komentarze
  • 26. Seveir
    • 2009-04-29 19:26:11
    • Blokada
    • *.116.35.88

    @ 24. szymontaz - kto wie czy Fiat 126p ma mniejsze problemy z niezawodnością niż bolid BMW Sauber :D

  • 27. Rize
    • 2009-04-29 19:28:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    na www.f1ultra.pl napisane jest ze F1.09 bedzie mialo nowa podloge, nowa pokrywe silnika (pletwa zapewne) i bodajże nowy spojler przedni a o dyfuzorze bylo tylko tyle ze go nie bedzie na GP Barcy

  • 28. Rize
    • 2009-04-29 19:29:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    GP Hiszpanii*

  • 29. gustavof199
    • 2009-04-29 19:48:49
    • *.ronus.pl

    Po co te nerwy i ta niecierpliwość , spokojnie BMW do GP ABU DAHBI się wyrobi z tym dyfuzorem.Hehe

  • 30. beren
    • 2009-04-29 19:49:40
    • *.lublin.mm.pl

    w Przeglądzie Sportowym też takie info (niewiadomo czy wierzyć). BMW zw hiszpanii bez dyfuzora.

  • 31. przemek12
    • 2009-04-29 19:51:30
    • *.tktelekom.pl

    beren to by mnie zbytnio nie zaskoczyło

  • 32. Skoczek130
    • 2009-04-29 20:10:24
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No ciekawe jak stawka się ułoży, kiedy wszyscy będą mieli już te "odpowiednie" dyfuzorki. Oczywiście liczę, że BMW wskoczy do czołówki. Jeśli nie BeeMka, to Brawn GP zgarnie majstra!!!

  • 33. Seveir
    • 2009-04-29 21:08:21
    • Blokada
    • *.116.35.88

    @ 30. beren - ja nigdy nie ufam prasie ;)

  • 34. Marti
    • 2009-04-29 21:10:51
    • *.tpnet.pl

    Ludzie, spokojnie, nie samym BMW żyje człowiek ;-) :-)

  • 35. olek1122
    • 2009-04-29 22:12:00
    • *.eastwest.com.pl

    Marti brawo dokładnie takj!!!

  • 36. walerus
    • 2009-04-29 22:52:46
    • *.adsl.inetia.pl

    no i BMW nie wie jeszcze co to podwójny dyfuzor....

  • 37. kondzio
    • 2009-04-29 23:07:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW zrobi na pewno przejściowy a taki podobny do Browna to dopiero na następne, ale kiedyś skończą :)

  • 38. elin
    • 2009-04-29 23:26:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    37.kondzio - na pewno kiedyś skończą, ale do tego czasu Brawn GP wprawadzi jeszcze jakieś poprawki do swojego bolidu ... i BMW ( oraz inne zespoły ) znów będą ich gonić ... :)

  • 39. mpkaras
    • 2009-04-30 08:50:03
    • *.zep.com.pl

    Ne wieszcze powrotu dla BMW. Może jedynie pod koniec sezonu trochę odrobią strat, ale to będzie już za późno. Sezon jest zmarnowany.
    Powiem tak, jeśli wszyscy biegną a ty stoisz w miejscu, każdy się oddala od Ciebie. Jeśli wystartujesz do sprintu o wiele za późno, a wszyscy inni biegacze są już baardzo daleko. Nie ważne jak szybko byś biegł to i tak ich nie dogonisz, no chyba żeby się zatrzymali i poczekali na ciebie, ale nikt tego nie zrobi, bo każdy chce wygrać ten sprint.

  • 40. Niespokojny
    • 2009-04-30 10:00:26
    • *.tvgawex.pl

    39. mpkaras- hahaha,tylko częściowo można się zgodzić,ale prawdą też jest,że ci z przodu mogą dostać zadyszki,może chwycić ich kolka ;-)

  • 41. prolim
    • 2009-04-30 10:19:58
    • *.tvk.torun.pl

    40. ta, albo się potknąć i przewrócić, mogą im kolce się stępic szybciej, albo zabraknąć bieżni. Jeszcze jest też sprawa dopingu, oczywiście nielegalnego. Grunt, żeby obrali dobry kierunek i wprowadzili znaczące zmiany. Tzn. nie kosmetyczne, bo tylko wtedy opłaci się czekanie, aż do Barcelony.

  • 42. pz0
    • 2009-04-30 10:27:40
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    39. mpkaras - jeżeli zaraz nie zaczną odrabiać strat to tym bardziej nie będą tego robić pod koniec sezonu. Po prostu pod koniec sezonu już nie będzie się opłaciło rozwijać bolidu, bo będą siedzieli nad F110. Możliwe jest nie tylko że się ktoś zatrzyma i poczeka, możliwe jest wręcz że niektórzy pobiegną w kierunku startu a nie mety. Wszyscy zapowiedzieli poprawki na Barcelonę. Jaką masz pewność że wszystkie teamy będą miału udane rozwiązania. Niektóre mogą okazać się krokiem wstecz. BMW będzie miało problemy z pokonaniem Brawna, bo ci już mają 46 punktów przewagi. Indywidualnie Button ma 31 punktów więcej niż Kubica. W przypadku dobrych poprawek BMW i dwóch - trzech kiepskich wyścigów Buttona (powiedzmy awaria, guma, pech w kwalifikacjach) może być już wszystko na styku. Dwa lata temu wydawało się że Kimi nie dopadnie już Lewisa, a stało się inaczej. Zostało jeszcze dużo wyścigów, jeszcze naprawdę wszystko możliwe.

  • 43. walerus
    • 2009-04-30 10:55:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zgadzam się jeszcze; wszystko jest możliwe....

  • 44. mpkaras
    • 2009-04-30 11:32:21
    • *.zep.com.pl

    Macie racje, że możliwe, ale czas leci, a zwyciężać chce każdy.

  • 45. robtusiek
    • 2009-04-30 13:58:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Większość z nas kibicuje zespołowi BMW z powodu naszego jedynaka (tak jak i ja), ale trzeba stwierdzić że BMW staje się poprostu przeciętniakiem. Zastanawiam się co zrobi Robert po tym sezonie jeśli okaże się że poprawki wprowadzone na GP Hiszpanii wzięły w łeb, zmieni TEAM? ale na jaki? zostać i czekać na następny cud techniki? TEAM który ma takie możliwości techniczne i zaplecze nie robi nic aby ulepszyć bolid z GP na GP, to chyba coś jest nie tak.

  • 46. Lauraf1
    • 2009-04-30 15:04:49
    • *.162.190.192

    Wszystkie teamy ostro pracują (oprócz BMW), więc raczej na typowanie jest za wcześnie.

  • 47. Adrian14
    • 2009-04-30 16:30:30
    • *.adsl.inetia.pl

    A mi sie wydaje ze robia właśnie najwiecej tylko nie przeczuwali ze bedzie az tak zle. Na stronie BMW Theissen mowil ze w planach mieli wprowadzenie nowych czesci dopiero na GP Hiszpanii. Inne zespoły wprowadzaly udoskonalenia prakycznie z wyscigu na wyscig. BMW trzyma sie swojego planu ktory niestety tym razem ich zawiodł...

  • 48. leo_
    • 2009-04-30 20:32:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak , mała elastyczność i brak polotu w podejmowaniu decyzji , to wada dużych , acz skostniałych molochów (BMW). Zaplanowali sobie, że nie będą poprawiać bolidu do Barcelony, i już. To, być może, już przesądziło o nie zdobyciu przez nich mistrzostwa, ale pojedyncze zwycięstwa mogą się jeszcze zdarzyć.

  • 49. dziarmol@biss
    • 2009-05-01 09:46:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W stawce liczą się trzy zespoły , kontrowersyjny BrawnGP rozwojowa Toyota no i ten niesamowity Red Bull , obstawiam mistrza Vettela ale drużynowo to chyba jednak Toyota. Mają dwóch równych kierowców co im da dużo punktów jako drużynie, Browny chyba jednak powoli wypalą się, duża dysproporcja między kierowcami a nie bez znaczenia jest też potencjał zespołu, mam na myśli zaplecze. O reszcie przez przyzwoitość nie wspomnę gdyż łzy zalewają mi ekran jak i klawiaturę

  • 50. Marti
    • 2009-05-01 11:57:52
    • *.160.167.2

    49. dziarmol - wspaniale by było, gdyby Vettelowi udało się zrobić majstra, ja bym jednak nie odważyła się jeszcze oficjalnie postawić na niego.
    dziarmol szkoda łez :-) jak to powiedział Robert "Twardym trza być" ;-)

  • 51. ervyll
    • 2009-05-01 20:01:40
    • *.acn.waw.pl

    Ferrari odchudziło na Barcelonę swój bolid o 15 kg, aby móc zamontować KERS. Podwójny dyfuzor będzie już w wersji docelowej, a nie przejściowej. Testy aerodynamiczne mają zakończyć się jutro. Tak więc BMW zostaje na razie dalekow w tyle.

  • 52. pz0
    • 2009-05-01 22:54:15
    • *.1.92.40

    49. dziarmol@biss - oj tutaj mam diametralnie inne zdanie. ''Kontrowersyjny Brawn'' - w czym on jest tak kontrowersyjny? Dyfuzor? Toyota tez z takim wystartowała. ''Rozwojowa Toyota'' - akurat chyba Brawn jest o wiele bardziej rozwojowy. Toyotę rozwijali całą zimę, Brawn nawet nie testował. Po prostu uważam że bolid Brawna ma wiele większy potencjał rozwoju niż Toyota. Chyba jest nieco za wcześnie na typowanie mistrzów, jednak w BGP widzę największe pole do popisu. Cała stawka będzie teraz ścigać Brawna, a Brawn już zapowiedział na Hiszpanię zupełnie nowe rozwiązania w celu zdystansowania konkurencji. Znowu zajmie kilka wyścigów zanim reszta zaadaptuje jego rozwiązania u siebie a on wtedy wyskoczy znowu z czymś nowym. ''Potencjał zespołu, mam na myśli zaplecze'' No pod tym względem akurat Honda prezentuje się doskonale. Niestety nigdy tam nie byłem, ani w ośrodku Hondy czy RedBulla, jednak zaplecze Hony było uznawane za należące do najlepszych. Gdybym musiał obstawiać to większe pieniądze postawiłbym na zaplecze techniczne Brawna niż np na zaplecze RedBulla. I dziwię się tym łzom, rozumiem że można nie lubić zespół BrawnGP, ale do tego stopnia? Ja nie lubię Ferrari, jednak nigdy ich zwycięstwa nie wycisnęły ze mnie łez.

  • 53. dziarmol@biss
    • 2009-05-01 23:07:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    52. pz0 Wydaje mi się że Honda miała zaplecze techniczne siana jak Eskimos lodu, ale BrawnGP chyba wszystkiego w spadku nie dostał? Toyota testowała, BrawnGP nie i tu jest zasadnicza różnica. A kontrowersyjny w sensie dyfuzorów choć Toyota też w tym maczała palce fakt!! W Brawnie nie ma dwóch równorzędnych kierowców w przeciwieństwie do Toyoty, a to też jest nie bez znaczenia. A moje łzy ronię nad "nad przeciętną" formą BMW Sauber do Brawna nic nie mam nawet zaczynam odpuszczać Mclarenowi , chyba łagodnieję na starość :-)

  • 54. jawiemwszystko
    • 2009-05-02 12:09:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    53.dziarmol@biss - czy w Brownie nie ma 2 równorzędnych kierowców to się jeszcze okaże. Pamiętasz jak w tamtym sezonie zaczynał Massa. I na koniec był wyżej niż Raikonen i omal nie został mistrzem. Wiec ja oczywiście największe szanse na mistrza daje Butonowi. Może nawet większe daje Vettelowi niż Barriczowi, ale "emeryta" też bym jeszcze nie skreślał. Natomiast Toyo mię średnio przekonuje, sam nie wiem czemu dużo mniej niż BGP

  • 55. pz0
    • 2009-05-02 13:32:18
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    53. dziarmol@biss - chyba jednak Brawn wszystko dostał. Całe Beackley jest jego, czyli doskonale rozwinięty ośrodek. To że Toyota testowała a Brawn nie to jest rzeczywiście zasadnicza różnica, która daje potencjalnie większe możliwości rozwoju bolidom Brawna. W bolidach z pewnością znajduje się wiele miejsc w których można je poprawić. Najłatwiejsze i najbardziej oczywiste poprawki Toyota już wprowadziła właśnie na podstawie testów. Brawn jeszcze nie. Brawn wypowiadał się że ich bolidy są do tej pory dokładnie takie same jak pierwszego dnia testów. Bolid był na tyle mocny ze i tak wręcz zdeklasował konkurencję, teraz będą poprawki, chyba właśnie te najprostsze, najłatwiejsze. Zgaduję że Brawn znowu będzie w stanie odskoczyć konkurencji. Jedyne zagrożenie dla bolidów BGP widzę w bolidach RB. Również wyjątkowo udana konstrukcja i Newey również dysponuje nieprzeciętnym baniakiem. Oj będzie jeszcze ciekawie.Nad BMW nie ma co płakać. Trzeba przejść z tym do porządku dziennego że być może będą walczyć z ForceIndia, a może nawet z ToroRosso. Może jednak F109B będzie równie genialne jak RB5 czy BGP001. Mój ulubiony zespół w ostatnich latach nie prezentował się zbyt dobrze ale nie drę z tego powodu szat. Trochę przykro, ale F1 mimo wszystko nadal jest ciekawa.

  • 56. cayman
    • 2009-05-04 01:07:53
    • *.chello.pl

    Poczekamy zobaczymy... ja zaczyna msię zastanawiać nad składami w przyszłym sezonie, bo ojjjj duzo rosad bedzie :-) ... bedziecie sie pewnie smiali, ale obstawiam ze nie jest niemozliwe, ze Kubica moze wyladawac np. w McLarenie. wnioskuję to po wypowiedzi Hauga, który pochwalił Kubicę za jazdę mimo odległego miejsca w Chinach. A Ham wyniesie sie z ukochanej stajni mimo wielkich deklaracji sprzed roku, po niesmaku związaną z niedawną aferą. Nie przepadam za McL właśnei z tego względu, że w ostatnich latach ciągle jest w nim coś na rzeczy. hehe... odbieglem od tematu, ale wiecie... ciagle te dyfuzory :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo