byłem bezpośredni i nie boję się pytać.
    Chamstwo uprawiasz już od dłuższego czasu. Jak się do kogoś kieruje wypowiedź zaimki osobowe piszę się z dużej litery CHAMIE.

    "Mam nadzieję że już niedługo, i kempa się zablokuje , bo ten portal przez takich jak ty schodzi na psy !!!"

    Kempa ma się zablokować :D?
    Żeby Ciebie nie zablokował :)

    ", bo nie mam zamiaru ciągle udowadniać ci ze nie jestem małpą "

    Geniusz nie potrzebuje dowodów aby wszyscy znali jego wielkość. Skoro Ty musisz, udowadniać że nie jesteś małpą to już nie mój biznes :)

    "Zegnam i tym razem na stale wciskam w opcję ignoruj "

    Sajonra. Płakać za Tobą nie będę :)

  • 91. polek1
    • 2014-04-24 07:40:55
    • *.162.227.226

    90
    Zgadzam się z Grzeskiem , takich idiotów i bezczelnych chamów jak ty powinno się eliminować z tego portalu !
    Ogólnie zachowujesz się jak gej . Nie to ze coś mam do takich ludzi jak ty . Ale za bardzo się tym afiszujesz .
    Masz swoje zboczenia ? ok ! Ale po co od razu mówisz o tym głośno ?
    Więc kolego swoje zboczenia zachowaj dla siebie i przestań na każdym kroku usprawiedliwiać Fina . Bo co ta za driver który ma takie problemy jak on w tym roku . Ostatnia ciapa by pojechała lepiej


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo