Krokiet
Ostatnia aktywność
avatar
Krokiet

05.04.2014 12:16

0

@5 pomin Merca i masz z treningu 12 kierowcòw w 1 sekundzie...

avatar
Krokiet

21.03.2014 00:05

0

@1 całkiem przejść nie można, bo nie byłoby miejsca na Formułę E, w której od września będzie jeździł Giermaziak.... Kempa... Może by o tym też jakiś news wstawić czy coś, mimo że to nie do końca F1?

avatar
Krokiet

06.03.2014 01:09

0

Nie radzę sobie z wklejeniem linka w komentarz, więc odnośnie elektrycznych bolidów polecam wpisanie w googla "formula e" i news o Giermaziaku, który od września będzie się właśnie tam ścigał...:-)

avatar
Krokiet

30.01.2014 13:06

0

@18 coś Ci ucięło linka;)

avatar
Krokiet

30.01.2014 10:54

0

tak a propos awarii... ciekawe czy Lotus wiedział, że silnik nie ogarnie i nie potestują?:P

avatar
Krokiet

25.01.2014 19:42

0

@17 lotus ma wieksza chyba podloge...

Przejdź do wpisu Ferrari zaprezentowało F14 T

avatar
Krokiet

24.01.2014 17:38

0

@12 na obu zdjęciach nos nie jest symetryczny i jeszcze przy tym dłuższym tuż przed kołami jest dodatkowy element, którego nie ma po drugiej stronie nosa...

avatar
Krokiet

24.01.2014 14:53

0

ciekawe co to za "ostre" zakończenie pokrywy silnika " za sponsorem" Clear i ciekawe jak wygląda nos od góry lub od przodu...

avatar
Krokiet

24.01.2014 13:24

0

F14T przy delikatnych manipulacjach graficznych to prawie jak FIAT ;-)

avatar
Krokiet

03.10.2013 13:18

0

@4 ale byłby zonk... i jak śmiesznie by było... ech pomarzyć fajna rzecz...

avatar
Krokiet

09.07.2013 00:52

0

@11 Nie, nie jestem za akceptowaniem takich ograniczeń prędkości, bo to już przesadzona skrajność. To delikatnie mówiąc nie najlepszy pomysł, z którym się nie zgadzam. I choć mocno obrazowy, to zupełnie inny niż ten odnośnie kasków dla kamerzystów... Tak, i tu i tu chodzi o bezpieczeństwo, ale to dwie zupełnie różne sprawy. Ale uważam tak jak Ty, że kamerzyści (i inne osoby w pit lane) powinni być w jakiś sposób też zabezpieczeni, by i ich ryzyko pracy zmniejszyć do minimum. @10 Nowoczesne kamery (i aparaty) z tego co się orientuję (choć mogę się mylić) to poza okiem do patrzenia mają tez małe rozkładane ekrany... więc w kaskach dali by radę ogarnąć nagrywanie (i fotografowanie) :)

avatar
Krokiet

08.07.2013 15:35

0

@5 akceptacja ryzyka to jedno, a dbanie o bezpieczeństwo to drugie... jeśli można zmniejszyć ryzyko, by było bezpieczniej, to tak też się robi w każdym sporcie i generalnie w życiu.... idąc Twoim tropem i popadając w skrajność - równie dobrze można by napisać: "po co kierowcom kaski i inne zabezpieczenia oraz monokoki poddawane ekstremalnym testom?"... Tańsza jest "profilaktyka" (tu: np kaski tez dla kamerzystów) niż późniejsze "leczenie" (hospitalizacja, leczenie, odszkodowania itp itd)

avatar
Krokiet

05.07.2013 13:06

0

@1 Znawcą nie jestem, więc kłócić się nie będę, ale... na oponach do "normalnych" samochodów osobowych dla szarego Kowalskiego, czy nawet na oponach do rowerów jest podany np. zakres ciśnienia, które powinno być, a jeśli opony są tzw. kierunkowe, to muszą być odpowiednio zamontowane... Gdyby Pirelli nie potrafiło zrobić opony zgodnej z wymogami, to by nie dostali kontraktu z F1... A wprowadzając wytyczne co do użytkowania, nie zrzucają części odpowiedzialności na zespoły... Najpierw trzeba pomyśleć, potem napisać, to nie boli, a nie jak wielu Polaków (ludzi innej narodowości też): "Nie znam się, ale się wypowiem"...

avatar
Krokiet

24.05.2013 13:17

0

@nonam3k, pomagają FI czy nie to mniej istotne... tak samo pomagają i Lotusowi czy Ferrari... czy w takim razie Lotus i Ferrari tez mają aero 10 lat do tyłu? ekspertem nie jestem, ale wg mnie aerodynamika to coś więcej niż tylko "opływowy bolid z mega dociskiem"... skoro opony nie dają rady tzn, że coś z aerodynamiką jest jednak nie tak, bo wszystko jest ze sobą powiązane...

avatar
Krokiet

11.04.2013 09:02

0

a łyżka na to niemożliwe... :-P

avatar
Krokiet

08.03.2013 10:08

0

kempa007, zmień w pierwszym zdaniu na "szefa", bo aktualnie wynika ze zdania jakby to Button był szefem RB:)

avatar
Krokiet

01.03.2013 14:55

0

5.Kempa007 wiem wiem, tak tylko sobie teoretyzuję:P

avatar
Krokiet

01.03.2013 13:34

0

dzięki za fotki i info:) przepisów nie czytałem i pewnie kwestia tłumaczenia i interpretacji, ale teoretycznie wg mnie bardziej nielegalny wydaje się wydech Williamsa, przekroju U to to nie ma na pewno, ale za to Caterham ma U tylko skreślone, kwestia czy jest o tym wzmianka w regulaminie, że nic nie może być w środku U.... A gdyby przesunąć to do części" niewidocznej wydechu??:P

avatar
Krokiet

01.03.2013 11:16

0

dobra, a może mi ktoś wyjaśnić o co chodziło dokładniej z tą niezgodnością?

avatar
Krokiet

26.02.2013 11:14

0

@1 a może "Made in Japan" :D A sam Simon pracując wcześniej nad regulaminami do silników może wiedzieć ciut więcej co nie zostało"doprecyzowane" w tych regulaminach i jak obejść to czy tamto, żeby "jego" V6 była lepsza od pozostałych:)

avatar
Krokiet

05.02.2013 11:00

0

@20, 21, 22 jak dla mnie najprostrza i najlepsza, a zmienili, bo zamknęli servery co.cc:) przynajmniej tak twierdzi właściciel, któremu pomagałem tłumaczyć stronkę dla nas rok temu:)

avatar
Krokiet

01.02.2013 14:01

0

@pgolebiow hmmm... to jakos mi musiało to bardzo umknąć...:/

avatar
Krokiet

01.02.2013 12:22

0

patrzyłem patrzyłem i chyba wypatrzyłem, bo az tak slepy być nie mogłem... co to za dziwne dwie "listwy" po każdej stronie bolidu, zaczynające się prawie od lusterek nad wlotami powietrza?? jakiś nowy wynalazek zgodny z regulaminem?

avatar
Krokiet

22.01.2013 10:13

0

nie w temacie, ale... wie ktoś co z prezentacja Lotusa, bo mi jakoś info o tym jeśli było umknęło...?

avatar
Krokiet

22.01.2013 10:12

0

ej ej ej, a wie ktoś co z prezentacja Lotusa, bo mi jakoś info o tym jeśli było umknęło...

avatar
Krokiet

08.10.2012 11:59

0

@pjc z grubsza macie rację, że powinien Grosjean powinien już nie doprowadzać do kolizji i "głupich" błędów, ale z drugiej strony spójrzcie ile zyskuje na tym widowisko i walka o tytuł mistrza;-)

avatar
Krokiet

07.09.2012 10:27

0

wow, ale news... fajnie, trzymam kciuki za udany występ a potem więcej informacji dla stęsknionych kibiców:)

Przejdź do wpisu Kubica wraca na rajdowe trasy

avatar
Krokiet

01.08.2012 14:24

0

jeśli nakaz wymiany opon byłby utrzymany, to dostawcy opon walczyli by bardzo o osiągi jak najlepsze swoich opon... tak jak było z różnicą w osiągach między mieszankami w zeszłym roku... 1-2 sek na okrążeniu... taka walka była by ciekawa, np opony bridgestone 1 kpl wytrzymujący cały wyścig a z drugiej strony opony pirelli zmieniane 2-4 razy z osiągami o 2-3 sekundy lepszymi na okrążeniu... tak by z zapasem nadrobić pit stop... to mogłoby być ciekawe...

avatar
Krokiet

18.07.2012 09:48

0

@13 i inni... jakiś link by te tory obejrzeć a u dr google nie szukać??:P

avatar
Krokiet

22.06.2012 12:16

0

bedes1999.99 tak by było najfajniej... a jeszcze żeby caterham zakończył wyścig przed bolidem toro rosso czy jakimś innym... i nie chodzi mi o wypadniećie tych innych tylko w regularnej walce na torze...:)

avatar
Krokiet

24.05.2012 21:31

0

@elin... też mnie to zastanawia... a gdzieś kiedyś słyszałem, że na Monako wszystkie bolidy wszystkich zespołów mają inny układ kierowniczy, bardziej skrętny, tzn taki, który ma mniejszą oś skrętu, czyli można ciaśniejsze zakręty bolidem pokonywać... ktoś coś wie, czy to tylko "plotka"?

Przejdź do wpisu Lotus znowu wygląda mocno

avatar
Krokiet

17.05.2012 10:25

0

@11 opony które leżą do kolejnego wyścigu, tydzień lub dwa, pewnie tracą swoje parametry... to tak wg mnie chyba powód ich niszczenia, choć zastanawiam się czy nie można by ich "zmielić" i dodać do nowej produkcji surowiec... @10 23 zespoły * 2 kierowców * 4 opony * ( 2 * przejściowe + 2 * deszczowe) = 736 szt opon, więc to daje OKOŁO 1800 :)

avatar
Krokiet

25.03.2012 23:24

0

http ://www .youtube. com/ watch?v=QEMb1LuHj-w

Przejdź do wpisu Karthikeyan ukarany

avatar
Krokiet

02.03.2012 19:07

0

trzymam kciuki:)

avatar
Krokiet

02.03.2012 18:02

0

tylko testy, ale brawo Caterham:)

avatar
Krokiet

02.03.2012 13:03

0

to tylko testy, ale naprawdę fajnie wygląda dziś czas Caterhama tuż za RB, przed Mercem, McL....... fajnie było by zobaczyć ich w środku stawki w całym sezonie, zasłużyli na to...:)

avatar
Krokiet

02.03.2012 12:14

0

@ święty nie ta interpretacja słowa drugi kierowca:) @ blaz, ja tylko wysłałem spolszczenie, bo mnie drażniło jakieś automatyczne, stronkę zamieścił dawno ktoś inny...

avatar
Krokiet

02.03.2012 10:29

0

http://f1tests.co.cc/2012.php już po polsku, co prawda z małymi błędami, ale będą poprawione:)

avatar
Krokiet

01.03.2012 16:23

0

PS. http://f1tests.co.cc/2012.php już po polsku, ale jeszcze ponegocjuje z autorem o dopracowanie "okolicznościwych" tłumaczeń:)

avatar
Krokiet

01.03.2012 16:11

0

Ciekawe posunięcie Pirelli... Ciekawe czy zespoły po czasach i "parametrach jezdnych" zgadną jakie to mieszanki:)

avatar
Krokiet

24.02.2012 12:23

0

caterham ma chyba jakieś problemy techniczne... od 10 siedzą w boksie:/

avatar
Krokiet

24.02.2012 09:42

0

hehehe, cwaniaczek... :) dzięki za info

avatar
Krokiet

24.02.2012 09:23

0

a czy ktoś wie, dlaczego wczoraj anulowano najlepszy czas Pietrova z jego 28 kółka??

avatar
Krokiet

23.02.2012 14:40

0

i nie rozumiem czego się czepiasz... chyba masz dziś mega zły dzień...:P

avatar
Krokiet

23.02.2012 14:39

0

@8 głupiś czy udajesz?? to nie ilość kółek z łącznym czasem tylko czas jaki osiągnął kierowca na swoim konkretnym dziś okrążeniu w czasie testów, a dokładnie na 2 i na 17 okrążeniu Witek taki czas odnotował... dla porównania, średni czas innych to k 1:24,500... teraz czaisz bazę??:P

avatar
Krokiet

23.02.2012 14:13

0

no ale niech stracę....:P kółko 17 - 20:10,186 kółko 2 - 39:23,586

avatar
Krokiet

23.02.2012 14:12

0

@5 łatwiej napisać posta niż kliknąć i samemu poszukać..... to chyba małe lenistwo:P

avatar
Krokiet

23.02.2012 13:15

0

hehehe...stronka http://f1tests.co.cc/2012.php to fajna sprawa... no i powalają mnie czasy Caterhama dokładnie ich 17 i 2 kółko... czyżby Witalij zapomniał wsiąść do auta i jego mechanicy zrobili kółko pchając bolid??:D PS.Żeby nie było... śmiałbym się z każdej ekipy i kierowcy w tej sytuacji :P

avatar
Krokiet

09.02.2012 21:42

0

dobra, a co to jest ten test anty kapotażowy...

avatar
Krokiet

06.02.2012 12:46

0

dobra, a kiedy bolid:P

Przejdź do wpisu HRT traci pracowników

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu