WIADOMOŚCI

  • 20.12.2010
  • 5843
Austin przekazuje plany toru do FIA
Austin przekazuje plany toru do FIA
Organizatorzy Grand Prix USA przekazali plany toru w Austin do FIA. Jest to jeden z elementów potrzebnych do uzyskania homologacji.
baner_rbr_v3.jpg
Wyścig na torze w USA ma odbyć się w 2012 roku, jednak organizatorzy postanowili nie czekać do ostatniej chwili i przekazali potrzebne dokumenty, które mają przyśpieszyć proces przyznania homologacji. Promotor toru, Tavo Hellmund tłumaczy:

„Nasze wczesne przesłanie dokumentów to prawdziwy znak naszych zdolności, mających na celu zorganizowanie wyścigu w 2012 roku”.

Nie ma on także wątpliwości, że budowa toru jest w dobrych rękach:

„Tilke robił to już milion razy, wie co jest potrzebne. Przekazane dokumenty to wielka księga, ogromny dokument”.

„To plany, jak tor ma wyglądać w pełni swojej okazałości, ze wszystkimi elementami.”

„Czekamy z niecierpliwością na akceptacje i pozytywny odzew ze strony FIA po ich spotkaniu które będzie miało miejsce w lutym”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

21 KOMENTARZY
avatar
konradosf1

20.12.2010 10:30

0

tor wygląda na przyjemny Tilke wie co robi a organizatorzy nie chcą powtórki z korei


avatar
chmurnik

20.12.2010 10:42

0

co to za wzniesienie na modelu tego toru , oni chca tam taka gorke wpierdzielic czy co ? O_o


avatar
saint77

20.12.2010 10:43

0

To szczytowe wzniesienie na pętli jest w skali?


avatar
dzeku7777

20.12.2010 11:03

0

Jeśli jest w skali, to przypomina to trochę zakręt nr 2 na A1 Ring w Austrii. Tam też jedzie się mocno pod górę potem zakręt ok. 90 stopni i zjazd w dół. Jeden z moich ulubionych torów w ogóle. ;]


avatar
Porky2

20.12.2010 11:40

0

oby tylko nie byl nudny jak abu dhabi:/


avatar
Sasilton

20.12.2010 12:06

0

za duzo zawijasów ja tam widzę 1 góra 2 miejsca do wyprzedzania


avatar
Gosu

20.12.2010 13:19

0

6. Sasilton Moim zdanie to jeden z lepszych projektów Hermana i połączenie fragmentów znanych i legendarnych torów.


avatar
Greek

20.12.2010 13:34

0

2. chmurnik , 3. saint77, na projekcie różnica wzniesień jest mocno wyolbrzymiona, tak naprawdę wynosi 13 stóp czyli ok 4m ;)


avatar
saint77

20.12.2010 13:52

0

@8. Greek: dzięki. Na rysunku wygąda to tak, jakby chcieli bolidy wciągarką linową holować pod to wzniesienie:)


avatar
szerter

20.12.2010 14:04

0

8. Greek - na oficjalnym plakacie (tym 3D) wyraźnie jest napisane, że maksymalna różnica wzniesień to 133 stopy, czyli 40,5 metra.


avatar
masabitumiczna

20.12.2010 14:24

0

@8 coś Ci się chyba pokiełbasiło info ze strony f1.com: The 3.4 mile (5.47 kilometre) circuit features 20 turns and a total elevation change of 133 feet (40.5 metres)


avatar
masabitumiczna

20.12.2010 14:26

0

szerokość toru ma być od 39 do 52 stóp, stąd się chyba wzięło te 13 stóp;)


avatar
staszeka

20.12.2010 15:30

0

czytajcie ze zrozumieniem bo maksymalna amplituda wysokości dotyczy całego toru a nie tylko tego zakrętu a kto wam powiedzial ze najniżej jest przed tym zakrętem na tym planie toru nie za bardzo to widac


avatar
chmurnik

20.12.2010 15:32

0

jak ten tor wejdzie do uzytku to chyba razem z nim opony GÓRSKIE bedą , no chyba ze dalej nie kumam , ale jak dobrze rozumiem to masakra O_O tak pod gorke ?


avatar
BARE

20.12.2010 16:34

0

A Ja uwazam ze Dobra Formula 1 , dobiega konca za czasu ralfa,michaela,aertona,rubens,lotusa itp. Teraz F1 jest co rok jeszcze bardziej ulepszana , za kilka latt ZAMAIST PALIWA beda jezdzic na dmuchanych kolach.?? Nowe GP , rosji,usa,rpa,indii...pff...A co z monza ,melbourne , monaco , to sa tory historyczne i co odpadna przez jakies nowe glupie..no sory.? :[[


avatar
BLOO

20.12.2010 16:40

0

Coś podobnego, Zakręty w Ameryce :|


avatar
lukasz1

20.12.2010 17:10

0

Na pierwszy rzut oka wygląda nieźle, ale brakuje mi tam nawrotu kończącego długą prostą=bardzo dobre miejsce do wyprzedzania!!! Za wzniesieniami jestem jak najbardziej za. Już nie mogę doczekać się GP Indii, gdzie takich wzniesień jest wiele. Brakuje mi trochę w kalendarzu torów typu Suzuka i Spa francorchamps. To są prawdziwe tory gdzie widac kto jest najlepszy.


avatar
szerter

20.12.2010 18:11

0

13. staszeka - zakładamy, że obrazek ma zachowane proporcje, wnioski przychodzą same. Co więcej, nikt tu nie twierdził, że 40,5 metra ma sam pierwszy zakręt, więc nie wiem kto ma problemy z rozumieniem? Zanim kogokolwiek zaczniesz poprawiać przypatrz się temu cacku, które sam spłodziłeś: "maksymalna amplituda wysokości"...!


avatar
gregn

20.12.2010 19:08

0

@15 A najlepiej to za komuny było ;) Nie chciałbym umniejszać tym których wymieniłeś, ale świat się zmienia F1 też. Kasa zawsze rządziła tym sportem (innymi też) więc jak tu bez amerykańskiego rynku egzystować. Berni może czasami głupoty opowiada ale kasę robić umie. Ostatnie sezony są bardzo wyrównane, nie ma pojedynków 1 na 1, jak w czasach o których wspominasz. Czy było jednak nudno, nie sądze.


avatar
miszalajew

21.12.2010 18:18

0

zgadzam się z powyższym, co więcej - ponoć według ekspertów sezon 2010 był najlepszy w historii F1


avatar
mechaf1

06.01.2011 12:19

0

ja tez


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu