Być może wyda się to niewiarygodne, ale zazwyczaj dobrze poinformowani dziennikarze magazynu Auto Motor und Sport, podali, że ekipa Virgin Racing dostała zgodę od FIA na znaczące zmiany w swoim podwoziu, mimo że od sezonu 2010 zostało ono homologowane.
Przyczyną wymuszonych zmian, według niemieckich dziennikarzy jest fakt, że bolid VR-01 ma zbyt mały zbiornik paliwa, aby ukończyć dystans wyścigu w przypadku gdy auto będzie w pełni niezawodne.Jak się można domyślać informacja ta nie została oficjalnie potwierdzona. Podczas prezentacji VR-01 zespół poinformował, że ich auto posiada długość 5,5 metra, a zbiornik paliwa jest w stanie pomieścić przeszło 200 litrów benzyny…
Przeprojektowanie auta musi zająć ekipie jeszcze kilka wyścigów, a nowe podwozie, zdaniem niemieckich dziennikarzy, ma być gotowe dopiero na GP Hiszpanii.
25.03.2010 16:41
0
200 litrów przy 150 Renaul, łoł ! Ile ma ten silnik Cosworda koni?
25.03.2010 16:42
0
Cuda na kiju
25.03.2010 16:50
0
Ha Ha Ha lekko używaną beczkę na paliwo tanio sprzedam. w pierwszej chwili myślałem że dziś 1.04.
25.03.2010 17:00
0
śmiech na sali - niech na oleju rzepakowym próbują pojechać..
25.03.2010 17:12
0
to czyli na dzień dzisiejszy nie są wstanie dojechać do mety mimo iż bolidy by był niezawodny o lol nie ma to jak F1 z nowymi teamami
25.03.2010 17:15
0
Swoją drogą ciekaw jestem ile ma pojemności bak Williamsa
25.03.2010 17:24
0
Czyli projektując zbiornik nie brali pod uwagę możliwości ukończenia wyścigu? ;) Trochę wstydliwą wpadkę zaliczył Nick Wirth, hehe :)
25.03.2010 17:24
0
ale sie uśmiałem.... to obstawiamy w którą stronę urośnie bolid....
25.03.2010 17:26
0
Wpadka to jest, ale z faktu że mają ze wszystkich największy bak i nie wystarcza im paliwa na cały wyścig
25.03.2010 17:34
0
Zapraszam od 2:30 na mojego twittera. http://twitter.com/skalpel_amg Będę pisał Co się dzieje na torze, swoje odczucia odnośnie formy zespolow itd. Gwarantuje, że będzie ciekawiej niż na polsacie ;) A więc 2:30 pierwszy trening, mam nadzieje, że ktoś się zdecyduje.
25.03.2010 17:34
0
Może dlatego mają lepsze osiągi od Lotusa. Widac że mają światowej klasy fachowców...
25.03.2010 17:49
0
Ja bym popracował nad spalaniem na ich miejscu, nie nad powiększaniem baku:)
25.03.2010 17:54
0
I tak wiekszy zboirnik paliwa nie bedzie potrzebny, przypuszczam, że zaden z kierowcow VR nie ukonczy wyscigu
25.03.2010 17:56
0
Przynajmniej są szczerzy i nie robią sobie nadziei na ukończenie wyścigu.
25.03.2010 18:19
0
pytanie laika: czy zawartość oktanów w paliwie ma wpływ na konsumpcje silnika ? bo w sumie nie widzę innej możliwości żeby brakowało im miejsca na paliwo skoro przed sezonem mówiło się że mają jeden z najpojemniejszych baków, ciekawe kto dostarcza im paliwo
25.03.2010 18:56
0
Paliwo TESCO ;)
25.03.2010 19:18
0
więc typujemy kiedy Virginom braknie paliwa xD
25.03.2010 19:27
0
17. Nie zdąży. Może naprawdę mają jakieś złe paliwo? Może z Polski, chrzczone. Wątpię, żeby te informacje były prawdziwe.
25.03.2010 20:09
0
ojej a co będzie jak im zbiornik w trakcie wyścigu wypadnie ?
25.03.2010 20:09
0
Koni pewnie tyle samo cossworth co renault (różnica bodajże kilkunastu kucy)... paliwo żłopie i tyle...
25.03.2010 20:16
0
hahah nie dojadą do mety jak i paliwa zabraknie
25.03.2010 20:41
0
200 litrów a nie kilogramów !!!! Renault ma bak o pojemności 150 kg paliwa. A biorąc pod uwagę to że 1 kg paliwa to około 1,2 litra można policzyć że Renault ma pojemność baku około 180 litrów.
25.03.2010 21:15
0
Dodatkowa butla 100l na LPG wpuszczona w nos bolidu, to wystarczy do mety i docisk lepszy zrobi.
25.03.2010 21:16
0
matko boska. zmian w aucie nie będzie w ciągu kilku gp bo zbiornik trza zrobić... czyli co? 2, 3 gp chcą sobie pojeździć. branson liczy na czołówkę za pare lat... z takim podejściem to jakoś tego nie widzę.
25.03.2010 21:21
0
22. mardab - słuszna uwaga !!!. Renault waży o 150 kilogramów więcej niż waga minmalna czyli słusznie wyliczyłeś że jest to ok. 181 litrów paliwa, natomiast licząc te 200 litrów w VR, to ciężar paliwa wychodzi ok. 166 kg. Jakby nie patrzeć to spora różnica. Nic dziwnego że Kubica w miarę szybko doganiał "Barycza" ale później oba pojazdy miały już taką ilość paliwa, że nie odgrywało to już znaczącego handicap'u.
25.03.2010 22:38
0
Kabaret :D
25.03.2010 22:42
0
Taką informację podał portal f1talks.pl jeszcze przed pierwszym wyścigiem sezonu - notka tutaj http://www.f1talks.pl/?p=287
25.03.2010 23:51
0
25. roko Z tego co wiem, to Barichello jeździ dla Williamsa, ale jeżeli chciałeś tak gienialnie przejść do porównań wszystkich bolidów jeżdżących na Cosworthach, to zauważ, że bolidy Williamsa i Virgin Racing mogą się różnić i spalać różną ilość paliwa na tym samym silniku (inne ustawienia, inny opór powietrza). Ponadto mają ponoć większą moc.
25.03.2010 23:53
0
W sensie silniki Cosworth w porównaniu z innymi.
26.03.2010 00:25
0
Cosy , jak chwalą sie konstruktorzy, mogą mieć 770 hp - w stosunku do RS27 to będzie około 30 hp więcej. Renia ma bodajże najsłabszy silnik, ale za to jest najbardziej filigranowa w stawce - i tu, IMO, nadrabia braki mocy. RB musi mieć cholernie dobrą konstrukcję skoro przy słabszym silniku jest w stanie trzymać Ferrarki w ryzach ,,,
26.03.2010 08:31
0
A wszyscy mówili że czołg zbudował BMW w ubiegłym sezonie a tu wychodzi że Virgin zbudowało coś co żre więcej niż niż RUDY pod Studziankami.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się