DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
12.03.2015 21:51
0
@ unknowncaller Transmisja F1 na żywo w Internecie na v10.-treningi, kwalifikacje, wyścig.
Przejdź do wpisu Oprogramowanie bolidu stanie na przeszkodzie Manorowi?
12.03.2015 14:13
0
Kaltenborn zrobiła z zespołu środka stawki(który stawał na podium) dno, które nawet przegrywa z Marussia/Manor, a teraz skompromitowała zespół co może być "ciosem w plecy" i doprowadzić do bankructwa. Jest wzorem, czego nie robić jako szef zespołu. Peter Sauber powinien ją wyrzucić w tamtym roku, a tego nie zrobił. Za błędy się słono płaci.
Przejdź do wpisu Sauberowi grozi konfiskata sprzętu wyścigowego?
27.12.2014 22:39
0
Każda stagnacja, to tak naprawdę krok w tył. W motoryzacji jak i w sporcie chodzi o rozwój, a F! to połączenie obydwu tych rzeczy w jedność. Dobrze rozumiem Mercedesa, bo ich sukces kosztował wiele wysiłku i pieniędzy. Ale już zdobyli dwa tytuły(wszytko co było do wygania w 2014) i mają przewagę na kolejne lata. Mercedes dla własnego dobra powinien zacząć rozwijać silnik, a nie patrzeć w tył na rywali. A to przed czym się tak bronią - czyli wyrównanie poziomu jest nieuniknione. Oczywiście dla Mercedesa im później, tym lepiej. McLaren tak na prawdę sam nie wie, czego chce. Boullier. i jego słowa są nic niewarte. Ten pan jest chyba największą chorągiewką w światku F1. Dziś mu świeci słońce, a juto pana deszcz. Niech mniej gada, a więcej robi. Niech zacznie od sprawdzenia możliwości Hondy. Bo jeszcze im się porządnie nie udało przetestować. Żeby nie wyszło, że mają silnik na poziomie Mercedesa i sami zaczną blokować rozwój-w co szczerze wątpię.
Przejdź do wpisu McLaren z Hondą również chcą poluzowania przepisów V6
25.12.2014 11:53
0
Zdrowych, wesołych, spędzonych w rodzinnej atmosferze Świąt Bożego Narodzenia, oraz szczęśliwego nowego roku, by 2015 rok wzbudzał we wszystkich prawdziwych fanach F1 jeszcze więcej pozytywnych emocji i był jeszcze bardziej udany od obecnego.
Przejdź do wpisu Wesołych Świąt!
25.12.2014 11:41
0
@hakki Daj mu spokój. Od dwóch lat bredzi ciągle to samo. Ciągle puszcza ten sam nudny kawałek, którego już prawie nikt nie chce słuchać, a ten uparcie go wałkuje. A jego "potyczki" z Verginem- czy jakoś tak - to kompletne dno i kilometr mułu, którego nikt nie chce czytać. Prawdziwy @devious, którego dało się czytać wyparował i nie wróci;)
Przejdź do wpisu Ferrari nie spodziewa się fajerwerków
23.12.2014 18:16
0
Jeśli jest tak wesoło, to mogą walczyć o 5 miejsce z Force India(i może Lotusem), a nie o jakiekolwiek zwycięstwa.
Przejdź do wpisu Ferrari nie spodziewa się fajerwerków
16.10.2014 19:53
0
@Grzesiek 12. "Po co ten jad"-A po co ty sączysz "jad" gdy piszesz cokolwiek (do Raikkonena). Od wielu lat siejesz nienawiść do Kimiego. Co do klasy kierowcy, każdy ma słabsze i mocniejsze chwile. Statystycznie lepszy jest Alonso , ale jeden i drugi jest z "górnej półki" Na pewno nie jest tak jak ty piszesz. Więc daruj sobie te "wielbiące" Alonso posty(bo, aż mi się cofa). Fernando Alonso jest jednym z najlepszych(w aktualnej stawce) , ale ty przeginasz, a fakt jak jeździsz po Raikkonenie, lekko mówiąc denerwuje. Szanuje ludzi, którzy od wielu lat interesują się tym sportem, tak jak ty, lecz ty piszesz tylko (w większości)subiektywnie i "niestrawnie". Więc stąd ten "jad" w twoim kierunku. Zwolnienie Raikkonenena, było dobre dla zainteresowanego(finansowo i czasowo), ale nie dla kibica. Pamiętam dobrze transfery na sezon 2010 i nie chrzań mi o McLarenie. Lewis miał pewny kontrakt, a Kovalainenena miał zastąpić Button(bo jeździł wtedy(w 2010) z 1), i zastąpił, tylko nie tak szybko, jak poniektórzy by chcieli(po to jest sezon ogórkowy, by potrzymać ludzi w niepewności). Oczywiście nie dla wszystkich było to takie jasne. Zawsze można napisać, że miał jeszcze wiele innych opcji(których nie miał). Dla chcącego nic trudnego, wystarczy tylko sięgnąć pamięcią wstecz i zawsze się coś znajdzie. "Zwolnili czy nie, co za różnica"- dla mnie to bez różnicy, ALE jak chce się znaleźć powód do awantury, to jest idealny. Najlepiej jeszcze wypomnieć stare dzieje i jest awantura, możliwości wykazania się elokwencją i wiedzą, a wychodzi jak zawsze. "Różnica dla każdego zdrowo myślącego jest jasna"- jasne, no i co z tego? To niby było do mnie? Jeśli tak, to mi żal ciebie. Jeśli robienie z "igły widły" to główny cel na tym portalu, to nadajesz się idealnie. Zgrzyty na linii Ferrari- Alonso było od dawna, więc nie jest tak kolorowo jak piszą obie strony. Nie było to tak spektakularne pożegnanie jak w przypadku Raikkonena, ale jednak nie jest tam cukierkowo. Ferrari ładnie postąpiło mówiąc tak, a nie inaczej i tyle. I nic w tym nadzwyczajnego.
Przejdź do wpisu Montezemolo: Alonso opuści Ferrari
16.10.2014 18:16
0
@12. Emer7 O co kaman? Co ma jedno do drugiego? Kimi był w czarnej dupie, bo najlepsze miejsca już zaklepali gdy go zwalniali, a spekulacje na temat Alonso są już od dłuższego czasu. Nie musisz mi tłumaczyć co do Fernando - jego frustracja jest zrozumiała chyba dla każdego. Wiec się pytam, o co Ci chodzi?
Przejdź do wpisu Montezemolo: Alonso opuści Ferrari
16.10.2014 12:45
0
@Grzesiek 12. Już się tak nie podniecaj hejterze Raikkonena. Pewnie już złożyłeś dziś ofiarę przed ołtarzem twojego bożka Fernando, ale nie każdy musi. Aż się rzygać chce jak się czyta twoje wypociny uwielbiające Alonso. Zwolnili czy nie, co za różnica. Alonso opuści Ferrari i tyle. Tak, czy siak były zgrzyty na linii Ferrari- Alonso. A odejście było nieuniknione. Do chwili ogłoszenia składu McLarena, można tylko gdybać nad losem Alonso. Pozostaje tylko teraz czcze gadanie spekulantom i hejterom(obu stron barykady).
Przejdź do wpisu Montezemolo: Alonso opuści Ferrari
16.10.2014 12:29
0
@ kempa007 Zrób coś z tym "Komentarz czeka na akceptację moderatora"- bo ,aż oczy bolą jak kolejny raz to widzę. Jeszcze nie widziałem na tym portalu tak głupiego pomysłu(zdawał by egzamin, jak by ktoś na bieżąco czytał komentarze-a tak nie jest!).
Przejdź do wpisu Montezemolo: Alonso opuści Ferrari
14.10.2014 16:51
0
Przestańcie pisać o trzech bolidach w przyszłym sezonie, bo się aż niedobrze robi. Pisanie co by było jak by było jest waszym głównym zajęciem? Co jest godne politowania. Prawdopodobieństwo, że w przyszłym sezonie zobaczymy trzy bolidy jest prawie równe zeru(musiały by wylecieć trzy zespoły-co jest niemożliwe). Co do Fernando Alonso-gdybanie tylko pozostaje do czasu, aż Vettel ogłosi gdzie będzie jeździć w przyszłym sezonie. Ferrari wcale nie musi pozbywać się Alonso na kolejny sezon. Nie zdziwcie się jak Vettel przejdzie do McLarena. A Fernando zostanie w Ferrari. Najciekawszy(prawie niemożliwym) rozwiązaniem jest przejście Alonso do Williamsa za Felipe Masse.
Przejdź do wpisu Alonso sugeruje, że nie zrobi sobie rocznej przerwy od F1
12.10.2014 15:00
0
Najnudniejszy wyścig jaki oglądałem w życiu(a oglądam od 1998r). Nie pamiętam by kierowca przejechał cały(prócz jednego kółka) na jednym komplecie opon- to jakaś kpina z kibica. Dla mnie ten wyścig jest bezwartościowy pod względem sportowym. Tylko propaganda Putina. Ohyda.
Przejdź do wpisu Mercedes zdobywa tytuł, Hamilton powiększa przewagę
11.10.2014 14:51
0
Ferrari chyba skończyło już sezon, dno. Lewis pokazuje co potrafi, a czego nie potrafi jego kolega zespołowy. Bottas pokazuje,że jutro powalczy o wyższą pozycję niż P3. Kwiat po prostu lata, jutro może namieszać. Najbardziej ciekawe jest jutrzejsze tempo McLarena. Albo się utrzymają, albo wypadną z pierwszej dziesiątki.
Przejdź do wpisu Hamilton zdobywa kolejne pole position w sezonie
11.10.2014 14:46
0
@Reseller Masz rację, chyba oglądasz inną F1 niż ja. Pamiętam dobrze Felipe w sezonach 2006,2007 i 2008. Teraz jest cieniem siebie z tamtych lat. A sezony 2012 i 2013 również nic wielkiego nie pokazywały. Wiem co pisze bo oglądam Felipe od samego początku. Wiem co potrafił, a co teraz pokazuje. Jest cieniem samego siebie z najlepszych lat. Czeka go koniec podobny do Rubensa Barrichello.
Przejdź do wpisu Hamilton utrzymuje formę przed kwalifikacjami
11.10.2014 11:51
0
@dagon Massa powinien przejść na emeryturę. Od wypadku w 2009r jest cieniem siebie samego, z drobnymi przebłyskami. Jedyne co teraz dobrze mu wychodzi to gadanie na różne tematy(chociaż nie, w większości gada kocopoły). Jest teraz bardziej celebrytą niż kierowcą. Ale ma do tego prawo, a wyniki mówią same za siebie.
Przejdź do wpisu Hamilton utrzymuje formę przed kwalifikacjami
06.10.2014 18:11
0
@156 i @157 Nie wiem jak to nazwać. To jest przerażające! Bolid Marussi uderzając w dźwig/podnośnik wyrzucił w powietrze go (dźwig/podnośnik). Coś strasznego. Po prostu koszmar.
Przejdź do wpisu Dramatyczny koniec wyścigu o GP Japonii
05.10.2014 14:39
0
@ 116. Kii Polecam post nr100, lub poczytaj sobie wypowiedzi Rosberga po wyścigu, a wszystko będziesz wiedział. Twój post jest bezsensowny, uwzględniając, że umiesz czytać.
Przejdź do wpisu Dramatyczny koniec wyścigu o GP Japonii
05.10.2014 13:26
0
@ 101. Skoczek130 Nie ma sensu wdawać się z tobą w dyskusje, ponieważ prowadzą do niczego. Ty wiesz swoje, a inni(ci co mają odmienne zdanie) są "kretynami". Ok, żyj w swoim urojonym świecie, nic mi do tego. To by było na tyle-opcja "ignoruj"-na jakiś czas.
Przejdź do wpisu Dramatyczny koniec wyścigu o GP Japonii
05.10.2014 13:03
0
@93. jogi2 Słowa Rosberga: „Nie lubię nadsterowności i sprawiała mi większe problemy, ale mieliśmy z Lewisem właściwie identyczne ustawienia". - mówił. „Lewisowi więc bolid musiał prowadzić się tak samo".- to tyle w temacie.
Przejdź do wpisu Dramatyczny koniec wyścigu o GP Japonii
05.10.2014 13:01
0
@98 Sam Rosberg przyznał w wywiadzie, że dziś był na mokrym torze po prostu słabszy od Hamiltona. Sorki za błąd- miało być może, nie "maże".
Przejdź do wpisu Dramatyczny koniec wyścigu o GP Japonii
05.10.2014 12:50
0
@93. jogi2 Rosberg nie miał żadnej awarii, ponieważ od razu by się poskarżył.Co do ustawień gdybać każdy może, lecz to nic nie zmienia. Co do ich umiejętności. Wystarczy spojrzeć w tegoroczne statystyki. Hamilton wygrał 8 razy, Rosberg 4 razy. W kwalifikacjach Rosberg wygrywa 8 do 6. Ale Rosberg miał o wiele miej awarii i dziwnego "pecha". Oraz Rosberg ukończył jeden wyścig więcej, a mimo to ma 10pkt straty do Lewisa. I o czym tu dyskutować? Pisałem już jakiś czas temu, że Rosberg maże wygrać tytuł tylko dzięki awarią Lewisa, a nie umiejętnością. I pisze to już któryś raz, mam w dupie kto wygra mistrzostwo w tym roku. Nie kibicuje żadnemu. Tylko pisze bez jadu jak poniektórzy, kto jest lepszy.
Przejdź do wpisu Dramatyczny koniec wyścigu o GP Japonii
05.10.2014 12:37
0
@Skoczek130 Biedy jesteś. Masz tyle samo jadu w gębie co twój idol. Wcześniej był Vettel i RBR teraz Rosberg. Piszesz takie głupoty,że głowa boli. Inni się z tego śmieją, może ja też powinienem. Ogarnij się, czytam cie od kilku lat, i widzę, że nic nie zmądrzałeś.
Przejdź do wpisu Dramatyczny koniec wyścigu o GP Japonii
28.09.2014 16:09
0
@EryQ Wiem. Twój wpis jest ironiczny. Ale nie o to mi chodziło by się Ciebie czepiać. Nawet nie chodzi mi o konkretną osobę. Już mi zbrzydło czytać ślepych kibiców Rosberga. Ja również mam już w dupie kto wygra mistrzostwo. Tylko napisałem ko jest lepszy, kto jest prawdziwym mistrzem, a nie podstępnym średniakiem w najlepszym bolidzie w stawce, któremu pomaga zespół by mógł wygrać, bo w uczciwej walce przegrywa. I kto tutaj ma więcej pecha, podejrzanego pecha. I mogę się założyć, że Lewis będzie miał jeszcze co najmniej jedną awarie(prawdopodobnie w Abu Zabi, jeśli będzie mieć zbyt dużą przewagę nad Rosbergiem) . Ale muszę przyznać, że takie na siłę uszczęśliwianie Rosberga jest ciekawsze niż Lewis miał by powtórzyć ubiegłoroczny sezon Vettela. A wszystko na to wskazywało po czterech wygranych z rzędu.
Przejdź do wpisu Mercedes odkrył przyczynę zwarcia w bolidzie Rosberga
28.09.2014 14:00
0
@czuczo, @EryQ , @PiotrasLc Idąc waszym tokiem rozumowania wnioskuje, że wszystkie lub większość awarii w bolidzie Lewisa(a przypominam, że było ich dużo więcej) były sprawką Rosberga, bądź jego mechaników. Jeśli koś tu cierpi z powodu dziwnych usterek, to na pewno nie Rosberg, który ma za sobą zespół(Mercedes jasno dał do zrozumienia na kogo postawił w tym roku). Dziwnie, że teorii spiskowych nikt tak szybko nie podejrzewał gdy "pech" przytrafiał się Hamiltonowi i to już od pierwszego GP, które by pewnie wygrał jak kwalifikacje. Rosberg może zdobyć w tym roku tytuł dzięki usterką Hamiltona, a nie umiejętnościami, co dość wyraźnie w tym sezonie udowadnia. Ja dziękuje za takiego mistrza, już Vettel zasłużył bardziej na swoje tytuły niż Rosberg jeśli go zdobędzie. W Polsce większość ludzi od zawsze kibicuje słabszym(niezależnie od dyscypliny) co jest dla mnie niezrozumiałe. Trzeba być naprawdę ślepym by nie zauważyć kto jest lepszy w Mercedesie, a takie teorie są śmieszne.
Przejdź do wpisu Mercedes odkrył przyczynę zwarcia w bolidzie Rosberga
08.09.2014 15:07
0
Bardzo dobrze, że w końcu kibice F1 otworzyli oczy. Lewis ma wiele "za uszami", lecz przy Rosbergu jest wręcz biały. Oby po każdym GP na niego gwizdali, a 2 listopada sam go wygwiżdże.
Przejdź do wpisu Wolff krytykuje brzydkie zachowanie fanów pod podium
27.07.2014 16:30
0
42. Skoczek130 Rosberg był za Lewisem, bo jechał beznadziejnie zaraz po wznowieniu. Nie mógł wyprzedzić Vernia, a później chciał wymusić na zespole by Lewis go przepościł. A na ostatnim okrążeniu mimo, że miał NOWE miękkie opony nie umiał wyprzedzić Lewisa i Fernado, którzy opon praktycznie nie mieli. Więc nie chrzań, że Lewis miał więcej szczęścia("Tym razem los wynagrodził mu ostatnie krzywdy z nawiązką") niż Nico, bo się tylko kompromitujesz.
Przejdź do wpisu Ricciardo na Węgrzech sięga po drugie zwycięstwo w F1
27.07.2014 16:19
0
35. Yogson Na pewno nie jest taką cipą jak Nico Rosberg, który żądał dy go Lewis przepuścił, a sam męczył się tak długo z Vergneiem, że aż zjechał na zmianę opon.
Przejdź do wpisu Ricciardo na Węgrzech sięga po drugie zwycięstwo w F1
21.07.2014 10:26
0
@kempa007 Nie chce być niemiły, ale popraw cyferki w klasyfikacji McLarena. Powinno być 96, a teraz jest 88. A jak mi nie wierzysz sprawdź sobie na oficjalnej stronie FIA.
Przejdź do wpisu Rosberg wygrywa domowe GP Niemiec
20.07.2014 11:32
0
28. Tygrysek2014 Na v10 mają sky(jowskie) transmisje średniej jakości. Da się obejrzeć.
Przejdź do wpisu Rosberg pewnie zdobywa pole position przed GP Niemiec
17.07.2014 20:32
0
@PiotrasLc Pamiętam jeszcze czasy bez "wspomagaczy" kiedy nie było jeszcze Roberta i owszem były bardziej interesujące. Ale od początku 2010 gdzie punktacja zaczęła wyglądać w końcu normalnie, pamiętam większość, a na pewno wyczyny poszczególnych zawodników. Sezon 2011 i 2013 były najnudniejsze odkąd pamiętam, więc rozumiem, że mogłeś nie pamiętać. Co do samego Jensona-jego jazda jest anemiczna, ale w większości efektywna. Zgadzam się to kierowca bez fajerwerek, ale jego jazda bardziej mi się podoba niż jazda np.Vettela, Massy czy Sutila.
Przejdź do wpisu Rosberg podpisał nowy kontrakt z Mercedesem
17.07.2014 20:00
0
16. PiotrasLc Jego najlepszy wynik prócz 2009(mistrzostwo), to sezon 2011-2-gie miejsce zaraz za Vettelem(w erze jego bezwzględnej dominacji i dużo bardziej robił(Jenson) wrażenie niż Lewis). Dziwne, pamiętasz sezon przed 10 lat, a sezonu trzy lata temu nie?
Przejdź do wpisu Rosberg podpisał nowy kontrakt z Mercedesem
14.07.2014 20:30
0
Vettel nie walczy już o tytuł, lecz o swój już nadszarpnięty wizerunek. Trzeba przyznać, tym razem mądrze mówi, ale mam nadzieje, że w tym sezonie nie zobaczę ani razu palucha w górze, ale nie mam nic przeciw oglądaniu zębów Daniela.
Przejdź do wpisu Vettel: wykluczanie się z walki byłoby głupie
14.07.2014 20:20
0
27. matf1 Na v10 mają transmisje sky(owskie) średniej jakości(da się obejrzeć).
Przejdź do wpisu Bianchi najszybszy za kierownicą Ferrari
10.07.2014 18:16
0
@devious Trzeba docenić, że masz duży wkład w obniżanie poziomu tego portalu. Kolejny raz hejtujesz bez powodu Kimiego. Człowieku ogarnij się.
Przejdź do wpisu Bianchi realnie ocenia szanse na awans do Ferrari
21.06.2014 15:15
0
@grazek Wiem, ale mi chodzi o wygraną pierwszej linii w kwalifikacjach.
Przejdź do wpisu Williams w Austrii ogrywa Mercedesa
21.06.2014 15:12
0
Koś wie kiedy Williams miał ostatnio taki sam wynik?
Przejdź do wpisu Williams w Austrii ogrywa Mercedesa
05.06.2014 11:31
0
Czytając ostatnie wypowiedzi Neweya łatwo zauważyć jak aż rwie się do poprawiania i ulepszania aktualnej konstrukcji. Wcale bym się nie zdziwił jeśli to prawda, a jeśli to prawda, to Red Bull ma kreta.
Przejdź do wpisu Red Bull i Toro Rosso podejrzane o nielegalne testy?
26.05.2014 00:09
0
@kempa007 Widzę, że zaszły zmiany w klasyfikacjach(punkty), natomiast już zmiany z racji zdobycia jak najwyższej pozycji po za punktami już nie. Ericsson zajął P11, więc zaszły zmiany, które portal "dziel pasje" nie raczył zatwierdzić(w obydwóch klasyfikacjach). Chciałem to napisać od razu(jak pojawiły się zmiany), ale cierpliwie czekał do teraz. I mam jeszcze jedno pytanko, czy tabelka(po prawej stronie, pod "PANEL FANA FORMUŁY 1") jest po to, by przez kolenie(1,2,3 tygodnie -w zależności od częstotliwości) tygodnie informowała o odbytym już GP, a nie przypadkiem, o tym GP, które dopiero się odbędzie? Nie chce się czepiać, ale lenistwo jest męczące w odbiorze.
Przejdź do wpisu Rosberg odzyskuje prowadzenie w mistrzostwach
09.05.2014 12:58
0
8. pjc Przepraszam. Źle zrozumiałem. I nie pamiętam Tarso Marquesa. Więc nie mam odniesienia.
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy na otwarciu europejskiej części sezonu
09.05.2014 12:50
0
9. Przepraszam za literówkę w nicku.
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy na otwarciu europejskiej części sezonu
09.05.2014 12:49
0
8. pj @kempa007 ma rację. Fernando Alonso zaczynał w 2001 roku w (dokładnie) European Minardi F1 Team.
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy na otwarciu europejskiej części sezonu
09.05.2014 12:43
0
Rosberg wygra tytuł, tylko i wyłącznie jeśli Hamilton zaliczy jeszcze kilka razy awarie, bądź będzie miał jakieś nieprzewidziane niespodzianki. Tylko dla tego jeszcze Rosberg jest liderem klasyfikacji generalnej. Hamilton go miażdży, dobrym przykładem było GP Bahrajnu. Gdzie Rosberg mimo przewagi jaką dawała mu szybsza mieszanka ogumienia nie potrafi wygrać. Rosberg nie dorównuje Hamiltonowi, a wręcz odstaje. Słaba psychika Nico Rosberga jest tylko gwoździem do trumny dla niego. Pobożne, życzenia Nico sytuacji nie zmienią. I to nie jest kwesta lubienia, a obiektywnego spojrzenia na sytuację i możliwości obydwu panów.
Przejdź do wpisu Rosberg: potrzebuję "zwykłego" weekendu wyścigowego
07.05.2014 16:29
0
@kempa007 O co Ci chodzi? Ross Brawn był widziany w Ferrari w poniedziałek. Zagraniczne portale już pisały o tym, nawet inny polski portal o tym napisał, a "dziel pasje" nic. Nie miałem złych intencji, tylko napisałem, że " warto by o tym napisać", nawet jeśli ta wizyta nic nie wnosi w sprawie ewentualnego nowego/starego szefa Ferrari.
Przejdź do wpisu Williams przed GP Hiszpanii
06.05.2014 20:00
0
@kempa007 Ross Brawn widziany w Ferrari. Warto by o tym napisać.
Przejdź do wpisu Williams przed GP Hiszpanii
05.05.2014 10:39
0
1. kamnieft Ciekawe.Jesteś separatystą? Może w wschodniej Polsce zrobisz referendum.
Przejdź do wpisu Polityka zagraża GP Rosji?
22.04.2014 16:57
0
@Skoczek130 Śmiać mi się chce jak Cię czytam. Jesteś tak ślepo oddany RBR, że zastanawiam się czy Ci za to płacą. "Jad z cb po prostu wypada" gdy piszesz o Mercedesie. Udowodniłeś to w poprzednim sezonie. Nie znosisz Mercedesa lekko mówiąc. Głupoty jakie wypisujesz starają Ci tłumaczyć bardzo wielu tutaj userów. Nawet Ci przytaczają Twoje własne posty, które zaprzeczają Twoje poglądy z dziś, z poglądami przed niecałego roku, bądź krócej. Ktoś kilka dni temu napisał,że jesteś chorągiewką, i się nie mylił. Merytorycznie gubisz się sam w swoich poglądach. Jedno jest w Twoim przypadku stałe i niezmienne. Oddanie RBR. Na przestrzeni 3 lat jak czytam tu niemalże codziennie komentarze, jesteś bardzo zaangażowany. To się chwali. Tylko ile z tego co piszesz daje pożytku innym? Widzisz ja komentuje tylko w tedy, kiedy dzieje się coś naprawdę ciekawego, i mam pojęcie i wiedzę na ten temat. Z Tobą jest na odwrót. Ale jednego Ci gratuluje zawziętości, a to co piszesz to już inna sprawa. To tyle w temacie.
Przejdź do wpisu Horner dementuje problemy wewnątrz zespołu
22.04.2014 16:40
0
@pjc Chyba wszyscy biorą pod uwagę ",że Ricciardo może być po prostu lepszym kierowcą", stąd ta dyskusja. Raczej wszyscy starają się zauważyć śmieszną działalność PR RBR. A na tym wszystkim cierpi najbardziej, główny bohater.
Przejdź do wpisu Horner: Vettel ma problemy z ustawieniem RB10
20.04.2014 11:28
0
25. nico64 Skąd te emocję? Bolid, to inna sprawa, a od należenie się w nowej sytuacji to pokazanie prawdziwego talentu Roześmiany Daniel, który był skazany na niepowodzenie przez większość krytyków, bez problemu cały cas udowadnia, że Vettel jest od niego słabszy. Stąd twoje niezadowolenie? HAM nie ma tu nic wspólnego z tą sytuacją, więc daruj sobie, i nie wymyślaj wymówek dlaczego wielki czterokrotny mistrz świata ma problemy!
Przejdź do wpisu Mercedes w Chinach sięga po trzeci dublet z rzędu
19.04.2014 09:47
0
@23. Arth Co ty chcesz od Pana Andrzeja? Facet jest konsekwentny w tej ślepej wierze w Boga. Idą święta, więc mu tym bardziej smutno. Ale jestem gotowy postawić żołędzie przeciw orzechom, że już niedługo się to zmieni.
Przejdź do wpisu Hamilton zdobywa trzecie w tym sezonie pole position
15.04.2014 18:37
0
7. Duke_ Każdy ma marzenia, ale rozumiem, kibicujesz słabszemu.
Przejdź do wpisu Hamilton chciałby sięgnąć po trzecią wygraną z rzędu