hotshots
Ostatnia aktywność
avatar
hotshots

06.12.2011 20:21

0

@melo Gdzie sie mieści i jak nazywa firma wykonująca usługę od A do Z opracowaną przez zleceniodawcę ma jakieś znaczenie ? Czy trzeba uruchamiać dodatkowy dział produkcyjno/sportowy jak Ferrari ? Nie ! "......żeby mieć własne silniki/wg własnych koncepcji,wystarczy umowa z jakąkolwiek firmą produkcyjno-inżynierską.....albo po prostu kupić sobie taką firmę lub udziały. I tak jest w obu wypadkach i dalej są to silniki Renault czy Merca (ich idea/projekt) wykonane przez wysoko wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną

avatar
hotshots

06.12.2011 07:59

0

21. melo/22. melo Nie siej "popeliny" swoimi textami - żeby mieć własne silniki/wg własnych koncepcji,wystarczy umowa z jakąkolwiek firmą produkcyjno-inżynierską.....albo po prostu kupić sobie taką firmę lub udziały. I tak jest w obu wypadkach i dalej są to silniki Renault czy Merca (ich idea/projekt) wykonane przez wysoko wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną .

avatar
hotshots

16.10.2011 23:29

0

Gratulacje dla Neweya za talent [+ robole inżynierskie] , bezwzględne/gigantyczne wsparcie $, wykorzystywanie najnowszych nanotechnologi, wsparciu potężnej ekipy prawników/specjalistów od przepisów na 2011...itd i dopiero teraz dla S.V. za umiejętności i charakter.......

avatar
hotshots

16.10.2011 23:20

0

i tylko przykre jest to,że LRGP dalej ma potencjał [bolid] a reszta czyli czynnik ludzki - kierowcy na dziś,strategy menagment,robole od pitstopów dają ciała - wniosek....hmm...o co im chodzi ,tylko $ ?

Przejdź do wpisu Pietrow przeprasza Schumachera

avatar
hotshots

04.10.2011 22:46

0

1. arek2k 21. lukaszk99 poczytajcie choćby o specyfikacjach bolidu F1 i tych w innych serii, wtedy mówcie swoje mądrości - więksi od B.Senny dawali ciała w tym całym cyrku F1, pomimo pobytu w bardziej obiecujących teamach - telewizor i gierki to tylko liźnięcie tematu....

avatar
hotshots

07.09.2011 17:35

0

14. Jaro75 racja - RK nie jest medialny z charakteru+brak oczywistego wsparcia $ od naszych "chadziajów"= d..a mokra , bo jeśli wróci w 2012 musi udowodnić, że to dawny RK, ale i sprawny sprawny [zdrowy] kierowca.... siła przebicia w tym biznesowym przedsięwzięciu [LR] w jego wypadku jest nikła [ nie biorąc pod uwagę umiejętności/mozliwości ] Jednym słowem ruska stal,wódka..itd+brazylijskie to i owo, to dużo w porównaniu z lotto.pl dla takiej Genii...

avatar
hotshots

04.09.2011 22:44

0

31. beret Każdy ruch w LR zastepujący NH kimkolwiek jest swiezym powiewem dla tego Teamu. Na co komu kierowca z latami za kierownicą ,mentalnością emeryta + zero świeżości ? Przypomnij sobie Piotrowskiego i jego ok 9 rozbitek na sezon...a teraz ? Stabilnie jak ch...a jesli chodzi o drugoroczniaka,więc oczywiste jest danie czasu Sennie na objeżdżenie bolidu, zrozumienie współpracy z inzynierami zza kierownicy , a nie boksu itd.

avatar
hotshots

03.09.2011 16:51

0

54. ThePiter34 nie "pokarze" , ale pokarał by tych, co wiarę stracili....w jego powrót

avatar
hotshots

03.09.2011 16:47

0

26. szerter odzywam się tylko dlatego, że w....ło mnie swego czasu Reno ,gdzie konkurs skierowany do fanów F1 "zaliczyli" jako wakacje - tacy jak Urbański,Dereszowska i Janiak, bo "ktoś" się postarał...,ale pamiętam tez ich bzdurne txt-y,które Kubica kasował :) ...ale do rzeczy - konsola czy komp to bzdet,bo wyraźnie na tym bazujesz Ruszenie i jazda po prostej takim agresywnym "mięśniakiem" jak bolid F1, to nie taka bajka....jaką pewnie widziałeś w skróconej maksymalnie mini-relacji z wakacji tych naszych "celebrytów".... Webber wyraźnie "wymięka" na starcie z refleksem i koordynacją, a czym bardziej się stara ...to daje ciała - parę sesji u psycholga i będzie oK :)

avatar
hotshots

03.09.2011 16:24

0

to jeszcze są wakacje /ogórki ? ........ taka zmiana to bardziej skomplikowana sprawa , niż pierdoły dla prasy pana Todta.... chyba,że wstał dopiero z leżaka i go jakiś paparazzi zaatakował - to chlapnął bez konsultacji z całą ferajną F1....

avatar
hotshots

03.09.2011 16:18

0

tez go lubię , ale....piwo też lubię i sie nim nie upijam codziennie...czas na zmiany, żeby Rubens dobił emeryturę w jakimś ....HRT ? a Williams odbił , bo rozwój bolidu jakoś zupełnie im sie nie klei, przy jego współudziale - czyli d..a mokra taka współpraca z emerytem-maniakiem F1

avatar
hotshots

03.09.2011 16:07

0

Lopez/Genii to tylko grupa inwestycyjna [z małym zacięciem do sportu] i nie ździwi nikogo w 2012 albo ciut póżniej......sprzedaż % udziału albo całości . NH to pomyłka od początku - tylko gratulacje sie należą jego menago, bo "włożył" przecietniaka ...do przeciętnego Teamu za niezłą kasę . [bolid na 2011 rozwijał w 2010 Kubica] Teraz przynajmniej Piotrowski i Senna mogą sdziałać bez hamulcowego [NH] A NH zyczę założenia w końcu firmy turystyczno-krajoznawczej, bo zawsze miał ciągoty do opisywania krajobrazów itd.....

avatar
hotshots

25.07.2011 22:55

0

phi...a o czym tu dyskutować ? Manewr NH bez szans na sukces to i dostał na co zasłużył, a Buemi zmienił lekko tor jazdy (pewnie odruchowo przed zakretem) i tez sie niechcący załapał na karę... Najważniejsze , że Piotrowski zaczyna się czuc jak w czeskim filmie - "nikt nic nie wie" ....a całe LR strategię wymyśla rzucając kostką do gry....a nuż sie uda :D

avatar
hotshots

07.07.2011 05:43

0

heh...suma działania HRT to tylko zaistnienie , podbicie, sprzedaż - czyli biznes w 99%

avatar
hotshots

06.07.2011 15:29

0

7. dziarmol@biss ja tylko wrzuciłem mały kamyczek w tryby us/gb/de etc etc mega kombinatu - Mercedes

avatar
hotshots

04.07.2011 21:22

0

heh....wiedziałem i jakis czas temu pisałem - Carabante i jego firma krzak , a teraz jakis inny krzak na "chwilę" przy drinku na jachcie ustalony ,albo w pokera HRT wygrane....przynajmniej takie zespoły ustaliły nieswiad\omie procedury dotyczące dopuszczania w przyszłości byle kogo do "wodopoju" F1

avatar
hotshots

04.07.2011 21:11

0

nic im nie pozostało na razie...silnik zamrożony/słaby - kierowcy tacy sobie - "obcinka" w temacie dyfozora....aero zadne cudo...faceci w pitstopie to kolesie na wakacjach - cud, albo "słynny" (txt Borowczyka) fart Heidfielda na ok 8 m-ce tylko może coś zmienić...hehehe

avatar
hotshots

04.07.2011 21:07

0

a ja powiem ZERO+ZERO=OO ...:D bo mają dwóch geniuszy i cały pitstop za sobą w takich rachunkach......

avatar
hotshots

02.07.2011 20:12

0

Ananas, ale z ciebie.....ananas ....pozytywny

avatar
hotshots

02.07.2011 20:07

0

7. fanAlonso=pziom racja - Fernando jest profi masz 129zł/pl >>> goo.gl/McUjy , ale nie kupuj na allegro, bo wrzucają takie na maszynę do wyszywania jego ..."podpisu" a

avatar
hotshots

02.07.2011 19:57

0

aaaaaaa...... pozdrawiam piwoszy :D

avatar
hotshots

02.07.2011 19:55

0

Lauda....Ok ma osiągnięcie , ale to dziadek medialny, który mozliwe że siedział/jechał jakimś bolidem a`la 2010, tyle, że nie czuje juz tego ciśnienia wyścigowego - mni eprzypomina kolesi spod sklepu co wspominają, jak to kiedyś, kogoś tam naparzali "solo" ,albo ile to wypili.... a McL dał sygnał że ma w d...takich fachowców i teraz Polkę/sprzataczkę RTL wyśle na przeszpiegi....:D

avatar
hotshots

02.07.2011 19:40

0

jak pomyślę co mercedes zdziałał od lat 30tych do 45go...to ich domowy wyścig (brutalnie powiem) ...Dachau itd.........

avatar
hotshots

02.07.2011 19:37

0

11. atomic hehehe mylisz się ......jest z jajami menadżerka V.Piotrowskiego , a reszta to rzeczywiście ...eunuchy

avatar
hotshots

09.06.2011 06:21

0

5. bartek1515 masz rację - jak na 2 roczniaka jeździ (w kratkę co prawda) ,ale nie dowozi sie jak Heidfeld. No i komu praktycznie w tym LR kibicować ? Niemcowi - minimaliście co jest zachwycony 8-mi miejscami ? Każdy z nas jest na bank zniesmaczony sredniactwem LR jako całości (mechanicy, strategie, 2-gi kierowca NH)

avatar
hotshots

08.06.2011 19:07

0

12. dziarmol@biss hehehehe w końcu ktos zauważył, że to M.B. :D A w/g mnie to dym ,czyli podkreslanie osobowości prawnej/"ważności" (FIA) , bo praktycznie lada chwila jest mozliwa w pełni prywatna F1 - bez żadnych "pierdół" z FIA

avatar
hotshots

08.06.2011 18:59

0

4. jar188 Na tym poziomie inwestowania/zarabiania nikt nie wkłada własnej kasy - nawet kredyt sponsorowany pod przyszłe zyski (future) jest korzystniejszy 11. kumahara czarno widzisz....w/g mnie jest na odwrót - sam powrót RK chocby do treningu, na starszym modelu, będzie news`em na miarę paru pkt. w obrocie kasą, a to na 100% jest lepszym PR-em niz jakis nowy producent wódki czy stali z Rosji (W.Piotrowski)....co nie zmienia faktu, że RK ma swój poziom "negocjacyjny" i żadne HRT mu nie grozi - prędzej zobaczymy go w rajdach - odpukać !!! ...ale w to nie wierzę, bo trzymam kciuki za RK, a on ma poukładane w głowie i jego menago to pzryjaciel, a nie jakis "neptek" za 10-25% kasy

Przejdź do wpisu Zmiany kadrowe w Renault?

avatar
hotshots

03.06.2011 19:40

0

nie dopisane."..........budującym image na jego mozliwościach/nazwisku, jak LR rok wcześniej"

avatar
hotshots

03.06.2011 19:38

0

25. elin 27. arof tez uważam że kapitał w LR przeważa nad marką, estymą i szacunkiem - Lopez inwestuje, a że dał d...y przyjmując punkt umowy RK (udział w rajdach) to teraz naciska "niby" bezmyslnie wypowiedziami o jego [RK] niemozliwym powrocie do LR w 2011....mam tylko nadzieję , że sprawonośc psycho-ruchowa RK będzie taka.,..że opcje jego powrotu do F1 nie zakończą sie na jakimś marnym teamie, budującym image na jego mozliwościach/nazwisku.

avatar
hotshots

03.06.2011 19:16

0

pytanie brzmi ....gdzie chodują kury co znoszą (bez szemrania) złote jajka ?

avatar
hotshots

01.06.2011 18:45

0

Kierowca od jazdy,mechanik od napraw/składnia/rozkładania,Ecclestone od dbania o kasę/image, a sponsorzy od płacenia/zarabiania za każde 10 sek. z ich logo.....ja od komentowania...tu też :D

avatar
hotshots

31.05.2011 16:36

0

Zysk, czyli spieniężenie Toro Rosso to zakończnie testów dla RB - zwrot nakładów+zysk... na bank to dobrze trafiona inwestycja dla RB (np:HRT osiągnie zwrot kapitału......za 109 lat? )

avatar
hotshots

31.05.2011 16:25

0

....gorąco......tatasrata + LR średniak (jak zawsze - niestety, jak dla maniaka F1 i RK)

avatar
hotshots

31.05.2011 02:02

0

osobiście lubię jego jazdę od 2010 i jak mówie o nim czarny to myślę biały , a w sumie chodzi mi o czekoladę albo cacao....a zapętliłem się w p.poprawności........ma się dziać w kolorze (takie mam TV) i nawet żaden Borowczyk mi nie wmówi czegoś innego..

avatar
hotshots

30.05.2011 23:45

0

32. pz0 uuuu.......gdzieś na shoucie napisałem, że....poczekajmy - krew sie poleje w padoku, jak Hamilton w d....o dostanie od ....{tu wstaw kogo} ...kogoś z "niby" zapalecza, czyli od 10 m-ca w dół.... [nie licze LR, bo Piotrowski ma jeszcze swój image "like a virgin"]

avatar
hotshots

30.05.2011 23:38

0

52. agnesia96 ...mniam :D ......nc

avatar
hotshots

30.05.2011 20:24

0

21. arof Masz sporo racji , ale.... chciałbyś mieć w CV wpis ->> rezerwowy kierowca LR F1 ? Ty, ja i inni mają oglądać/kojarzyć super,przyjazny,eco team LR (śmiem wątpić), a ruchy biznesowe/pr...to nie nasza bajka (no, oprócz takich miejsc jak fbook,tweeter)

avatar
hotshots

30.05.2011 20:10

0

50. Ilona ........czytałem całego shouta tutaj, ale tylko ten konkretnie wpis mnie pobudził do odpowiedzi na tle całości Też o niczym innym nie mówię - ten sam wyścig, ale wyciągnąłem (wypunktowałem) tylko sedno z konkretnego wpisu......[43. Ilona] Sam/a siebie poczytaj w kolejności wypowiedzi i stwierdzisz (może) że sie gubisz, w zależności od tego z kim i o czym piszesz.... - ciekawe jak ktokolwiek z nas odreagowałby chocby jedno okrążenie w bolidzie.... [mam w pamięci, w tamtym roku, konkurs Renault na Węgrzech z RK -pojechały h..ki - urbański,jakaś cipka serialowa i janiak bodajże i załapalisię w końcu 2 uczestnicy, a koment RK-słuszny [do tej cipki , a w tle urbański szczerzy zęby] "....trzeba chcieć i czuć jazdę/temat i coś tam jeszcze w stylu -> trzeba lubić/wiedzieć cokolwiek......"]

avatar
hotshots

30.05.2011 18:50

0

40. Konik_mekr racja 46. dnb Tak ! Jesli robią w "pampersy"...ale tak nie było :D

avatar
hotshots

30.05.2011 18:43

0

a ja czekam na szybkość Sutila później, w trakcie sezonu i jego "akcje" w stylu przywalenia w RK ni z gruszki, ni z pieruszki ......ale w po wczorajszym - w Hamiltona niech wali ......oj wtedy krew się w padoku poleje

avatar
hotshots

30.05.2011 18:36

0

43. Ilona masz jak widac swoje subiektywne racje "....w tych kwalifikacjach i tak miał wystarczająco dużo czasu żeby pojechać to jedno szybkie okrążenie" co nie dla każdego jest takie oczywiste (temp opon, kontrola adrenaliny, czyste pole jazdy itd...a może też wyścigowe "jaja") i pisząc "...Przykładów nie trzeba daleko szukać, z takich ostatnich to choćby Nick Heidfeld startujący z końca stawki jakoś potrafił dojechać na 8 pozycji.." to chyba żart, bo rozumiem ,że kibicujesz zupełnie komuś innemu - niż facetowi (NH) , który uważa na lakier bolidu i szczęście wyścigowe i to juz jest sukces (potem czytamy "równo jeżdżący driver..."! Nie miałem zamiaru cię "punktować" , ale jak ktoś ocenia NH i jego "dokonania" jako optymalne czy sensowne i obniża (chociaż "olewał" współużytkowników toru) "F1 libido" Hamiltona ....kosztem... .....sry, ale wyraźnie kogoś lubisz bardziej , a kogoś mniej i nie ma znaczenia dla ciebie widowisko jako całość......w sumie (jakoś nie zauważyła/eś naprawdę optymalnie jadącego Alonso) {sry za format,ale to moja operka tak robi... z moim pozwoleniem :D}

avatar
hotshots

30.05.2011 13:09

0

Lewis przegiął w "chciejstwie" - zupełnie sie nie liczył z prawami fizyki+zero zrozumienia dla innych na torze i ciekawi mnie , kiedy dopadnie go podobna sytuacja ze strony młodych wilków a`la Kobayashi, Maldonaldo, albo nieobliczalny Sutil itd ...wtedy zobaczymy, czy sam sie nie popłacze. Ale to było cool Monaco też dzięki niemu i oponom i pitstopom ..... do 6 minuty przed końcem. Grt dla Alnonso i Buttona, no i .....przy okazji Vettela-farciarza - wczoraj.

avatar
hotshots

30.05.2011 12:49

0

5. lul sam jesteś cienias .... w porównaniu z "doświadczonym" Heidfieldem ma jaja, chociaż sporo mniej zimnej krwi i doświadczenia, no i zrobił niesamowity progres (w górę - NH w dół) jak na drugoroczniaka. A co do "niesamowicie" skutecznych strategii Heidfielda....to kpina - jechać równo,spokojnie, żeby broń boże lakieru nie zarysować....a nuż sie uda ? i patrzcie - juz 2gi x sie udaje -SUKCES!!! Ewnentualne awarie w czasie treningów.quali, to dla niego jak blizny po bitwach - można wykazać że się walczyło.....z przeciwnościami losu, bo on jak zawsze daje z siebie wszystko - czyli zero inwencji.

avatar
hotshots

28.05.2011 20:51

0

dobrze że można dopingować inne zespoły, bo LR na dzisiaj (oprócz Rosjanina) to jedna, wielka "ściema"

avatar
hotshots

26.05.2011 19:45

0

Nie czepiajcie się NH - on teraz jeszcze przez ok.3-4 wyścigi pożyje tym swoim 8 miejscem z końca stawki....jak bolid sam nie jedzie extra, to kruszynka sie gubi ,ale na bank odżyje, jak nowy kontrakt będzie musiał zdobyc na 2012....w HRT ?

avatar
hotshots

26.05.2011 19:36

0

Mają za to kasę wszyscy, tak czy innaczej - więc oby tak dalej, bo przerwa zimowa jest do odpoczynku (i tak za długa....)

avatar
hotshots

26.05.2011 19:30

0

No jeśli na serwetce w restaracji projektowany i hobbystycznie rozwijany to jest..... Wunderwaffe

Przejdź do wpisu F111 nie lubi nierówności

avatar
hotshots

23.05.2011 15:12

0

Jak na biznesową lokatę HRT to na dziś same straty - nawet producenci prezerwatyw nie chcą swojego loga na tym siajsie.....

avatar
hotshots

23.05.2011 05:47

0

same jajka+LH

avatar
hotshots

23.05.2011 05:42

0

Bak na full i ALonso świetnie jedzie, no ale potem rzeczywiście wyraźnie widać, że bolid nie taki... a szkoda

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu