komentarze
  • 14. kam39
    • 2010-07-02 20:16:39
    • *.lukman.pl

    12. Ananas
    znowu zaczynasz jak nie pojedynki kierowców to to daj se kur.. spokój bo wku..... zaczynasz mnie i nie tylko

  • 15. ar2rg
    • 2010-07-02 20:54:23
    • *.151.137.201

    Uważam,że ,,12. Ananas'' ma racje.Takie statysyki dają ogólny wynik o kierowcy i nie każdemu chce sie tego szukać i ma co się wk....ać...

  • 16. arek2k
    • 2010-07-02 20:58:38
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    @14.kam39 - spokojnie, widze większosci pasują takie statystyki, dla mnie pasują :). Tylko coś mało wyścigów ma Glock zaliczonych - tylko 45 az sie wierzyć nie chce

  • 17. kumahara
    • 2010-07-02 21:19:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. pesymista ; popieram, dodam, że Glock poprostu myślał, iż Renault będzie ( albo wogóle nie będzie w stawce) bardzo słabe, Robert nie bał się zaryzykować, ale trzeba przyznać, że swój dobry wybór chce poprzeć swoją ciężką pracą. Podobnie jak Timo myślał Kovalainen, zabrakło im poprostu odwagi i - może niech pograją trochę w pokera!

  • 18. FerrariF1
    • 2010-07-02 21:31:54
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja byłbym za żeby Timo jeździł w Renault

  • 19. pesymista
    • 2010-07-02 21:39:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. fabian Nick to ma teraz inne zajęcia- w domu. Musi wychowywać 2 swoich dzieci, a 3 już w drodze. Także czasu na f1 to już mu nie starcza.

  • 20. dacek1
    • 2010-07-02 22:53:20
    • *.chello.pl

    Jak zacznie wkońcu jeździć normalnie to wtedy pogada z innym teamem a pracy bo narazie wypada słapiej od duetu Hrt

  • 21. BLOO
    • 2010-07-02 22:55:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o tym ze to były chybione pomysły wiedzieli chyba wszyscy prócz Timo i Heikiego . Drzwi Wiliamsa i Renault były otwarte a wybrali taki kał. Szkoda bo obaj to bardzo solidni kierowcy , bardzo bardzo niedoceniani

  • 22. Kojag
    • 2010-07-02 23:45:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Virgin jest słabe i nie zanosi się na poprawę. Naewt atmosfera w teami jest zła, skoro kierowca nie wierzy w zespół i chce z niego odchodzić, mówiąc że stara się nie myśleć o przyjściu, jako o błędzie, mówi nam, że jego przejście do Virgin błędem było.
    A w Lotusie atmosfera świetna...

  • 23. grzes12
    • 2010-07-03 07:47:26
    • *.147.196.235.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Spekulacje na temat Glocka w Renault były bardziej wymysłem dziennikarzy ... A ilość kierowców w tamtym czasie łączonych z Renault była dużo większa ... Dlatego nie wiem skąd ta pewność że to właśnie on odrzucił oferty z Renault , BMW czy Williamsa . A może go tam po prostu nie chciano .
    Z całym szacunkiem dla jego jako osoby , to kierowcą był raczej przeciętnym i myślę że wybrał jedyną realną ofertę która mu pozwoliła na dłuższe wegetowanie w Formule , niż realne możliwości podpisania umowy z innym teamem . Chociaż , mądrzejszy o połowę obecnego sezonu , uważam że więcej by wycisnął z Renówki niż Pietrow ;))

  • 24. Rzeszut
    • 2010-07-03 10:12:25
    • *.zaw4.1000lecie.pl

    Nie dziwie się Glockowi, że chce zmienić team. Niewiem jak wy sądzicie ale mnie się wydaję, że pasował by do Renault

  • 25. Marti
    • 2010-07-03 10:26:37
    • *.160.167.2

    @10. pjc - różnie można oceniać decyzję Glocka o przejściu do teamu Virgin. Bez wątpienia jest on pozytywnym aspektem tego zespołu, jesli nie jedynym, tylko co mu po tym?
    Skoro nie odpowiadały jemu warunki umowy proponowane przez Renault, to nie miał za wielkiego wyboru jak odejść do nowego zespołu. Wszak żaden z topowych teamów z wiadomych względów nie wykazywał zainteresowania jego osobą.

    @23. grzes12 - a skąd ta pewność, że był to tylko wymysł dziennikarzy? Renault było zainteresowane Glockiem. W zeszłym roku (po ogłoszeniu przez Toyotę decyzji o ich wycofaniu się) w wywiadzie telewizyjnym obszernie wypowiadał się na temat swojej przyszłości, co prawda nie powiedział wprost, z jakiego powodu nie doszło do sfinalizowania rozmów z Renault, ale jednoznacznie z tej rozmowy można było wywnioskować, że prowadził z nimi negocjacje.
    Wielka szkoda, że to on nie jeździ u boku Roberta, ale cóż, przynajmniej pieniążki "przyniesione" przez Petrova przyczyniają się do stałego rozwoju tegorocznego bolidu, z czego także Robert profituje ;-))
    pozdrawiam Was :)

  • 26. jfc
    • 2010-07-03 10:26:58
    • *.78.158.22

    Jeśli sprowadzi ze sobą dobrego sponsora może trafić do Renault. Kimi jest za drogi a Nick nie chce jeździć z Robertem. Pietrow raczej w Renault się nie utrzyma, więc może Timo i Vitalij po prostu wymienią się miejscami w zespołach.
    Jest jeszcze Kovalainen który też raczej będzie szukał innej roboty i Rubens (ale on raczej zostanie w Williamsie).
    Myślę że jeśli Renault nadal będzie się rozwijać i w drugiej połowie sezonu będzie walczyć na równi z najlepszymi o zwycięstwa to może im się udać pozyskać dobrych sponsorów i jednego z kierowców których wymieniłem, którzy będą potrafili powalczyć z Robertem. A wtedy przyszły rok rysuje się bardzo optymistycznie

  • 27. pesymista
    • 2010-07-03 11:10:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Osobiście moim marzeniem do drugiego fotela w reno jest Lucas di Grassi. Przecież był nawet testerem, zna zespół bardzo dobrze, jest podobny posturą do roberta....nawet urodą by się uzupełniali ;) znają się nawet z kubicą z niższych serii.
    Byłbym bardzo, ale to bardzo ciekawy jak poradziłby sobie w tej roli.

  • 28. grzes12
    • 2010-07-03 11:33:03
    • *.147.196.235.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    25 Marti
    W tamtym czasie gdy prowadzono rozmowy z Glockiem Renault nie było pewne czy w ogóle wystartuje w Formule . A więc zespół nie kwapił się do szybkiego podpisania umowy z jakimkolwiek kierowcą , aż do czasu przejęcia zespołu przez Lopeza ... A wiemy że także i po tym długi czas minął zanim doszło do podpisania umowy .Dlatego dziwię Ci się że sądzisz że głównym powodem do niepodpisania umowy byłaby niby rola tego drugiego ... My tak naprawdę nie wiemy jak bardzo negocjacje były zaawansowane i czy tam padały konkrety , czy bardziej luźne rozmowy . A przypomnę że w tamtym czasie Reno prowadziło rozmowy nie tylko z Glockiem ...
    Co do pieniążków wkładanego do zespołu przez Witka , to myślę że długo na tym nie pociągnie , bo nie oszukujmy się patrząc na budżet całego zespołu F1 stanowi to jedynie niewielki procent . A wkład jaki wnosi poza kasą jest praktycznie żaden .
    Nie ma co się oszukiwać gdyby drugi kierowca Reni wniósł chociaż 75% punktów Roberta , to o pozyskanie sponsorów byłoby również łatwiej .... A gdyby Kubica zdobył tyle punktów co Pietrow , to kto wie czy by zespół byłby w stanie przetrwać . Więc Kubica również profituje z pieniążków Witka , ale głównie ze swojej roboty jaką wykonuje ...
    Pozdrawiam ;)

  • 29. Gosu
    • 2010-07-03 11:54:35
    • *.adsl.inetia.pl

    To będzie chyba ostatni dzwonek, kiedy Glock będzie mógł zmienić zespół na lepszy. Po tym sezonie jego notowania podupadły i jeśli dostałby propozycje od jakiegoś zespołu powinien pójść jak najszybciej. VR jeśli przetrwa będzie na tym poziomie jeszcze minimum 2-3 lata.

  • 30. Kojag
    • 2010-07-03 12:02:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    26. Kovalainen to ma chyba trzyletni kontrakt z Lotusem, tak samo jak Trulli. Lotus chce się rozwijać i się rozwija. Kierowcy czują się tam dobrze i prawie pewne jest (bo nic pewne nie jest), że tam zostaną. Nie wiem skąd masz takie dziwne informacje, że "Kovalainen raczej będzie szukał nowej roboty"

  • 31. marioblondi
    • 2010-07-03 13:43:14
    • *.toya.net.pl

    @11. orinocoPL
    Hahaha. Dobrze to ująłeś :)

  • 32. łejn
    • 2010-07-03 19:20:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja bym bardzo chciał, żeby Rubens przyszedł do Renault. Bardzo dobry, solidny kierowca z ogromnym doświadczeniem, które mogło by pomóc w rozwoju bolidu. No ale raczej się nie spełni niestety.

  • 33. karlito
    • 2010-07-03 20:08:12
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeżeli VR zamierza na dłużej zostać w F1 to Timo powinien przestać się trząść tylko rozwijać razem z zespołem. Kto wie czy Branson kogoś nie podkupi i zrobią bolid na miarę punktowanej 10 w przyszłym sezonie. Takie właśnie są te Nimce.

  • 34. 6q47
    • 2010-07-03 23:13:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszyscy "starzy" kierowcy z pasją mówili o nowych zespołach, że to dla nich zaszczyt być z Nimi, razem rozwijać bolid i zdobywać dla Nich pierwsze punkty... tylko co ze ściganiem się - gdzie ono się podziało...?
    Sądzę, że brakuje im dawnego ścigania się. Tak Timo jak i innym. To co teraz przeżywają jednak im nie odpowiada. Zapewne liczyli na wpadanie od czasu do czasu po jakiś pojedyńczy punkcik, a tak... awaria - dublowanie - rozbicie...i.t.d.
    Pozdr.

  • 35. Prozak
    • 2010-07-04 00:24:23
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Za 2008 rok na Interlagos należą mu się kamieniołomy w postaci takich zespołów do końca świata .

  • 36. Roll
    • 2010-07-04 10:37:18
    • *.56.50.231

    Ale to nie było jego wina. Poza tym należy mu się coś więcej niż Virgin a pokazał to w Toyocie. PAza tym jest jedymym mistzrem GP2 który wcześniej wystartował w F1.

  • 37. hotshots
    • 2010-07-04 15:34:58
    • *.chello.pl

    blebleble...........T.G.+jego menago dał ciała i taka jest prawda...za mało sensownych kontaktów w F1 , żeby wiedzieli "co się święci" na 2010...to i ma.....
    Facet nie miał jaj [info+decyzje] + Toyota=jakiś bóg w F1 ?
    G....o [Toyota] , które wycofało się [bez info dla T.G.- w porę] i tak samo jak BmWrak
    dało d..y na całej linii w tej serii [Znacie jakąś serie, gdzie Toyota coś znaczy?]
    .............syf i on jest syf , bo wolał "cool" kasiorkę - teraz niech "beka"...amen

  • 38. Roll
    • 2010-07-04 16:20:26
    • *.56.60.71

    ale się popisałeś

  • 39. hotshots
    • 2010-07-04 18:51:16
    • *.chello.pl

    38. Roll
    ...no......

  • 40. Kojag
    • 2010-07-04 20:52:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    37, 38, 39
    ale żeby to chociaż mądre było...
    Glock powinien jeździć w Reni i powinien to zrobić już w tym sezonie. Renia powinna dogadać się z Glockiem, Picią i Virginem, abe jak najszybciej dokonać zamiany kierowców... A jak nie teraz to w przyszłym roku.

  • 41. norman42
    • 2010-07-04 21:06:08
    • *.a.glogowek.net

    Glock-to poważna marka i tak mi się kojarzy,niestety chodzi o producenta broni,a nie o tego mitomana -uważa ,że możę wybierać,ba -jego prawo.Niejaki Ralf też tak sądził i wybrał DTM,możę jemu też chodzi o niższą lige...

  • 42. kumahara
    • 2010-07-04 23:24:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    41. norman42 : zdaje się...

  • 43. Marti
    • 2010-07-05 18:47:39
    • *.160.167.2

    @ 28. grzes12 - w tym pełnym niepewności czasie Renault nie kwapiło się do podpisania kontraktu z jakimkolwiek kierowcą? Z Kubicą przecież podpisali umowę w tym "niepewnym" dla nich okresie. Zatem dlaczego niby nie chcieli wtedy zakontraktować Glocka? No ale skoro wiesz lepiej to wiesz lepiej :) pozdrawiam :)

  • 44. grzes12
    • 2010-07-07 08:02:43
    • *.182.45.9.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    43 Marti
    Nie rozumiem , ale chyba źle kojarzysz fakty ! Kubica podpisał kontrakt sporo wcześniej , jeszcze gdy nikt nawet nie wspominał o sprzedaży części udziałów ..... A plotki łączące Glocka z Renault pojawiły się dopiero po zakończeniu sezonu wtedy gdy już przyszłość Renault była niepewna .....
    A dlaczego moim zdaniem Renault nie chciało zakontraktować Glocka to pisałem już wcześniej i nie ma sensu się powtarzać . Dodam tylko , że gdyby była realna możliwość startu w Reni , to Timo tak szybko by nie podpisywał kontraktu ( wtedy jeszcze z Monarem ) pozdrawiam ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo