komentarze
  • 58. Big master
    • 2010-03-09 19:44:51
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Co nie którzy tutaj chyba nie rozumieją, że to jest biznes, oni nie wchodzą do F1 po to żeby tracić sobie pieniądze od tak i wspierać bezinteresownie zespół... Wybrali opcje, która jest lepsza z marketingowego punktu widzenia. Poza tym McL jest dużo bardziej pewniejszym zespołem od Reno w aspekcie sportowym.

  • 59. pytoniusz
    • 2010-03-09 20:00:57
    • *.54.19.248

    pqo to chyba ja mam inny poilsat niz Ty.U mnie przytoczyli 2 skrajne wypowiedzi z forum,a caly reportaz byl neutralny.To nie byla krytyka X-Trade Brokers

  • 60. rafekf1
    • 2010-03-09 20:04:30
    • *.intelink.pl

    Jakby nie patrząc, X-Trade Brokers podszedł do sprawy tylko i wyłącznie opierając się na czysto margetingowych przesłankach. Takie są reguły rynku. Nie ukrywam, że liczyłem na kolejny zastrzyk gotówki dla RF1 Team. Tak teraz funkcjonują najlepsze firmy. Zysk, zysk i jeszcze raz zysk. Nie ma miejsca na sentymenty ;(

  • 61. marioblondi
    • 2010-03-09 20:06:42
    • *.toya.net.pl

    Sponsorowanie McLarena to kompletna klapa . Button to żaden mistrz. A jeśli dodamy do tego, że Hamilton będzie głównym pupilkiem to może się okazać, że Button nie zmieści się w pierwszej dziesiątce. Nie zapominajcie , że wraca Szumi. To na niego będą zwrócone oczy wszystkich. Dodajmy do tego Kubice w (miejmy nadzieję ) dużo lepszym bolidzie, Alonso w Ferrari i Rosberga w Mercedesie i Hamilton raczej nie zabłyśnie. W zeszłym sezonie wypadał kiepsko i sądzę, że w tym pójdzie mu jeszcze gorzej. Sponsoring McLarena dowodzi, że dział marketingu i reklamy w XTB nie ma zielonego pojęcia co robi. W końcu swoje usługi świadczą w Polsce i Rosji. Więc powinni sponsorować Kubka i Pietrowa. Jeśli było to niemożliwe to lepiej było mieć mały napisik na plecach Szumiego niż napis na McLarenie .

  • 62. Konik_mekr
    • 2010-03-09 20:31:10
    • *.gorzow.mm.pl

    61. marioblondi, ja chyba oglądałem inną serię wyścigową, niż Ty. Hamilton słabo? Z której strony? Początek sezonu owszem, ale potem gościł parę razy na podium i wygrał jeden wyścig, a gdyby nie ostatnie kółko na Monzy i awaria hamulców w Abu Zabi, byłby w czołówce klasyfikacji końcowej. a że Button nie pokazywał klasy, to inna sprawa:)

  • 63. marioblondi
    • 2010-03-09 21:46:15
    • *.toya.net.pl

    62.Konik_mekr
    Uważasz, ze Hamilton wypadł dobrze ? Po sezonie 2008 jego jazda w 2009 to była tragedia. Przypomnij sobie ile razy nie dojeżdżał, lub dojeżdżał poza 5 miejscem. Może nie jest wcale tak dobry ? Może tylko miał wyjątkowo dobry bolid w 2007 i 2008 ? Dla mnie to raczej przeciętny kierowca. Miał dobre momenty, ale nie ma tej klasy co Szumi czy Kubi. Jeżdzi bardzo nierówno. Gdyby nie ostry lobbing jego tatusia media by wcale go tak nie chołubiły. Nie widzę go w czołówce zawodników w 2010. W pierwszej trójce moim zdaniem nie ma najmniejszych szans się znaleźć .

  • 64. AndrzejOpolski
    • 2010-03-09 23:50:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Button to żaden mistrz, Hamilton to raczej przeciętny kierowca. Kubica to zawodnik tej samej klasy co Michael Schumacher. To już jakiś obłęd. @marioblondi - no to z ciebie... "oryginał" ha ha ha

  • 65. pqo
    • 2010-03-10 00:25:42
    • *.multimo.pl

    59. bardzo prawdopodobne, nie widziałem od początku, widocznie trafiłem na drugą wypowiedź, ale nie wspominali póxniej o tym, że Mclaren był 2gą opcją po Reni, jak to sugerują niektórzy w swoich wypowiedziach.

  • 66. adj
    • 2010-03-10 00:46:34
    • *.chello.pl

    Mi tam się ruch XTB wizerunkowo bardzo podoba.
    Ich reklamy były w podobnym tonie.
    A co do oferty - śmiem twierdzić, że korzystam z lepszej (bardzo polskiej firmy)

  • 67. mariusz-f1
    • 2010-03-10 01:35:49
    • *.opera-mini.net

    62.Konik_mekr - Kubica jeżdżąc cztery lata w przeciętnym BMW , dał się poznać , jako bd kierowca i przyszły kandydat na mistrza ! A wyobraźmy sobie Hamiltona w tym samym BMW i popełniającego tyle błędów co w McLarenie . Obawiam się , że wtedy Lewis nie byłby już postrzegany jako super kierowca i kandydat na mistrza ! Tylko co najwyżej , jako solidny , dobry i raczej nic więcej . Więc tak go kolego nie chwal , bo nie ma za co , a i do najlepszych jeszcze sporo mu brakuje .

  • 68. Aloti
    • 2010-03-10 06:24:22
    • *.wroc.one.pl

    Eksperci od marketingu z was za dyche jedyna wasza przesłanka do jakichkolwiek ocen to Kubica. Tu chodzi o reklame międzynarodową a nie reklame dla Polski.

  • 69. kokon510
    • 2010-03-10 08:00:51
    • *.przasnysz.mm.pl

    ludzie pomozcie gdzie moge ogladac sesje treningowe jezeli mie mam polsatu sport extra

  • 70. a31
    • 2010-03-10 08:13:23
    • *.gecon.com.pl

    68. Aloti- a tu się mylisz. Po pierwsze pieniądze to nie wszystko, dwa sam nie wierzysz w to co piszesz. Pomysł sobie co by się działo gdyby np. Reklama Orlenu widniała na kombinezonie Schmita zamiast Małysza!

  • 71. grabin
    • 2010-03-10 08:17:39
    • *.range86-139.btcentralplus.com

    64. :) Lepiej tego nie mogłeś ująć. Zawsze trafi się jakiś skrajny komentarz. Nazwałbym go Andrzejem Lepperem F1 :)

  • 72. matibak
    • 2010-03-10 09:44:50
    • *.wienia.ceti.pl

    Powiem krótko. Jak dla mnie XTB dało ciała. Powinni iść do Renault. Wiem, że tam rachunku nie założę.

  • 73. kempa007
    • 2010-03-10 10:24:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nawet nie wiedzialem :-), ze Polsat cos przytaczal :-)))

  • 74. HornetFire
    • 2010-03-10 11:32:20
    • *.expro.com.pl

    nie tylko przytaczał ale i banerek strony byl widoczny:)

  • 75. kempa007
    • 2010-03-10 12:28:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak ktos ma to gdzies nagrane to niech zapoda na youtuba, chetnie zobacze :-) Kiedy to bylo nadawane? W wieczornych wiadomosciach?

  • 76. HornetFire
    • 2010-03-10 12:46:43
    • *.expro.com.pl

    tak w wieczornych:)jakbym wiedział,ze z tym wyskocza to bym nagrał...xD

  • 77. marioblondi
    • 2010-03-10 13:11:49
    • *.toya.net.pl

    @ 64. AndrzejOpolski
    A z ciebie dyletant totalny. Niedzielny kibic F1 i tyle. Jak nie masz o tym pojęcia to daj sobie spokój z komentarzami. Ja oglądam F1 od lat 8 i mam wyrobione zdanie.
    Kubek od 2 lat typowany jest na następcę Szumiego. Nawet Szumi dał to do zrozumienia odchodząc z F1 . Jakbyś ogladał F1 dłuzej niz jeden sezon to byś to wiedział.

  • 78. McLfan
    • 2010-03-10 13:32:26
    • *.uni.opole.pl

    marioblondi, nie żartuj sobie. ;] Może oglądasz F1 od 8 lat, ale masz wyrobione zdanie rodem z Borowczyka, Skubisa i Zuzi. ;)

    A tekst, że Schumi mianował Kubicę swoim następcą, bo odszedł, to... Tekst tego newsa, bezapelacyjnie. :D

  • 79. AndrzejOpolski
    • 2010-03-10 13:45:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    77. marioblondi: Noooo to szacun! Ja, zwykły niedzielny kibic, zacząłem oglądać F1 jako młody chłopak bodajże w 1975r. i jak wielu kibicowałem Niki Laudzie i modliłem się o jego życie po GP Niemiec. Ale co jam mogę wiedzieć o F1 :o)))

  • 80. McLfan
    • 2010-03-10 13:49:31
    • *.uni.opole.pl

    Andrzej, bo to trzeba oglądać ze zrozumieniem, a nie to co Ty. ;-)

  • 81. AndrzejOpolski
    • 2010-03-10 14:02:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ... a a a wogóle to o co chodzi w F1... bo nie jarzę ;o)

  • 82. marioblondi
    • 2010-03-10 15:34:00
    • *.toya.net.pl

    No nie ... sami fachowcy i wieloletni kibice ;p . A wyścigi dinozaurów też oglądaliście ? Ciekawe gdzie śledziłeś te wyścigi Laudy. Na 1 czy 2 ?
    Generalnie nie ma sensu ta dyskusja. Przypominam, że temat główny to sponsoring XTB dla McLarena. Dla was nie będących klientami XTB jest może wszystko jedno kogo XTB sponsoruje. Dla XTB wasze zdanie nie ma znaczenia bo nie jesteście ich klientem. Dla mnie i kilku moich znajomych korzystających z usług XTB to jak uderzenie w twarz. I to także dla tych , którzy korzystają z XTB nie interesując się F1 . Mam nadzieje, że XTB przemyśli swoją strategie marketingową i kolejny raz nie popełni takiego nietaktu.

  • 83. nasedo
    • 2010-03-10 15:50:56
    • *.adsl.inetia.pl

    marioblondi - no widzisz, a XTB liczy na pozyskanie klientów zagranicznych - Mcl to strzał w dziesiątkę. Klientów polskich już ma i jeżeli usługi są świadczone na wysokim poziomie, to polscy klienci nie zrezygnują tylko dla tego, że xtb sponsoruje Mcl a nie Renówkę.

  • 84. AndrzejOpolski
    • 2010-03-10 16:18:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    82. marioblondi: czy ty tylko pozujesz na durnia czy nim jesteś? Wyobraź sobie, że w latach np. 70-tych ludzie z opolszczyzny mieli kontakt z zachodem. Na pewno inni userzy podobnie jak ja zainteresowali się F1 na długo przed 1989r. czy też rozpoczęciu transmisji w TV4. Daruj sobie "dinozaury" bo tutaj piszą i 12-latkowie i 60-latkowie a kto wie czy nie starsi. A większość z nich ma więcej do powiedzenia niż ty tylko nie chcą rozpoczynać polemiki z typowym "klocem".

  • 85. biter1
    • 2010-03-10 17:16:51
    • *.238.201.25

    Dzisiaj chodząc sobie po markecie pewnej sieci na "C" w którym to rozwieszone są ekrany multimedialne serwujące na przemian zajawki programów tv i reklam produktów była zajawka F1 na polsacie o 13 ale podali że przed zawodami F1 zapraszają na relację z "Słynnego Porshe SuperCup w którym udział biorą Polscy zawodnicy". Zabrzmiało to tak jakby relacja miała być w otwartym Polsacie?

  • 86. AndrzejOpolski
    • 2010-03-10 17:28:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    85. biter1: relacja będzie tylko w Polsat Sport Extra.

  • 87. rzadki
    • 2010-03-10 17:36:33
    • *.apinternet.pl

    Każda firma ma prawo wybrać swoją strategię marketingową. Ja mam możliwość kupowania produktów konkurencyjnej firmy i tyle. Pewne jest to, że nie będę spożywać produktów XTB i będę przypominał o tym moim znajomym. Firma wybrała taką drogę i to jej święte prawo - moje olać ich produkty.

  • 88. grabin
    • 2010-03-10 20:26:40
    • *.range86-139.btcentralplus.com

    82. Tak.... marioblondi udowodnił że jest znafcą w wielu dziedzinach... skąd ty się urwałeś marioblondi? Ale bez takich skrajnych przypadków forum byłoby nudne...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo