DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
12.05.2013 18:18
0
@ 72 Kamil-F1: Widzę, że świetnie się nadajesz do komisji Macierewicza :) Wszędzie spisek! Nie ma zbiegów okoliczności! Haha ;) Ładna teoria. Chyba oglądałem inny wyścig.
Przejdź do wpisu Feta Ferrari, tragedia Mercedesa
22.02.2012 20:17
0
Mac1602: Zmień translator, bo Hamilton to nie sędzia, żeby aż tyle sądzić. Unikanie błędów stylistycznych na takim portalu też byłoby wskazane... Co to w ogóle za zdanie? "W zeszłym roku sądzę, że mieliśmy problemy..."
Przejdź do wpisu Hamilton optymistyczny po teście w Barcelonie
17.02.2012 13:53
0
5: Gdyby McLaren teraz prezentowałby bolid to byłby SZOK. Oni nie mają garbatego nosa! ;)
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie nowego Mercedesa W03
17.02.2012 13:45
0
Rozumiem, ze kasa, kasa i kasa. Ale nie mogę pojąć jak te wszystkie zespoły F1 mogą w tak bezczelny sposób wyruchać kierowców, którzy się dla nich ścigali. Jeszcze chyba tydzień temu czytałem, że Jarno jest pewny swojej posady w F1... Podobnie było z Algersuarim i Buemim, to samo z Barrichello. Przesada.
Przejdź do wpisu Witalij Pietrow kierowcą Caterhama
06.02.2012 20:18
0
frog: Szklana kula czy fusy? A może dłoń Jaime?
Przejdź do wpisu Alguersuari odrzucił kontrakt, będąc pewny STR
25.01.2012 12:53
0
nie możecie dać większego zdjęcia? Na głównej jeszcze jakoś coś widać, ale jak wejdzie się do artykułu to nic nie widać.... Na pierwszy rzut oka, jak dla mnie nos wygląda jak z bolidu Ferrari z zeszłego sezonu... tylko, że zielony ;)
Przejdź do wpisu Caterham ujawnił wygląd CT01
16.12.2011 16:39
0
Istotna informacja: Force India potwierdził Hulkenberga jako kierowcę wyścigowego!
Przejdź do wpisu Sauber potwierdził datę prezentacji C31
14.12.2011 17:57
0
fiu fiu... No to Jaime nie będzie miał 20 okazji do wygrania wyścigu...
Przejdź do wpisu Toro Rosso zupełnie zmienia skład
05.12.2011 17:41
0
pewnie te 100 000 będzie musiał wydać, żeby zapłacić z dzień testowy xD
Przejdź do wpisu Rowland przetestuje McLarena
10.11.2011 13:06
0
Owszem było widać, że trochę przestrzelił... ale jeśli mówimy o tym samym zdarzeniu, to na pewno tam nie było 3 metry. To co było pokazywane w Tv to przestrzelił max 0.5m.. Mechanik z podnośnikiem lekko odskoczył i nic więcej. gdyby przestrzelił 3m, to ten mechanik dawno by leżał gębą na glebie. ;)
Przejdź do wpisu Kierowcy winni powolnych pit stopów Saubera
15.10.2011 09:05
0
ja myślę, ze są spore szanse na dubelek MCL. Pod warunkiem, że HAM się ogarnie... Chociaż Massy nie ma w pobliżu, także może będzie ok... Ja stawiam, że wygra BUTton. Najpierw wyprzedzi VETtela na pierwszym-drugim okrążeniem za sprawą faktu, że MCL jest szybszy od RBR w pierwszym sektorze - na tych dłuuugich prostych. Potem myślę, że Button da radę wyprzedzić Hamiltona dzięki lepszemu traktowaniu opon podczas wyścigu. Myślę, że pierwsza trójka to: 1. BUT, 2. HAM, 3. VET.
Przejdź do wpisu Hamilton przełamał dominację Red Bulla
15.10.2011 08:59
0
ja myślę, ze są spore szanse na dubelek MCL. Pod warunkiem, że HAM się ogarnie... Chociaż Massy nie ma w pobliżu, także może będzie ok... Ja stawiam, że wygra BUTton. Najpierw wyprzedzi VETtela na pierwszym-drugim okrążeniem za sprawą faktu, że MCL jest znacznii szybszy od RBR w pierwszym sektorze - na tych dłuuugich prostych. Potem myślę, że Button da radę wyprzedzić Hamiltona dzięki lepszemu traktowaniu opon podczas wyścigu. Myślę, że pierwsza trójka to: 1. BUT, 2. HAM, 3. VET.
Przejdź do wpisu McLaren dalej najszybszy w Yeongam
15.10.2011 06:39
0
Ciekawe co sędziowie postanowią po kwalifikacjach jeśli chodzi o regułę 107%. W tym treningu czas 107% do czasu Buttona to : 1:43.694. Czyli aż 3 maruderów się nie mieści...
Przejdź do wpisu McLaren dalej najszybszy w Yeongam
15.10.2011 06:36
0
|Dzień dobry! Nikt tu nie śpi ;) Oj chyba po tym treningu Vettel rzucił focha na Alguersuariego. :) Hiszpan rzeczywiście trochę przeginał tak go blokując.
Przejdź do wpisu McLaren dalej najszybszy w Yeongam
12.11.2010 16:29
0
jak dla mnie powinno być tak, ze za samochodem bezpieczeństwa bolidu ustawiają się tak jak są aktualnie w klasyfikacji, bez względu na to, kto już został zdublowany, kto dopiero z moment byłby, a kto jedzie normalnie, w swojej pozycji. Wyprzedanie SC też jest niebezpieczne. Ktoś, kto się "oddublowuje" jedzie znacznie szybciej na torze i to w innym miejscu niż jest aktualnie SC, przez co może zdarzyć się coś nieoczekiwanego - tragicznego w skutkach. Np. tylko Senna dostał dubla, jedzie za pierwszą trójką, wyjeżdża SC- Senna jako ostatni, daje si e wyprzedzić wszystkim zawodnikom za SC i spada na koniec stawki z jednym okrążeniem w plecy. Wadą jest to, ze np. Glock dopiero co miałby być zdublowany i może Senna gdyby nie SC mógłby go za ileś okr. wyprzedzić - po SC już tak nie będzie mógł, bo będzie za Glockiem ale jedno okrążenie do ty lu. Tak wg mnie jest najbardziej racjonalnie. Lepiej namieszać na samym końcu stawki niż w okolicach 7 miejsca - tak jak to było w Brazylii (Rosberg za SC był dwa razy w boksie, a i tak nie spadł z 7 miejsca, bo jechał jako ostatni za SC)
Przejdź do wpisu Będą zmiany dotyczące samochodu bezpieczeństwa?
06.07.2010 23:01
0
8.: Nikomu nie przyszło do głowy... Wg danych podanych właśnie 11 lutego tak miało być... tor miał być o 760m dłuższy, czyli 5.900m i czas w okolicach 1.23.000... dawało to średnią prędkość 255km/h... Właśnie o to mi wtedy chodziło...
Przejdź do wpisu Silverstone nie jest szybsze od Monzy
06.07.2010 22:56
0
a teraz pozwolę sobie przypomnieć wątek z 11 lutego 2010, w którym informowano, że czas okrążenia wzrośnie o 4 sekundy... pisałem o tym, że to raczej niemożliwe, bo tor byłby szybszy od Monzy... Pod długiej, niepotrzebnej dyskusji, w której pisano, że nie potrafię pojąć, że wstawiono inną sekcję, statecznie oszacowałem czas okrążenia na mniej więcej 1.27:000 (9 sekund więcej jak w zeszłym roku), a teraz się okazuje, że będzie to 1.31:000! (12 sekund więcej!) Fakt, że wtedy, na początku przyjąłem błędne założenie, ale miałem rację, że nawet gdyby przedłużyli ten tor o 760m prostą to różnica w okolicach 4 sekund jest niemożliwa! Ciekawe czy teraz też będziecie to podważać... No i ciekawe ile wyniesie najlepszy czas w Q2 lub Q3 i jak duża będzie to różnica...
Przejdź do wpisu Silverstone nie jest szybsze od Monzy
13.03.2010 16:37
0
oby jutro łącznie przejechali więcej jak 26 kółek... :)
Przejdź do wpisu HRT potraktuje wyścig jak sesję testową
13.03.2010 15:17
0
Robert mówi, że w zakręcie 16 miał ogromną podsterowność, natomiast Alan Permane mówi, że Polak w zakręcie miał dużą nadsterowność... więc jak w końcu było? - do kitu :P Jest dobrze! Jutro może być ciężko ze względu na opony, ale jestem optymistą jeśli chodzi o dalszą część sezonu :)
Przejdź do wpisu Renault R30 ma spory potencjał
13.03.2010 14:15
0
Buemi dostał się do Q3? pierwsze słyszę :P Poprawcie!
Przejdź do wpisu Toro Rosso walczy z Pietrowem, Williamsem i BMW Sauber
12.03.2010 22:15
0
20 knight rider: podejrzewam, ze masz ten kłopot co ja, a mianowicie: pewnie nie masz panoramicznego telewizora... Polsat sport Extra nadaje w panoramie przez co na zwykłych telewizorach ucina pięknie boki i nie widać tabelki... ja przynajmniej tak mam... ale powinieneś widzieć chociaż same czasy... u mnie ucina "tylko" nazwiska... Z tacji że to tylko treningi da rade jeszcze żyć... na kompie załączam livetimig i jechane. :) dobrze, ze wyscig i quale są na otwartym, bo wtedy bym musiał kupić nowy Tv :D
Przejdź do wpisu Bridgestone: Coraz lepsze warunki na torze Sakhir
12.03.2010 21:05
0
eee .przeciez wczesniej typowanie było do 22 w piatek! po qualu to kazdy bedzie mądry :)
Przejdź do wpisu Bridgestone: Coraz lepsze warunki na torze Sakhir
03.03.2010 16:53
0
Głupie gadanie... Spoko... wydamy 40 milionów tylko po to, żeby jeździć i patrzeć jak inni nas dublują... To jest Seria wyścigowa, tu się ściga i walczy o każdy kawałek sekundy a nie o jedną czy dwie... że co, że z tok lub dwa małym nakładem bedą lepsi od Ferrari itd.? Za dwa lata przez INWESTYCJE takie zespoły jak Ferrari czy McLaren osiągną takie technologie o jakich Pan Branson nie słyszał... i pomimo tego, ze Virgin będzie miał lepszy bolid o obecego co ma Ferrari i tak będzie na szarym końcu...
Przejdź do wpisu Branson: Nie ciąży na nas zbyt wielka presja
02.03.2010 16:42
0
no.. rzeczywiście... Nie było dymu z tych jednostek jak to co niektórzy przypuszczali... Dają radę, zobaczymy jak będzie podczas weekendów wyścigowych...
Przejdź do wpisu CA2010 bez zarzutów po przedsezonowych testach
02.03.2010 16:38
0
Oczywiście ta strategia ma tylko wtedy sens gdy obowiązuje zapis w regulaminie, ze trzeba startować do wyścigu na tej mieszance co w Q3.
Przejdź do wpisu Ukończenie wyścigu głównym celem Virgin Racing
02.03.2010 16:36
0
2.: dlaczego dziwne? Rozważ taką sytuacje: Jakiś średni zespół - u Buttona słabszy, dostaje się fartem do Q3. Co wtedy robi? Może zrobić tak: Jedzie w Q3 na miękkiej mieszance, doskonale wiedząc, że miękka mieszanka na początku wyścigu z dużym obciążeniem paliwa bardzo szybko będzie się zużywać (z reguły tak było). Tak jak mówiłem, startuje na miękkiej, zdobywa wysoką pozycję w qualu wyprzedzając lepsze bolidy (z reguły miękkie lepiej trzymały jak twardsze na krótszych przejazdach). Odnotowują sukces w qualu. Wszyscy o nich mówią :) Tylko co potem? Przecież te miękkie opony przy pełnym obciążeniu raz dwa się zużyją... zatem zjeżdżają do boksów na pierwszym kółku, zmieniają opony. Potem wyjeżdżają z PITStopu i unikają tłoku, który zawsze panuje na pierwszych kółkach.. Mają pusty tor i niwelują stratę... regulamin wypełniony - dwie mieszanki użyte, mogą liczyć, że z jednym Pitem dojadą do mety (wg mnie, mało realne). Wydaje mi się, że taka strategia jest możliwa....
Przejdź do wpisu Ukończenie wyścigu głównym celem Virgin Racing
01.03.2010 18:46
0
ojej
Przejdź do wpisu FIA rozczarowana, ale nie zaskoczona
28.02.2010 20:18
0
15: możesz mi wyjaśnić o co Ci chodzi i dlaczego obrażasz innych użytkowników? Za to nie powinien być ban przypadkiem? Możesz podasz jakiś stosowny argument? Z takimi tekstami to spier*** na onet dzieciaku neo!
Przejdź do wpisu Galeria: samochód bezpieczeństwa
28.02.2010 20:02
0
11...: dobre! Tylko, że Heidfelda juz nie ma, zatem po co takie drzwi? :P hahaha xD Dla tych co nie widzą o co chodzi: (usunąć spacje) : htt p://w ww. youtube.com/ watch?v= uC4pb8cGJk8
Przejdź do wpisu Galeria: samochód bezpieczeństwa
27.02.2010 09:40
0
o lol, ale te tłumaczenia google są dobre! "Pierwsze samochody wypędzić 09:01 - De eerste vier coureurs zijn de baan op gegaan voor hun installatieronden; Sutil, Buemi, Trulli en Kobayashi. 09:01 - czterech pierwszych kierowców poszedł na torze na kolanach instalacji, Sutil, Buemi, Trulli i Kobayashi. " Wiadomo o co chodzi :)
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów w Barcelonie
27.02.2010 09:35
0
37... Nawet głupi portal wp, dość dobrze o tym napisał... Wejdź i sobie przeczytaj... Dziwię się, że jeszcze tutaj takiej ciekawostki nie umieścili..
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów w Barcelonie
24.02.2010 08:33
0
zawsze lubiłem Alonso, ale to jego ostatnie wypowiedzi mnie jakoś wnerwiają... Mam wrażenie, ze tak liże d*** Ferrarce (choć nie wiem po co) że aż płakać sie chce.
Przejdź do wpisu Alonso: jazda dla Ferrari ważniejsza od tytułów
19.02.2010 14:23
0
nieźle... widać idą pełną parą... oby im sie udało... aczkolwiek, miałem już nadzieję, ze nie będę musiał oglądać naszego Samuraja. xD
Przejdź do wpisu Zespół Stefan GP uruchomił bolid
12.02.2010 12:16
0
21, paw_ko: no nie wiem, skoro coś już będzie w baku, to chyba więcej jak do pełna nie naleją xD
Przejdź do wpisu Nie będzie informacji o wagach po kwalifikacjach
12.02.2010 12:05
0
czyli spokojnie spod świateł, i nie wkręcać się na obroty :P
Przejdź do wpisu Nie będzie informacji o wagach po kwalifikacjach
12.02.2010 12:03
0
kempa: Im chodzi o podawanie wagi... Bo jezeli podawaliby po 'Q" przed dotankowaniem, to przepis byłby własnie bez sensu, po wszystkie bolidy ważyłby mniej więcej tyle samo. Jeżeli wagi byłyby podawane przed wyścigiem po dotankowaniu, wtedy rzeczywiście byłoby tak napisałeś. Kierowcy muszą teraz nauczyć sie Eco-drivingu xD
Przejdź do wpisu Nie będzie informacji o wagach po kwalifikacjach
12.02.2010 10:54
0
No nie wiem Gosu.. Dwa lata temu był rozczarowany a było super, rok temu z kolei, mówił podobnie jak teraz... i była kaszka. Czekamy na Bahrain!
Przejdź do wpisu Kubica: już czuję się jak w domu
11.02.2010 19:08
0
24. devious. Ok, skoro tak, to teraz Silverstone będzie jednym z najszybszych torów. Przyjrzałem się teraz na komputerowej wizualizacji i rzeczywiście, średnio-szybka sekcja, została zastąpiona przez jedną prostą, trzy szybkie i dwa wolne zakręty... Z tego co podaje F1 na mapce starego toru, prędkości na zakrętach, których już nie będzie, przekraczały 200km/h (zakręt 12, 13, 14). Zastąpienie ich przez te prostą i 3 kolejne szybkie zakręty rzeczywiście wydłuży tor o te 760m. Ale czy czas okrążenia wzrośnie tylko o 4 sek? wydaje mi się, że przez te 2 wolne zakręty, kierowcy będą jechać dłużej. Szacuje na czasy w okolicach 1:27. być może się mylę, okaże się to po treningach na Silverstone. Patrząc na wizualizację, tor bardziej wydaje się znacznie bardziej"pokręcony" niż Monza (do której staram się porównać tor Silverstone), na której średnia prędkość jest taka, jaka podobno ma być na nowym Silverstone.
Przejdź do wpisu Silverstone potwierdza nowy układ toru
11.02.2010 17:10
0
13. skalpel_amg: Czy jeszcze szybszy tor (mniej zakrętów) daje więcej okazji do wyprzedzania? No raczej nie, poza tym... jezeli tor bedzie miał 5900m, a jedno okrązenie bedzie sie jechało 1:23 (83s). Dalej to średnią prędkość na okrązeniu : 255km/h. Przypomnijmy, ze na monzy - najszybszym torze w F1 tyle własnie wynosi średnia prędkość okrążenia... Patrząc na mapę toru i wprowadzając zmiany na kliku zakrętach i porównując to z Monzą, nie widzę tej prędkości
Przejdź do wpisu Silverstone potwierdza nowy układ toru
11.02.2010 17:01
0
jest na f1.com. Kempa dobrze przetłumaczył. To oni się raczej pomylili :P "With the track length increasing from 5.140 to 5.900 kilometres, lap times are expected to rise to around 1m 23.13s, an increase of about four seconds."
Przejdź do wpisu Silverstone potwierdza nowy układ toru
11.02.2010 16:47
0
4. kempa007: jakoś nie rozumiem Cie xD Jak w statycznym przypadku? Fizyka i proste równianie matematyczne V=s/t nie działa w rzeczywistości? Kurde chyba musze rzucić te studia :P. Stawiam, ze jest tak jak napisał 6. zbyszek. Tor sie wydłużył raczej o 76m... to daje 68,4 km/h na tym dobudowanym odcinku.. Biorąc pod uwage, że to jest miejsce do wyprzedzania - jakiś ostry zakręt, wydaje się realne.
Przejdź do wpisu Silverstone potwierdza nowy układ toru
11.02.2010 16:40
0
gdyby było 14 sekund więcej wtedy średnia prędkość byłaby 195km... biorąc pod uwagę, ze niby zrobili nowe miejsca do wyprzedzania - mocne dohamowania, to i tak za dużo... jakiś niezły błąd jest :P
Przejdź do wpisu Silverstone potwierdza nowy układ toru
11.02.2010 16:37
0
760 metrów więcej i tylko 4 sek wiecej na okrażeniu? to daje średnią prędkość 9na tym odcinku) 190m/s czyli dokłądnie 684 km/h :) Szybko będą śmigać.. chyba zrobili ładną prostą z górki :P
Przejdź do wpisu Silverstone potwierdza nowy układ toru
11.02.2010 10:20
0
Tyle, że Kamui nie jeździł w zeszłym sezonie na deszczówkach bolidem F1. Może po prostu sam nie wiem, ze rok temu było tak samo xD
Przejdź do wpisu Nowe opony deszczowe wzbudzają obawy ekip?
10.02.2010 17:46
0
pewnie nagle sie zorientowali, że jeżeli bedą mogły zespoły opuścić 3 wyścigi, to tym samym zamkną drogę wejścia dla Stefana.... po 3 wyścigach nieobecności np. USF1 Stefan w trakcie sezonu nie mógłby chyba wystartować... Zatem zmienili co trzeba i teraz jest git. Stefan palce pewnie maczał... ach te układy i układziki. Ręka rękę myje...
Przejdź do wpisu FIA jednak zaprzecza
09.02.2010 17:37
0
spójrzcie od boku na nos : Ferrari, VR i Williamsa.. są niemal identyczne...
Przejdź do wpisu Porównanie dotychczas zaprezentowanych bolidów
02.02.2010 17:19
0
"...zatrzymując się na torze." świetnie... Żeby czasem ten bolid nie był jak to rypane Clio R3...
Przejdź do wpisu Walencja: Massa znowu szaleje
01.02.2010 16:52
0
patrzą na siebie jak jakieś dwa niemieckie pedały
Przejdź do wpisu Brawn GP na dobrej pozycji przed resztą weekendu
26.01.2010 22:20
0
niech go przywiozą do Polski i przy -20 spróbują odpalić cwaniaki :P
Przejdź do wpisu Renault uruchomiło R30
25.01.2010 22:03
0
bleeeeeeeee
Przejdź do wpisu BMW Sauber po piątkowych treningach