komentarze
  • 5. lechu55
    • 2010-10-20 15:51:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @4. chyba na asfalcie :D

  • 6. Juvefan
    • 2010-10-20 15:52:23
    • *.ms-net.eu

    Taa, jasne ciekawy wyścig. Czy jest jakiś tor zaprojektowany przez Tilke, na którym się regularnie coś dzieje w trakcie wyścigu? Oby Korea była w końcu ciekawym widowiskiem, a nie tylko pięknym torem, fantastycznie położonym, z zajebistym widokiem z helikoptera na którym nigdy się nic nie dzieje.

  • 7. polert
    • 2010-10-20 16:00:53
    • *.olsztyn.mm.pl

    Myśle ze będą niespodzianki Vettel wyleci hamilton tak samo, a ślisko bedzie napewno podczas wyprzedzen po za linią jazdy uwazam ze to moze byc dobre gp :D Kubek na podium ;)

  • 8. Greg-bap
    • 2010-10-20 16:11:39
    • *.73.48.67

    No to już wiemy czemu KUB zdecydował się przygotować do tego GP na rajdzie. Będzie jeździł bokiem. Trasa nie przypomina toru ulicznego. Bariery są blisko trasy tylko na prostych. Myślę że pierwszy trening może się cieszyć zainteresowaniem widzów jak żaden inny. Zarówno ze względu na sam tor, ale również na zachowanie bolidów. Myślę że są to świetne warunki aby KUB udowodnił po raz kolejny swoją wielkość. Będzie to ważne i zostanie zauważoe bardziej niż zwykle z powodu artykułów które się ostatnio pojawiały. Postawi kropkę nas 'i'.

  • 9. fanAlonso=pziom
    • 2010-10-20 16:45:10
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    6 turcja to spoko tor i daje mozliwosci do wyprzedzania podobnie jak sepang

  • 10. Ataru
    • 2010-10-20 17:12:07
    • *.chello.pl

    Pietrow opanowal do perfekcji strzelanie w bariere i na prostej, wiec i tak te sciany tu moga zagwarantowac emocje.

  • 11. jareklykos
    • 2010-10-20 17:25:15
    • *.cdma.centertel.pl

    @5 prędzej nie na asfalcie tylko bituminie bo jeszcze się nie starł:Phehe rozbraja mnie ten Tilke...:D

  • 12. ziyon
    • 2010-10-20 17:42:26
    • *.77.120.145

    Pożyjemy, zobaczymy Hermann.... ];-)

  • 13. xorus
    • 2010-10-20 17:57:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od kiedy Abu Dhabi jest ciekawym torem?

  • 14. roko
    • 2010-10-20 18:24:05
    • *.limes.com.pl

    @13-xorus - To wazeliniarz nakierował pytanie na tor w Abu Dhabi a nie sam Tilke, choć ten wazelinkę ... spokojnie łyknął..
    Swoją drogą sam tor jest ciekawy ale jako miejsce na lansik a nie teren do rywalizacji.
    Zresztą chyba każdy z Nas pamięta zeszłoroczną transmisję, gdzie połowę czasu relacji z GP, to pokazywanie samej Yas Mariny a nie ścigających sie kierowców.

  • 15. konradosf1
    • 2010-10-20 18:30:18
    • *.opera-mini.net

    ciekawe jakich opon używać będą w piątek w 1 treningu, ale co do koncepcji miasta to Chociaż drogę będą mieli dobrą i często remontowaną

  • 16. konradosf1
    • 2010-10-20 18:30:58
    • *.opera-mini.net

    szkoda że nie obejrze treningów

  • 17. lukasz1
    • 2010-10-20 18:41:39
    • *.adsl.inetia.pl

    Musze przyznać że mapka toru wygląda dość ciekawie i patrząc na nią może być kilka dobrych miejsc do wyprzedzania. Patrząc po jeździe w rFactor myśle że to jest niezły tor i kilka zakrętów jest dośc ciekawych. Ale wątpię żeby coś z tego było bo jak to powiedział Tilke nagumowana będzie tylko idealna linia, a obok nie będzie przyczepności i z tego powodu wyprzedzanie może stać sie niemożliwe, tak jak niegdyś w 2008 roku przed tą rewolucją. I musze przyznać że ten regulamin dał efekty. Bo już dużo łatwiej jest sie utrzymać za innym kierowcą żeby go wyprzedzić. To będzie ciekawy wekend.

  • 18. lukasz1
    • 2010-10-20 18:44:46
    • *.adsl.inetia.pl

    15. konradosf1 Z tą drogą to sie zgadzam, przydało by sie kilka takich torów ulicznych w Polsce, zwłaszcza na dolnym śląsku. Lepiej by sie jeździło i jaki prestiż, mógłbym stanąć na kawałku asfaltu na którym rywalizowali najlepsi kierowcy świata :)

  • 19. kedar9315
    • 2010-10-20 18:52:00
    • *.116.80.2

    nie skreślajmy tak projektu tikl'a jeśli chodzi GP Korei. z tego co oglądałem na youtube to moze byc ciekawy tor (chyba jedyny ciekawy tor zaprojektowany prze tikl'a xD

  • 20. damiano261184
    • 2010-10-20 18:57:24
    • *.210.18.155.getinternet.no

    Świerza SMA ( bo taki rodzaj masy bitumicznej przychodzi mi do głowy z opisu Hermana),potrafi zaskoczyć nie jednego kierowce,ale jak mówi Herman to zawodowcy wiec widowisko będzie przez całe GP.Treningi z zielonym torem,a w niedziele (jżeli prawdą jest) obfitość miejsc do wyprzedzania +śliska nie wyścigowa linia =(w wykonaniu niektórych fighter-ów) świetne GP.

  • 21. lukasz1
    • 2010-10-20 19:02:27
    • *.adsl.inetia.pl

    Mam pytanie nie na temat, wie ktoś w jaki sposób w bolidzie Renault jest wygaszany kanał-f, bo w McLarenie i innych kolanem, a w renault przecież wlot kanału-f jest nad głową kierowcy. Mógł by mi to objaśnić ktoś lepiej zorientowany?

  • 22. fanAlonso=pziom
    • 2010-10-20 19:09:56
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    21 lewym nadgarstkiem wygaszaja f duckt na oficjalnej stronie F1 wydzialem fotke tego otworu co go zatykaja

    a ty dalbys mi linka skad masz tor w korei w rfactorze bo ja nie moge znalezc na necie i przydalaby mi sie tez brazylia bo nie chce mi sie właczyc
    z gory dzieki

  • 23. kierowca
    • 2010-10-20 20:38:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @1 kojag, nie wiem czy widziales wizualizacje wlascicieli tego terenu, ale to raczej nie chodzi o miasto tylko o dzielnicę biznesową z wysoką zabudową bo miasto jest w pobliżu.
    A w obecnej chwili tor znajduje się za miastem.
    Jakby nie było, to wyscig zapowiada się naprawde ciekawie, piruety i kontakty powinny by niemal na każdym okrążeniu.
    Start z pierwszych miejsc winien byc kluczem do sukcesu, a więc obowiązkowo dobry wynik w kwalifikacjach.
    Chociaż, już w kwalifikacjach może braknąc kilku czołowych kierowców :)

    Licze, że wyścig może nie będzie najlepszy ale za to najbardziej widowiskowy.

  • 24. kierowca
    • 2010-10-20 20:42:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @15 co do gum to raczej napewno w piatek na miekkiej mieszance bedą jezdzic. Plus kilka przejazdó instalacyjnych na twardej gumie.
    Poki sie tor nie nagumuje raczej nikt nie zaryzykuje twardych opon.

  • 25. zympans
    • 2010-10-20 21:14:21
    • *.adsl2.static.versatel.nl

    Hej.Jezdziłem na tym torze w F1 2010 i prawda jest taka ,żę nawet w grze tor podczas 1-go treningu jest śliski, a dopiero po godzinie ślizgania staje się przyczepny.
    Ale myślę, że Robert pokaże na tym torze swoją klasę.Podium napewno.
    Pozdrawiam wszystkich.

  • 26. fanAlonso=pziom
    • 2010-10-20 22:08:32
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    24 chyba odwrotnie zawsze 1 tening jest na twardych a w 2 jak sie tor nagumuje to jada na miekkich bo szkoda je załozyc a poza tym ich jest mniej niz twardych

  • 27. Pietrek721
    • 2010-10-20 22:35:01
    • *.opera-mini.net

    Zobaczymy jakie czasy będą kręcili na tym torze i jak będą jeździły Redbulle bo jak narazie to oni kręcili najlepsze czasy zwłaszcza w kwalifikacjach. Liczę na Roberta że pokaże na co go stać i mile nas zaskoczy. Pozdro dla wszystkich

  • 28. theadzik
    • 2010-10-20 23:56:46
    • *.net.stream.pl

    @15 - jakich opon nie wiem, ale słyszałem, że Ferrari zakłada łańcuchy na koła żeby ograniczyć poślizgi.

  • 29. Marti
    • 2010-10-21 01:13:52
    • *.160.167.4

    Podobno tym razem Tilke nie był głównym projektantem projektu, tylko (oficjalnie) doradcą ;))

  • 30. radzix
    • 2010-10-21 09:07:29
    • *.ip.netia.com.pl

    aż wstanę i obejrzę 1 trening chociażby żeby zobaczyć jak ten tor się prezentuje w rzeczywistości, jeśli chodzi o f1 2010 3 sektor jest świetny z zakrętu w zakręt, ale zjazd do Pitu jest dosyć hardkorowy nagle odbija się w prawo przed prostą start meta na którą wypada się z ostatniego łuku

  • 31. Jacu
    • 2010-10-21 09:44:05
    • *.142.202.118

    Dla mnie tor to przede wszystkim konfiguracja. A tory Hermana pod tym względem są lipne - delikatnie mówiąc. Jednak też go przetestowałem jak koledzy w RFactorze i faktycznie tym razem nie wygląda to źle z perspektywy kierowcy. Śmigałem na modzie F1 1985 i brak nagumowania tym bardziej dawał mi się we znaki ;) (ponad 1000KM na maksymalnym doładowaniu bez TC i z relatywnie niskim dociskiem daje niezłe w kość). Ale frajda jest :D. Niektóre sekcje są dość ciekawe - zwłaszcza szybkie łuki podobne do tych z Silverstone i końcowa dość techniczna część toru. Ogólnie niski poziom nagumowania faktycznie będzie promował "rozsądniejszych" i bardziej doświadczonych zawodników. Swoją drogą wszyscy w F1 też sporo czasu spędzają w symulatorach przed tym GP - bardziej niż zazwyczaj. Williams oficjalnie współpracuje RFactorem, oczywiście w znacznie ulepszonej wersji ale jednak ;).

    @29. Marti - hmmm to by tłumaczyło czemu nie jest taki zły ;). Swoją drogą ostatnio czytałem wywiad z Tillke i jego ideałem jest Nordschleife, a tłumaczył się swoimi zupełnie odmiennymi torami pewnymi narzuconymi z góry kryteriami, które go ograniczają. Jednak obiecał, że dostanie większą swobodę w przyszłości - takim torem w stronę tradycji ma być nowy Austin w USA...ciekawe jak będzie naprawdę.

  • 32. fezuj
    • 2010-10-21 13:58:10
    • *.pub.krusz-lan.pl

    @31. Jacu- "takim torem w stronę tradycji ma być nowy Austin w USA...ciekawe jak będzie naprawdę" hmm... jedyną tradycją która kojarzy mi się z USA i F1 to to że się dużo planuje, robi szum a skutek jest taki że temat umiera "śmiercią naturalną" i jestem pewien że z tym torem będzie tak samo. :(

  • 33. Jacu
    • 2010-10-21 14:06:42
    • *.142.202.118

    @32. fezuj - możliwe, ale ja miałem na myśli konfigurację trasy. Zapowiadają tam spore różnice wzniesień i różne typu zakrętów - nie na standartowej zasadzie tillke - prosta i kąt prosty :/. Czy gp USA dojdzie do skutku to już inna broszka. pozdr

  • 34. michalk56
    • 2010-10-21 16:40:57
    • *.120.225.195.static.bait.pl

    To Witek się rozwali na 100%

  • 35. fagorn
    • 2010-10-22 08:39:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nice snake on the track...;) http://motor sport.com/photos/popup.asp?N=58&I= f1/2010/kor/f1-2010-kor-xp-0069.jpg &FS=F1&SN=1_79.185.3.13:96392&S=F1


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo