Ecclestone ma sposób na ograniczenie zawodników
Bernie Ecclestone, który dzisiaj udzielił obszernego wywiadu dla oficjalnej strony Formuły 1, po raz pierwszy od feralnego wypadku Roberta Kubicy zabrał głos w kwestii zakazywania potencjalnie groźnych sportów kierowcom F1.„Zakazanie pewnych czynności nie oznacza kontroli ich wolnego czasu. Miałbym swoje własne pomysły na poradzenie sobie z tą sytuacją” mówił Bernie Ecclestone.
Brytyjczyk zapytany o konkretne pomysły odparł: „Weźmy na przykład Kubicę. Pomiędzy dwoma testami brał udział w rajdzie i miał ten wypadek. Powiedziałbym mu: ‘Słuchaj, jedziesz w rajdzie w przyszłym tygodniu, więc jak się domyślam, będziesz zbyt zmęczony na testy w następnym tygodniu. Więc weźmiemy twojego partnera z zespołu i rezerwowego kierowcę na tę sesję.’ Czy myślicie, że wtedy spróbowałby rajdu? Nie wydaje mi się.”
komentarze
1. Zakrza
Jakie ten Bernie jest głupi. Toć chyba jak Robert podpisywał kontrakt z Renault to Ci mu zagwarantowali, że może się ścigać w rajdach!
Zresztą Robert miał rozwijać samochód. Zabranie mu miejsca w testach mijałoby się z celem.
Eccleston to stary imbecyl.
2. piotrek74
chyba Rk a sporo $$$ oskubał BE w ...... ,do tego Bahrajn nie wyszedł
3. Warning
Już się przestraszyłem, że będzie chciał podpinać kierowcom nadajniki GPS albo kamere na głowie (oczywiście obraz w jakości hd). Z resztą podając konkretny przykład Roberta chyba zapomniał, że miał zielone światło od zespołu na udział w rajdach...
4. Voight
Z reguły gada od rzeczy ale tym razem trzeba mu przyznać rację
5. bomba_art7
1.dokładnie głupi że hej żal mi go
pozdrawiam Fanów Roberta :)
6. pawelo21
Głupi jak nie wiem rozumu to mu chyba nikt nie pozazdrości
7. piotrek74
4. Voight według Ciebie to każdy pracodawca powinien narzucać pracownikowi co ma robić z wolnym czasem ???
(dzisiaj nic na P bo jutro praca i możesz być zmęczony )
8. konradosf1
poprzedni artykuł jak i ten pokazują że Bernie to stary głupiec.
9. saint77
Proponuję zrzutkę na dobrego psychiatrę i roczny odpoczynek w sanatorium dla Berniego. Poważnie. Jeśli nikt go nie wyleczy to może być to groźne dla innych.
A nuż wymyśli GP Afganistanu z ostrzałem Talibów na głównej prostej?
10. Gwyn_Bleidd
Gorzej jakby KUB odparł, że jest przekonany, że nie będzie zbyt zmęczony.
11. jzb
W NBA kontrakt zawodnika szczegołowo reguluje codzienny tryb zycia koszykarza. Klub przydziela zawodnikowi specjalnego opiekuna, który jest jego asystentem, nadzorcą i pomocnikiem. Klub, ktory podpisuje z zawodnikiem wielomilionowy kontrakt, nie pozowoli mu na zajmowanie sie niczym innym poza wypelnieniem kontraktu, czyli trenowaniem i graniem meczy. Cale zycie korzyszkarza ma sie krecic wokol koszykowki. Na tym polega zawodowy sport i profesjonalizm. W przypadku Kubicy zabrakło tego wszystkiego, a jego otoczenie nie zdalo egzaminu. Morelli kilka miesiecy temu chwalil sie w mediach, ze kontrakt Roberta pozwala mu na rajdy, a jesli jakis inny team bedzie chcial go zatrudnic, to bedzie musiał mu zagwarantowac starty w innych wyscigach niz F1. Sorry, ale cos tu nie gra i gdzies zagubiono proporcje, na co Kubicy pozwalac a na co nie.. I dotyczy to rowniez szefów Renault F1.
12. jar188
Ja na miejscu szefa któregokolwiek z zespołów absolutnie zakazałbym startów w rajdach ( i wypadek Roberta nie ma tutaj żadnego znaczenia bo tak samo uważałem przed tym zdarzeniem), ewentualnie wprowadzić zapis, że w razie kontuzji zespół może takiego kierowcę zastąpić do końca sezonu kimkolwiek, kierowca zastanowi się 100 razy zanim podejmie ryzyko. F1 to są ogromne pieniądze pakowane nie tylko w zespół i bolid ale i kierowców!!! którzy są nie tylko "oknem" zespołu na świat ale i trybem w całym tym wielkim biznesie bez którego w pewnym momencie zespół może naprawdę ciężko.
Wyobraźcie sobie oto taką sytuację: Kubica jest liderem z dużą przewagą nad drugim kierowcą, ale przydarza się wypadek w rajdach, czy innym "ekstremalnym sporcie" i To nie Kubica wykazał się brakiem profesjonalizmu ale jego szefowie, którzy zgodzili się na jego starty. (pomijam tutaj celowo sam fakt przypadkowości tego zdarzenia bo jak czas okazał, wszytko jest możliwe).
13. jar188
Te okienko do wklepywania literek jest tak małe, że pisząc na szybko często albo mi się coś skasuje przez przypadek albo coś przeoczę. Naprawdę nie da się powiększyć okna do wklepywania???? @Kempa???
14. beny9113
gadajcie co chcecie jak Kubica chce rajdów to niej jeździ ale nie można mieć dwóch rzeczy na raz
15. Zgred Zen
11. jzb Nie wiem jaki jest kontrakt w NBA,ale jak jest taki jak piszesz to nie dziwię się,ze koszykówka w USA zeszła na psy bo już Hiszpanie czy też Argentyna leją ich w dupę.Za czasów kiedy oglądałem ją na żywo,a było to za Wielkiego Jordana, to by się nigdy nie zdarzyło nawet drugiemu garniturowi NBA , a czarne chłopaki nie odpuszczali awantur czy chlania w klubach ,nocnych.wypadków samochodowych ,zażywania narkotyków czy palenia trawki. A nikt z nimi nie miał żadnych szans.Na drugi dzień wychodzili na parkiet i prezentowali wysoki poziom.Więc nie przekonuje mnie Twój przykład NBA .Wg Twoich załóżeń to należałoby także zakazać wychodzenia starym dziadkom z panienkami po 20,by jak Bernie nie dostać po pysku,angileskim piłkarzom wstąpienia do baru czy lokali nocnych,,jeżdżić samochodami bo są wypadki ,niemickim piłkarzom piwa i panienek a ogólnie kopać gałę bo to niebezpieczne ,grożące przecież kontuzją..... itd ...itp.Na szczęście nie Ty decydujesz o kontraktach i zasadach profesjonalizmu w sporcie,bo przeważnie Ci niesforni zawodnicy w wielu dziedzinach sportu to właśnie sportowcy o najwyższych kwalifikacjjach. Z poważaniem.
16. marcinos
11i 12,według Was to nie długo kierowcy będą musieli chodzić srać w kaskach,przestańcie już bredzić bo nie macie o tym zielonego pojęcia.
Jak nie chcecie to nie kibicujcie Robertowi ani w F1 ani w rajdach ani w niczym innym,On naprawdę nie będzie miał Wam tego za złe.
17. MARTINWTCC
nie no pomysly ecclestona sa rowne zeru
18. Wiland
pawelo21&konradosf1
Sprawdzcie ile on na swojej głupocie zarobił. Faktem jest, że to Bernie rozkręcił ten biznes do kosmicznych technologii i takowyż pieniędzy. Poza tym poczytajcie jaką inni opinię mają inni ze świata F-1. A podczas tego wywiadu pokazał, że ma poczucie humoru.
19. Wiland
Zgred Zen wyprzedziłeś mnie
jzb
Oczywiście to opiekunowie przyprowadzają panienek do gwalcenia, wożą w samochodach broń i narkotyki. Konsultują podczas gier karcianych i pomagają strzelać do kolegów z zespolu w szatni za długi karciane. Nie opowiadaj pierdół z tym NBA.
jar188
A gdyby Kubica prowadził w Mistrzostwach i się rozbil w wyscigu to tragedii nie byłoby?
Głupie to gdy mówią tu ryzykuj, a tu nie. Dwa miesiące temu wszyscy zachwycali się rajdowymi popisami Kubicy, a teraz jeden mądrzejszy od drugiego
20. hlaine
każdy news zaczynający się od nazwiska Ecclestone mnie osłabia.
21. jar188
@19. Wiland Jak nie widzisz różnicy to nie ma o czym dyskutować.
22. Jaro75
Znowu wymyślił.
23. Konik_mekr
Wypadek Roberta to splot bardzo nieszczęśliwych okoliczności, po pierwsze niebezpiecznej barierki, po drugie wilgotnej jezdni, po trzecie nowego, nieznanego przez Roberta samochodu. Nie ma co roztrząsac tej sprawy i zastanawiać się, co by było, gdyby. Kierowcy mają swój rozum i wiedzą, na co moga sobie pozwolić. Nie ma co dyskutować, czy zespół dobrze zrobił, czy nie. Gdyby nie ten wypadek, nikt nawet by nie pomyślał, że rajdy są niebezpieczne i (jak to określił Bernie) można być po nich zmęczonym.
24. mattimek
13. Da się! Ustaw kursor w prawym dolnym rogu tego okienka i rozciągnij...
25. heniu629
"zmęczony" to jest twój stary jak czyta takie głupoty!! ciekawe ile mu płacą, żeby gadał bez sensu??!
26. saint77
sorry że nie na temat, ale czy ktoś może wie na jakim oddziale Robert obecnie przebywa?
Czy dalej go trzymają na ortopedii czy też jest na rehabilitacji?
27. sever
Berni nigdy nie przepadał za Robertem kiedyś nazwał Go ciułaczem punktów a teraz nie mówi a wszystkich zawodnikach tylko o jednym.
28. roberttc
tak rozumujac jak Ecclestone trzeba zakazać kierowcom jazdy na rowerach (przypadek Webbera), nartach, gokartach, samochodach wrotkach, hulajnogach i karuzelach. Niebezpieczne jest żeglowanie, podrózowanie samolotem czy pociagiem....zakazać!!! Udział kierowców w testach jest też niebezpieczny, a w kwalifikacjach to już wogule. No i sam wyścig..po co ryzykować zdrowiem kierowców, kupić im symulatory niech się ścigają...no i ekologicznie by było
A tak na serio to kiedy dostał w dziub to mu się ciągle pogarsza
29. roberttc
sorry...dziób
30. dexter
@ Zgred Zen W dzisiejszych czasach w sporcie zawodowym przy panujacej presji sponsorow, gdzie drugie miejsce sie prawie nie liczy, grubych obrotach $$$, takie zachowanie jest rzadkoscia.
31. dnb
Omg teraz BE dowalił tymi swoimi dywagacjami, on już niech się nie wpiernicza co kierowca może, a czego nie, swoje sposoby niech zostawi lepiej dla siebie. Ja znam lepszy sposób: więcej testów przed sezonem, więcej czasu za kółkiem bolidu F1, a nie takie coś jak jest teraz, sam dowalił swoimi głupimi przepisami, a teraz zgrywa cwaniaka i wszech wiedzącego. Omg ecclestone to chyba najbardziej niepełno-sprytna postać w całym świecie F1. Pozdro all
32. labugabu
JAK DLA MNIE TO KIEROWCY F1 POWINNI MIEC ZAKAZ STARTÓW W RAJDACH I TAKICH PODOBNYCH SPORTACH... BO WYPADEK TO STRATA DLA ZESPOLU I KIEROWCY... ZESPOLY KTORE POZWALAJA NA TAKIE STARTY SWOIM KIEROWCOM NIE MOGĄ LICZYC NA SUKCESY W F1
33. michal669
Ale mnie wku dziad.
34. Wiland
jar
Dobrze, że nie próbujesz dyskutować. Różnicę widzę, ale nie taką. Tylko widzę również kupę pieniaczy, którzy są zawiedzeni bo coś tam sobie obiecali.
Robert start w rajdzie miał za jeden z etapów przyszykowania się do sezonu. Tym razem miał nadzwyczajnego pecha, bo jak można nazwać znalezienie niezamocowanej bariery z tysiąca zamocowanych.
Idąc tropem zakazywania to oprócz wspomnianych tu wcześniej sportów zabrońmy charytatywnie grać w piłkę nożną, latać samolotem (bo Coulthard miał przeżycia), jeździć do Brazylii na wyścig (bo strzelają), otwierać szampana na podium bo i w oko możno trafić. Mam kontynuować spis?
Teraz o sponsorach. Lotus-Renault ukradło od innych zespołów początek roku. Ilość wzmianek chyba już przekracza cały ubiegły sezon. A Kubica jeszcze będzie wracać. Znów zdjęcia ze sponsorami w tle
35. Jacko
Większość zespołów nie zgadza się na starty swoich kierowców nawet raz w roku w tak prestiżowym wyścigu, jak 24h Le Mans, który jest dużo bezpieczniejszy niż rajdy i bardziej podobny do F1. Czasami startują tam kierowcy testowi, ale też muszą dostać specjalną zgodę, bo normalnie kontrakt im tego zabrania.
Bardzo lubię Roberta, ale jednak te jego starty w rajdach uważam za nieodpowiedzialność. Tym bardziej w takim okresie sezonu, w całkiem nowym aucie, którego wcale nie znał i w podrzędnym rajdzie, gdzie zabezpieczenia i pomoc w razie wypadku są również podrzędne.
36. kukus
@ 14. beny9113
Dokładnie się z Tobą zgadzam.
37. jzb
Kolego, nie kumalem tych rajdów Kubicy i nie podobalo mi sie to. O tym wyscigu, ze bierze w nim udzial, dowiedzialem się dzień przed tą imprezą z jakiegos forum internetowego i pierwsza mysl byla taka, ze po co mu to, jak testy sie zaczely? Oczywiscie w glowie mi sie nie miescilo, ze dojdzie do takiego wypadku. Juz po tym jak mu doradzili zeby nie bral udzial w tym rajdzie w Monaco odetchnalem i myslalem ze skonczyla sie ta cala historia rajdowa. a wczesniej przed kazdym rajdem kalkulowalem, co by bylo gdyby i zawsze przychodzila ta mysl, ze moze cos sie stac, bo to jest mega ryzykowny sport, a nie jazda na rowerze jak jakis debil internetowy probuje przez idiotyczne analogie sprowadzic cala sprawe do absurdu ...Ale ze jego zycie i kariera stanie pod znakiem zapytania? Zabraklo mi wyobrażni...Stary, patologie sa w kazdym sporcie, ale sa tez pewne standardy, dotyczace zawodostwa i tego jak sie swoj zawod wykonuje i one dominuja w NBA. F1, teamy i Bernie mogliby sie sporo nauczyc od tych gosci, jak zawodowy sport powinien byc zorganizowany. Narkotyki, dziwki kasyna to chyba rzeczywistosc polskiej ekstraklasy...
38. Zgred Zen
30. dexter
Widzisz ,naprawdę te wszystkie dyskusje na forum nie mają sensu .Dlaczego?Priorytetem Roberta była i jest Formuła. Robert w kontrakcie zagwarantował sobie możliwość staru w rajdach,bo to nie tylko jego pasja ale element w którym ćwiczył koncentracje,element który czyni Go bardziej pełnym kierowcą tejże Formuły .Tak samo jak uweażał,ze jazda w Formule jest zdecydowanie trudniejsza niż w rajdach I nie są to moje wymysły czy też słowa tylko wypowiedzi samego Roberta.I naprawdę nie należy szukać czy też dorabiać na siłę do tego,własnej ideologi,czy inerpretacj tego wypadku, bo każdy sport motorowy włączając w to żużel,motorowe sporty ekstremalne,mają to do siebie,ze charakteryzują się statutem "wysokiego ryzyka"Tak samo zdawało sobie z tego LRPG i jego kierownictwo czy też nawet sami sponsorujący,bo chyba nie uważasz ,ze tam pracują jacyś dyletanci,którzy napewno widzieli minusy jego kontrakrtu,ale też i plusy wrażie jego sukcesów w tychże rajdach,co jeszcze bardziej napędziło by $$$$ do ich kieszeni.Fakt,wyszło jak wyszło i tego już nikt nie wróci,ale gdybanie co było gdyby było,do niczego nie prowadzi za wyjątkiem zaistnienia na tym forum "proroków"/w obie strony/"moralizatorów i fermentu co jesteśmy my uczestnicy tego "żywym" przykładem.Przyznaje,ze moja wypowiedż w stosunku do kolegi jzb była trochę przesadna,bo nie taka jest etyka sportu,ale była reakcją na jego moralizatorskie zapędy co do jego przykładu z NBA nic nie mające wspólnego z realnym światem tego sportu i jego kulisami,co widać w jego następmnym wpisie.Pozdrowienia.
39. grinchi
Szkoda, że BE nie odniósł się do słów Kubicy, który powiedział, że szczególnie teraz kiedy testy są zakazane, rajdy są rodzajem treningu. Gdyby była możliwość testów w trakcie sezonu to żadne kierowca nie miałby czasu na rajdy lub inne dodatkowe zajęcia.
40. roko
Mała gadka do tych którzy widzą tylko cyborgi w sporcie.
Człowieka można traktować podmiotowo lub przedmiotowo.
Definicje podawane m.in. przez "jzb" wskazują wyraźnie na przedmiotowość sportowca.
W zasadzie wytłumacz nam na czym miałby polegać urok i wspaniałość takiego sportowca cyborga, ograniczonego niemal we wszystkim.
Czym rożni się od gladiatorów występujących na scenie Colosseum.
Wszak i oni byli gwiazdami tłumów, legendarnymi postaciami tylko po prawdzie ile mieli własnej wolności.
Zwłaszcza porównanie kontekstu, wybór wolności a wolność wyboru.
To zasadnicza różnica.
Czy zdobycie tytułu mistrza ma usprawiedliwiać wszelkie ograniczenia wyboru, wolności, pasji.
Uważasz że najważniejsze jest to BYŚ TY MÓGŁ OGLĄDAĆ WIDOWISKO !!!.
Przy twoim sposobie myślenia wyjdzie że i do wykonywania prostej czynności jaką jest wypróżnienie się na kiblu, będzie potrzebny specjalny zapis w kontrakcie, notarialnie potwierdzony NO BO CZEMU NIE ???.
41. Wiland
jzb
Ale to właśnie teraz dzieje się w NBA. Granie w karty na pieniądze jest nagminne, później bójki o odzyskanie tejże forsy. Teraz dokładnie nie pamiętam, ale czy nie w ubiegłym roku Artest groził bronią w szatni koledze z zespołu. Teraz słynna sprawa Bryanta, wyobraź sobie, że siądłby za gwałt. Ile kasy straciłoby LAL.
Co się tyczy pokolenia Jordana to też nie wynosiłbym na takie wyżyny, bo NBA wydało zgodę na uczestnictwo w Olimpiadzie pod warunkiem, że nie zrobią im testów antydopingowych.
A straty tigera Woodsa i calego golfa?
Teraz co się tyczy Kubicy i rajdów. Dobrze, że masz pozycję i próbujesz ją przedstawić logicznie. Tylko w innych zespołach mają zapisy i co. Raikonnen jako James Hunt bierze udział w wyścigach na lodzie, Montoya łamie się "grając w tenisa". Weber z pękniętymi żebrami wsiada do kokpitu. I wszystko tajnie. Robert przynajmniej uczciwie stawił sprawę. No a przypadki chodzą po ludziach. U Villneuva urwało się koło i akurat trafiło w łeb, który wysunął się w tym momencie przez okienko w siatce. Jakie prawdobodobieństwo powtórzenia tego wypadku? Sprężyna z samochodu Barrichello urywa się i trafia dokładnie w cel raniąc jego podopiecznego. Też gdyby centymetr w bok to byłoby tragicznie. Moim zdaniem wypadki chodzą po ludziach i u Roberta to był pech, a że nasze własne ego na tym ucierpieło ti inna rzecz.
42. atomic
38@ z tego co wiem to robert uważa że to rajdy są trudniejszą "dyscypliną". i to jazda w nich sprawia mu więcej satysfakcji. i tak sobie myślę , może niech w rajdach zostanie .
43. yaneq
tekst jest wyrwany z kontekstu, na oficjalnej f1 jest cały artykuł.
44. Wiland
atomic
W f1Racing Robert opowiadał o swych startach w rajdach. W tego wynika, że on nie patrzy na to "trudniejsze-łatwiejsze". wyraźnie zaznacza, że f1 to szczyt, co się tyczy reakcji itd. to rajdy, a jeżeli ktoś chce ścigania to najwięcej frajdy daje karting. Coś podobnego
45. kempa007
43. yaneq na ten temat prawie nic nie zostalo wyciete...
46. tegimusk72
Czarno widzę F1 jak taki ograniczony myślowo gość jest szefem właśnie tej firmy.
47. DarthG
@13 jar188 spróbuj Ctrl+ :)
48. jar188
@ 47. DarthG,Równie dobrze mogę kupić większy monitor, taki sam efekt jak z używania Ctrl+.
49. yaneq
@45 prawie robi wielką różnicę :) ale faktycznie masz rację, w tym temacie praktycznie nic nie zostało wycięte.
50. Zgred Zen
42. atomic Moją wpis oparłem na wypowiedzi Roberta na wywiadzie udzielonemu dla Jamesa Robertsona ,z f1 racind Najlepiej bazować na danych z pierwszej ręki,choć potwierdzam,ze cZęsto spotykało się w necie podobne informacje,ale to były tylko domniemania niektórych dziennikarzy,a nie autoryzowane wypowiedzi Roberta.Pozwolę sobie zacytować słowa Roberta obalające mit preferowania przez niego rajdów. Nie sądzę, by startowanie w rajdach mogło poprawić moje wyniki w F1, ale na pewno sprawia, że stajesz się bardziej kompletnym kierowcą. Jednak bardzo trudno jest być szybkim w rajdach na najwyższym poziomie bez doświadczenia.” Gdybym miał wsiąść do auta WRC jak Kimi, nie miałbym szans. Jestem w stanie je prowadzić, ale Kimi mimo dużego talentu, pokazał, że zadanie nie jest łatwe. Wielu kierowcom osiągnięcie poziomu pozwalającego na wygrywanie w rajdach zajęło całe lata. Potrzebujesz dużego doświadczenia i czasu, by osiągnąć najwyższy poziom w tym sporcie.”Czy choć jedno zdanie w tej wypowiedzi świadczy o preferowaniu rajdów.? Przyznasz,ze nie,choć też wypowiedzi te są wyrwane z kontekstu i nie oddają ducha całego artykułu.
51. Zgred Zen
42. atomic Pardon ,nie odniosłem się jeszcze co jest trudniejsze F_1 czy WRC. Cytuję.Roberta
Prowadzenie bolidu F1 jest niezmiernie trudne. To bardzo wymagające zadanie. Bolid jest zaprojektowany z myślą o jeździe na limicie, okrążenie za okrążeniem a to wymaga wielkiej koncentracji. To wyjątkowa umiejętność. Samochody rajdowe posiadają zupełnie inną charakterystykę. Są dużo prostsze i łatwiejsze do prowadzenia. Muszą takie być, bo jeżdżą po różnych nawierzchniach: żwirze, asfalcie, wybojach, szybkich prostych, ciasnych zakrętach czy wąskich dróżkach. Prowadzenie auta rajdowego jest inne i dostarcza ci innych wrażeń.
Atomic takie małe pytanie do Ciebie ,bo należysz do tych osób na tym portalu co na siłe chcieliby wypchać Roberta do rajdów.Dlaczego?!
52. dexter
38 @Zgred Zen Oczywiscie ze nie maja sensu.
Z jedna zecza sie z Toba nie zgodze, a widze ze sie sportem motorowym interesujesz. Rally a jazda po torze to sa dwie rozne dyscypliny sportu ktore ze soba maja malo wspolnego.
53. dexter
@Zgred Zen Sorry nie widzialem twojeg postu nr.52
54. dexter
mialo byc: twojego, nr.51
55. $herman
Krążą legendy, że Berni powiedział coś kiedyś mądrego. Ale to tylko legendy.
56. dexter
@jzb cyt." Juz po tym jak mu doradzili zeby nie bral udzial w tym rajdzie w Monaco" W Monte Robert chcial koniecznie wystartowac samochodem z napedem na 4 kola. W pewnym momencie pojawila sie mozliwosc wypozyczenia Peugeota 207 S2000 od Piero Longhi, ktorego Robert juz testowal. Gdy sie Renault o tym dowiedzialo to zrozumiale bylo ze wysapia z veto.
57. Niespokojny
Ach Bernie, Bernie - 'Słuchaj, jedziesz w rajdzie w przyszłym tygodniu, więc jak się domyślam, będziesz zbyt zmęczony na testy w następnym tygodniu. Więc weźmiemy twojego partnera z zespołu i rezerwowego kierowcę na tę sesję.’
RK - ' Wiesz Bernie, ja mogę nie wziąć udziału w przyszłotygodniowym rajdzie, ale wtedy... , wtedy , to dopiero będę zmęczony.'
58. Konik_mekr
Bernie, nie udzielaj wywiadów, bo będziesz zbyt zmęczony, aby zarządzać FOM-em...
59. yellow1
i niech nie wchodzą do wanny, można się poślizgnąć i tragedia gotowa!
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz