czmiel_t
Ostatnia aktywność
avatar
czmiel_t

06.04.2018 07:54

0

@16 ... bo jest no. 2?

avatar
czmiel_t

05.04.2018 11:14

0

@ 3 - czyli piszesz to samo tylko patrząc z drugiej strony. Ja patrzę ze strony większości i nadal twierdzę, że to chore. Rozumiem, że są best of the best i czasem całe życie na to pracują a ich rodzice inwestują duże pieniądze, ale są też pewne granice przyzwoitości. Biorąc pod uwagę średnie zarobki szeregowca ~3.000PLN, kierownik zarabia 2 x więcej, prezes 10 x więcej to HAM zarabia aż 7.333 x więcej. Więc będę trzymał się tego, że zarabianie 22 milionów PLN miesięcznie jest dla mnie chore, obojętnie kim jest i jaką ikoną jest dana osoba.

avatar
czmiel_t

05.04.2018 10:35

0

Dla mnie zarobki topowych sportowców są chore, Gość z samego kontraktu z Mercedesem zarabia 500 PLN/min. Kocham F1 ale zarobki są oderwane od rzeczywistości i niesmacznie wysokie.

avatar
czmiel_t

01.03.2018 11:17

0

@23. Jacko No młody. Tak naprawdę u nas zaczęło się wszystko w 2006 roku kiedy przyszedł Kubica. Ja też oglądam F1 od dawna (1996r.) RTL, RAI Uno, Canal+, ale ilu nas jest? 1%? U nas specjaliści dopiero się uczą.

avatar
czmiel_t

01.03.2018 10:37

0

Problemem komentatorów F1 w PL jest to, że jest to u nas dość młody sport i jest ich niewielu. Ci dzisiejsi "gówniarze" też kiedyś muszą się tego nauczyć i w przyszłości będzie lepiej. A.Borowczyk miał wiedzę historyczną i okołowyścigową i w połączeniu dodatkowo z wiedzą techniczną z M.Sokołem stworzyliby świetny duet. Dziś i tak jest lepiej bo młodzi przynajmniej oglądają co komentują ;) Wcześniej było z tym bardzo słabo. Studio z Zientarskim ... tragedia. Ale są jeszcze "lepsi" komentatorzy, których nie da się słuchać oglądając wyścigi, G.Gac z ekipą. [...] wyprzedził? tak wyprzedził, przedarł się na 5 pozycję, nie jednak nie wyprzedził nadal jest na poz. 6, ach to była powtórka :D

avatar
czmiel_t

26.02.2018 09:50

0

Prawa ręka wygląda jakby była przypięta do kierownicy na rzepa :/

avatar
czmiel_t

30.10.2017 11:51

0

Na wyjściu z zakrętu VET chcąc stracić jak najmniej do wyprzedzającego go HAM przyspieszał równo z nim. Zwróćcie uwagę, że w tym momencie VER lekko zamknął HAM, który musiał odrobinę odjąć więc VET nadział się na tylne koło. Gdyby nie było tam VER, nie doszło by do żadnego kontaktu. W przypadku VET wszystko było wyliczone, niestety nie przewidział, że HAM aby uniknąć kontaktu z VER delikatnie odpuści. Zwyczajny incydent wyścigowy i nie ma się co podniecać.

avatar
czmiel_t

11.10.2013 09:23

0

Smutne i dziwne :/ Podejrzewam jakiegoś doła i targnięcie się na życie :]

Przejdź do wpisu Maria de Villota nie żyje

avatar
czmiel_t

25.09.2013 08:50

0

Alonso też jechał w czystym powietrzu ;)

avatar
czmiel_t

08.07.2013 15:40

0

Też wczoraj o tym myślałem i sądzę, że powinna być zatrudniona jedna osoba która obserwowałaby co dzieje się na pit wall lub lizakowy, który miałby możliwość wciśnięcia przycisku jeśli coś pójdzie nie tak. W momencie kiedy wydarzy się coś podobnego zostaje wywołany głośny alarm na pit wall żeby wszyscy zorientowali się, że są w niebezpieczeństwie. A co do kasków to jak najbardziej oczywiste - powinni mieć wszyscy.

avatar
czmiel_t

21.06.2013 09:54

0

@35 sądzisz, że Mark po wyjściu z nawrotu na 1 biegu miał potężny docisk? Słyszałeś kiedyś o rezonansie zawieszenia?

avatar
czmiel_t

19.06.2013 16:10

0

Ta, jasne. Kontrola trakcji w RBR :) Ile to razy zwykłym samochodem ruszając z piskiem opon koła zaczynają lekko podskakiwać? Tylny napęd, czy przedni, nie istotne - takie podrzucanie kół wynika z właściwości asfaltu i bardziej miękko zestrojonego zawieszenia w Montrealu. Tak jak już ktoś wcześniej wspomniał po kolizji Mark depnął i zostawił taki ślad. Odcięcie zapłonu również nie da takiego efektu.

avatar
czmiel_t

12.12.2012 14:37

0

A po każdym wyścigu każdy kurna już nie może doczekać się kolejnego ;)

avatar
czmiel_t

25.11.2012 22:07

0

Michael dziękuję za te wszystkie lata - byłem z Tobą od 16 lat i to były piękne czasy, szkoda że odchodzi legenda ale życie toczy się dalej :] Powodzenia SCH!

Przejdź do wpisu Schumacher dziękuje fanom

avatar
czmiel_t

16.11.2012 07:59

0

Coś mi tu nie pasuje. Najpierw wyjaśniali, że nos jest tak skonstruowany żeby nie było większych uszkodzeń przy lekkich dotknięciach a teraz znów, że były tam montowane kamery :] A dla mnie to działa tak, że przy wyższych prędkościach delikatnie zmienia się aerodynamika i RBR na tym zyskuje. Coś tu nadal śmierdzi.

avatar
czmiel_t

16.11.2012 07:53

0

Jestem jak najbardziej za. Strefa DRS tylko w wyznaczonym miejscu i w każdej sesji tak samo jak w wyścigu.

avatar
czmiel_t

14.11.2012 09:48

0

Turcja! Przywrócić Turcję!

avatar
czmiel_t

08.11.2012 12:56

0

@56 Iskrząca podłoga Vettel'a nie ma tu nic wspólnego. Była uszkodzona (odłamany kawałek) po przejeździe po wysokiej tarce i ten element ocierał o nawierzchnię.

Przejdź do wpisu Gumowy nos Red Bulla?

avatar
czmiel_t

08.11.2012 08:10

0

Nos nie może być tak elastyczny nawet jeśli skrzydło zostało uszkodzone. Tak samo jak niektórzy piszą że tam jest cienka warstwa materiału i się ugina po przyłożeniu siły. Bzdura! Widzieliście kiedyś testy zderzeniowe nosa i sam nos zdemontowany? To jest cholernie gruba i sztywna konstrukcja, która ma za zadanie wytracić energię przy uderzeniu więc nie ma mowy o ugięciu się. Szybciej pęknie niż się ugnie. Tutaj ewidentnie jest coś grubą nicią szyte. Czekam na reakcję FIA :]

Przejdź do wpisu Gumowy nos Red Bulla?

avatar
czmiel_t

07.11.2012 08:08

0

Żeby z nazwą Alpine nie poszło mu jak z Lotus ;)

avatar
czmiel_t

06.11.2012 09:05

0

Wreszcie szczerze o RBR :]

avatar
czmiel_t

28.09.2012 12:38

0

Whitmarsh chyba po raz pierwszy wymienił Button'a przed Hamilton'em ;)

avatar
czmiel_t

16.09.2012 14:09

0

Trudno to nazwać wyścigami a walki Giermaziaka z Hakkinenem nie macie co żałować ;) Szczególnie Mika jeździł tak zachowawczo, że z tych 650KM to może ze 150 wykorzystał. Przepuszczali się na torze i nawet nie starali się ukrywać, że jadą dla fun'u :)

avatar
czmiel_t

22.07.2012 19:20

0

Kalafior666, Ty natomiast pokazales dzis, ze jestes burakiem :] To co dzis pokazal Hamilton oddublowujac sie bylo jednym z najpiekniejszych w historii i reakcja Vettel'a ... cos wspanialego! Wydaje mi sie nawet, ze HAM w tym momencie zmienil bieg wydarzen tego GP bo VET dochodzil ALO i nie wiadomo jakby sie to skonczylo :)

avatar
czmiel_t

24.06.2012 22:08

0

Totalna bzdura! To zwykly incydent. Nikt nie powinien zostac ukarany, jechali niemal bok w bok tylko trafilo na fighterow na 2 kolka przed meta i stad dziwna decyzja :/ sa tam po to by sie scigac a nie przepuszczac!

Przejdź do wpisu Ukarany Maldonado traci punkt

avatar
czmiel_t

24.06.2012 16:07

0

Niech ktos jeszcze pisnie slowko, zeby wywalic Valencje z kalendarza bo jest nudna :D

avatar
czmiel_t

25.05.2012 08:07

0

Nie chodzi o złośliwość, też podobał mi się wyścig i nigdy go nie zapomnę - to był jeden z najlepszych wyścigów jaki oglądałem w swojej 17 karierze kibica. Chodzi mi tylko, że szczęście bardzo pomogło mu wygrać, rywale byli jednak trochę szybsi i gdyby nie ich pech Robert miałby małe szanse na wygraną :/

avatar
czmiel_t

24.05.2012 16:01

0

Warto wspomnieć, że w Kanadzie 2008 HAM rozdupcył się na RAI w aleji serwisowej a ALO nie ukończył wyścigu więc było trzech pretendentów mniej do wygranej ;)

avatar
czmiel_t

16.05.2012 13:49

0

Opona kwalifikacyjna o dużo większej przyczepności wymagałaby zmiany set-up'u więc moim zdaniem wystarczyłoby dorzucić komplet miękkiej mieszanki lub dwóch a po kwalifikacjach zwrócić najbardziej zużyte.

avatar
czmiel_t

12.04.2012 11:43

0

@4 F-duct a nie w-duct

avatar
czmiel_t

25.03.2012 21:19

0

@69 Kolejny spiskowiec, P. Peter Sauber dostanie teraz extra znizke na silniki i gwarancje na 3 lata bez limitu kilometrow :] Chlopaki, zastanowcie sie nad tym co piszecie!

avatar
czmiel_t

25.03.2012 20:58

0

43 Kurfix glupku, wiekszego steku bzdur juz dawno nie czytalem :) Odezwij sie za kilka lat jak juz bedziesz mial pojecie o F1 :] Zastanow sie co moze dziac sie w glowie mlodego kierowcy, ktory dogania Alonso i ma ogromna szanse na wygrana. Dobrze, ze skonczylo sie to delikatnym wyjazdem poza tor i utrzymaniem pozycji bo moglbo wyeliminowac obu kierowcow na prowadzeniu. Ale rozkazy o ktorych piszesz pozostawie bez komentarza. Widziales lzy Peter'a? Starszy facet, ktory utrzymal zespol w stawce przezyl dzis jeden z najwiekszych sukcesow w swoim zyciu.

avatar
czmiel_t

23.03.2012 19:44

0

Myślę, że dziś dolali trochę paliwa i mocno testowali tempo wyścigowe a tutaj te czasy są już naprawdę przyzwoite. Jutro Q3 i wtedy będą jeździć z mniejszą ilością paliwa i może być zupełnie inaczej. Należy pamiętać, że karty odkrywa się na Qual.

Przejdź do wpisu Red Bull bez entuzjazmu

avatar
czmiel_t

23.03.2012 19:34

0

Z tego co wiem to kwalifikacja do wyścigu będzie wiadoma dopiero po kwalifikacjach. Chyba, że u Ciebie już sobota ;P

Przejdź do wpisu Ambitny program Marussi

avatar
czmiel_t

17.02.2012 19:53

0

Ufff ... - co za ulga, znów się udało wślizgnąć do F1 :] Jak co roku będzie miał taki stres przed nowym sezonem to w końcu na zawał padnie chłopina.

avatar
czmiel_t

17.02.2012 19:46

0

Powodzenia Jarno! Jesteś ostatnim kierowcą (prócz Schumachera), którego oglądałem zaczynając moją pasję Formułą 1, oglądałem Twój debiut. Ile to już lat? Ile się zmieniło ... wtedy płaciło się kierowcom za ich talent :/

avatar
czmiel_t

03.02.2012 15:59

0

Z tymi najlepszymi warunkami to trochę P.Montezemolo przesadził ;) Massa jest dobrym kierowcom ale niestety brakuje mu tego czegoś co mają mistrzowie. Miał swoją szansę w 2008r. - niestety nie wyszło i raczej już się nie powtórzy. Ferrari potrzebuje drugiego kierowcy klasy ALO aby iść do przodu, niestety moim zdaniem MAS trochę im w tym przeszkadza :/ BTW mam nadzieję, że w tym roku nie będzie sytuacji podobnych z 2011 między MAS a HAM ;)

avatar
czmiel_t

03.02.2012 15:41

0

HAM mistrzem świata? Raczej z tej dwójki stawiałbym na BUT choć nie życzę źle Hamilton'owi. Felipe znów się powtarza :/

avatar
czmiel_t

03.02.2012 15:26

0

@fezuj chyba tylną

Przejdź do wpisu Obaid partnerem Renault

avatar
czmiel_t

13.10.2011 08:22

0

Oczywiście z tymi 516m żartowałem. Wiadomo, że jest to wyliczane wg. jakichś algorytmów. Biorąc pod uwagę, że cały tor jest głównie 4-6 biegowy i skrzynia jest ustawiana bardziej pod sektor 2 i 3 a ta prosta jest baaardzo długa ustawiając punkt aktywacji DRS zaraz po zakręcie nr 2 to drugą połowę tej prostej (ok. 500m) bolid pokonywał by na odcięciu stąd też DRS będzie uruchamiany później.

avatar
czmiel_t

12.10.2011 15:55

0

Tylko teoretycznie bo w praktyce na pozostałych dwóch prostych nie dało by się optymalnie wykorzystać DRS, są zbyt krótkie. Ja się zastanawiam jedynie dlaczego akurat 516m za zakrętem 2, lepiej byłoby 514 albo 514,5m ;)

avatar
czmiel_t

02.09.2011 20:39

0

Zona Schumachera ma na imie Corinna a nie Owa :D

avatar
czmiel_t

09.08.2011 10:13

0

Turcja to świetny tor, byłbym bardzo zawiedziony jeśli nie było by go w przyszłym sezonie. Frekwencja na wyścigach jest rzeczywiście marna ale dla prawdziwego kibica jest to nieistotne. Niestety liczą się pieniądze więc kibice nie mają tutaj nic do powiedzenia. Walencję też zostawcie w spokoju - po zmianach w tym roku fajnie się ogląda a jazda na symulatorze to bajka na tym torze. Jeśli już Hiszpania to wolałbym nie oglądać wyścigu pod Barceloną. Oczywiście w pierwszej kolejności do wyrzucenia z uwagi na atrakcyjność jest beznadziejny Bahrain i może Chiny ale do cholery zostawcie najpopularniejszy zakręt nr 8 w spokoju.

avatar
czmiel_t

17.06.2011 16:12

0

Wspanialy tor do jazdy, jeden z moich ulubionych "nowych torow".

avatar
czmiel_t

17.06.2011 09:00

0

@22 byłem tylko na jednym torze w rzeczywistości ale oglądam F1 od 1996r i znam je bardzo dobrze z symulatorów, na których gram od 1999 a od 2001 na kierownicy. F1 to mój konik, nienawidzę piłki nożnej więc ze sportów koncentruje się głównie na F1, przeczytałem trochę książek i uwielbiam oglądać powtórki wyścigów z onboard'ów więc śmiem twierdzić, że jako pasjonat tory F1 znam jak własną kieszeń ;) Pozdrawiam.

avatar
czmiel_t

16.06.2011 16:05

0

Jeszcze inaczej, zobacz ten filmik dokładnie od 25sek i zwróć uwagę na rozjeżdżoną linię wyścigową przez bolidy a potem racz uwierzyć, że Button spychając Hamilton'a był ok. 2m w lewo od linii wyścigowej. Jeśli to Cię nie przekonuje to już nic Cię nie przekona ;) www. youtube. com/watch?v=o2cEnLmwukc

avatar
czmiel_t

16.06.2011 16:00

0

@6 Wierzę sobie bo widziałem całe zajście kilkukrotnie a wszystkie tory znam jak własną kieszeń. Jeśli twierdzisz, że linia wyścigowa przebiega w miejscu wypadku to obejrzyj sobie przejazdy z Q3 albo najlepiej od razu okrążenie PP Vettel'a.

avatar
czmiel_t

16.06.2011 10:58

0

@2 Tak, dokładnie japończyk celowo zwalniał i narażał się na uszkodzenie tylnego skrzydła, opon czy dyfuzora. Jeśli już oglądasz wyścig to oglądaj go dokładnie. Kamui zdjął nogę z gazu bo w najciaśniejszym zakręcie na torze lewa strona bolidu wyjechała na mokrą część toru. Zwolnił aby zniwelować podsterowność, wrócić na suche i wyjść z zakrętu optymalnym torem. To Heidfeld powinien przewidzieć i zareagować. Jest przecież profesjonalnym i doświadczonym kierowcą wyścigowym. Wypadek Hamiltona był incydentem wyścigowym. Lauda też chyba nie zauważył, że Hamilton był już niemal w połowie bolidu Button'a kiedy ten przykuł go do ściany. Button tłumaczył, że zjeżdżał na optymalny tor jazdy co jest totalną bzdurą. W tym miejscu NIE MA linii wyścigowej a gdzie ona jest to można było zobaczyć już na kolejnym kółku Button'a i całej reszty zawodników. Zespół skomentował całe zajście tak jak podyktowali mu ludzie z PR. Dla mnie wyglądało to tak: Hamilton wyprzedza Button'a po zewnętrznej, Button słabo ale jednak widzi, że Hamilton zbliża się od lewej więc zamyka mu tą część toru, niestety nie wie, że Hamilton jest już niemal obok niego. Zwykły incydent w tak trudnych warunkach widoczności i kropka.

avatar
czmiel_t

10.02.2011 19:13

0

Niektorzy z Was mysla, ze Robert ustawia aero a Witalij jezdzi na jego ustawieniach. Takie myslenie jest bledne. Co najwyzej mozna wziasc baze do ustawien z szybszego bolidu a dostrajanie zawsze nalezy do kierowcy wlasciwego bolidu.

avatar
czmiel_t

10.02.2011 18:14

0

Wiecie ktorych samochodow sprzedano najwiecej na swiecie? Wlasnie F150 i napewno nie jest to byle jaki samochod.

Przejdź do wpisu Ferrari F150th Italia

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu