Harmonogram GP Wielkiej Brytanii 
04.07
PIĄTEK
05.07
SOBOTA
06.07
NIEDZIELA
Wyniki
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | Ferrari | 1:26.892 | 26 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:26.915 | 25 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:27.042 | 28 |
S
|
|
4 | Ferrari | 1:27.095 | 26 |
S
|
|
5 | Mercedes | 1:27.163 | 25 |
S
|
|
6 | Racing Bulls | 1:27.217 | 27 |
S
|
|
7 | Williams | 1:27.304 | 30 |
S
|
|
8 | Racing Bulls | 1:27.351 | 27 |
S
|
|
9 | Mercedes | 1:27.367 | 25 |
S
|
|
10 | Red Bull | 1:27.432 | 26 |
S
|
|
11 | Aston Martin | 1:27.678 | 24 |
S
|
|
12 | Aston Martin | 1:27.844 | 22 |
S
|
|
13 | Williams | 1:27.909 | 26 |
S
|
|
14 | Red Bull | 1:27.958 | 23 |
S
|
|
15 | Haas | 1:28.057 | 23 |
S
|
|
16 | Alpine | 1:28.086 | 27 |
S
|
|
17 | Alpine | 1:28.142 | 26 |
S
|
|
18 | Haas | 1:28.147 | 24 |
S
|
|
19 | Alpine | 1:28.332 | 23 |
S
|
|
20 | Sauber | 1:28.397 | 23 |
M
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:25.816 | 25 |
S
|
|
2 | Ferrari | 1:26.038 | 28 |
S
|
|
3 | Ferrari | 1:26.117 | 28 |
S
|
|
4 | McLaren | 1:26.286 | 26 |
S
|
|
5 | Red Bull | 1:26.314 | 22 |
S
|
|
6 | Mercedes | 1:26.383 | 27 |
S
|
|
7 | Aston Martin | 1:26.430 | 23 |
S
|
|
8 | Mercedes | 1:26.523 | 26 |
S
|
|
9 | Racing Bulls | 1:26.524 | 26 |
S
|
|
10 | Racing Bulls | 1:26.624 | 27 |
S
|
|
11 | Williams | 1:26.840 | 29 |
S
|
|
12 | Aston Martin | 1:26.876 | 23 |
S
|
|
13 | Sauber | 1:26.904 | 26 |
S
|
|
14 | Haas | 1:26.941 | 26 |
S
|
|
15 | Red Bull | 1:26.980 | 24 |
S
|
|
16 | Williams | 1:27.159 | 26 |
S
|
|
17 | Sauber | 1:27.165 | 29 |
S
|
|
18 | Alpine | 1:27.174 | 24 |
S
|
|
19 | Haas | 1:27.226 | 27 |
S
|
|
20 | Alpine | 1:27.289 | 28 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | Ferrari | 1:25.498 | 14 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:25.566 | 14 |
S
|
|
3 | Red Bull | 1:25.585 | 14 |
S
|
|
4 | McLaren | 1:25.606 | 17 |
S
|
|
5 | Red Bull | 1:26.104 | 13 |
S
|
|
6 | Haas | 1:26.112 | 13 |
S
|
|
7 | Williams | 1:26.119 | 15 |
S
|
|
8 | Mercedes | 1:26.125 | 13 |
S
|
|
9 | Racing Bulls | 1:26.129 | 14 |
S
|
|
10 | Racing Bulls | 1:26.256 | 14 |
S
|
|
11 | Ferrari | 1:26.332 | 17 |
S
|
|
12 | Williams | 1:26.332 | 16 |
S
|
|
13 | Haas | 1:26.377 | 12 |
S
|
|
14 | Mercedes | 1:26.422 | 12 |
S
|
|
15 | Sauber | 1:26.499 | 19 |
S
|
|
16 | Sauber | 1:26.501 | 15 |
S
|
|
17 | Aston Martin | 1:26.894 | 16 |
M
|
|
18 | Alpine | 1:27.597 | 14 |
S
|
|
19 | Aston Martin | 1:27.600 | 14 |
M
|
|
20 | Alpine | 1:27.878 | 16 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | Red Bull | 1:25.886 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:25.963 |
S
|
|
3 | Haas | 1:26.005 |
S
|
|
4 | Williams | 1:26.093 |
S
|
|
5 | Aston Martin | 1:26.108 |
S
|
|
6 | McLaren | 1:26.123 |
S
|
|
7 | Haas | 1:26.136 |
S
|
|
8 | Williams | 1:26.175 |
S
|
|
9 | Racing Bulls | 1:26.177 |
S
|
|
10 | Ferrari | 1:26.186 |
S
|
|
11 | Mercedes | 1:26.236 |
S
|
|
12 | Mercedes | 1:26.265 |
S
|
|
13 | Red Bull | 1:26.275 |
S
|
|
14 | Ferrari | 1:26.296 |
S
|
|
15 | Alpine | 1:26.328 |
S
|
|
16 | Racing Bulls | 1:26.440 |
S
|
|
17 | Sauber | 1:26.446 |
S
|
|
18 | Aston Martin | 1:26.504 |
S
|
|
19 | Sauber | 1:26.574 |
S
|
|
20 | Alpine | 1:27.060 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | Ferrari | 1:25.084 |
S
|
|
2 | Ferrari | 1:25.133 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:25.231 |
S
|
|
4 | Red Bull | 1:25.316 |
S
|
|
5 | McLaren | 1:25.316 |
S
|
|
6 | Haas | 1:25.534 |
S
|
|
7 | Aston Martin | 1:25.593 |
S
|
|
8 | Mercedes | 1:25.620 |
S
|
|
9 | Mercedes | 1:25.637 |
S
|
|
10 | Alpine | 1:25.711 |
S
|
|
11 | Williams | 1:25.746 |
S
|
|
12 | Red Bull | 1:25.826 |
S
|
|
13 | Racing Bulls | 1:25.864 |
S
|
|
14 | Williams | 1:25.889 |
S
|
|
15 | Haas | 1:25.950 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | Red Bull | 1:24.892 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:24.995 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:25.010 |
S
|
|
4 | Mercedes | 1:25.029 |
S
|
|
5 | Ferrari | 1:25.095 |
S
|
|
6 | Ferrari | 1:25.121 |
S
|
|
7 | Mercedes | 1:25.374 |
S
|
|
8 | Haas | 1:25.471 |
S
|
|
9 | Aston Martin | 1:25.621 |
S
|
|
10 | Alpine | 1:25.785 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń |
---|---|---|---|---|
1 | Red Bull | 1:24.892 | 18 | |
2 | McLaren | 1:24.995 | 21 | |
3 | McLaren | 1:25.010 | 20 | |
4 | Mercedes | 1:25.029 | 19 | |
5 | Ferrari | 1:25.095 | 19 | |
6 | Ferrari | 1:25.121 | 21 | |
7 | Mercedes | 1:25.374 | 18 | |
8 | Haas | 1:25.471 | 18 | |
9 | Aston Martin | 1:25.621 | 15 | |
10 | Alpine | 1:25.785 | 21 | |
11 | Williams | 1:25.746 | 12 | |
12 | Red Bull | 1:25.826 | 13 | |
13 | Racing Bulls | 1:25.864 | 12 | |
14 | Williams | 1:25.889 | 13 | |
15 | Haas | 1:25.950 | 12 | |
16 | Racing Bulls | 1:26.440 | 6 | |
17 | Sauber | 1:26.446 | 9 | |
18 | Aston Martin | 1:26.504 | 9 | |
19 | Sauber | 1:26.574 | 9 | |
20 | Alpine | 1:27.060 | 6 |
Hul
* +3 pozycje za spowodowanie kolizji w GP Austrii (więcej TUTAJ)
11.
14.
18.
** +10 pozycji za niebezpieczną jazdę przy czerwonej fladze w 3. treningu (więcej TUTAJ)
*** start z alei serwisowej z powodu wymiany jednostki napędowej
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Punkty |
---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:37:15.735 | 25 | |
2 | McLaren | +6.812 | 18 | |
3 | Sauber | +34.742 | 15 | |
4 | Ferrari | +39.812 | 12 | |
5 | Red Bull | +56.781 | 10 | |
6 | Alpine | +59.857 | 8 | |
7 | Aston Martin | +60.603 | 6 | |
8 | Williams | +64.135 | 4 | |
9 | Aston Martin | +65.858 | 2 | |
10 | Mercedes | +70.674 | 1 | |
11 | Haas | +72.095 | ||
12 | Williams | +76.592 | ||
13 | Haas | +77.301 | ||
14 | Ferrari | +84.477 | ||
15 | Red Bull | +1 okr. | ||
16 | Mercedes | DNF | ||
17 | Racing Bulls | DNF | ||
18 | Sauber | DNF | ||
19 | Racing Bulls | DNF | ||
20 | Alpine | DNS |
DO
GP Holandii
29.08 - 31.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Węgier
-
Kolejny dublet McLarena, ale tym razem to Norris obronił się przed Piastrim
-
Norris sięgnął po 200. zwycięstwo McLarena w F1
-
Problemy z podwoziem uniemożliwiły Leclercowi wywalczenie podium
-
Znakomity występ Bortoleto
-
Tsunoda przekonuje, że cały czas zbliża się do Verstappena
-
Bezbarwny wyścig w Alpine
-
Russell na podium. Antonelli zadowolony z powrotu do starego zawieszenia
-
Lawson w końcu odnalazł formę
-
Aston Martin z najlepszym wynikiem w sezonie i awansem w klasyfikacji generalnej
-
Kierowcy Williamsa optymistyczni mimo braku tempa
-
Problemy z autem zmusiły Bearmana do zakończenia jazdy