komentarze
  • 1. Supersonic
    • 2024-08-27 18:13:18
    • *.play-internet.pl

    Szkoda, że nie Lawson ale dobrze, że nie Schumacher. W F2 Colapinto jest wyżej od Antonelliego czy Bearmana, których tak się hajpuje. Powodzenia Franco.

  • 2. waterball
    • 2024-08-27 18:20:50
    • *.

    Jedno jest pewne - gorszy od Sierżanta nie będzie ...

  • 3. LeadwonLJ
    • 2024-08-27 19:02:46
    • *.techmedia.com.pl

    To jest absolutnie bez sensu. Sargeant był jaki był ale jeździł. Dodatkowo dostawał gorszy bolid. Wyrzucanie go z powodu jednego wypadku jest absurdalne pamiętając przykładowo jak zabrano mu bolid po wypadku Albona. Powinni dać Loganowi dojeździć do końca. I tak w tym sezonie nic nie ugrają, a w przyszłym przychodzi Sainz. Ale jeśli już trzeba zmienić Logana to należałoby się dogadać z Mercedesem i dać fotel Antonelliemu albo Bearmanowi z Ferrari, Doohanowi z Alpine czy Lawsonowi z Red Bulla. Mogliby też wziąć kierowcę który po prostu ma jakieś doświadczenie w F1. Schumacher i właśnie Lawson to nie byłyby głupie wybory. Nawet De Vries by się sprawdził bo zna już zespół. Branie debiutanta, który zbytnio nie zachwyca żeby zastąpił kierowcę, który jeździ już drugi sezon i wrzucenie go do słabszego bolidu może skończyć Colapinto karierę. Oczywiście życzę mu dobrze ale nie dobrze byłoby gdyby skończył później jak Aitken czy Fittipaldi choć w ich przypadkach debiuty miały miejsce w zupełnie innych okolicznościach.

  • 4. Raptor Traktor
    • 2024-08-27 19:19:57
    • *.

    @3 Nie ma to jak krytykować ten ruch, a potem wyjechać z Mickiem Schumacherem XDD
    "wrzucenie go do słabszego bolidu może skończyć Colapinto karierę" - jak to skończyć? ten gość w innych okolicznościach nie dostałby się w ogóle do f1, a tutaj to przynajmniej będzie miał okazję się zaprezentować.

  • 5. 239654
    • 2024-08-27 19:28:47
    • *.play-internet.pl

    @3 Mick Schumacher może byłby nie co szybszy ale rozbijałby się tak często co udowodnił w zespole Hass a kariera Liama Lawsona w Williamsie mogła by zostać zepsuta taj jak przejście z Williamsa do Alpha Tauri zepsuł karierę Nycka De Vrisa.Moim zdaniem dobry wybór ewentualnie mogli by dać szansę dla Fredrika Vestiego.

  • 6. 239654
    • 2024-08-27 19:34:59
    • *.play-internet.pl

    @3 Andrea Kimi Antonelii powinien się skupić w Mercedesie jeśli w następnym sezonie będzie jeździć a Oliver Berman w Hassie powinien się skupić. Mogli go dużo wcześniej wymienić.

  • 7. brain87pl
    • 2024-08-27 19:53:50
    • *.124.126.11.rybnet.pl

    @3. LeadwonLJ:
    Pisałem już coś podobnego pod innym wątkiem. Zgadzam się z zdaniem że ten ruch może zaszkodzić Colapinto bo będzie miał tylko kilka wyścigów i potem ludzie mogą go zapamiętać jako tego co nic nie pokazał. Ale co do zwoleniania Sargeanta to nie wiemy jaka tam była atmosfera, a niektóre przecieki sugerowały że nie za dobra. Możliwe że sam Sargeant miał już dość i tylko czekał na koniec sezonu, bo wie że w przyszłym sezonie nie będzie jeździł, a tym też o nic nie walczą. Dla niego to mogły być jak ostatnie tygodnie na okresie wypowiedzenia w pracy której nie lubisz i tylko czekasz aż to się skończy.

  • 8. lesio_17
    • 2024-08-27 20:33:43
    • *.dynamic.inetia.pl

    Co zyska Wiliams jeśli da fotel komuś z Mercedesa lub Alpine ? Nic . Colapinto to ich junior więc to logiczne że go zatrudnili
    Poza tym jest solidny / nie fantastyczny ale nie ma tragedii. Ogólnie sprytny rych . ALPINE I HASS to ich bezpośredni rywal więc dla czego ma szkolić kierowcę który za rok będzie rywalem? Szumacher niech jeździ tam gdzie jeździ.... nie teskie za nim ... gdyby nie to że jeździł z ruskiem to by został zmiażdżony w pierwszym sezonie przez dowolnego innego kierowcę

  • 9. fistaszeq
    • 2024-08-27 20:34:53
    • *.

    Zobaczymy, teraz monza na ktorej williamsowi zawsze idzie dobrze wiec ma szanse sie wykazac

  • 10. Raptor Traktor
    • 2024-08-27 20:35:28
    • *.

    @7 Myślę, że Sargeant jest świadomy tego, że na f1 świat się nie kończy, jest młody, a te 9 wyścigów więcej tak naprawdę nic by mu nie zmieniło. W IndyCar prawdopodobnie będzie miał spore szanse na odniesienie sukcesu, bo wbrew pozorom to nie jest kierowca totalnie z przypadku. Tak to może poświęcić te kilka miesięcy na reset i przygotowanie się na nowe wyzwania, zamiast tkwienia bez sensu w miejscu, z którego i tak był wyrzucany od początku roku.

  • 11. lesio_17
    • 2024-08-27 20:48:35
    • *.dynamic.inetia.pl

    10. Dokładnie. Masz rację / ale sam sobie nie pomógł . Wiliams ma dwa różne bolidy ale na pewno wiedzą jaka jest różnica i na co powinni liczyć... zaraz okaże się że Albon nie jest taki cudowny i Młody go dojedzie ... bo zawsze może być tak że wiliams to dobra maszyna ale kierowca to kasztan heh . Nigdy się tego nie dowiemy . W każdym zespole może tak być

  • 12. Believer
    • 2024-08-27 20:50:42
    • *.

    Logan to ciekawy przypadek. W kwalifikacjach do wyścigów głównych i w samych wyścigach ani razu nie pokonał Albona, za to w kwalifikacjach do sprintu i w sprintach ma lepszy bilans od niego. Dodatkowo kilka razy był wyżej od Pereza w kwalifikacjach :)

  • 13. brain87pl
    • 2024-08-27 21:37:33
    • *.124.126.11.rybnet.pl

    8. lesio_17
    > Co zyska Wiliams jeśli da fotel komuś z Mercedesa lub Alpine ?
    To zależy od umowy. Gdyby Alpine czy Mercedes dorzucił kilka milionów za to żeby ich junior zaczął wcześniej zbierać doświadczenie, to Williamsowi mogłoby się to opłacić. Zwłaszcza gdyby chodziło o zawodnika z topowych zespołów z którymi zawodnicy Williams rzadko mają okazje powalczyć.

  • 14. TomPo
    • 2024-08-27 22:07:25
    • *.180.61.133

    @3
    "To jest absolutnie bez sensu. Sargeant był jaki był ale jeździł. Dodatkowo dostawał gorszy bolid. Wyrzucanie go z powodu jednego wypadku jest absurdalne "
    Jednego wyscigu?! Bezsensu?!
    Czy Ty zaczales ogladac F1 od ostatniego wyscigu? Wywalenie tego ciecia to bylo najlepsze co mogli zrobic, bo niedlugo by przez niego zbankrutowali. Cala ciezka praca w piach i mnostwo pieniedzy na czesci, bo gosc nie potrafi utrzymac bolidy w torze w srednio chyba co drugi weekend.
    Jednego patalacha w F1 mniej, super wiadomosc.

  • 15. belzebub
    • 2024-08-27 23:02:10
    • *.

    @3. LeadwonLJ z powodu jednego wypadku??? Chłopie masz pojęcie o całej jego karierze w F1??? Przede wszystkim miał ich więcej, po drugie jego tempo było słabe, a zrzucanie tego na gorszy bolid jest mitem. Seargant to kolejny Latifi, mierny kierowca na poziomie F1.

  • 16. fistaszeq
    • 2024-08-27 23:03:55
    • *.toya.net.pl

    @15 zwłaszcza że w Holandii już mieli równe bolidy, ale Sierżant to "wykorzystał"

  • 17. Malmedy19
    • 2024-08-28 06:35:05
    • *.30.123.93.mobile.internet.t-mobile.pl

    Widzisz, że auto nie robi tego, czego oczekujesz. Nie masz do niego zaufania, więc jeździsz wolniej. Kibice krytykują.
    Myślisz zaryzykuję, jestem młody, mam dobry refleks, w razie problemów, wyciagnę auto z opałów. Jedziesz na 100% i się rozwalasz*. Kibice też krytykują.
    * - nie dotyczy grzania po trawie.

  • 18. 3000
    • 2024-08-28 08:55:27
    • *.play-internet.pl

    @3
    Gorszy nie będzie bo takich bledow jakie robił Logan to nawet kierowca w Sim-racingu nie odjaniepawla

  • 19. przesio
    • 2024-08-28 10:57:49
    • *.

    Bardzo dobra decyzja .

  • 20. Manik999
    • 2024-08-28 15:27:45
    • *.toya.net.pl

    No i git! Franco jest ich juniorem, więc fajnie, że dali mu szansę. Zapewne przyniósł też posag sponsorski. Dla Liama to nie jest dobre rozwiązanie, natomiast Mick to crasher nie lepszy od Logana. Andrea już był wykluczony. Cieszy kolejna nowa twarz w stawce, a nie kolejny odsmażany kotlet. :) Powodzenia. :)

  • 21. BlahFFF
    • 2024-08-28 21:45:38
    • *.petrus.com.pl

    Z jednej strony to troche szkoda, bo Seargent byl praktycznie gwarancja samochodu bezpieczenstwa czy chociaz zoltych flag, a tak to kto znowu popsuje ostatni wyscig ;-)

    Zupelnie na serio, gorzej raczej byc nie moze.

  • 22. Mikus1982
    • 2024-08-28 22:15:25
    • *.31.154.31.mobile.internet.t-mobile.pl

    Witam. Przecież Schumi by go wbił w asfalt kto to jest nie bądźmy śmieszni bo przecież Williams tą decyzją się skompromitował i w sezonie 2025 będzie już jeździł Schumi bo ten nie da rady i będzie na poziomie Sargeanta.

  • 23. fistaszeq
    • 2024-08-28 22:18:01
    • *.

    @22 masz swiadomosc ze od 25 bedzie dla nich jezdzil Sainz? Bo z twojego komentarza wnioskuje ze nie, ale moze to przez twoja skladnie zdania

  • 24. LeadwonLJ
    • 2024-08-29 23:33:36
    • *.techmedia.com.pl

    @4
    Gdyby dostał szansę w bolidzie F1 w normalnych okolicznościach, wtedy byłaby to dla niego piękna szansa. W takich okolicznościach jednak może skończyć jak wspomniany Aitken. Dodatkowo nie ma żadnej gwarancji, że Colapinto będzie lepszy od Sargeanta.

    @5
    Tak aczkolwiek ja nie jestem fanem wrzucania kierowców na tak głęboką wodę. Moim zdaniem to może zaszkodzić Colapinto oraz zespołowi.

    @14 @15
    Tak, jednego wypadku. Na marginesie oglądam F1 od dekady. Sargeant jeździł zdecydowanie gorszym bolidem i nie był wspierany przez zespół. Zespół więc go wyrzucił. Sami sobie na to zapracowali.

    @18
    Sargeant naprawdę nie był taki zły. Colapinto jest debiutantem, więc błędy będą się zdarzać.

    Co jest z wami ludzie, serio? Oceniacie Sargeanta na podstawie 1,5 roku jazdy w najgorszym bolidzie, gorszym nawet od swojego partnera zespołowego. Juz nie mówiąc o Schumacherze, któremu też dali gówno na kółkach. Czy naprawdę ktoś uważa że wrzucenie kolejnego debiutanta do Williamsa, do gorszego bolidu, da zespołowi czy kierowcy cokolwiek? Oczywiście życzę im jak najlepiej ale oni najpierw powinni dać Loganowi szansę w równych bolidach, a dopiero potem wymieniać kierowców

  • 25. TomPo
    • 2024-08-30 13:53:19
    • *.84.139.251

    @24 RK jezdzac jedna reka i jeszcze gorsza taczka w Williamsie sie tyle nie rozbilal.
    Ostatnia kraksa przelala czare goryczy, bo to byl juz totalnie przedszkolny blad.
    Jak zespol mial go wspierac i dac mu lepsy bolid, skoro wszystkie pieniadze musieli pchac w produkowanie czesci, by na nowo skladac jego bolid. Gdyby w Sierzancie byl jakis talent to zespol by to zauwazyl, a sie go nie pozbywal. Jak dla mnie to jeden z 3 najgroszych kierowcow w F1 zaraz obok Zou i Strolla, wiec dobrze ze jednego mniej. A teraz patrz i obserwuj jak ten debiutant rozbije sie do konca sezonu statystycznie mniej razy niz Sierzant.

  • 26. giovanni paolo
    • 2024-08-30 19:56:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli myślisz, że znasz powód i nie jest nim kasa, to się mylisz. I akurat nie chodzi o koszty napraw rozbitych bolidów.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo