komentarze
  • 42. jaros69
    • 2009-05-07 22:25:25
    • *.chello.pl

    rafekf1 - niech BMW wejdzie do Q 2, o Q 3 nie ma co marzyć.

  • 43. RoninRonin
    • 2009-05-07 22:33:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakoś nikt nie zwrócił uwagi na znaczenie tego zdania "Pierwsze informacje i dane z symulacji są bardzo optymistyczne, dają co najmniej pół sekundy przewagi na okrążeniu. Oczywiście musimy zobaczyć, co zrobili inni. Jesteśmy tak daleko za czołówką, że musimy stawiać dwa razy większe kroki, żeby nadrobić straty." ONI mają PÓŁ sekundy PRZEWAGI nad INNYMI, ja uważają sądząc po testach.

  • 44. jfc
    • 2009-05-07 22:37:22
    • *.78.158.23

    Powiem krótko: Przesrane. Teraz szerzej: W przednim skrzydle po bokach nadal ceowniki z huty Katowice. Cuda na spojlerze z tyłu - bardzo innowacyjne - raczej mała szansa żeby taki wymyślny projekt dawał cokolwiek, jeśli nikt inny na to nie wpadł. Myślę że to artefakty numeryczne programu symulacyjnego są źródłem tego wynalazku. Reszta prawie nie zmieniona. Czuję że mogą próbować walczyć o Q2. Mocne miejsce w drugiej dziesiątce będzie sukcesem. Deszczu ma nie być więc obstawiam optymistycznie: Kubica 11, Heidfeld 13. Na dobre wyniki BMW poczekamy przynajmniej do GP Niemiec, chociaż nie wiem czy nie do przyszłorocznego GP Niemiec...

  • 45. dick777
    • 2009-05-07 22:45:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po tych zmianach ten bolid wygląda jeszcze gorzej i pewnie tak samo będzie jeździł. Wygląda na to, że chłopakom brakuje pomysłów. Spodziewałem się większych zmian. Obawiam się, że z tego bolidu nie da się już zrobić niczego dobrego. Niestety, ten sezon już jest w plecy. Mam nadzieję, że to ostatni sezon Roberta w BMW. Szkoda.

  • 46. darecky3
    • 2009-05-07 23:09:44
    • *.range86-154.btcentralplus.com

    a ja mysle ze te aero to jedna wielka lipa. podniesienie nosa wyglada jakby mial powstac jeszcze wiekszy opor powietrza, ale to tylko gdybanie. Mysle ze cale prace bmw skupilo na odchudzeniu samochodu i przeprojektowaniu zbiornikow paliwa dla rozlozenia lepszego masy. ten wyglad to tylko pic na wode dla fotografow ze cos robili. Kwestia podwojnego dyfuzora jest jak najbardziej dla mnie podejrzana. Uwazam ze wogole go jeszcze nie maja i nic w tym kierunku nie zrobili. przerabiali samochod pod innym katem nie biorac pod uwage zadnego dyfuzora. jesli to nie zadziala to prace nad nim beda rozpoczete po Barcelonie i tyle. Sciema na calego. Zadnej rewelacji. Zreszta ten nos wogole nie jest symetryczny wzgledem reszty. Wyglada jakby byl ulepiony z plasteliny recznie. Ale pewnie sie myle i bemza wykosi wszystkich...hehehe

  • 47. rafekf1
    • 2009-05-07 23:14:24
    • *.INTELINK.pl

    RoninRonin Pół seundy ... poprawy!! A nie pół sekundy przewagi!!

  • 48. hot dog
    • 2009-05-07 23:17:25
    • *.222.244.179

    Albert Albertem tunel tunelem model 60:1 modelem 60:1 a na torze jest jak kazdy widzi;-(naprawde mam nadz ze to sie zmieni ale jak to mowia nadzieja.....ehhhh

  • 49. rafekf1
    • 2009-05-07 23:29:25
    • *.intelink.pl

    Niestety chłopaki ale chyba macie rację. BMW cały czas podąża tą samą ścieżką ;(
    Zbudują jakiś traktor .... dodadzą parę owiewek i nim wszystko wyliczą, zsumują, przeanalizują, przetestują, obliczą i skalkulują .... to już będzie po ptokach!!!!

  • 50. Sasilton
    • 2009-05-07 23:35:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ludzie to czeko wy sie spodziealiscie
    dachu na bolidzie wielką dure na pogrywie silnika
    roków na kołach

    nie zapominajmy ze nie moga dodawac tych skrzydełek na blodzie wiec zostaje im tuningowanie spilerow

  • 51. pinkb
    • 2009-05-07 23:39:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nowy bolid to lipa bmw sie chyba pogubilo ale nie chca sobie wstydu robic wiec cos pokazali zreszta z wypowiedzi roberta nie plynie duzo optymizmu ze niby cos tam zmienili i ze licza na cos...ale juz wiedza ze nic nie wiedza

  • 52. hotshots
    • 2009-05-07 23:53:27
    • *.chello.pl

    dyfuzor?
    jakis pakiet areo?
    takie same "ściemy" jak ich juz sławne wyjazdy z PitStopu na treningach w ostatnich sec/min
    .....wiara w supcompa ? genetyczna skaza? (Panther.V.T34), hiwdp ?
    szkoda tylko RK w tym syfie.........

  • 53. Yotomeczek
    • 2009-05-07 23:53:42
    • *.lodz.mm.pl

    a ceowniki na przednim skrzydle nawet nie ruszyli ...

  • 54. Yotomeczek
    • 2009-05-07 23:54:58
    • *.lodz.mm.pl

    a o odchudzaniu bolidu niestety ani słowa ...

  • 55. baudin
    • 2009-05-07 23:55:25
    • *.adsl.inetia.pl

    eh jak ja bym chcial zeby sie okazal ze bmw zrobilo najwiekszy krok w przod i zeby zamknelo wam wkoncu usta i wytracilo argumenty chociaz wtedy pewnie byscie znalezli jakis nowy mankament tego zespolu moze moj ulubiony ze to niemiecki zespol a my przeciez nie lubimy niemcow to wam wystarczy przewaznie ludzie bmw to nie jakies fso oni wiedza co robia i jesli wniesli jakies poprawki to znaczy ze te poprawki cos daja na ile daja poprawe to sie okaze ale nie piszcie do cholery ze nic nie zrobili

  • 56. Shallan
    • 2009-05-08 00:01:56
    • *.116.35.174

    Pytanie brzmi: czy przywożenie czegoś do Turcji będzie potrzebne.. Chyba Theissen jeszcze nie przerobił całego planu BMW na sezon 2009, wykreślił tylko z niego parę linijek ...

  • 57. Fox_
    • 2009-05-08 00:45:20
    • *.chello.pl

    Baudin masz racje wiedzą co robią i widać tego efekty: Kubica ostatni w tabeli a całe BMW ostatnio przegrało nawet z Force India, masz racje to jest ogromny przejaw ich inteligencji, wielkiej pracy i niesamowitej pomysłowości. A te ich ściemy że "coś" zrobili to niech sobie w buty wsadzą, bo reszta drużyn pracuje co najmniej 3 razy szybciej i co najważniejsze 5 razy efektowniej.

  • 58. damian_el_
    • 2009-05-08 00:54:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    panowie trochę wiary w bmw i umiejętności Roberta, postępy będą, Niemcy są powolni ale kąsekwetni. Te cztery wyścigi to dla Nich wstyd i ujma na honorze.poprawią się na pewno, myśle, że koncówka Q3 jest w ich zasiegu, przynajmniej Roberta.

  • 59. makak
    • 2009-05-08 07:25:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    obyśmy tylko w niedzielę nie oglądali zaciętych pojedynków dwóch bmw z nakajimą

  • 60. mpkaras
    • 2009-05-08 07:38:51
    • *.zep.com.pl

    Jak widziałem zdjęcia elementów aerodynamicznych McLarena i STR, to powiem szczerze, że zmiany są duże i widoczne gołym okiem. Obawiam się, że zbytnia konserwatywność BMW może ich zgubić.

  • 61. pz0
    • 2009-05-08 07:56:05
    • *.1.92.40

    Są spore zmiany na przednim skrzydle. Wyraźnie podnieśli strugi nad przednie koła przez co powinny wyraźnie spaść opory i przy okazji zwiększyli nieco docisk. Spodziewałem się jednak czegoś więcej, czegoś w stylu BGP albo Williamsa.Nadal przednie skrzydło nie pcha zbyt dużo powietrza pod bolid, ale może w tej chwili jeszcze nie potrzeba zbyt dużego zasilania w powietrze, bo mają klasyczny dyfuzor. Przez podniesienie nosa zwiększyli nieco zasilanie rozdzielacza w sekcji środkowej, niestety nie widzę na żadnym sdjęciu czy zmieniono również sekcję środkową. Osłony chłodnic wyraźnie podcięte, bo wywalili KERS i nie potrzeba im tyle miejsca. Nie wiem czy są potrzebne tak potęźne wloty do chłodnic. Nie mam pojęcia czemu mają służyć te kierownice na tylnym skrzydle. Przecież za tylnym skrzydłem nie ma już nic, więc jakieś porządkowanie strug w tym miejscu wydaje się zbędne. Wyraćnie zmieniona pokrywa silnika, wygląda jakby chcieli w tylnej sekcji bolidu sprowadzić powietrze jak najniżej, również nie wiem po co, może to wszystko w celu utrudnienia jazdy bolidom z tyłu? Rozwiązanie z kaczym dziobem wydaje się dobrą zmianą. Podejrzewam że pakiet zmian na Hiszpanię był już częściowo pomyślany przed sezonem, nie mieli jednak w planach zmiany dyfuzora więc nie zmienili. Podsumowanie: Już mnie zupełnie wkurwia ten cały Albert ze swoim oprogramowaniem.

  • 62. Piotre_k
    • 2009-05-08 08:38:08
    • *.50.55.110

    Nowy nos BMW wygląda jak dziób kaczki i jest jeszcze bardziej toporny od poprzedniego. Oby jego osiągi nie okazały się też bardziej toporne. Wygląda na to, że ktoś temu Albertowi zadał kiepski algorytm obliczeń i jeszcze gorsze zalożenia.

  • 63. Miro66
    • 2009-05-08 09:17:19
    • *.aster.pl

    61.pz0 - czytam spokojnie i czytam, i kiwam głową i doszedłem do ostatniego zdania i ....muszę wytrzeć komputer z kawki :)))

  • 64. Linax
    • 2009-05-08 09:21:13
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    Cdzie jest transmisja z treningu w internecie?

  • 65. rumpowanysko
    • 2009-05-08 09:38:50
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    BMW "BARDZO MIZERNY WÓZ'

  • 66. walerus
    • 2009-05-08 10:07:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pz0 - długi komentarz... przeczytałem... i się zbulwersowałem.... ale prawdę powiadasz....myslę że Albert i Mario są kochankami......

  • 67. ervyll
    • 2009-05-08 11:28:13
    • *.160.227.66

    No niestety, I trening i cudów nie ma, nadal 1 sek straty do najlepszych.

  • 68. ervyll
    • 2009-05-08 11:29:21
    • *.160.227.66

    A przepraszam Kubica wykręcił na 1 min przed końcem drugi czas, tylko nie wiem na jakich oponach.

  • 69. Miro66
    • 2009-05-08 11:40:08
    • *.aster.pl

    Musi na "miętkich", bo nagła poprawa o 1,1 sek, a już było znowu smutno... Chyba jednak ten pakiecik aero pomaga :)

  • 70. jawiemwszystko
    • 2009-05-08 11:59:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pz0 - racja. A szczególnie swięte są słowa o tym czymś na tylnim skrzydle

  • 71. Fox_
    • 2009-05-08 13:04:00
    • *.chello.pl

    Ortografia w stylu kĄsekWentnie bardzo odpowiada wartości merytorycznej komentarza :D

  • 72. pz0
    • 2009-05-08 22:08:15
    • *.1.92.40

    63. Miro66 - przepraszam, chyba pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się żebym wywalił komuś kawkę na komputer z takiej odległości :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo