Mario Theissen negatywnie wyraził się o pomyśle zatrudnienia w jego zespole Fernando Alonso na rok 2009. Od pewnego czasu media donoszą o możliwości zatrudnienia Hiszpana w tym teamie na przyszły sezon.
Szef BMW uważa, iż jego zdaniem nie jest to najlepszy pomysł, gdyż ma inną wizję zatrudniania kierowców w swoim zespole.„To nie jest mój styl. Wolałbym mieć młodszego kierowcę, który dorasta z zespołem i staje się mistrzem” – tłumaczy Theissen w wywiadzie dla hiszpańskiej gazety "Diario AS".
24.06.2008 10:54
0
A Heidfeld to co ?? Może jest młodym kierowcą, który dorasta z zespołem ?? Bzdury gada !! No chyba że go ma zamiar zwolnić :D:D:D
24.06.2008 10:54
0
„To nie jest mój styl. Wolałbym mieć młodszego kierowcę, który dorasta z zespołem i staje się mistrzem” Przecież ma Kubice.
24.06.2008 10:54
0
nie wiedziałem że Nick Heidfeld dorasta na mistrza?
24.06.2008 10:59
0
Moze chca wymienic Heidfelda na Rosberga, zostanie 1 Niemiec :]
24.06.2008 11:02
0
Albo Rosberg, Vettel lub Sutil
24.06.2008 11:05
0
ale oni nie mają szansy na mistrza, ponoć Robertowi proponowano obywatelstwo niemieckie
24.06.2008 11:05
0
Ja już słyszałem tyle wersji, najnowsza to ta, że Massa ma przejść do Hondy:D:D. Ogólnie kogo to obchodzi? Ciekawsze jest to, kto jakim będzie dysponował bolidem w następnym sezonie...
24.06.2008 11:06
0
a może ktoś nowy?
24.06.2008 11:09
0
W 2009 będą ci sami w BMW - Nick z Robertem.
24.06.2008 11:10
0
Ja stawiam, ze Heidfeld pozegna sie z BMW i z F1. Kubice zostawia (o ile nie otrzyma lepszej propozycji). Na miejsce HEI mysle ze przyjdzie Rosberg lub Vettel, ale raczej Vettel.
24.06.2008 11:13
0
Szczerze chcialbym malej rewolucji w f1: Ferrari- Kubica, Raikkonen McLaren- Massa, Kovalainen BMW Sauber- Heidfeld Alonso, Renault - Kovalainen, Sutil a reszta niech robi co chce
24.06.2008 11:13
0
SOry w McLarenie mialo byc Massa i Hamilton
24.06.2008 11:14
0
...dorasta z zespołem i .....kosztuje mniej. BMW ma mniejszy budżet niż Ferrari i Mc Laren, może to jakoś wyrównać mniejszymi pensjami kierowców, wynajęcie Alonso oznacza, że spory kawałek budżetowego tortu nie idzie na badania rozwojowe a na gazę kierowcy. Wynajęcie Alonso jest możliwe, pod warunkiem, ze sponsorzy zdecydują się na wyłożenie większej kasy. Wzrasta zainteresowanie BMW ich loga są częściej w telewizji, prasie. Czy pan Theissen przejdzie się z kapeluszem i zrobią dodatkową ściepę....trudno orzec Gdyby zatrudnienie Alonso oznaczało ograniczenie budżetu rozwojowego BMW, zwłaszcza przed nowym sezonem, który z racji rewolucyjnych zmian, wymaga sporych nakładów na budowę zupełnie innych samochodów, BMW może wylądować w sezonie 2008/2009 z ręką w nocniku.
24.06.2008 11:41
0
Sutil by się nadawał
24.06.2008 11:55
0
Myślę że Theissen zrobił błąd wypuszczając Vettela ze swojej stajni, i tego teraz żałuje. Sam mówi że woli stawiać na młodych i rozwijających się. Inwestycją w Kubice właśnie teraz zbiera profity..Vettela wypuścił ponieważ pewnie nie przypuszczał, że Heidfeld straci gdzieś po drodze swój talent tak szybko. Narazie nie ma nikogo na zastępstwo Heidfelda, więc ten pewnie narazie zostanie na przyszły sezon... A co do Alonso, Theisen boi się go zatrudnić ze względu pewnie na problemy związane z posiadaniem takiego zawodnika(m.in. zobowiązania kontraktowe)
24.06.2008 12:14
0
Jeżeli mogę się podzielić swoją wizją zespołu BMW Sauber w sezonie 2009 to obok Roberta widziałbym Bruno Senne, ale to tylko moje marzenia
24.06.2008 12:17
0
Mario wie co robi, to jest jedyny zdrowy kierunek dla BMW, tylko stabilny i pewny rozwój i teamu i kierowcy razem, daje mocne podstawy żeby zaistnieć na szczycie. Gdy już tam dotrą to i pieniądze sie pojawią. To jest biznes a nie rewia gwiazd na lodzie na jeden sezon. Inwestycje muszą się zwracać, oczywiście BMW.
24.06.2008 12:27
0
A czy przypadkiem Vettel nie jest tylko wypożyczony z BMW do Toro Rosso?
24.06.2008 12:31
0
no Kubica to może i dorasta z zespołemi i powoli staje się mistrzem, ale Heidfel to raczej nie. On przecież nawet nie jest młodym kierowcą i chba się starzeje w zespole i staje się gorszym kierowcą. To był tylko żart, żeby ktoś nie pomyśla, że krytykuje Heidfelda.
24.06.2008 12:41
0
Jak chcą niemieckiego kierowcę to zamiast Nicka niech wezmą na kierowcę Sebastiena Buemi. No ja to też obok Kubicy widziałabym Bruno Senne, albo Nico Hulkenberga.
24.06.2008 13:30
0
powtórzę za trójką polskim radiem w którym powiedziano że Kubica dał wywiad (tylko nie pamiętam komu albo nieuważnie słuchałem)w którym potwierdził że Alonso będzie jeździł w BMW od 2009
24.06.2008 14:05
0
a czy nie uważacie że lepiej jakby kubica miał partnera którego zdominował, czyli nicka ??? jeśli bolid by dopisał to by mógł się skupić wyłącznie na walce o mistrza
24.06.2008 14:11
0
Sebastian może wrócić wtedy byłby gut team...
24.06.2008 14:29
0
dziarmol@biss : To był wywiad, czy Kubica chciałby aby Alonso z nim jeździł od 2009 roku w jednym zespole (Bmw), Kubica odpowiedział że tak.
24.06.2008 14:36
0
Moim zdaniem w 2009 nic się nie zmieni, jeśli chodzi o kierowców w BMW Sauber
24.06.2008 14:47
0
2008-06-24 14:29:05 HUN - no tak tamten wywiad znam ale ponoc wczoraj czy też dzisiaj Kubica miał to powiedziec że w przyszłym sezonie będzie jeździł z Alonso w BMW ale jak napisałem wcześniej niezbyt uważnie słuchałem poz.
24.06.2008 15:03
0
Kubica sam nie wie gdzie będzie jeździć a co dopiero by miał wiedzieć, gdzie Alonso będzie... Powiedział, że Alonso może jeździć w BMW w następnym sezonie, a to znaczy, że jakby się go zapytali czy Raikonen może jeździćw BMW to też by odpowiedział, ze tak. Poza tym po co BMW kolejny młody perspektywiczny kierowca? Będzie duże zagrożenie, że Kubica go zgniecie psychicznie, tak jak to ma miejsce z Piquetem. Poza tym nic teamowi nie da od siebie. Zauważcie, że w większości teamów mamy mieszankę rutyny i młodości i to się najlepiej sprawdza. Popatrzcie na Mcl, dwóch młodych i bardzo, ale to bardzo nierówna jazda ich. Alonso pewnie zejdzie z pensji tylko po to by mieć możliwość walki o tytuł, dla BMW to dobre rozwiązanie, dużo da w związku z rozwojem bolidu, plus to co daje Kubica to dobry prognostyk, po kolejne, będzie on gwarantem zdobywania punktów, co da BMW możliwość walki o tytuł w klasyfikacji konstruktorów, gdyby Heidfeld trochę lepiej jeździł to byliby tuż tuż za Ferrarii. Poza tym, Alonso to wspaniała reklama na rynku hiszpańskim i światowym, dużo większa kasa ze sponsoringu.
24.06.2008 15:38
0
prolim ja nie wiem gdzie taką mieszanke widzisz. Renault toyota FI i koniec. Co do Vettela to on był wyporzyczony ale do BMW przez Red Bulla a nie na odwrót. Theissen wie co robi. Nie ogłasza sie w połowie sezonu zmian bo to psuje morale kierowców. A co do pieniędzy to na Alonso jeszcze by zarobili bo dwukrotny mistrz świata przyciąga sponsorów jak magnes.
24.06.2008 15:38
0
pomijajac kwestie marketingowe zachodzi pytanie-kto w ewentualnym tandemie Kubica-Alonso bylby kierowca nr 1 ? bo nie wierze, zeby ferdek zgodzilby sie byc drugim a Robert.. no cóz, nie oszukujmy sie-jezeli chce walczyc w przyszlym sezonie o mistrzostwo(plan BMW), to NIE MOZE byc drugi. to sie nazywa konflikt interesów, i raczej nie wierze i nie sadze, zeby którys ustapil-ambicja nie pozwoli
24.06.2008 15:39
0
osobiscie proponowalbym Sutila-chlopak teraz sie marnuje a w BMW móglby jednak wesprzec Roberta.
24.06.2008 15:49
0
aha Interia podaje, ze w wywiadzie dla "Marca" Theissen powiedzial ze chce jakiegos mlodego kierowce-na mój gust to kaczka dziennikarska, bo ten sam artykul twierdzi, ze Robert powiedzial ze Alonso od nastepnego sezonu bedzie jego partnerem w BMW... Voight masz racje takie ogloszenia w polowie sezonu psuja morale, podejrzewam, ze cokolwiek na ten temat bedzie wiadomo po wakacjach.
24.06.2008 15:50
0
choc koncepcja kogos mlodego(Vettel, Sutil?) mnie pasuje
24.06.2008 16:11
0
Theissen boi sie szumu wokol Alonso, dlatego nie planuje go zatrudniac.
24.06.2008 16:33
0
Zauważcie, że w wiekszości zespołow dobiera sie kierowce agresywnwgo i wyważonego. w McLarenie ospały Fin i niedzielny kierowca, w ferrari Fin i Brazylijczyk. W BMW to samo. Kubica i Alonso mają podobny i styl jazdy i to mogłoby przeszkadzać
24.06.2008 16:36
0
niedzielny kierowca he, he, he-dobre :)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się