Plotka o sponsorowaniu zespołu Ferrari przez hiszpański bank Santander, która niedawno powróciła, dzisiaj została potwierdzona.
Hiszpańska gazeta Diario AS cytuje prezesa banku Santander, Emilio Botina, który stwierdza, że: „Tak, Santander będzie sponsorował zespół Ferrari od 2010 roku.”W tej samej informacji prasowej Botin wyraził chęć do ponownej współpracy z Fernando Alonso, który w ubiegłym roku rozstał się z zespołem McLarena, pozostawiając hiszpańskiego sponsora w brytyjskiej stajni.
„Alonso jest najlepszym kierowcą na świecie i chcielibyśmy z nim pracować, ale to nie zależy tylko od nas” dodał Botin.
Kimi Raikkonen i Felipe Massa mają oficjalnie potwierdzone kontrakty z włoskim zespołem do końca sezonu 2010.
26.11.2008 13:43
0
Tylko ciekawe co zrobi Fernando jak się okaże że Renault będzie nie do pobicia.
26.11.2008 13:45
0
Od 2010 roku?? hehe do tego czasu F1 moze się obrócic o 180stopni,osobiście uważam że to kolejna dziennikarska kaczka
26.11.2008 13:58
0
pz0 - może wtedy Robert wskoczy na jego miejsce :)
26.11.2008 14:11
0
a czy wiadomo co z Malboro? zostaje ze SF czy nie?
26.11.2008 15:14
0
Do tego czasu Felipe Massa może stracić formę i okazałoby się że Kimi i Alonso byliby w jednym teamie, jestem za
26.11.2008 15:26
0
będę bardzo zdziwiony jak Alonso nie będzie w Ferrari razem z bankiem (ma plecy ) ..W tej sytuacji RK do czerwonych raczej nie pójdzie.
26.11.2008 15:38
0
a może pojawi się inny hiszpański kierowca a może.......
26.11.2008 15:46
0
Kimi pewnie zakończy karierę p 2010, więc dla Alonso pewnie znajdzie się miejsce. Jeśli chodzi o Kubicę, to jeśli Massa będzie tak dobry, jak w tym roku, to jego przejście do Ferrari będzie plotką.
26.11.2008 15:52
0
fajnie byłoby zobacz Kubicę w barwach Ferrari ! Ale w sezonie 09 szykuje się tyle zmian ze az szkoda gadać ... Medale w F1 głupota ! A kto pomyślał o słabszych kierowcach zawsze na koncie maja mieć ZERO ? Ten kto to wymyślił nie był zbyt ....(kończcie sami )
26.11.2008 16:03
0
Santander liczy na obecność Alo w SF ale to może wcale nie stać się rzeczywistością, nie zdziwię jeśli tak będzie, że Alo pozostanie na Renault a San będzie sponsorem SF
26.11.2008 16:04
0
*a San w tym samym czasie będzie sponsorem SF
26.11.2008 16:41
0
Santander będzie naciskał na Ferrari, aby postarali się o Alonso, co wcale nie znaczy że Hiszpański kierowca tam trafi...
26.11.2008 16:49
0
Dwa lata to kupa czasu. Trzeba jednak przyznać, że tak realnych perspektyw na fotel w Ferrari Fernando jeszcze nie miał.
26.11.2008 17:08
0
Fernando ma farta ze ma takie banki w swoim kraju xD
26.11.2008 17:49
0
Czyli, gdyby od 2010 roku sponsorem Ferrari zostalby PKO to znaczyloby to ze Robert by z nimi jezdzil?
26.11.2008 18:48
0
Poza tematem, wygląda na to że pomysł ze standardowym silnikiem jest bliski realizacji. Podobno Ilmor ma zbudować silnik V8 o mocy 680-700KM z obrotami obciętymi do 14000rpm, który ma wystarczać na sześć weekendów. (na stronie http: //en.f1-live.com/f1/ en/headlines/news/detail/081126144206 .shtml)
26.11.2008 20:32
0
2010 rok?to brzmi jak odlegla przyszlosc...nie wiadomo ktory zespol bedzie TOP po rewolucjach w przyszlym sezonie.Alonso na pewno bedzie chcial utrzec nosa Ronowi i JEGO pupilkowi na kazdym kroku a do tego potrzebuje mocnego bolidu.do tej pory moglby to zrobic tylko za kierownica Ferrari ale kto wie moze Renault wroci do gry?
26.11.2008 20:40
0
Na razie nie wiadomo, czy 2009 nie będzie czasem ostatnim sezonem F1 ;) Dlatego chyba za wcześnie na spekulacje dotyczące sezonu 2010. Z jednej strony chcą obcinać koszty, z drugiej największe zespoły nie zgodzą się na standardowe silniki i odejdą (np. Toyota, BMW). Z powodu recesji zespołów może być coraz mniej, niż więcej - dlatego lepiej niech Bernie nie kombinuje i cieszy się z tego, co jest ;)
26.11.2008 21:12
0
niza - lenistwo króluje, zamiast sobie przetłumaczyć, to można poszukać gotowca na polskich stronach :-)
26.11.2008 21:26
0
Ta gazeta, AS, już podawała "pewne" informacje, więc nie ma co brać tego o czym piszą na 100%. Fernando jest najlepszym kierowcą na świecie, to fakt niezaprzeczalny, a kontrakt zawsze można rozwiązać lub zmienić.
28.11.2008 11:20
0
jakub_l-raczej NBP bo PKO już nie jest polskie.
30.11.2008 09:41
0
Nie wiem dlaczego Alonso uparł się na scuderię, prestiż? przecież w Renault święcił swoje największe sukcesy , raz przeszedł do topowego teamu i do dziś tego kroku żałuje , moim skromnym zdaniem powinien pozostać w Renault ponieważ tylko taki układ jest najbardziej efektywny (druga połowa minionego sezonu dowodem tego)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się