matwit
Ostatnia aktywność
avatar
matwit

12.05.2013 18:18

0

@ 72 Kamil-F1: Widzę, że świetnie się nadajesz do komisji Macierewicza :) Wszędzie spisek! Nie ma zbiegów okoliczności! Haha ;) Ładna teoria. Chyba oglądałem inny wyścig.

avatar
matwit

22.02.2012 20:17

0

Mac1602: Zmień translator, bo Hamilton to nie sędzia, żeby aż tyle sądzić. Unikanie błędów stylistycznych na takim portalu też byłoby wskazane... Co to w ogóle za zdanie? "W zeszłym roku sądzę, że mieliśmy problemy..."

avatar
matwit

17.02.2012 13:53

0

5: Gdyby McLaren teraz prezentowałby bolid to byłby SZOK. Oni nie mają garbatego nosa! ;)

avatar
matwit

17.02.2012 13:45

0

Rozumiem, ze kasa, kasa i kasa. Ale nie mogę pojąć jak te wszystkie zespoły F1 mogą w tak bezczelny sposób wyruchać kierowców, którzy się dla nich ścigali. Jeszcze chyba tydzień temu czytałem, że Jarno jest pewny swojej posady w F1... Podobnie było z Algersuarim i Buemim, to samo z Barrichello. Przesada.

avatar
matwit

06.02.2012 20:18

0

frog: Szklana kula czy fusy? A może dłoń Jaime?

avatar
matwit

25.01.2012 12:53

0

nie możecie dać większego zdjęcia? Na głównej jeszcze jakoś coś widać, ale jak wejdzie się do artykułu to nic nie widać.... Na pierwszy rzut oka, jak dla mnie nos wygląda jak z bolidu Ferrari z zeszłego sezonu... tylko, że zielony ;)

Przejdź do wpisu Caterham ujawnił wygląd CT01

avatar
matwit

16.12.2011 16:39

0

Istotna informacja: Force India potwierdził Hulkenberga jako kierowcę wyścigowego!

avatar
matwit

14.12.2011 17:57

0

fiu fiu... No to Jaime nie będzie miał 20 okazji do wygrania wyścigu...

avatar
matwit

05.12.2011 17:41

0

pewnie te 100 000 będzie musiał wydać, żeby zapłacić z dzień testowy xD

Przejdź do wpisu Rowland przetestuje McLarena

avatar
matwit

10.11.2011 13:06

0

Owszem było widać, że trochę przestrzelił... ale jeśli mówimy o tym samym zdarzeniu, to na pewno tam nie było 3 metry. To co było pokazywane w Tv to przestrzelił max 0.5m.. Mechanik z podnośnikiem lekko odskoczył i nic więcej. gdyby przestrzelił 3m, to ten mechanik dawno by leżał gębą na glebie. ;)

avatar
matwit

15.10.2011 09:05

0

ja myślę, ze są spore szanse na dubelek MCL. Pod warunkiem, że HAM się ogarnie... Chociaż Massy nie ma w pobliżu, także może będzie ok... Ja stawiam, że wygra BUTton. Najpierw wyprzedzi VETtela na pierwszym-drugim okrążeniem za sprawą faktu, że MCL jest szybszy od RBR w pierwszym sektorze - na tych dłuuugich prostych. Potem myślę, że Button da radę wyprzedzić Hamiltona dzięki lepszemu traktowaniu opon podczas wyścigu. Myślę, że pierwsza trójka to: 1. BUT, 2. HAM, 3. VET.

avatar
matwit

15.10.2011 08:59

0

ja myślę, ze są spore szanse na dubelek MCL. Pod warunkiem, że HAM się ogarnie... Chociaż Massy nie ma w pobliżu, także może będzie ok... Ja stawiam, że wygra BUTton. Najpierw wyprzedzi VETtela na pierwszym-drugim okrążeniem za sprawą faktu, że MCL jest znacznii szybszy od RBR w pierwszym sektorze - na tych dłuuugich prostych. Potem myślę, że Button da radę wyprzedzić Hamiltona dzięki lepszemu traktowaniu opon podczas wyścigu. Myślę, że pierwsza trójka to: 1. BUT, 2. HAM, 3. VET.

avatar
matwit

15.10.2011 06:39

0

Ciekawe co sędziowie postanowią po kwalifikacjach jeśli chodzi o regułę 107%. W tym treningu czas 107% do czasu Buttona to : 1:43.694. Czyli aż 3 maruderów się nie mieści...

avatar
matwit

15.10.2011 06:36

0

|Dzień dobry! Nikt tu nie śpi ;) Oj chyba po tym treningu Vettel rzucił focha na Alguersuariego. :) Hiszpan rzeczywiście trochę przeginał tak go blokując.

avatar
matwit

12.11.2010 16:29

0

jak dla mnie powinno być tak, ze za samochodem bezpieczeństwa bolidu ustawiają się tak jak są aktualnie w klasyfikacji, bez względu na to, kto już został zdublowany, kto dopiero z moment byłby, a kto jedzie normalnie, w swojej pozycji. Wyprzedanie SC też jest niebezpieczne. Ktoś, kto się "oddublowuje" jedzie znacznie szybciej na torze i to w innym miejscu niż jest aktualnie SC, przez co może zdarzyć się coś nieoczekiwanego - tragicznego w skutkach. Np. tylko Senna dostał dubla, jedzie za pierwszą trójką, wyjeżdża SC- Senna jako ostatni, daje si e wyprzedzić wszystkim zawodnikom za SC i spada na koniec stawki z jednym okrążeniem w plecy. Wadą jest to, ze np. Glock dopiero co miałby być zdublowany i może Senna gdyby nie SC mógłby go za ileś okr. wyprzedzić - po SC już tak nie będzie mógł, bo będzie za Glockiem ale jedno okrążenie do ty lu. Tak wg mnie jest najbardziej racjonalnie. Lepiej namieszać na samym końcu stawki niż w okolicach 7 miejsca - tak jak to było w Brazylii (Rosberg za SC był dwa razy w boksie, a i tak nie spadł z 7 miejsca, bo jechał jako ostatni za SC)

avatar
matwit

06.07.2010 23:01

0

8.: Nikomu nie przyszło do głowy... Wg danych podanych właśnie 11 lutego tak miało być... tor miał być o 760m dłuższy, czyli 5.900m i czas w okolicach 1.23.000... dawało to średnią prędkość 255km/h... Właśnie o to mi wtedy chodziło...

avatar
matwit

06.07.2010 22:56

0

a teraz pozwolę sobie przypomnieć wątek z 11 lutego 2010, w którym informowano, że czas okrążenia wzrośnie o 4 sekundy... pisałem o tym, że to raczej niemożliwe, bo tor byłby szybszy od Monzy... Pod długiej, niepotrzebnej dyskusji, w której pisano, że nie potrafię pojąć, że wstawiono inną sekcję, statecznie oszacowałem czas okrążenia na mniej więcej 1.27:000 (9 sekund więcej jak w zeszłym roku), a teraz się okazuje, że będzie to 1.31:000! (12 sekund więcej!) Fakt, że wtedy, na początku przyjąłem błędne założenie, ale miałem rację, że nawet gdyby przedłużyli ten tor o 760m prostą to różnica w okolicach 4 sekund jest niemożliwa! Ciekawe czy teraz też będziecie to podważać... No i ciekawe ile wyniesie najlepszy czas w Q2 lub Q3 i jak duża będzie to różnica...

avatar
matwit

13.03.2010 16:37

0

oby jutro łącznie przejechali więcej jak 26 kółek... :)

avatar
matwit

13.03.2010 15:17

0

Robert mówi, że w zakręcie 16 miał ogromną podsterowność, natomiast Alan Permane mówi, że Polak w zakręcie miał dużą nadsterowność... więc jak w końcu było? - do kitu :P Jest dobrze! Jutro może być ciężko ze względu na opony, ale jestem optymistą jeśli chodzi o dalszą część sezonu :)

avatar
matwit

13.03.2010 14:15

0

Buemi dostał się do Q3? pierwsze słyszę :P Poprawcie!

avatar
matwit

12.03.2010 22:15

0

20 knight rider: podejrzewam, ze masz ten kłopot co ja, a mianowicie: pewnie nie masz panoramicznego telewizora... Polsat sport Extra nadaje w panoramie przez co na zwykłych telewizorach ucina pięknie boki i nie widać tabelki... ja przynajmniej tak mam... ale powinieneś widzieć chociaż same czasy... u mnie ucina "tylko" nazwiska... Z tacji że to tylko treningi da rade jeszcze żyć... na kompie załączam livetimig i jechane. :) dobrze, ze wyscig i quale są na otwartym, bo wtedy bym musiał kupić nowy Tv :D

avatar
matwit

12.03.2010 21:05

0

eee .przeciez wczesniej typowanie było do 22 w piatek! po qualu to kazdy bedzie mądry :)

avatar
matwit

03.03.2010 16:53

0

Głupie gadanie... Spoko... wydamy 40 milionów tylko po to, żeby jeździć i patrzeć jak inni nas dublują... To jest Seria wyścigowa, tu się ściga i walczy o każdy kawałek sekundy a nie o jedną czy dwie... że co, że z tok lub dwa małym nakładem bedą lepsi od Ferrari itd.? Za dwa lata przez INWESTYCJE takie zespoły jak Ferrari czy McLaren osiągną takie technologie o jakich Pan Branson nie słyszał... i pomimo tego, ze Virgin będzie miał lepszy bolid o obecego co ma Ferrari i tak będzie na szarym końcu...

avatar
matwit

02.03.2010 16:42

0

no.. rzeczywiście... Nie było dymu z tych jednostek jak to co niektórzy przypuszczali... Dają radę, zobaczymy jak będzie podczas weekendów wyścigowych...

avatar
matwit

02.03.2010 16:38

0

Oczywiście ta strategia ma tylko wtedy sens gdy obowiązuje zapis w regulaminie, ze trzeba startować do wyścigu na tej mieszance co w Q3.

avatar
matwit

02.03.2010 16:36

0

2.: dlaczego dziwne? Rozważ taką sytuacje: Jakiś średni zespół - u Buttona słabszy, dostaje się fartem do Q3. Co wtedy robi? Może zrobić tak: Jedzie w Q3 na miękkiej mieszance, doskonale wiedząc, że miękka mieszanka na początku wyścigu z dużym obciążeniem paliwa bardzo szybko będzie się zużywać (z reguły tak było). Tak jak mówiłem, startuje na miękkiej, zdobywa wysoką pozycję w qualu wyprzedzając lepsze bolidy (z reguły miękkie lepiej trzymały jak twardsze na krótszych przejazdach). Odnotowują sukces w qualu. Wszyscy o nich mówią :) Tylko co potem? Przecież te miękkie opony przy pełnym obciążeniu raz dwa się zużyją... zatem zjeżdżają do boksów na pierwszym kółku, zmieniają opony. Potem wyjeżdżają z PITStopu i unikają tłoku, który zawsze panuje na pierwszych kółkach.. Mają pusty tor i niwelują stratę... regulamin wypełniony - dwie mieszanki użyte, mogą liczyć, że z jednym Pitem dojadą do mety (wg mnie, mało realne). Wydaje mi się, że taka strategia jest możliwa....

avatar
matwit

01.03.2010 18:46

0

ojej

avatar
matwit

28.02.2010 20:18

0

15: możesz mi wyjaśnić o co Ci chodzi i dlaczego obrażasz innych użytkowników? Za to nie powinien być ban przypadkiem? Możesz podasz jakiś stosowny argument? Z takimi tekstami to spier*** na onet dzieciaku neo!

avatar
matwit

28.02.2010 20:02

0

11...: dobre! Tylko, że Heidfelda juz nie ma, zatem po co takie drzwi? :P hahaha xD Dla tych co nie widzą o co chodzi: (usunąć spacje) : htt p://w ww. youtube.com/ watch?v= uC4pb8cGJk8

avatar
matwit

27.02.2010 09:40

0

o lol, ale te tłumaczenia google są dobre! "Pierwsze samochody wypędzić 09:01 - De eerste vier coureurs zijn de baan op gegaan voor hun installatieronden; Sutil, Buemi, Trulli en Kobayashi. 09:01 - czterech pierwszych kierowców poszedł na torze na kolanach instalacji, Sutil, Buemi, Trulli i Kobayashi. " Wiadomo o co chodzi :)

avatar
matwit

27.02.2010 09:35

0

37... Nawet głupi portal wp, dość dobrze o tym napisał... Wejdź i sobie przeczytaj... Dziwię się, że jeszcze tutaj takiej ciekawostki nie umieścili..

avatar
matwit

24.02.2010 08:33

0

zawsze lubiłem Alonso, ale to jego ostatnie wypowiedzi mnie jakoś wnerwiają... Mam wrażenie, ze tak liże d*** Ferrarce (choć nie wiem po co) że aż płakać sie chce.

avatar
matwit

19.02.2010 14:23

0

nieźle... widać idą pełną parą... oby im sie udało... aczkolwiek, miałem już nadzieję, ze nie będę musiał oglądać naszego Samuraja. xD

avatar
matwit

12.02.2010 12:16

0

21, paw_ko: no nie wiem, skoro coś już będzie w baku, to chyba więcej jak do pełna nie naleją xD

avatar
matwit

12.02.2010 12:05

0

czyli spokojnie spod świateł, i nie wkręcać się na obroty :P

avatar
matwit

12.02.2010 12:03

0

kempa: Im chodzi o podawanie wagi... Bo jezeli podawaliby po 'Q" przed dotankowaniem, to przepis byłby własnie bez sensu, po wszystkie bolidy ważyłby mniej więcej tyle samo. Jeżeli wagi byłyby podawane przed wyścigiem po dotankowaniu, wtedy rzeczywiście byłoby tak napisałeś. Kierowcy muszą teraz nauczyć sie Eco-drivingu xD

avatar
matwit

12.02.2010 10:54

0

No nie wiem Gosu.. Dwa lata temu był rozczarowany a było super, rok temu z kolei, mówił podobnie jak teraz... i była kaszka. Czekamy na Bahrain!

avatar
matwit

11.02.2010 19:08

0

24. devious. Ok, skoro tak, to teraz Silverstone będzie jednym z najszybszych torów. Przyjrzałem się teraz na komputerowej wizualizacji i rzeczywiście, średnio-szybka sekcja, została zastąpiona przez jedną prostą, trzy szybkie i dwa wolne zakręty... Z tego co podaje F1 na mapce starego toru, prędkości na zakrętach, których już nie będzie, przekraczały 200km/h (zakręt 12, 13, 14). Zastąpienie ich przez te prostą i 3 kolejne szybkie zakręty rzeczywiście wydłuży tor o te 760m. Ale czy czas okrążenia wzrośnie tylko o 4 sek? wydaje mi się, że przez te 2 wolne zakręty, kierowcy będą jechać dłużej. Szacuje na czasy w okolicach 1:27. być może się mylę, okaże się to po treningach na Silverstone. Patrząc na wizualizację, tor bardziej wydaje się znacznie bardziej"pokręcony" niż Monza (do której staram się porównać tor Silverstone), na której średnia prędkość jest taka, jaka podobno ma być na nowym Silverstone.

avatar
matwit

11.02.2010 17:10

0

13. skalpel_amg: Czy jeszcze szybszy tor (mniej zakrętów) daje więcej okazji do wyprzedzania? No raczej nie, poza tym... jezeli tor bedzie miał 5900m, a jedno okrązenie bedzie sie jechało 1:23 (83s). Dalej to średnią prędkość na okrązeniu : 255km/h. Przypomnijmy, ze na monzy - najszybszym torze w F1 tyle własnie wynosi średnia prędkość okrążenia... Patrząc na mapę toru i wprowadzając zmiany na kliku zakrętach i porównując to z Monzą, nie widzę tej prędkości

avatar
matwit

11.02.2010 17:01

0

jest na f1.com. Kempa dobrze przetłumaczył. To oni się raczej pomylili :P "With the track length increasing from 5.140 to 5.900 kilometres, lap times are expected to rise to around 1m 23.13s, an increase of about four seconds."

avatar
matwit

11.02.2010 16:47

0

4. kempa007: jakoś nie rozumiem Cie xD Jak w statycznym przypadku? Fizyka i proste równianie matematyczne V=s/t nie działa w rzeczywistości? Kurde chyba musze rzucić te studia :P. Stawiam, ze jest tak jak napisał 6. zbyszek. Tor sie wydłużył raczej o 76m... to daje 68,4 km/h na tym dobudowanym odcinku.. Biorąc pod uwage, że to jest miejsce do wyprzedzania - jakiś ostry zakręt, wydaje się realne.

avatar
matwit

11.02.2010 16:40

0

gdyby było 14 sekund więcej wtedy średnia prędkość byłaby 195km... biorąc pod uwagę, ze niby zrobili nowe miejsca do wyprzedzania - mocne dohamowania, to i tak za dużo... jakiś niezły błąd jest :P

avatar
matwit

11.02.2010 16:37

0

760 metrów więcej i tylko 4 sek wiecej na okrażeniu? to daje średnią prędkość 9na tym odcinku) 190m/s czyli dokłądnie 684 km/h :) Szybko będą śmigać.. chyba zrobili ładną prostą z górki :P

avatar
matwit

11.02.2010 10:20

0

Tyle, że Kamui nie jeździł w zeszłym sezonie na deszczówkach bolidem F1. Może po prostu sam nie wiem, ze rok temu było tak samo xD

avatar
matwit

10.02.2010 17:46

0

pewnie nagle sie zorientowali, że jeżeli bedą mogły zespoły opuścić 3 wyścigi, to tym samym zamkną drogę wejścia dla Stefana.... po 3 wyścigach nieobecności np. USF1 Stefan w trakcie sezonu nie mógłby chyba wystartować... Zatem zmienili co trzeba i teraz jest git. Stefan palce pewnie maczał... ach te układy i układziki. Ręka rękę myje...

Przejdź do wpisu FIA jednak zaprzecza

avatar
matwit

09.02.2010 17:37

0

spójrzcie od boku na nos : Ferrari, VR i Williamsa.. są niemal identyczne...

avatar
matwit

02.02.2010 17:19

0

"...zatrzymując się na torze." świetnie... Żeby czasem ten bolid nie był jak to rypane Clio R3...

Przejdź do wpisu Walencja: Massa znowu szaleje

avatar
matwit

01.02.2010 16:52

0

patrzą na siebie jak jakieś dwa niemieckie pedały

avatar
matwit

26.01.2010 22:20

0

niech go przywiozą do Polski i przy -20 spróbują odpalić cwaniaki :P

Przejdź do wpisu Renault uruchomiło R30

avatar
matwit

25.01.2010 22:03

0

bleeeeeeeee

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu