Harmonogram GP Włoch 
05.09
PIĄTEK
06.09
SOBOTA
07.09
NIEDZIELA
Wyniki
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | Ferrari | 1:20.117 | 20 |
S
|
|
2 | Ferrari | 1:20.286 | 23 |
S
|
|
3 | Williams | 1:20.650 | 24 |
S
|
|
4 | Red Bull | 1:20.692 | 22 |
S
|
|
5 | Mercedes | 1:20.940 | 25 |
S
|
|
6 | McLaren | 1:21.021 | 27 |
S
|
|
7 | Williams | 1:21.073 | 25 |
H
|
|
8 | Mercedes | 1:21.110 | 20 |
S
|
|
9 | Aston Martin | 1:21.114 | 19 |
S
|
|
10 | Racing Bulls | 1:21.158 | 25 |
H
|
|
11 | Sauber | 1:21.172 | 23 |
S
|
|
12 | Sauber | 1:21.179 | 26 |
S
|
|
13 | Racing Bulls | 1:21.201 | 27 |
S
|
|
14 | Red Bull | 1:21.292 | 24 |
S
|
|
15 | Aston Martin | 1:21.295 | 26 |
S
|
|
16 | McLaren | 1:21.606 | 26 |
S
|
|
17 | Haas | 1:21.642 | 22 |
S
|
|
18 | Alpine | 1:21.653 | 26 |
S
|
|
19 | Haas | 1:22.058 | 23 |
S
|
|
20 | Alpine | 1:22.153 | 23 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:19.878 | 28 |
S
|
|
2 | Ferrari | 1:19.961 | 29 |
S
|
|
3 | Williams | 1:19.974 | 30 |
S
|
|
4 | McLaren | 1:20.059 | 29 |
S
|
|
5 | Ferrari | 1:20.070 | 26 |
S
|
|
6 | Red Bull | 1:20.077 | 27 |
S
|
|
7 | Williams | 1:20.179 | 28 |
S
|
|
8 | Sauber | 1:20.241 | 27 |
S
|
|
9 | Red Bull | 1:20.269 | 28 |
S
|
|
10 | Mercedes | 1:20.276 | 29 |
S
|
|
11 | Racing Bulls | 1:20.383 | 24 |
S
|
|
12 | Sauber | 1:20.475 | 25 |
S
|
|
13 | Aston Martin | 1:20.528 | 28 |
S
|
|
14 | Haas | 1:20.607 | 29 |
S
|
|
15 | Aston Martin | 1:20.645 | 26 |
S
|
|
16 | Haas | 1:20.654 | 29 |
S
|
|
17 | Racing Bulls | 1:20.811 | 25 |
S
|
|
18 | Alpine | 1:21.102 | 30 |
S
|
|
19 | Mercedes | 1:21.367 | 4 |
H
|
|
20 | Alpine | 1:21.564 | 30 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:19.331 | 21 |
S
|
|
2 | Ferrari | 1:19.352 | 24 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:19.496 | 22 |
S
|
|
4 | Red Bull | 1:19.498 | 18 |
S
|
|
5 | Mercedes | 1:19.515 | 19 |
S
|
|
6 | Sauber | 1:19.558 | 18 |
S
|
|
7 | Ferrari | 1:19.598 | 23 |
S
|
|
8 | Racing Bulls | 1:19.603 | 20 |
S
|
|
9 | Mercedes | 1:19.696 | 24 |
S
|
|
10 | Williams | 1:19.720 | 23 |
S
|
|
11 | Sauber | 1:19.737 | 18 |
S
|
|
12 | Aston Martin | 1:19.861 | 19 |
S
|
|
13 | Williams | 1:19.907 | 23 |
S
|
|
14 | Alpine | 1:20.034 | 22 |
S
|
|
15 | Red Bull | 1:20.059 | 24 |
S
|
|
16 | Racing Bulls | 1:20.132 | 14 |
S
|
|
17 | Haas | 1:20.209 | 22 |
S
|
|
18 | Alpine | 1:20.247 | 23 |
S
|
|
19 | Aston Martin | 1:20.247 | 22 |
S
|
|
20 | Haas | 1:20.304 | 20 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | Mercedes | 1:19.414 |
M
|
|
2 | Red Bull | 1:19.455 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:19.517 |
S
|
|
4 | Red Bull | 1:19.619 |
S
|
|
5 | Williams | 1:19.644 |
S
|
|
6 | Aston Martin | 1:19.658 |
S
|
|
7 | Sauber | 1:19.688 |
S
|
|
8 | Haas | 1:19.688 |
S
|
|
9 | Ferrari | 1:19.689 |
S
|
|
10 | McLaren | 1:19.711 |
S
|
|
11 | Mercedes | 1:19.747 |
S
|
|
12 | Ferrari | 1:19.777 |
S
|
|
13 | Sauber | 1:19.777 |
S
|
|
14 | Haas | 1:19.816 |
S
|
|
15 | Williams | 1:19.837 |
S
|
|
16 | Racing Bulls | 1:19.917 |
S
|
|
17 | Aston Martin | 1:19.948 |
S
|
|
18 | Alpine | 1:19.992 |
S
|
|
19 | Alpine | 1:20.103 |
S
|
|
20 | Racing Bulls | 1:20.279 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | Red Bull | 1:19.140 |
S
|
|
2 | Mercedes | 1:19.245 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:19.286 |
S
|
|
4 | Mercedes | 1:19.287 |
S
|
|
5 | McLaren | 1:19.293 |
S
|
|
6 | Ferrari | 1:19.310 |
S
|
|
7 | Sauber | 1:19.323 |
S
|
|
8 | Aston Martin | 1:19.362 |
S
|
|
9 | Ferrari | 1:19.371 |
S
|
|
10 | Red Bull | 1:19.433 |
S
|
|
11 | Haas | 1:19.446 |
S
|
|
12 | Sauber | 1:19.498 |
S
|
|
13 | Williams | 1:19.528 |
S
|
|
14 | Williams | 1:19.583 |
S
|
|
15 | Haas | 1:19.707 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | Red Bull | 1:18.792 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:18.869 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:18.982 |
S
|
|
4 | Ferrari | 1:19.007 |
S
|
|
5 | Ferrari | 1:19.124 |
S
|
|
6 | Mercedes | 1:19.157 |
S
|
|
7 | Mercedes | 1:19.200 |
S
|
|
8 | Sauber | 1:19.390 |
S
|
|
9 | Aston Martin | 1:19.424 |
S
|
|
10 | Red Bull | 1:19.519 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń |
---|---|---|---|---|
1 | Red Bull | 1:18.792 | 18 | |
2 | McLaren | 1:18.869 | 21 | |
3 | McLaren | 1:18.982 | 19 | |
4 | Ferrari | 1:19.007 | 20 | |
5 | Ferrari | 1:19.124 | 20 | |
6 | Mercedes | 1:19.157 | 18 | |
7 | Mercedes | 1:19.200 | 22 | |
8 | Sauber | 1:19.390 | 21 | |
9 | Aston Martin | 1:19.424 | 20 | |
10 | Red Bull | 1:19.519 | 18 | |
11 | Haas | 19.446 | 15 | |
12 | Sauber | 1:19.498 | 15 | |
13 | Williams | 1:19.528 | 19 | |
14 | Williams | 1:19.583 | 16 | |
15 | Haas | 1:19.707 | 15 | |
16 | Racing Bulls | 1:19.917 | 6 | |
17 | Aston Martin | 1:19.948 | 9 | |
18 | Alpine | 1:19.992 | 9 | |
19 | Alpine | 1:20.103 | 9 | |
20 | Racing Bulls | 1:20.279 | 5 |
+ kara przesunięcia o 5 miesjc z powodu niewystarczającego zwolnienia w warunkach żółtej flagi przed GP Holandii (więcej TUTAJ)
11.
13.
15.
** start z alei serwisowej z powodu przyjęcia nadprogramowych elementów silnikowych i w dodatku w warunkach Parc Ferme
20.
** start z alei serwisowej z powodu przyjęcia nadprogramowych elementów silnikowych i w dodatku w warunkach Parc Ferme
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Punkty |
---|---|---|---|---|
1 | Red Bull | 1:13:24.325 | 25 | |
2 | McLaren | +19.207 | 18 | |
3 | McLaren | +21.351 | 15 | |
4 | Ferrari | +25.624 | 12 | |
5 | Mercedes | +32.881 | 10 | |
6 | Ferrari | +37.449 | 8 | |
7 | Williams | +50.537 | 6 | |
8 | Sauber | +58.484 | 4 | |
9 | Mercedes | +59.762 | 2 | |
10 | Racing Bulls | +1:03.891 | 1 | |
11 | Williams | +1:04.469 | ||
12 | Haas | +1:19.288 | ||
13 | Red Bull | +1:20.701 | ||
14 | Racing Bulls | +1:22.351 | ||
15 | Haas | +1 okr. | ||
16 | Alpine | +1 okr. | ||
17 | Alpine | +1 okr. | ||
18 | Aston Martin | +1 okr. | ||
19 | Aston Martin | DNF | ||
20 | Sauber | DNS |
DO
GP Azerbejdżanu
19.09 - 21.09
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Włoch
-
Verstappen zdominował GP Włoch. McLaren musiał zastosować polecenia zespołowe
-
Verstappen przejechał najszybszy wyścig w historii F1
-
McLaren z podwójnym podium i kuriozalnym poleceniem zespołowym
-
Leclerc: zmaksymalizowaliśmy wynik
-
Albon znowu najlepszy w środku stawki
-
Bortoleto zdobył kolejne punkty, Hulkenberg nawet nie wystartował
-
Hadjar nie przestaje zaskakiwać
-
Antonelli z punktami w domowym wyścigu, lecz nie obyło się bez incydentów
-
Kierowcy Haasa zamieszali się w incydenty wyścigowe
-
Trudny wyścig dla Alpine
-
Awaria zawieszenia pozbawiła Alonso szans na punkty