komentarze
  • 1. Nomak
    • 2010-03-02 16:11:01
    • *.adsl.inetia.pl

    Button: "„Możemy mieć także zespoły, które nie są tak konkurencyjne i które będą próbowały tak szalonych strategii jak zjazd do alei serwisowej po pierwszym okrążeniu z nadzieją na przetrwanie do końca wyścigu...."
    kontrowersyjna taktyka o której wspomniał Jenson pasuje jak ulał dla VR <lol>

  • 2. murmunder
    • 2010-03-02 16:15:51
    • Blokada
    • *.205.76.50

    No nie wiem, na pierwszym okrążeniu dziwne? To mówi mistrz? No chyba ze wyscig będzie rospoczynał samochód bezpieczeńśtwa

  • 3. Piotre_k
    • 2010-03-02 16:18:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Realiści :)

  • 4. matwit
    • 2010-03-02 16:36:37
    • *.75.121.92

    2.: dlaczego dziwne? Rozważ taką sytuacje: Jakiś średni zespół - u Buttona słabszy, dostaje się fartem do Q3. Co wtedy robi? Może zrobić tak: Jedzie w Q3 na miękkiej mieszance, doskonale wiedząc, że miękka mieszanka na początku wyścigu z dużym obciążeniem paliwa bardzo szybko będzie się zużywać (z reguły tak było). Tak jak mówiłem, startuje na miękkiej, zdobywa wysoką pozycję w qualu wyprzedzając lepsze bolidy (z reguły miękkie lepiej trzymały jak twardsze na krótszych przejazdach). Odnotowują sukces w qualu. Wszyscy o nich mówią :) Tylko co potem? Przecież te miękkie opony przy pełnym obciążeniu raz dwa się zużyją... zatem zjeżdżają do boksów na pierwszym kółku, zmieniają opony. Potem wyjeżdżają z PITStopu i unikają tłoku, który zawsze panuje na pierwszych kółkach.. Mają pusty tor i niwelują stratę... regulamin wypełniony - dwie mieszanki użyte, mogą liczyć, że z jednym Pitem dojadą do mety (wg mnie, mało realne). Wydaje mi się, że taka strategia jest możliwa....

  • 5. matwit
    • 2010-03-02 16:38:42
    • *.75.121.92

    Oczywiście ta strategia ma tylko wtedy sens gdy obowiązuje zapis w regulaminie, ze trzeba startować do wyścigu na tej mieszance co w Q3.

  • 6. Konik_mekr
    • 2010-03-02 16:45:02
    • *.gorzow.mm.pl

    Oj, wydaje mi się, że nawet taki cel może być z początku zbyt trudny do osiągnięcia..

  • 7. Musashi
    • 2010-03-02 17:10:55
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    Będą zagrożeniem dla siebie i innych. Taki niesprawdzony bolid może spowodować festiwal czerwonych flag, przy którym incydent z odpadającą sprężyną Brown GP to pikuś.

  • 8. lukasz1
    • 2010-03-02 17:14:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4.matwit i tak niema specjalnego sęsu bo nawet jeśli masz niewielką stratę to i tak jesteś na końcu, a wyprzedzanie w f1 jak wszyscy wiedzą jest bardzo trudne. A później będzie miał za dużą strate żeby po pitstopie przeskoczyc do przodu. Jest to możliwe, ale tak mało prawdopodobne że to nie jest możliwe:)

  • 9. pawelos211
    • 2010-03-02 17:28:15
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    obstawiam że nie ukończą GP bahrainu

  • 10. pjc
    • 2010-03-02 18:40:34
    • *.21-79-r.retail.telecomitalia.it

    Nikt nie będzie zjeżdżał na pierwszych okrążeniach chyba że pojawi się jakiś defekcik :)
    Albo też nie będzie zjeżdżał bo tych okrążeń nawet nie zacznie.

  • 11. Niespokojny
    • 2010-03-02 18:41:28
    • *.tvgawex.pl

    ..., żeby zmienić gumy po pierwszym kółku, trzeba wpierw to okrążenie przejechać
    ...można ukończyć wyścig na pierwszym zakręcie

  • 12. Gosu
    • 2010-03-02 18:43:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Zdaję mi się, że na ukończony wyścig możemy trochę poczekać. Mają dużo roboty, chyba najwięcej do zrobienia ze wszystkich ekip, ale szacun za skonstruowanie bolidu od podstaw.

  • 13. lechu55
    • 2010-03-02 18:57:32
    • *.181.129.250

    "...że brytyjska ekipa mimo niewielkiego przebiegu, sporo dowiedziała się o VR-01."
    czyli dowiedziala sie tyle ze tym czyms będzie mozna walczyc o dojechanie do mety. Swoją drogą to zakladajac ze Lotus, VR i Campos będą jezdzic na podobnym poziomie to zapowiada sie poasjonująca walka o miejsce...ok 20 :)Ale to tylko zalozenia

  • 14. pjc
    • 2010-03-02 19:02:41
    • *.21-79-r.retail.telecomitalia.it

    Zawsze obserwuję co się dzieje w całej stawce nie tylko na czele. Z tyłu jest często bardzo ciekawie. To będzie ciężka walka dla nowych.

  • 15. piotrek74
    • 2010-03-02 20:12:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Oni przynajmniej starają się i dają z siebie wszystko (razem Lotusem )-----bo reszta w głowie ma zmienianie nazwy lub pauzę na rok i właśnie Za Tooooo Mam Do Nich Szacunek

  • 16. sliwa007
    • 2010-03-02 20:15:59
    • *.117.udn.pl

    Ambitni :)

  • 17. matey89
    • 2010-03-02 20:28:15
    • *.as.kn.pl

    cały czas piszecie na którym to miejscu chcielibyście widzieć roberta na 1 gp, ja za to chciałbym aby nikt mu się w bolid nie wje*** i żeby się nie skończyło na 1 okrążeniu a emocje będą na pewno

  • 18. luka55
    • 2010-03-02 21:17:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od czegos trzeba zaczac ;) Force India tez kiedys zaczynalo i stopniowo malymi kroczkami do przodu , co bylo juz widoczne w zeszlym sezonie . A w przyszlym sezonie Force India nie bedzie juz prawdopodobnie zamykac stawki i to nie tylko dlatego ze dolacza do Formuly 1 grono,, szybkich zespolow" ale tez dlatego ze w mojej opinii Force India robi postepy. taka mala dygresja . A wiec powodzenia Virgin

  • 19. riqoor
    • 2010-03-02 22:28:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Byleby nie rozrzucali części po torze. Wtedy będzie sukces, a ile ujadą to już mnie mniej interesuje.

  • 20. luka55
    • 2010-03-02 22:53:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ripoor buahaaahahahahahh szczerze twoje haslo dobre z tymi czesciami ale nie badzmy tacy okrutni przeciez to ich DZIEWICZY sezon

  • 21. walerus
    • 2010-03-03 13:15:03
    • *.klingspor.pl

    nie ma to jak dobry cel...

  • 22. mentorRK
    • 2010-03-03 15:17:01
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    cikawe czy ich autko wytrzyma warunki w bahrajnie ? ale marzyć zawsze mogą:)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo