ervyll
Ostatnia aktywność
avatar
ervyll

26.05.2010 10:16

0

Witam. No to Ferrari ma bonus.

avatar
ervyll

09.06.2009 13:40

0

Faktycznie trwają negocjacje z Dorna Sports. Brak zespołów fabrycznych oznaczać będzie brak silników dla tych zespołów, które zostaną. F1 zamieni się w Formula Cosworth hehe. I dobrze, życzyłbym sobie takiego scenariusza :)

avatar
ervyll

29.05.2009 12:10

0

15. pz0 - to by się zgadzało: 85 mln funtów = 100 mln euro :)

avatar
ervyll

29.05.2009 11:19

0

11. morek154 - oficjalnie nie ma ;) , ale jak pisze f1-live Max to zaakceptował.

avatar
ervyll

29.05.2009 11:12

0

Złożą wszyscy oprócz Toyoty, kompromis został osiągnięty - budżet w 2010 będzie wynosił 85 lub 100 mln funtów (nie wiadomo jeszcze do końca) oraz jeden regulamin dla wszystkich, z tym że nowe zespoły będą mogły korzystać z tanich części i pomocy technicznej (cokolwiek to znaczy) dostarczanej przez obecne zespoły.

avatar
ervyll

21.05.2009 14:30

0

Hehe, ciekawe jak długo Zarząd BMW będzie znosił te zniewagi w F1 ? Czy po klęsce w Monako nie podziękują Super Mario ?

avatar
ervyll

21.05.2009 11:59

0

Problem to mało powiedziany, jak to powiedział Kubica hamulce to katastrofa. Wygląda, że BMW będzie musiało spisać kolejny wyścig na straty.

avatar
ervyll

21.05.2009 09:41

0

Brawn się łamie: "My jako zespół zawsze wspieraliśmy pomysł ograniczenia budżetu, ale nie chcemy, aby to ograniczenie zmusiło inne zespoły do opuszczenia F1".

avatar
ervyll

20.05.2009 14:30

0

Uff, niestety Ferrari przegrało, skarga została odrzucona, ostatnia szansa na pozostanie Ferrari w F1 upadła.

avatar
ervyll

20.05.2009 12:08

0

9. roko - Na szczęście we Francji jest chyba normalnie. Obecnie skargę Ferrari rozpatruje Sąd Wielkiej Instancji w Paryżu. Od jego wyroku przysługuje apelacja. Jeśli i ta byłaby niekorzystna dla FIA pozostaje tylko kasacja. Jednak Sąd Kasacyjny nie rozpatruje ponownie istoty sprawy, sprawdza tylko czy Sąd Wielkiej Instancji i Sąd Apelacyjny nie naruszyły przepisów prawa przy wydawaniu swoich orzeczeń. Tak więc co do sedna sprawy zadecyduje Sąd Wielkiej Instancji i potem Sąd Apelacyjny.

avatar
ervyll

20.05.2009 10:23

0

Znając Francuzów teraz się zemszczą na FIA za wywalenie z kalendarza Magny-Cours :)

avatar
ervyll

13.05.2009 09:26

0

Hoho Renault też dołącza do bojkotu. Jak to śpiewały Elektryczne Gitary: "To już jest koniec, nie ma już nic. Jesteśmy wolni, możemy iść".

avatar
ervyll

13.05.2009 09:20

0

I stało się - koniec F1 jaką wszyscy znaliśmy jest bliski. Jeśli FIA postawi się i Ferrari odejdzie to ciekawe ilu kibiców będzie przychodzić na wyścigi. Oglądalność spadnie, za tym spadną zyski z transmisji itd. Jeśli do tego Ferrari założy konkurencyjną klasę z Toyotą, BMW, RedBullem, i pewnie McLarenem to F1 stanie się kolejną klasą wyścigową bez znaczenia.

avatar
ervyll

13.05.2009 08:02

0

Czy Ferrari nie odejdzie to nie jest takie pewne. W komunikacie po wczorajszym spotkaniu Ferrari podało warunki jakie muszą zostać spełnione, aby zostali w F1 w 2010r.: - takie same reguły dla wszystkich zespołów, - stabilny regulamin, - metodyczne i stopniowe zmniejszanie kosztów pod przewodnictwem FOTA. Może to tylko faktycznie forma negocjacji za pomocą mediów, a może jednak skończyli się cackać z Maxem i Bernim stawiając sprawę jasno.

avatar
ervyll

08.05.2009 11:29

0

A przepraszam Kubica wykręcił na 1 min przed końcem drugi czas, tylko nie wiem na jakich oponach.

avatar
ervyll

08.05.2009 11:28

0

No niestety, I trening i cudów nie ma, nadal 1 sek straty do najlepszych.

avatar
ervyll

01.05.2009 20:01

0

Ferrari odchudziło na Barcelonę swój bolid o 15 kg, aby móc zamontować KERS. Podwójny dyfuzor będzie już w wersji docelowej, a nie przejściowej. Testy aerodynamiczne mają zakończyć się jutro. Tak więc BMW zostaje na razie dalekow w tyle.

avatar
ervyll

28.04.2009 08:20

0

Oby tylko nie skończyło się tak, że albo będzie sukces w Barcelonie (podium) albo BMW powie zespołowi w Hinwil bye-bye F1.

avatar
ervyll

27.04.2009 13:39

0

Hehe, już Theissen wycofuje się rakiemi. Teraz twierdzi, że w zeszłym roku BMW nie porzuciło prac nad rozwojem bolidu F1.08. No to już szczyt wszystkiego. Pewnie po Barcelonie, jeżeli nic się nie zmieni to Mario pożegna się ze stanowiskiem.

avatar
ervyll

17.04.2009 10:31

0

Po wypowiedzi Alonso na temat opon wydaje się, że taktyka ich zastosowania będzie znowu kluczowa dla ostatecznego wyniku. Marzy mi się start Roberta na oparach na miękkich i szybki zjazd po 5-6 okrążeniach.

avatar
ervyll

08.12.2008 17:26

0

Wydaje się, że mogą odejść dwa zespoły: Toyota i Red Bull. Może być też tak, że Red Bull połączy się z Toro Rosso.

Przejdź do wpisu Odejdzie kolejny zespół?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu