komentarze
  • 79. lukasz1
    • 2009-10-02 18:03:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale trzeba przyznać że w tym roku Williams znacząco wspioł się w góre stawki.
    Biorąc pod uwage to że Williams ma 30,5 punktów i 6 miejsce, a wszystkie punkty zdobył Rosberg który ostatnio jest wysoko i w ostatnim wyścigu gdyby niewielki błąd miałby 2 pozycje w kieszeni, więc albo Williams jest dobry albo Rosberg jest dobry, podejżewam że obie propozycje. Williamsa z 2 dobrze jeżdżącymi kierowcami mogliby bez problemu zająć 3 miejsce w konstruktorach.

  • 80. redlum
    • 2009-10-02 18:05:03
    • *.175.149.106.piasta.pl

    KERS będzie mógł być używany - tak jest w przepisach - to że FOTA wymyśliła sobie że nie będą go używać w następnym sezonie - nic nie jest warte. Bo za wyłamanie się najwyżej grozi zawieszenie/usunięcie z FOTA

  • 81. saint77
    • 2009-10-02 18:27:23
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Szkoda, że z Williamsem nic nie wyjdzie, bo wg mnie to najlepsza opcja....
    Zwłaszcza, że w przyszłym roku ich KERS może być atutem.
    Z Renault i Toyoty zdecydowanie Renault, bo Toyota raczej niezbyt długo zagości w F1 a w Renault przynajmniej im na tym zależy....

  • 82. Sfinks80
    • 2009-10-02 19:02:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ściemniają ściemniają a kubek zostanie w starym nowym zespole

  • 83. Janosoprano
    • 2009-10-02 19:07:27
    • *.16.134.127

    Dalej,niech podejma decyzje bo otwieram ta strone 240x dziennie w nadzieji ze pojawi sie artykul :"Potwierdzone:Kubica w..." :)

  • 84. piotrasF1
    • 2009-10-02 19:07:49
    • *.ryb.abpl.pl

    64. ekimmu
    Dokładnie tak. My wiemy 1% tego co wie Robert o Toyocie i Renault aczkolwiek wybór ma i tak bardzo trudny. Sam nie wiem co bym wybrał chyba jednak Renault51 do Toyota 49

  • 85. Xellos
    • 2009-10-02 19:09:54
    • *.adsl.inetia.pl

    Mnie się wydaje Toyota lepsza. Już mówię czemu. W Renault jeździł Alonso jeden z lepszych kierowców i niewiele wyjeździł...samochód jest dosyć słaby. W toyocie jeżdżą przeciętniaki a zdarza im się być wysoko. Wydaje mi się, że od strony samochodu Toyota może być lepsza. Chodzi o kierowców, a nie wiem czy Kubica w Renault zrobi coś więcej niż Alonso...szczerze wątpię ! A to oznacza znowu środek stawki i raz po raz przebłysk przy odrobinie szczęścia...

  • 86. Myntel
    • 2009-10-02 19:15:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica w McLaren ! POTWIERDZONE ! (przysnąłem)

  • 87. i co z tego?
    • 2009-10-02 19:23:06
    • *.220.182.99

    Williams to by było coś naprawdę maja przyszłość przed sobą a na Renault to patrzyłbym w perspektywie mniejszego zła

  • 88. krz08
    • 2009-10-02 20:20:16
    • *.xdsl.centertel.pl

    zobaczymy jak będzie

  • 89. dziarmol@biss
    • 2009-10-02 20:22:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31. Marti- I słusznie gdyż jak widać ci którzy tak szydzili (brak zainteresowania ) teraz milczą . Ale i tak zainteresowanie Kubicą przez Toyotę oraz Renault niektórym się nie podoba nazywając drugą ligą..., a gdzie jest pierwsza?

  • 90. matejko
    • 2009-10-02 20:41:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica - Raikkonen , to była by super para :D

  • 91. pz0
    • 2009-10-02 20:46:15
    • *.1.92.188

    89. dziarmol@biss - kto szydził że brak zainteresowania Kubicą?

  • 92. walerus
    • 2009-10-02 20:50:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Gdzie jest sonda: renault czy toyota - czy ktoś trzeci...?

  • 93. Jugan
    • 2009-10-02 20:54:02
    • *.olsztyn.mm.pl

    Według mnie to są (omijając Ferrari) dwie najlepsze opcje dla Roberta, w Mcl byłby 2 kierowcą za Hamiltonem, Brawn to wielka niewiadoma na przyszły sezon ponieważ nie wiadomo czy ich świetny bolid to zasługa Hondy czy ich geniuszu. Red Bull ma komplet a FI i TR raczej odpadają. Zostaje jeszcze Williams który wydaje się być dobra opcją ale sam nie wiem. Nie wiadomo jeszcze czy Alonso nie zabierze ze sobą kilku inżynierów. Ale Robert mam nadzieję że wybierze dobrze :)

  • 94. dziarmol@biss
    • 2009-10-02 21:36:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    91.pz0- chcesz dowodu?? proszę >> 4. pz0 2009-09-04 14:37:02 (Host: *.1.92.2)
    Nie ważne kto pisze, ale jednak wygląda na to że Rosberg to chyba obecnie najbardziej łakomy kąsek w F1. Jakoś nie widać żeby zespoły tak się uganiały za Kubicą.
    5. hot dog 2009-09-04 14:45:32 (Host: *.222.244.179)
    4. pz0 hehe to samo sobie pomyslalem jednak jak tylko gdzies ktos napisze ze uganiaja sie za kims innym zaraz pojawiala sie komenty ze to plotki albo ze to kierowca jest slaby " gorszy od Kubicy" bo przeciez to Guru;-) heheh ahhh ten obiektywizm<< bez komentarza

  • 95. pz0
    • 2009-10-02 21:52:36
    • *.1.92.188

    94. dziarmol@biss - przyznaję że pz0 jest jakiś niepoważny. Jak można tak źle pisać o Kubicy. Hot dog również nie pisał o Robercie ładnie. Jednak szydzenia ja tam nie widzę. Dobrze jednak że jesteś czujny i wychwytujesz takie wręcz bluźnierstwa.

  • 96. norek7107
    • 2009-10-02 21:53:38
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    ja już sie pogubiłem
    ale stawiam na renault zobaczymy gdzie ....

  • 97. muadkip
    • 2009-10-02 22:06:16
    • *.rudaslaska.vectranet.pl

    tez mysle ze wybierze renault, pewnie za namowa alonso, ale kto wie czy to nie bylby blad bo toyota wcale nie jest byle czym, nie na darmo osiaga sukcesy na wielu rynkach, od poczatku sa nastawieni na najwyzsze cele, a ze nic nie wychodzi to sa glodni sukcesow ;) renault ma slabszy samochod juz teraz, tak mi sie wydaje, tyle ze mieli alonso, bo piqet wcale nie jest jakis beznadziejny, a nie jezdzil nic, poza tym nikt nie pisze o nowych teamach, tak jakby nie istnialy, no i moze cos w tym jest ale lotus na przyklad tez bedzie chcial cos osiagnac i pewnie tez o kubice walcza, a co do innych kierowcow to rosberg tez jest dobry i bedzie rozchwytywany, a z tego co pisali o kimim to pewnie inna opcja niz McL nie wchodzi w gre

  • 98. Skoczek130
    • 2009-10-02 22:36:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powodzenia Robert!!! Wybierz wlasciwie!!! :))

  • 99. jar188
    • 2009-10-02 23:45:16
    • *.chello.pl

    89. dziarmol@biss, Ferrari,McL, GP Brawn, Red Bull - cała reszta może ewentualnie będzie się liczyć, w tej chwili ciężko ocenić. Oczywista oczywistość.

    Mylisz pisanie prawdy od życzeń, a to jest zasadnicza różnica.

    Mylisz również ironię z szydzeniem w przypadku pz0 i hot doga.
    Zresztą tej ironii jest coraz więcej a główna tu zasługa rzeszy ślepych fanatyków robiących z Kubicy prawie "bóstwo".
    Prawda jest taka, że Robert jest jednym z liczących się kierowców w F1 ale żeby zasłużyć na miano jednego z najlepszych musi to jeszcze udowodnić, do tego oczywiście jest potrzebny dobry bolid, czego i jemu i nam wszystkim życzę, ale nie zmienia to faktu, że rzeczywistość to nie koncert życzeń.

  • 100. Musashi
    • 2009-10-03 00:06:59
    • Blokada
    • *.korbank.pl

    W przyszłym sezonie nie będzie tankowania. Myślę, że to jest szansa dla Renault, które ma doświadczenie w ekonomicznych silnikach. Toyota w sumie podobnie - gorzej jak zostanie w Quadbecku-Sauber, bo z tymi silnikami ferrari to może być porażka..

  • 101. jzb
    • 2009-10-03 00:10:07
    • *.echostar.pl

    Dziarmol, Robert nie może utknąć w słaby teamie na następne dwa lata. Toyota i Renault nie dają najmniejszych gwarancji, że tak się nie stanie. Oba zespoły nie gwarantują mu nawet ścigania się w przyszłym sezonie, bo w jednym i drugim wypadku istnieją przesłanki, że ich macierzyści właściciele zdecydują o wycofaniu swoich teamów z F1, czyli zrobią to, co BMW w tym roku. Niestety ja się obawiam, że Kubica nie ma innego wyboru, a McLaren i Brawn z różnych powodów pozostają teraz poza jego zasięgiem.

  • 102. Joe
    • 2009-10-03 00:25:52
    • *.kwsa.pl

    Toyota.

  • 103. czes
    • 2009-10-03 02:06:31
    • *.xdsl.centertel.pl

    Mam nadzieje, ze w ten weekend bedzie wszystko wiadome.

  • 104. nowyziomal
    • 2009-10-03 04:34:33
    • *.cable.ubr21.sgyl.blueyonder.co.uk

    Ja wolałbym zobaczyć Roberta w Toyocie. Owszem koncerny mają problemy finansowe, ale od przyszłego roku maja być już cięcia w wydatkach. Ponadto Toyota to potężna firma około 2razy większa niż Honda, która miała problemy, obecny rok jest rokiem lekkiego powrotu do koniunktury przynajmniej w USA tak więc o finanse raczej bym się nie martwił, dodatkowo przykład Brawna pokazał nam jak Honda pozbyła się przełomowego modelu oraz dobrej reklamy nie sądze aby Toyota powtórzyła ten sam błąd. Co do potencjału na przyszły sezon to jest to znów niewiadoma pamiętajmy że minimalna waga wzrasta bodajże o 15-20kg dodatkowo zakaz tankowania wymusi zmiany poprzez zmianę środka ciężkości (większy bak)) oraz wymusi duży kompromis dostosowania optymalnej aerodynamiki do wagi bolidu, która przez cały wyścig będzie inna. Renault owszem odnosił sukcesy ale głównie dzięki rodzimym Michelinom, które troche podejrzanie bardzo im pasowały, pierwszy rok na Bridgestonach był dla Renault kompletną klapą. Toyota nie raz udowadniała że potrafi zbudować znakomite auta wyścigowe czy rajdowe, jednak zawsze mieli problemy z niezawodnością pamiętamy też że zawsze mieli w nich to co najważniejsze czyli topowych kierowców, którzy potrafili wykorzystać cały ich potencjał. Pamiętna Corolla WRC w rękach Sainza, któremu zabrało 300m do tytułu czy też trochę zawodna ale piekielnie szybka ale zawodna Toyota TS20 w LeMans. Podsumowując Toyota jest już dosyć długo w F1 i jest już dojrzała do tego aby sięgać po zwycięstwa gdyby tak jeszcze był duet KUB, RAI to była by mieszanka wybuchowa obaj są twardzielami na torze i charaktery pasują do siebie.

  • 105. Marti
    • 2009-10-03 06:34:00
    • *.160.167.2

    dokładnie @101. jzb - najważniejsze, aby Robert nie utknął w nowym zespole, mam nadzieję, że tak się nie stanie

  • 106. pz0
    • 2009-10-03 06:50:32
    • *.1.92.188

    104. nowyziomal - Toyota w WRC miała topowych kierowców. Jednak w F1 właśnie kierowców im brak. Mieli tam dobrych, solidnych kierowców, ale nie wirtuozów.

  • 107. rafekf1
    • 2009-10-03 19:34:01
    • *.INTELINK.pl

    104 @ nowyziomal ...
    Trudno się z Tobą nie zgodzić. Dziwne tylko trochę jest to , że w cywilnym przemyśle motoryzacyjnym to właśnie Toyota słynie z niezawodności ale nijak ma się to w sportach motorowych. Ale wiadomo, że sportowe auto i cywilne to zupełnie inne bajki. Weźmy za przykład Citroena w wersji WRC i tego w wersji cywilnej. Z pewnością jakieś dysproporcje można tu zauważyć. Moim zdaniem, jeśli miałbym wybierać lepszą opcję dla Roberta, dysponując tą skromną wiedzą o temacie (czyli prawie zerową, bazującą jedynie na odczuciach i przypuszczeniach), to polecił bym mu jednak Toyotę z powodów takich jakie wymieniłeś w swoim poście. Pozdr.

  • 108. rafekf1
    • 2009-10-03 19:47:33
    • *.INTELINK.pl

    Poza tym mam przeczucie, że ludzie z Toyoty są nastawieni na sukces jak nigdy do tej pory i po pierwsze : mają wiarę i możliwości zbudowania konkurencyjnego bolidu na sezon 2010.
    Po drugie: Są jakby "pod ścianą" czyli jeśli nie będzie przełomu w przyszłym sezonie, to wycofują się z F1;
    Po trzecie: Powyższe okoliczności skłaniają ich do zatrudnienia topowych kierowców (czyt. KUB & RAI) , którzy to pozwolą na pełne wykorzystanie możliwości bolidu.
    Mam nadzieję, że Robert dobrze o tym wie, chociaż zapewne wie wiele więcej ..... i wybierze Toyotę. Jeśli w dodatku partnerem był Kimi, to wydaje mi się, że Ferrari i McL mieli by w przyszłym sezonie potężnego konkurenta z korzyścią dla widowiska, atrakcyjności formuły. Z korzyścią dla nas, kibiców F1 !!!

  • 109. rafekf1
    • 2009-10-03 20:14:52
    • *.INTELINK.pl

    Jednak było nie było...... z chwilą gdy okaże się, że Sauber coścośtam ogłosi, że startują w przyszłym sezonie .... Robert ogłosi także, że w w roku 2010 będzie bronił barw teamu Sauber coścośtam ...... oby na dobre mu to wyszło!!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo