grinchi
Ostatnia aktywność
avatar
grinchi

28.01.2014 15:08

0

Czyli nie raczej chodzi o prąd zmienny jako taki (np. częstotliwość 50Hz) tylko prawdopodobnie o napięcia z układu zapłonowego silnika - czy zmienny w trochę innym sensie :)

avatar
grinchi

28.01.2014 14:23

0

Nie wiem o jakich napięciach mówi, ale mnie zawsze uczono, że to porażenie prądem zmiennym jest bardziej niebezpieczne - granica bezpieczeństwa dla zmiennego to około 50V, a dla stałego około 100V. Nie ma tu błędu w tłumaczeniu???

avatar
grinchi

28.01.2014 13:45

0

A tu zeszłoroczne czasy dla porównania: ht tp:// f1.dziel-pasje.pl /F1_news-14997-Button _najszybszy_po_ pierwszym_dniu_testow_w_Jerez .html

Przejdź do wpisu Hamilton rozbił W05

avatar
grinchi

28.01.2014 13:38

0

ht tp://live.autosport.com /commentary.php /id/691 3 spacje

Przejdź do wpisu Hamilton rozbił W05

avatar
grinchi

22.02.2012 00:09

0

Tak sobie czytam i stwierdzam, że na forum, jak w F1 - zmiana pokoleń (nie zawsze na lepsze)...

avatar
grinchi

26.01.2012 02:21

0

@ atomic, chcę pomóc, nawet wysłałem już próbkę, ale ostatnio zbrakło mi czasu. Mam nadzieję, że w lutym będę miał trochę luzu.

avatar
grinchi

20.12.2011 00:58

0

Artykuł fajny, ale może warto byłoby poświęcić trochę czasu na uzupełnienie sylwetek kierowców i zaktualizowanie danych w zakładce "Tory F1". Myślę, że znajdą się chętne osoby do przygotowania gotowych tekstów, które kempa mógłby "wkleić" na stronę. Ja bardzo chętnie bym się podjął, ale prosiłbym Redaktora kempę o wskazówki na maila.

avatar
grinchi

29.10.2011 08:07

0

@6,8 Massa nie będzie przed Alonso, bo Ferdek walczy o wicemistrza. Felipe, Fernando is faster than you...

Przejdź do wpisu Ferrari: to tylko piątek

avatar
grinchi

29.10.2011 07:41

0

@11 a jakie efektowne strefy wyjazdowe :D

avatar
grinchi

27.10.2011 00:27

0

Na moje to mogłoby wcale nie być stref DRS na tym torze. Teoretycznie są nawet 4 miejsca do wyprzedzania więc zapowiada się ciekawa walka.

avatar
grinchi

25.10.2011 23:36

0

@6 A mnie się zdaje, że przeciętny Amerykanin ma w dupie F1. Mają własne serie wyścigowe w których się orientują i w których są dość przejrzyste przepisy. Do tego w 2013 F1 będzie mogła "błysnąć" silnikami 1.6 - nie trzeba wspominać, że ta pojemność będzie budzić uśmiech na twarzach Amerykanów. Podejrzewam, że chętniej zobaczylibyśmy w Europie wyścig serii IndyCar, niż Amerykanie F1.

avatar
grinchi

27.07.2011 04:48

0

Pietrow wypowiada się dużo dojrzalej niż Heidfeld. Widać, że dość trzeźwo ocenia sytuacje. Duża zmiana od zeszłego sezonu. Oby tak dalej.

avatar
grinchi

25.03.2011 18:33

0

Plany HRT na sezon: -część azjatycka: przetestować bolid -Europa do przerwy wakacyjnej: awansować do wyścigu -Europa po przerwie: dojechać bolidem do mety -reszta sezonu: dojechać dwoma bolidami do mety Szkoda ich...

avatar
grinchi

25.03.2011 04:44

0

W trakcie sesji, obserwując live timing, złapałem się na tym, że koło 4-5 miejsca szukałem Kubicy. Ech zmęczenie... Dominacja RB wcale mnie nie cieszy (nic do nich nie mam, ale będzie wiało nudą). Wstrzymam się jednak z osądami do niedzieli.

avatar
grinchi

25.03.2011 04:11

0

Zespoły są prawie w tym samym miejscu co rok temu. Zaskoczył McLaren (myślałem, że będzie gorzej). Całkowicie przewidywany zespół HRT nawet nie wyjechał na tor :D

avatar
grinchi

25.03.2011 02:59

0

No to miłych snów. pzdr

avatar
grinchi

25.03.2011 02:54

0

http://www. facebook.com/topic.php?topic= 358&uid= 128104050547018#!/topic.php?uid= 128104050547018&topic= 358

avatar
grinchi

25.03.2011 02:52

0

Hmmm, proponuję dyskusję na Facebooku na profilu formula1.pl

avatar
grinchi

25.03.2011 02:49

0

czerwona flaga, co się dzieje?

avatar
grinchi

25.03.2011 02:48

0

Mam dość ograniczone możliwości, bo w pracy jestem. Live timing na oficjalnej przynajmniej działa.

avatar
grinchi

25.03.2011 02:36

0

u mnie zablokowana...

avatar
grinchi

02.03.2011 02:45

0

Szkoda, że BE nie odniósł się do słów Kubicy, który powiedział, że szczególnie teraz kiedy testy są zakazane, rajdy są rodzajem treningu. Gdyby była możliwość testów w trakcie sezonu to żadne kierowca nie miałby czasu na rajdy lub inne dodatkowe zajęcia.

avatar
grinchi

17.02.2011 15:16

0

@55 luk02 myślę, że żaden z czołowych zespołów nie podejmie ryzyka i nie zatrudni kierowcy, co do którego formy nie ma pewności. Chyba, że w ewentualnych przedsezonowych testach zostałby sprawdzony. Jak widać w przypadku Massy po groźnym wypadku może się okazać, że kierowca staje się zupełnie innym człowiekiem i nie ma w sobie już tego czegoś. Nie porównuję Kubicy do Massy, ale teamy mogą to robić ustalając składy na przyszły rok. Problemem jest też brak zaplecza finansowego. Ale póki co trzymajmy kciuki za Roberta.

avatar
grinchi

17.02.2011 00:30

0

Robert musi wrócić w tym roku. Przynajmniej na dwa ostatnie GP. Po sezonie kończy mu się kontrakt. Który team zatrudni kierowcę po rocznej przerwie spowodowanej takim wypadkiem. Jeśli Robert jeszcze w tym sezonie nie udowodni, że wypadek nie odbił się na jego psychice to może zacząć sobie szukać miejsca w innej serii. Ja tam w niego wierzę i liczę na to, że to nie będą tylko dwa ostatnie Gp, ale cała druga połowa sezonu.

avatar
grinchi

17.02.2011 00:21

0

A mi tak naprawdę szkoda Senny. Nie rozumiem po co teamy zatrudniają tzw. trzecich kierowców skoro w sytuacji awaryjnej Ci nie mogą zastąpić kierowców wyścigowych. Pomijając to, że zatrudnienie Nicka było faktycznie najlepszym ruchem w zaistniałej sytuacji to uważam, że FIA powinna się całą sytuacja zainteresować i za przyszłość zabronić transferów i zmian składów w trakcie sezonu.

avatar
grinchi

19.01.2011 00:50

0

10, 11 niby tak, ale w zasadzie na jedno by wyszło, gdyby operatorzy platform cyfrowych musieli wykupić prawa do transmitowania ewentualnego kanału F1. W dodatku w przypadku własnego kanału doszły by wpływy z reklam. Nie sądzę, żeby F1 zdecydowała się na kanał, ale dobrym pomysłem byłby kanał FIA (łatwiej byłoby zapełnić czas antenowy, jeśli byłyby transmitowane również inne serie).

avatar
grinchi

12.01.2011 01:11

0

No to pojechaliście po HRT w tych komentarzach. A w jakim świetle stawia to Karuna? Teraz żaden zespół go niezatrudni, bo umiejętności przeciętne, a jako paydriver niewypłacalny... Wieszacie psy na HRT, ale 6 mln euro to w przypadku tego zespołu kilkanaście % budżetu. Jeśli tego zabrakło to faktycznie musieli z czegoś zrezygnować. Karun zachował się w tej sytuacji nie fair. Każdy kto miał własną działalność powinien wiedzieć jakie problemy może dla firmy sprawić niewypłacalny kontrahent.

avatar
grinchi

08.11.2010 01:21

0

Nie mogę czytać tych Waszych teorii spiskowych. Proponuje jeszcze powołać komisję sejmową z Macierewiczem na czele w celu wyjaśnienia zachowania zespołu Renault. Odnoszę wrażenie, że niezależnie od tego w jakim zespole Kubica będzie jeździł to winą za jego złe osiągi wszyscy (prawie) obarczają zespół. A te brednie o faworyzowaniu Pietrova bardziej mnie załamują niż stratedzy RF1 w tym wyścigu. Jak w pierwszej części sezonu zespół nadrabiał strategią braki w bolidzie to było szczęście, a teraz jest norma, tak? A może po prostu teraz mają pecha? Zespół po totalnej przebudowie, a wymaga się od nich mistrzowskiej formy w pierwszym sezonie. Osobiście uważam, że nawet w przyszłym sezonie będzie za wcześnie na mistrzostwo w RF1, ale część ekspertów przyszłoroczną dominacje R31 na torze widziała już w pierwszej połowie tego sezonu. Notabene te same osoby piszą o tym, że Lotus będzie punktował w 2011. Co niektórym proponuję trochę się zapoznać z historiami budowy różnych teamów F1 (choćby najświeższymi: FI i RBR) i dopiero wyrażać opinię na temat formy zespołów w których jeździł Kubica. A tak swoją drogą to już widzę te komentarze po ewentualnym przejściu Kubicy do Ferrarki. Alonso będzie chyba najbardziej znienawidzonym kierowcą w Polsce, a nasi "kibice" zatęsknią za czasami w których Kubica jeździł w Renault.

avatar
grinchi

25.10.2010 23:56

0

Wkurzają mnie komentarze typu: płaczek ciota, maruda itp. Z wiekiem wzrok człowiek gorzej reaguje na światło. Czterdziestolatek widzi po zmroku bodajże 20% słabiej niż dwudziestolatek. Wcale się nie dziwie, że Rubens słabo widział - chłop ma w końcu 37 lat.

avatar
grinchi

25.10.2010 01:45

0

@13 no pewnie, że ma, ja jestem jego "fanem" :D

avatar
grinchi

25.10.2010 01:15

0

To, że było bardzo ciemno to fakt. Widać to chociażby po galerii zdjęć - każdy kto ma choć minimalne pojęcie o fotografii i wyobrażenie o sprzęcie jakim dysponują fotoreporterzy na F1, będzie wiedział, że tak "zaszumione" zdjęcia musiały być robione w fatalnych warunkach oświetleniowych.

avatar
grinchi

25.10.2010 01:10

0

@5 i @11 - też odnoszę wrażenie, że Hamilton dojrzał przez co wzbudza również moją sympatię. Chciałbym też zwrócić uwagę na pewien jego gest - gratulacje dla Alonso tuz po wyścigu. Zachował się naprawdę w porządku, nie widać już dawnej wojny między tymi zawodnikami, a wzajemny szacunek (który widać nawet w tej wypowiedzi Hamiltona).

avatar
grinchi

22.10.2010 04:48

0

@2 - niesamowite, no nie? Ale to dopiero trening, koła w renówkach mają zwyczaj odpadać podczas wyścigu. Odpukać...

avatar
grinchi

22.10.2010 04:44

0

O już jest temat o wynikach P1

Przejdź do wpisu Kubica: Webber albo Alonso

avatar
grinchi

22.10.2010 04:43

0

No właśnie porównanie umiejętności jest najbardziej miarodajne, dlatego, że to pierwszy trening. Na drugim będzie można powiedzieć, że już mają doświadczenie :D

Przejdź do wpisu Kubica: Webber albo Alonso

avatar
grinchi

22.10.2010 04:38

0

Ładnie, ładnie. Pierwsza trójka najlepiej obrazuje, którzy kierowcy są najszybsi w stawce. Na tym, torze są najlepsze warunki, żeby porównać ich umiejętności.

Przejdź do wpisu Kubica: Webber albo Alonso

avatar
grinchi

22.10.2010 04:17

0

No niestety nie działa. Ale po czasach widzę, że Williamsy ładnie prują.

Przejdź do wpisu Kubica: Webber albo Alonso

avatar
grinchi

22.10.2010 04:15

0

Zaraz sprawdzę, ale podejrzewam, że nic z tego, bo mam trochę zblokowany przez adminów komputer (w pracy jestem) i archaicznego IE 6.0

Przejdź do wpisu Kubica: Webber albo Alonso

avatar
grinchi

22.10.2010 04:03

0

U mnie działa, ale za to nie mam żadnej transmisji w necie...

Przejdź do wpisu Kubica: Webber albo Alonso

avatar
grinchi

13.10.2010 01:33

0

A ja chciałbym stanąć w obronie Orlenu. Jako jedyna firma w Polsce pakują duże pieniądze w sporty motorowe (Dakar i pokrewne, Porsche Cup). To, że akurat nie po drodze im z F1 to nie powód, żeby po nich jechać. Jako kraj nie jesteśmy potęgą gospodarczą i nie mamy rozpoznawalnych na świecie marek, które miałyby jakikolwiek interes w promowaniu się poprzez sponsoring F1 - jedynie Orlen jako tako istnieje w światowym sporcie motoryzacyjnym. No i może jeszcze Cyfra+, która sponsoruje Kowalską w F2. Można by się zastanowić gdzie jest Polsat, bo majątek Solorza-Żaka szacują na ponad 6,5 mld złotych - tak naprawdę mógłby zainwestować w sponsoring. Ale woli nam serwować transmisje z miernym komentarzem z równie miernego studia.

avatar
grinchi

08.10.2010 22:55

0

Hmmm, nie chcę się czepiać, ale wyciek to można mieć z układu hydraulicznego, a pneumatyczny jest wypełniony powietrzem (lub innym gazem, co jest możliwe przy technologii F1), więc nie wiem czy jest to literówka czy też błąd w tłumaczeniu. pzdr

avatar
grinchi

08.10.2010 10:21

0

#1. mastapain - kierowcy ustawiają bolidy pod siebie, więc mało prawdopodobne, żeby Witek korzystał ze wszystkich ustawień Roberta.

Przejdź do wpisu Kubica: To tylko treningi

avatar
grinchi

08.10.2010 10:19

0

Powinni zabrać skrzydło Guzikowi, w końcu Lewis ma większe szanse na tytuł ;)

avatar
grinchi

09.07.2010 02:27

0

Gdyby zamknęli PL to teoretycznie mogłoby dojść do sytuacji, w której kierowca nie wykona regulaminowej zmiany ogumienia na drugą mieszankę. Wystarczy, że SC wyjedzie na kilka ostatnich okrążeń i wyścig zakończy się w trakcie neutralizacji. Kobayashi ostatnio pokazał, że można przejechać cały wyścig na jednym komplecie opon.

avatar
grinchi

08.07.2010 01:39

0

HRT wystąpi, wystarczy, że wykupi ich jeden z "przegranych" w konkursie na przyszły sezon.

Przejdź do wpisu Problemy właściciela HRT

avatar
grinchi

01.07.2010 00:00

0

Wasze komentarze mnie rozwaliły :D :D :D

avatar
grinchi

30.06.2010 01:22

0

@9 nikt mu wypadku nie życzy, ewentualnie "małej" kolizji. Ja tam mu życzę, żeby złapał gumę na prostej startowej, tak, żeby na kapciu musiał całek kółko wykręcić i dopiero zjechać na zmianę opon :D

avatar
grinchi

30.06.2010 01:16

0

Jeśli chodzi o Raikkonena to Renault ma jeszcze jednego asa w rękawie. Są nim właśnie rajdy i to, że team nie robi Robertowi problemów ze startami, a nawet go wspierają (Robert ściga się renówkami). W ten sposób Kimi mógłby łączyć przyjemne (rajdy) z pożytecznym (kasa w F1).

avatar
grinchi

23.06.2010 02:32

0

@10 karlito, przez Ciebie oplułem monitor :D

avatar
grinchi

16.06.2010 00:11

0

Zarówno kanał F jak i wydech RB są genialnymi rozwiązaniami, ale trochę przykro, że w trakcie sezonu SF tylko kopiuje rozwiązania innych teamów (jak im to wychodzi - wodać). Jakoś Renault nie skupia całej uwagi na kopiowaniu i widać progres. W Ferrari brakuje pomysłu na rozwój bolidu.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu