2014-04-20 GP Chin - Wyścig 09:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 L.Hamilton Mercedes 1:33:28.338 25
2 N.Rosberg Mercedes + 18.0 18
3 F.Alonso Ferrari + 23.6 15
4 D.Ricciardo Red Bull + 27.1 12
5 S.Vettel Red Bull + 47.8 10
6 N.Hulkenberg Force India + 54.3 8
7 V.Bottas Williams + 55.7 6
8 K.Raikkonen Ferrari + 1:16.3 4
9 S.Perez Force India + 1:21.6 2
10 D.Kwiat Toro Rosso +1 okr. 1
11 J.Button McLaren +1 okr.
12 J.E.Vergne Toro Rosso + 1 okr.
13 K.Magnussen McLaren + 1 okr.
14 P.Maldonado Lotus + 1 okr.
15 F.Massa Williams + 1 okr.
16 E.Gutierrez Sauber + 1 okr.
17 J.Bianchi Marussia + 1 okr.
18 K.Kobayashi Caterham + 1 okr.
19 M.Chilton Marussia + 2 okr.
20 M.Ericsson Caterham + 2 okr.
21 R.Grosjean Lotus + 28 okr.
22 A.Sutil Sauber + 51 okr.

komentarze
  • 119. sly1234
    • 2014-04-21 12:09:00
    • *.adsl.inetia.pl

    @118 Kowal uważasz, że w F1 Stary siwy dziadek decyduje kto ma zdobyć mistrza?

  • 120. cris163
    • 2014-04-21 12:16:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od Vettela jest wielu lepszych kierowców on musi mieć dobry bolid pierwsze pole startowe i przewagę powyżej 10 s zeby czuć sie pewnie bo jak musi gonic to już tak łatwo nie jest. Ricciardo go miażdzy na początku sezonu a mistrz może jeszcze pokaże ze ma ten talent

  • 121. Tygrysek2014
    • 2014-04-21 12:16:58
    • *.opera-mini.net

    Redbull całkowitą dominację miał tylko w 2011 roku gdzie Vettel wygrywał wyścig za wyścigiem. W 2010 w zdobyciu tytułu pomógł mu Petrov który nie dał się Alonso. Hiszpan w ubiegłych latach był w stanie dotrzymać kroku Vettelowi (i Webber gdy by miał lepsze starty)
    Ten sezon zanosi się na jeden z najciekawszych gdzie według mnie o tytuł będzie walczyć więcej niż dwóch kierowców.
    Oczywiście szkoda że nie mamy naszego rodaka w F1 ale miejmy nadzieję że ktoś się tam dostanie:-)

  • 122. sly1234
    • 2014-04-21 12:17:59
    • *.adsl.inetia.pl

    Ciekawi mnie czy postawa Sebastiana w tym sezonie to jakis dołek psychiczny, fizyczny, etc czy znalazł się ktoś (Daniel) od niego z większą ikrą?? hmmm poczekajmy jeszcze kilka wyścigów. szczególnie ta 3 tyg przerwa może dużo zmienić w zespołach. RBR dominował przez ostatnie 4 lata co pozwoliło zdobyć Sebastianowi 4 tytuły jednak ten sezon pokaże ile jest wart.

  • 123. Tygrysek2014
    • 2014-04-21 12:18:36
    • *.opera-mini.net

    Vettel tak jak i wielu innych mistrzów świata zaliczył wiele kolizji. Nie ma kierowców jadących zupełnie bezbłędnie.

  • 124. Tygrysek2014
    • 2014-04-21 12:25:26
    • *.opera-mini.net

    Co do dominacji RBR to w 2010 roku aż taka duża nie była. Prawda że Vettel miał sporo pecha na początku sezonu. Bahrajn (awaria i dojazd na 4 pozycji) Australia (hamulce i utknięcie w żwirze) Belgia (Tu się nie popisał i stukął Buttona)
    2010 to był jeden z najciekawszych sezonów w F1

  • 125. KowalAMG
    • 2014-04-21 15:20:01
    • *.30.46.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    SLY1234 jak myślisz kto trzyma nad tym wszystkim rękę :) kontrolowanie wydatków , sponsorzy , przychody , rozchody i cały budżet :) jezeli widza straty spowodowane jakimś zespołem bo atrakcyjność spadła to musza cos zrobic .. Rbr niema tyle fanów co np FERRARI które jest koncernem samochodowym i reklamuje głownie swoją markę , czysty marketing widzisz ,ze w wyścigach wygrywa samochód jakieś tam marki i masz pieniążki to kupujesz go bo wygrywa w wyścigach i psychicznie jestes nastawiony ,ze jest najlepszy .

  • 126. rybka k
    • 2014-04-21 17:22:37
    • *.34.11.vie.surfer.at

    moim zdaniem DR jest bardziej odporny psyhicznie, i tu jest jego sila.Vettel przyzwyvzail sie do lepszego auta przez co male bledy nie bylywidoczne.

  • 127. porhe
    • 2014-04-21 18:04:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    118. Ogólnie nie odpisuje na takie anty nastawienie do zawodników i to nie tylko względem VET.
    VET sam przyznał, że jak na razie DR radzi sobie lepiej w bolidzie i tego nie ukrywa, więc nie wiem skąd takie nastawienie i udowadnianie swojej racji? W/g mnie i chyba nie tylko sezon dopiero się rozpoczął, a nie skończył i co za tym idzie - w obecnej chwili jak to wynika z twojej wypowiedzi DR jest lepszym zawodnikiem - ale oceniać to będzie można na koniec sezonu, a nie na(jak wyżej napisałem) na początku - bo w tej chwili jest to śmieszne zachowanie. Ktoś kto się zna na tym sporcie wie o tym, że jest to sport zespołowy i RB będzie(jak się domyślam) dążył do tego, aby pomoc swojemu zawodnikowi rozgryźć problemu, za którym stoją między innymi zbyt mocno zużywające się OPONY w bolidzie VET. Patrząc z innej perspektywy tegoroczne bolidy są inny niż w poprzednich latach, więc należy liczyć się z tym, iż zawodnicy będą w swoim czasie dostosowywać się do tych zmian.

    I druga sprawa jeśli piszesz, że ktoś nie zna się na motoryzacji - rozumiem, że ty się znasz znakomicie? i zagadnienia technicznie nie są ci obce? Wiec nie będzie dla ciebie trudno podzielić się wiedzą typu:
    kiedy zostały po raz pierwszy w sporcie wprowadzone opony typu Slick? kiedy po raz pierwszy zastosowano dyfuzor?, kiedy zostało użyte tylne skrzydło?, czy np. kto po raz pierwszy zastosował tunel aerodynamiczny?

  • 128. nucreativ
    • 2014-04-21 18:47:41
    • *.galatea.pl

    127 "(...) zbyt mocno zużywające się OPONY w bolidzie VET." ?!?!?!?! To ON je zbyt mocno zużywa a nie bolid. HAM też drze opony, ale on przynajmniej robi przy tym z nich jakiś użytek. No i skoro bolid RBR już tak wspaniale nie trzyma się asfaltu to jasne że łatwiej zniszczyć opony.

  • 129. porhe
    • 2014-04-21 19:17:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    128.
    Tak, zbyt mocno zużywające się opony. Nie, to nie człowiek zużywa opony, ale bolid - który je posiada, VET jest kierowca, kieruje bolidem i jeśli boryka się z samochodem, ma złe ustawienie, to przekłada się na zły stan opon. No chyba, że wiesz lepiej od RBR.
    Na tą chwile takie są fakty, należy patrzeć obiektywnie.

  • 130. nucreativ
    • 2014-04-21 19:30:54
    • *.galatea.pl

    Vettel nie jest jedynym kierowcą RedBulla. Dlatego śmiem twierdzić, że to właśnie on drze opony a nie bolid. Pomyśl zanim napiszesz. Myślisz, że klepałbym głupoty tylko po to by napluć na vettela? To słabe. Na szczęście wszyscy postronni mamy punkt odniesienia jakim jest nowy kierowca w stajni, który: NIE ZNAŁ BOLIDU, tj. NIE ZNA JEGO CHARAKTERYSTYKI. I nie mówcie, że STR to prawie RBR bo jak obserwuje(oczywiście tylko na oko) to właściwie dwie biegunowo oddalone konstrukcje.

  • 131. porhe
    • 2014-04-21 20:25:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    130.
    Czytaj ze zrozumieniem i sam pomyśl zanim coś napiszesz. Tak jak napisałem wyżej sam VET, przyznał, że DR zrozumiał lepiej bolid! Więc o co chodzi? Więc po co pisanie o drugim kierowcy? Przecież własnie o tym pisze.
    A jeśli ktoś lepiej czuje się w bolidzie, to umie go lepiej ustawić pod swój styl jazdy. VET ma problem z tegorocznym bolidem, więc jak i on, jak i cały zespół będą nad tym z pewnością pracowali.

  • 132. nucreativ
    • 2014-04-21 20:40:05
    • *.galatea.pl

    Wiesz co to jest P.R.? Inaczej pablik rilejszyn. Takie gadanie Vettela po prostu musi się pojawić i nie ma innej możliwości. Czego sie spodziewałeś, że powie o sobie że jest do kitu, że Adrian schrzanił, że miał zatwardzenie? Apeluję chłopcy: Piszcie do rzeczy, bo inaczej szybko się zdemaskujecie, że niewiele wiecie o sporcie, technice i polityce w sporcie.

  • 133. porhe
    • 2014-04-21 21:25:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    132.
    Oczywiście twoja racja jest najracniejsza, wiec co tu dużo pisać. Trochę więcej obiektywizmu.
    No jeśli uważasz, że niewiele wiem o sporcie motory czy technice, po kilku zdaniach wpisanych wyżej, to twoja sprawa. Ale jeśli możesz przypomni mi kiedy wprowadzono opony typu Slick do sportu?

  • 134. nucreativ
    • 2014-04-21 21:59:07
    • *.galatea.pl

    Mój apel nie jest skierowany do konkretnych osób. A co do racji... Ja nie twierdzę, że jestem oświecony i nieomylny, ale łatwiej jest mi obalić takie dość proste i naiwne tezy. A jesli chodzi o slicki to poszukaj najlepiej w angielskich lub niemieckich internetach. Jak na mój gust to już pare lat po wojnie.

  • 135. Skoczek130
    • 2014-04-22 09:53:16
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @KowalAMG - nie no, ty na bank jesteś "projektem Grażyną" czy "Klocuchem12"... ;)

  • 136. Skoczek130
    • 2014-04-22 09:55:20
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @nucreativ - wpływ na zużywające opony ma także setup oraz dopasowanie się do bolidu. Zobaczymy, jak to będzie wyglądać w drugiej połowie sezonu...

  • 137. KowalAMG
    • 2014-04-22 13:42:04
    • *.dynamic.mm.pl

    KOWALAMG TO KOWALAMG
    NIE PORÓWNUJ MNIE DO NIKGO JESTEM SOBĄ
    I MIŁOŚNIKIEM JEDYNEJ MARKI
    WIEC NIE MYL MNIE Z NIKIM INNYM BO JAK MNIE POZNASZ TO BEDZIE ZA PÓŹNO.

  • 138. KowalAMG
    • 2014-04-22 13:43:38
    • *.dynamic.mm.pl

    I ODCZEP SIE ODEMNIE .

  • 139. Marcin753
    • 2014-04-22 16:08:07
    • *.205.31.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Hamilton i Rosberg na tą chwile mają najlepsze bolidy w stawce na razie przynajmniej z Hamiltonem nie do się rywalizować z Rosbergiem można by ale nie w Chinach gdzie jest najdłuższa prosta w kalendarzu natomiast już w monte carlo cz nawet w barcelonie można po rywalizować z niemcem, zobaczymy co będzie za trzy tygodznie. Jeśli chodzi natomiast o Fernando pokazał to pokazywał przez ostatnie sezony że ma świetne tempo wyścigowe i że umie wyciągnąć z bolidu maksimum i nie sądze by zmiana szefa jakoś na niego wpłyneła po prostu Ferrar poprawiło bolid na tyle aby Alonso mógł być konkurencyjny. Jeśli chodzi o Red Bulla to Ricciardo pojechał całkiem niezły wyścig kolejny niezły warto dodać, ale jeśli chodzi o niego nie wydaje mi się żeby mógł być tak tak szybki aby powalczyć o mistrzostwo jeśli nawet austryjacki zespół coś niesamowitego wymyśli poprostu nie jest tak utalentowany, natomiast jeśli chodzi o Vettela nie wiem co się z nim dzieje jeżdzi na początku tego sezonu jakoś bez energi zupełnie go nie poznaje morze troche jest w tym prawdy że odzwyczaił się jeżdzić bolidem który nie ma wielkiej przewagi nad rywalami może, ale jeśli się nie nauczy w najbliższym czasie to będzie z nim krucho bo prawdziwych mistrzów nie poznaje się po tym jak wygrywają w świetnym bolidzie jak idzie im wszystko jak po myśli a poznaje się po tym jak sobie radzą w trudnych sytuacjach.

  • 140. pierro2
    • 2014-04-22 20:32:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak fajnie Vettel znowu w plecy , zawsze mówiłem , ze to miernota w dobrym samochodzie
    wszyscy go leją , Ricciardo robi wrażenie a Skoczek 130 to palant .

  • 141. Skoczek130
    • 2014-04-23 10:34:48
    • Blokada
    • *.ip.netia.com.pl

    @pierro2 - oho... widzę, że nerwy puszczają... ;) Zaparz melisę... ;) Ponoć pomaga... ;)

  • 142. Skoczek130
    • 2014-04-23 10:36:02
    • Blokada
    • *.ip.netia.com.pl

    @KowalAMG - skończ już z tym capslockiem... ;) Przecież nigdy jeszcze nie pozostawiłem twoich wypocin bez odpowiedzi... ;)

  • 143. Skoczek130
    • 2014-04-23 10:36:41
    • Blokada
    • *.ip.netia.com.pl

    P.S. Poza tym to ty się zwykle mnie czepiasz... więc nie pozostaje dłużny... ;)

  • 144. Alonsofan
    • 2014-04-23 19:30:42
    • *.kalisz.mm.pl

    Jakos w tym roku mnie nie przeraza dominacja Hamiltona, hmm ciekawe czemu? A no tak to jest swietny kierowca w porownaniu do poprzedniego "mistrza" F1

  • 145. dia8el
    • 2014-04-23 20:34:37
    • *.icpnet.pl

    @ 129. porhe
    "Nie, to nie człowiek zużywa opony, ale bolid - który je posiada"

    hahahah
    aż się zalogowałem, jak to przeczytałem
    hahah

    to już teraz rozumiem, dlaczego bolidy nie mogą mieć założonych opon na noc w garażach - - - bestie zwyczajnie zeżarłyby opony rano nie byłoby po nich śladu :D
    Podczas wyścigu auta żrą te opony tak, że aż cały tor tonie w okruchach...
    no i apetyty aut różne!
    hahahah
    Nie mieszajmy do tego kierowców
    hahahh

    Peace

    PS: ten wyścig jak dotąd chyba był najnudniejszy (w tym sezonie) :(

  • 146. porhe
    • 2014-04-24 21:18:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    145.
    Przeczytaj uważnie mój post powyżej i swój, o czym ja pisze, a o czym ty piszesz.
    Wytłumaczę ci prosto o co w tym chodzi. Człowiek ma wpływ na zużywanie się opon w bolidzie - ponieważ jest jego kierowcą, a jeśli według ciebie człowiek zużywa opony - to wytłumacz mi w jaki sposób - zjada je, rękami je popycha po torze? Tak jak sam napisałeś to auto nie człowiek, sam sobie przeczysz. A jaki wpływ na zużywanie się opon mają różne konstrukcje samochodów czy styl jazdy kierowcy i inne czynniki - proponuje poczytać na ten temat.

  • 147. adrian1313
    • 2014-04-26 10:37:14
    • *.static.chello.pl

    Jedno małe pytanie - chyba najlepiej jak kempa007 odpowie - czemu czasy tu podane, różnią się od tego co jest na oficjalnej stronie F1?

  • 148. kempa007
    • 2014-04-28 08:41:38
    • *.180.227.42

    147. adrian1313 bo ich jeszcze nie poprawilem ;-) w Chinach nastąpiło małe zamieszanie i koniec wyścigu nastąpił wcześniej niż powinien.

  • 149. kempa007
    • 2014-04-28 08:45:36
    • *.180.227.42

    147. adrian1313 już powinno być okay, dzieki za przypomnienie o tej sprawie ;-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo