czesteriks
Ostatnia aktywność
avatar
czesteriks

01.08.2018 06:44

0

1:19,513

avatar
czesteriks

27.10.2017 13:01

0

GP RPA 67 i GP Belgii 70

avatar
czesteriks

07.10.2017 06:05

0

1:26.723

avatar
czesteriks

28.09.2017 14:55

0

@5,@6 - Pytałem do kiedy , a nie na jak długo .

avatar
czesteriks

28.09.2017 13:53

0

@kempa007 - do kiedy kod będzie ważny ?

avatar
czesteriks

01.08.2017 21:40

0

1:16.713

avatar
czesteriks

24.02.2017 12:08

0

Manor reaktywacja .

avatar
czesteriks

21.10.2015 11:01

0

Mercedes zgodził się na rozwój silników w trakcie sezonu ze względu na Williamsa który mógłby mu zagrozić , gdyby miał identyczny silnik homologowany na cały rok . A tak można dać konkurentom silniki w starszej specyfikacji jak w tym roku - jesteś za blisko to my wprowadzamy dla siebie nowszą specyfikację a tobie damy ją ....... jak wyprodukujemy części lub paliwo lub olej lub ...... .

avatar
czesteriks

24.09.2015 13:19

0

Manor z 50 mln które otrzymał od FOM spłacił długi i zostało na egzystencję bez rozwoju . Dlatego są tam gdzie są . Lotus zainwestował w bolid aby znaleźć nowego właściciela , a potem kasa bubu .

avatar
czesteriks

22.04.2015 10:40

0

Ferrari może wykorzystać drugi silnik Vettela z Bahrainu w Monaco , na Węgrzech i np. w Singapurze , a nową jednostkę tam gdzie jest potrzebna większa moc silnika .

avatar
czesteriks

05.01.2015 12:00

0

@ekwador15 - To nie tak , że można przed sezonem wykorzystać 28% a potem resztę . Silnik można homologować tylko raz w roku - tzn. że start sezonu z silnikiem z 2014 roku . a np. przed Hiszpanią homologacja i użycie nowego . Pamiętać trzeba że jest limit 4 silników na sezon , więc zmiana musi być w tym uwzględniona .

avatar
czesteriks

09.06.2014 13:32

0

@Xevatiz - rekord dotyczył 25 wyścigów od początku kariery w F1 , więc nie ma szans go poprawić bo nie można mieć drugiego debiutu .

avatar
czesteriks

20.09.2013 09:58

0

Ten plan ma kilka mankamentów . Pierwszy to ilość opon na treningi a drugi już mamy w pierwszym treningu - jazda przez 1/3 czasu bo tor jest "zielony" .

Przejdź do wpisu Chcą dłuższych treningów?

avatar
czesteriks

25.06.2013 08:23

0

@20. PanPikuś - Rajd zaczyna się od poniedziałku - wtorku . Zazwyczaj są dwa dni przejazdów zapoznaczych , dzień na odcinku testowym i dopiero dwa dni rajdu . Robert jest profesjonalistą i nie ma możliwości by latał tam i z powrotem . Dodatkowo w tygodniu rajdu był strajk linii lotniczych i nawet części potrzebne do naprawy rajdówki Bryana BOUFFIER nie dotarły .

avatar
czesteriks

24.06.2013 12:14

0

8.PanPikuś - niestety teoria o testach z Mercedesem nietrafiona - Robert brał wtedy udział w rajdzie Korsyki w ERC .

avatar
czesteriks

18.05.2012 09:07

0

@11 -patrolek23 - Opony są utylizowane , bo zostały już raz założone na felgi i mogą mieć uszkodzenia lub być osłabione przez zakładanie i zdejmowanie z felg - tak jak w oponach drogowych - lepiej mieć drugi zestaw felg z oponami , niż przekładać opony co sezon , bo się niszczą ..

avatar
czesteriks

13.03.2012 12:20

0

Czy jeśli broniący się przed atakiem przestrzeli punkt hamowania i wywiezie siebie i rywala na trawę to musi go przepuścić po powrocie na tor lub zostanie ukarany ?

avatar
czesteriks

07.03.2012 11:01

0

Ferrari tworzy zespół juniorski i kupuje nadwozie od RBR by poznać ich tajemnice - czy to ma jakiś sens?

avatar
czesteriks

24.02.2012 08:51

0

Odnoszę wrażenie , że RBR używa tego od 2 lat - wszyscy myśleli , że to co wystawało z uszkodzonych nosów to linki , a mogły to być przewody doprowadzające powietrze . Cały sezon 2010 zajęło im dopracowanie tego i w zaeszłym roku już haratali po asfalcie . W zeszłym roku na Monza Mark zgubił skrzydło i Ferari zaczęło haratać (może dowiedzieli się , że ta linka ma w środku dziurę . A jeśli chodzi o stabilność działania to proponuję przypomnieć sobie SPA 2010 gdy Vettel wparował w Buttona , jak go zaczęło bujać bo za szybko zmieniał się kierunek (wiatru w dziób ) . Zaczęło go skręcać w lewo a w-duct dodawał w tym samym kierunku docisku ,Vettel musiał mocniej odbić w prawo i w-duct dociążył prawą itd .Takaż to moja teoria .

avatar
czesteriks

07.12.2011 13:22

0

A dokładnie 22.04 - Bahrain , 28.10 - Indie , 4.11 - Abu Zabi

avatar
czesteriks

07.12.2011 13:17

0

@kempa007 - Zamieniłeś Indie i Bahrain miejscami :)

avatar
czesteriks

24.06.2011 13:55

0

Renówka ma nowe przednie skrzydło - na zdjęciach wygląda , że się sporo ugina . Jeszcze nie Redbull , ale lepiej niż u innych .

avatar
czesteriks

16.06.2011 11:54

0

Może w kontrakcie Nicka jest klauzula , że do któregoś momentu w sezonie umowa może być rozwiązana , a jeśli nie rozwiążą , to obowiązuje do końca roku . W tej sytuacji powyższe plotki układają się w logiczną całość . Można dodać jeszcze słowa Morelliego , że nie wiadomo czy w tym roku Robert wróci do Renault . Z kasy Vitalija nie zrezygnują , a z Nika nie będą mogli bez dużej kasy odstępnego .

avatar
czesteriks

18.05.2011 09:39

0

@2 - zadam równie głupie pytanie - a co ci się w dmuchanym dyfuzorze rusza ?

avatar
czesteriks

18.05.2011 08:28

0

FIA się gubi w zeznaniach - kanał F to była ewidentnie ruchoma część aero , a okazała się legalna , a dmuchaniec już nie ? Komuś (inny producent silników) wyraźnie zależy by RBR i LRGP straciły trochę w kwalifikacjach . Z drugiej strony trzeba było się nie chwalić , że zwiększyło się spalanie o 10 % .

avatar
czesteriks

26.03.2011 19:12

0

Bolid z KERS i bez niego waży tyle samo . Rozkład masy jest z góry narzucony . Różnica polega na balansie hamulców , oraz niższym środku ciężkości bolidu - im niżej tym lepiej . Moim zdaniem jeśli mają namiastkę KERS to może być np.ładowany podczas 3 treningu , następnie część systemu jest wymontowywana - to co służy do ładowania baterii . Jaśli chodzi o użycie tylko na starcie to też jest to iluzoryczne , bo nie ma granicznej ilości baterii i w związku z tym ilości energii , a jest tylko ilość energii uwalnianej na okrążeniu . Może być tak , że mają energii na np.20 sekund i wystarczy na start oraz 2-3 restarty po SC .

avatar
czesteriks

11.03.2011 09:51

0

HRT Jest dokładnie o 1 dzień lepsze niż w zeszłym roku - zaczęli jazdy bolidem od kwalifikacji - i to też jednym . Na ich korzyść zadziałało odwołanie Bahrainu .

avatar
czesteriks

10.02.2011 09:12

0

@ 5 - Dzisiaj świeci słońce choć jest jeszcze chłodno.

avatar
czesteriks

12.03.2010 20:50

0

Renault ma nowy dyfuzor , przednie skrzydło i jakiś wlot powietrza między dwoma małymi garbami na nosie bolidu - coś jak McLaren tylko , że niższy , szerszy i na środku .

avatar
czesteriks

09.03.2010 11:46

0

Właścicielem Renault F1 jest firma zajmująca się obrotem kapitałami więc trudno brać sponsora zajmującego się tym samym biznesem . To tak jakby sponsorem Mercedesa była Toyota .

avatar
czesteriks

04.03.2010 14:03

0

18. baszko - To jest zeszłoroczny model R29 pomalowany na szerszenia .

Przejdź do wpisu Łada partnerem Renault

avatar
czesteriks

20.02.2010 17:36

0

Kubica swoje najszybsze okrążenie zrobił na 2 kółku z 6 czyli miał jeszcze zapas paliwa

Przejdź do wpisu Button najszybszy w Jerez

avatar
czesteriks

03.02.2010 20:10

0

kempa007 - dlaczego mój post (3)został usunięty ?

avatar
czesteriks

03.02.2010 10:29

0

Usunięty

avatar
czesteriks

01.02.2010 15:12

0

W zeszłym roku nie było grupowych testów na tym torze , a w 2008 najlepszy czas 1:11,000

Przejdź do wpisu Massa najszybszy do przerwy

avatar
czesteriks

29.01.2010 12:18

0

REWELACJA - moim zdaniem cudo .

Przejdź do wpisu McLaren odsłonił MP4-25

avatar
czesteriks

24.11.2009 11:30

0

Może Mercedes GP opuźnia zakontraktowanie drugiego kierowcy , bo czekają na rezultaty grudniowych testów młodych zawodników (np. di Resta) i dopiero wtedy podejmą ostateczną decyzję . Przecież od jakiegoś czasu twierdzą , że podadzą kierowcę pod koniec grudnia .

Przejdź do wpisu Ciemne chmury nad Renault

avatar
czesteriks

02.11.2009 08:01

0

Pewnie się wycofują , bo kierowcy wciąż narzekają na jakość opon , trudności w rozgrzewaniu , graining i wytrzymałość . Jak to wpływa na wizerunek FIRMY ?

avatar
czesteriks

15.09.2009 09:54

0

Wygląda na to , że FIA -Mosley chcą się pozbyć wyłącznie Briatore ( a nie Renault ) skoro rozdają " nietykalność " na prawo i lewo . Czyżby chcieli mu odpłacić za pomysł własnej serii w trakcie sporu o CA ?

avatar
czesteriks

04.03.2009 15:23

0

Przednie mają być węższe - takie testowali w niedzielę BMW i McLaren . Z jednego powodu szkoda że zrezygnowano z opon rowkowanych - było widać zużycie opon zwłaszcza na miękkich zestawach po znikającym pasku

avatar
czesteriks

09.02.2009 10:53

0

Najładnieszy przód z bolidów na 2009 rok. Ciekawa pokrywa silnika , trochę owiewek przy wlotach chłodnicy i jakaś bombka powieszona pod nosem bolidu - czyżby jakiś sonar ?

Przejdź do wpisu Red Bull prezentuje RB5

avatar
czesteriks

20.01.2009 10:59

0

Moim zdaniem to prawie F1.08b różni się od wersji przejściowej tylko wlotami do chłodnic i lotką z lewej strony . Czyżby to była kolejna wersja przejściowa przed NOWYM bolidem - tak jak w zeszłym roku (na pokaz inny a na ostatnie testy i pierwsze GP zupełnie nowe przenie skrzydło z rogami + parę drobiazgów) ?

avatar
czesteriks

19.01.2009 09:56

0

Wczoraj Toyota jeździła z całkowicie zmienionym przednim skrzydłem w porównaniu do modelu z prezentacji i "płetwą rekina" na pokrywie silnika . Renault prawdopodobnie też będzie używać płetwy w 2009 roku .

avatar
czesteriks

15.01.2009 12:31

0

Ciekawe przednie skrzydło . Przód ma krótszy niż Ferrari F60 . ale ma jakieś spoilerki przy wlotach do chłodnicy . Ferrari też ma ale na górze ma zamontowane lusterka więc jest to jak wytłumaczyć , a u Toyoty ???

Przejdź do wpisu Toyota prezentuje TF109

avatar
czesteriks

19.11.2008 14:54

0

Mimo , iż niemoc BMW w ostatnich GP przyprawiała o paliptacje serca , to myślę że dobrze zrobili odpuszczając sezon tak wcześnie . Przygotowując bolid na 2009 rok przy tylu zmianach regulaminowych ze sporym zapasem czasu można wiele zyskać . Można sprawdzić więcej możliwości , dopracować szczegóły , a zysk będzie na kilka lat , a nie jak w tym roku na jeden sezon .

avatar
czesteriks

01.10.2008 11:09

0

Co do nawierzchni to ja bym ją zostawił bo sypiące się iskry wyglądały rewelacyjnie. Ale wyścig nie wyglądał tak efektownie jak się zapowiadał . Poza tym co to za problem dla PRAWDZIWEGO kibica F1 wstać o 5 czy 6 rano .

Przejdź do wpisu Ecclestone o nocnym GP

avatar
czesteriks

05.10.2007 13:42

0

Myślę że prędzej doliczą mu 25 s do wyniku z ostatniego wyścigu i będzie na 4 miejscu w Japonii

avatar
czesteriks

19.09.2007 00:19

0

Na zdjęciach z testów widziałem że bolid Red Bull-a ma 3 lusterka zamiast 2 . Czy ktoś coś o tym słyszał ?

avatar
czesteriks

30.06.2007 12:20

0

Nie wiem czy ktoś zauważył ale Robert kręcił swój silnik tylko do 18 tyś. podczas gdy pozostali do 19 . Napewno miało to wpływ na czasy okrążeń . Pewnie oszczędzał silnik i nie chciał pokazać co potrafią BMW .

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu