Harmonogram GP Węgier 
01.08
PIĄTEK
02.08
SOBOTA
03.08
NIEDZIELA
Wyniki
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:16.052 | 26 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:16.071 | 29 |
S
|
|
3 | Ferrari | 1:16.269 | 27 |
S
|
|
4 | Racing Bulls | 1:16.681 | 30 |
S
|
|
5 | Ferrari | 1:16.734 | 27 |
S
|
|
6 | Haas | 1:16.878 | 26 |
S
|
|
7 | Mercedes | 1:16.880 | 26 |
S
|
|
8 | Mercedes | 1:16.925 | 26 |
S
|
|
9 | Red Bull | 1:16.940 | 25 |
S
|
|
10 | Aston Martin | 1:16.958 | 25 |
S
|
|
11 | Williams | 1:16.984 | 28 |
S
|
|
12 | Haas | 1:17.004 | 25 |
S
|
|
13 | Alpine | 1:17.123 | 26 |
S
|
|
14 | Racing Bulls | 1:17.184 | 28 |
S
|
|
15 | Williams | 1:17.195 | 30 |
S
|
|
16 | Aston Martin | 1:17.269 | 26 |
S
|
|
17 | Red Bull | 1:17.393 | 26 |
S
|
|
18 | Alpine | 1:17.464 | 28 |
S
|
|
19 | Sauber | 1:17.652 | 17 |
S
|
|
20 | Sauber | 1:19.788 | 9 |
H
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:15.624 | 27 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:15.915 | 30 |
S
|
|
3 | Ferrari | 1:16.023 | 28 |
S
|
|
4 | Aston Martin | 1:16.119 | 28 |
S
|
|
5 | Aston Martin | 1:16.233 | 25 |
S
|
|
6 | Ferrari | 1:16.329 | 28 |
S
|
|
7 | Mercedes | 1:16.417 | 27 |
S
|
|
8 | Racing Bulls | 1:16.427 | 30 |
S
|
|
9 | Red Bull | 1:16.485 | 30 |
S
|
|
10 | Mercedes | 1:16.520 | 26 |
S
|
|
11 | Haas | 1:16.567 | 27 |
S
|
|
12 | Sauber | 1:16.680 | 31 |
S
|
|
13 | Haas | 1:16.704 | 29 |
S
|
|
14 | Red Bull | 1:16.791 | 25 |
S
|
|
15 | Racing Bulls | 1:16.812 | 29 |
S
|
|
16 | Williams | 1:16.874 | 32 |
S
|
|
17 | Sauber | 1:16.946 | 29 |
S
|
|
18 | Williams | 1:17.021 | 30 |
S
|
|
19 | Alpine | 1:17.043 | 25 |
S
|
|
20 | Alpine | 1:17.159 | 29 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń | Opony |
---|---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:14.916 | 17 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:14.948 | 20 |
S
|
|
3 | Ferrari | 1:15.315 | 17 |
S
|
|
4 | Ferrari | 1:15.684 | 18 |
S
|
|
5 | Mercedes | 1:15.745 | 18 |
S
|
|
6 | Aston Martin | 1:15.794 | 18 |
S
|
|
7 | Aston Martin | 1:15.828 | 21 |
S
|
|
8 | Mercedes | 1:15.840 | 17 |
S
|
|
9 | Sauber | 1:15.978 | 19 |
S
|
|
10 | Sauber | 1:16.025 | 21 |
S
|
|
11 | Haas | 1:16.127 | 17 |
S
|
|
12 | Red Bull | 1:16.162 | 19 |
S
|
|
13 | Alpine | 1:16.247 | 21 |
S
|
|
14 | Racing Bulls | 1:16.371 | 21 |
S
|
|
15 | Williams | 1:16.442 | 19 |
S
|
|
16 | Williams | 1:16.530 | 20 |
S
|
|
17 | Haas | 1:16.531 | 18 |
S
|
|
18 | Alpine | 1:16.570 | 22 |
S
|
|
19 | Red Bull | 1:16.878 | 19 |
M
|
|
20 | Racing Bulls | 1:16.956 | 18 |
M
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:15.211 |
S
|
|
2 | Aston Martin | 1:15.281 |
S
|
|
3 | Racing Bulls | 1:15.516 |
S
|
|
4 | McLaren | 1:15.523 |
S
|
|
5 | Ferrari | 1:15.582 |
S
|
|
6 | Sauber | 1:15.586 |
S
|
|
7 | Mercedes | 1:15.627 |
S
|
|
8 | Williams | 1:15.652 |
S
|
|
9 | Aston Martin | 1:15.673 |
S
|
|
10 | Ferrari | 1:15.733 |
S
|
|
11 | Red Bull | 1:15.736 |
S
|
|
12 | Haas | 1:15.750 |
S
|
|
13 | Mercedes | 1:15.782 |
S
|
|
14 | Racing Bulls | 1:15.849 |
S
|
|
15 | Alpine | 1:15.875 |
S
|
|
16 | Red Bull | 1:15.899 |
S
|
|
17 | Alpine | 1:15.966 |
S
|
|
18 | Haas | 1:16.023 |
S
|
|
19 | Sauber | 1:16.081 |
S
|
|
20 | Williams | 1:16.223 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:14.890 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:14.941 |
S
|
|
3 | Aston Martin | 1:15.129 |
S
|
|
4 | Mercedes | 1:15.201 |
S
|
|
5 | Aston Martin | 1:15.395 |
S
|
|
6 | Ferrari | 1:15.455 |
S
|
|
7 | Racing Bulls | 1:15.469 |
S
|
|
8 | Red Bull | 1:15.547 |
S
|
|
9 | Racing Bulls | 1:15.630 |
S
|
|
10 | Sauber | 1:15.687 |
S
|
|
11 | Haas | 1:15.694 |
S
|
|
12 | Ferrari | 1:15.702 |
S
|
|
13 | Williams | 1:15.781 |
S
|
|
14 | Alpine | 1:16.159 |
S
|
|
15 | Mercedes | 1:16.386 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Opony |
---|---|---|---|---|
1 | Ferrari | 1:15.372 |
S
|
|
2 | McLaren | 1:15.398 |
S
|
|
3 | McLaren | 1:15.413 |
S
|
|
4 | Mercedes | 1:15.425 |
S
|
|
5 | Aston Martin | 1:15.481 |
S
|
|
6 | Aston Martin | 1:15.498 |
S
|
|
7 | Sauber | 1:15.725 |
S
|
|
8 | Red Bull | 1:15.728 |
S
|
|
9 | Racing Bulls | 1:15.821 |
S
|
|
10 | Racing Bulls | 1:15.915 |
S
|
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Liczba okrążeń |
---|---|---|---|---|
1 | Ferrari | 1:15.372 | 18 | |
2 | McLaren | 1:15.398 | 18 | |
3 | McLaren | 1:15.413 | 18 | |
4 | Mercedes | 1:15.425 | 15 | |
5 | Aston Martin | 1:15.481 | 15 | |
6 | Aston Martin | 1:15.498 | 18 | |
7 | Sauber | 1:15.725 | 18 | |
8 | Red Bull | 1:15.728 | 18 | |
9 | Racing Bulls | 1:15.821 | 18 | |
10 | Racing Bulls | 1:15.915 | 15 | |
11 | Haas | 1:15.694 | 12 | |
12 | Ferrari | 1:15.702 | 12 | |
13 | Williams | 1:15.781 | 15 | |
14 | Alpine | 1:16.159 | 12 | |
15 | Mercedes | 1:16.383 | 9 | |
16 | Red Bull | 1:15.899 | 6 | |
17 | Alpine | 1:15.966 | 6 | |
18 | Haas | 1:16.023 | 6 | |
19 | Sauber | 1:16.081 | 6 | |
20 | Williams | 1:16.223 | 9 |
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Punkty |
---|---|---|---|---|
1 | McLaren | 1:35:21.231 | 25 | |
2 | McLaren | +0.698 | 18 | |
3 | Mercedes | +21.916 | 15 | |
4 | Ferrari | +42.560 | 12 | |
5 | Aston Martin | +59.040 | 10 | |
6 | Sauber | +1:06.169 | 8 | |
7 | Aston Martin | +1:08.174 | 6 | |
8 | Racing Bulls | +1:09.451 | 4 | |
9 | Red Bull | +1:12.645 | 2 | |
10 | Mercedes | +1 okr. | 1 | |
11 | Racing Bulls | +1 okr. | ||
12 | Ferrari | +1 okr. | ||
13 | Sauber | +1 okr. | ||
14 | Williams | +1 okr. | ||
15 | Williams | +1 okr. | ||
16 | Haas | +1 okr. | ||
17 | Red Bull | +1 okr. | ||
18 | Alpine | +1 okr. | ||
19 | Alpine | +1 okr. | ||
20 | Haas |
DO
GP Holandii
29.08 - 31.08
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Węgier
-
Kolejny dublet McLarena, ale tym razem to Norris obronił się przed Piastrim
-
Norris sięgnął po 200. zwycięstwo McLarena w F1
-
Problemy z podwoziem uniemożliwiły Leclercowi wywalczenie podium
-
Znakomity występ Bortoleto
-
Tsunoda przekonuje, że cały czas zbliża się do Verstappena
-
Bezbarwny wyścig w Alpine
-
Russell na podium. Antonelli zadowolony z powrotu do starego zawieszenia
-
Lawson w końcu odnalazł formę
-
Aston Martin z najlepszym wynikiem w sezonie i awansem w klasyfikacji generalnej
-
Kierowcy Williamsa optymistyczni mimo braku tempa
-
Problemy z autem zmusiły Bearmana do zakończenia jazdy