Renault szykuje kolejne poprawki na Turcję
Szefostwo zespołu Renault wyjeżdża z Monako zadowolone i już spogląda na kolejny wyścig o GP Turcji, na który francuski zespół przygotowuje kolejne poprawki aerodynamiczne dla R30.„Zdobycie podium w Monako jest wspaniałym wynikiem dla Roberta i zespołu. Startując z pierwszego rzędu z pewnością mieliśmy wysokie oczekiwania i wszyscy jesteśmy zadowoleni z trzeciego miejsca. Robert jechał fantastycznie, a forma bolidu była bardzo mocna, co pozwoliło nam utrzymywać presję na Red Bullu i pozostać przed innymi zespołami. Chciałbym powiedzieć ‘dobra robota’ do całego zespołu, który może być bardzo zadowolony ze swojej ciężkiej pracy, która zaowocowała tym wynikiem. Oczywiście wspaniale jest zobaczyć trzy silniki Renault na podium. Jeżeli chodzi o Witalija, jego wyścig stał się trudny po wypadku we wczorajszych kwalifikacjach, a jeszcze trudniejszy gdy złapał gumę, która popsuła jego nadzieje na punkty. Patrząc na Turcję, nadal będziemy mocno naciskać z naszym rozwojem, który zaczyna przynosić efekty. Bolid pokazał swoje silne strony na wolnych, nierównych torach, a my musimy pracować ciężko, żeby być tak samo szybcy na następnych obiektach. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego jak rozwija się sytuacja.”
Alan Permane, główny inżynier wyścigowy
„Mimo, że wspaniale jest kończyć wyścig na podium, panuje tu mała frustracja, że straciliśmy miejsce na rzecz Vettela na początku wyścigu, gdyż bolid był dzisiaj bardzo szybki. Myślę, że na twardych oponach byliśmy równie szybcy co on, ale jak wszyscy wiemy, wyprzedzanie w Monako jest praktycznie niemożliwe, a my musieliśmy jechać na trzeciej pozycji. Wyścig Witalija był zaprzepaszczony przez przebicie tylnej, prawej opony, co oznaczało, że przeszło trzy czwarte okrążenia musiał przejechać na trzech kołach, a to sprawiło, że ciężko było odrobić ten czas. Patrząc na Turcję, będziemy mieli kolejne poprawki aerodynamiczne i miejmy nadzieję, że będziemy w stanie utrzymać ten pęd.”
komentarze
1. wydra75
Grzegorz Możdżyński w majowym wydaniu F1 Racing zwrócił uwagę na to, iż komentatorzy Polsatu średnio sobie radzą z tą rolą. Jedna z uwag dotyczyła - bardzo słusznie - kometowania nie na temat, tzn. kometowania nie tego co widac na ekranie. Oczywiście większość oglądających doskonale widzie i wie co sie dzieje aktualnie, ale długie, czasem bardzo nudne i bezsensowne wywody Pana Borowczyka wydają się bardzo zbędne. Pół biedy gdyby komentatorzy dosknale wiedzieli co się dzieje na torze, ale postanowili to przemilczeć uznając, że jest to tak oczywiste, że nie trzeba komentować;):). Niestety dla widza komentatorzy Polsatu potrafią się tak pogubić, przegapić ważne zdarzenia na torze, że w pewnych momentach robi się żal tych panów. Dziś Pan Borowczyk po wyczerpującym i szczegółowym zbadaniu sprawy na 28 okrążeniu zauważył i poinformował drogich widzów, że Fernardo Alonso zmienił opony po pojawieniu się 1-go SC na początku wyścigu. Doskonały wynik, bo po ponad 30 minutach od zdarzenia Pan B. uświadomił sobie jaką taktykę zastosował zespół Ferrari, chociaż było dosknale to widać na ekranach Tv. Szkoda, że komentorzy nie wyciągają wniosków i nie uczą się na błędach. Jestem ciekaw kto pierwszy to zrobi: Panowie komentatorzy czy ich pracodawcy?;):).
2. matidj
swietna robota oby tak dalej
3. kempa007
1. wydra75 Niestety robia tak od lat i nikomu to nie przeszkadza bo ludzie i tak ogladaja, co gorsza Ci co F1 ogladaja ot tak, bo Polak jedzie s w siodmym niebie, ze maja komentarz po Polsku...
4. Mario__88
Jak ci oni przeszkadzaja to patrz na transmisje z innych kanalow sportowych.
Ponoc na zagranicznych dobrze komentuja a angielski w dzisiejszych czasach kazdy zna.
5. roberttc
bardzo cieszy P3 w Monako.. szczególnie dlatego, że to zasługa formy Renault i RK a nie kwestia warunków na torze lub przypadku..Gratulacje i oby tak dalej..
6. gustavof199
Mają mieć F- DUCK na Turcję.
7. orzechsdz
@1: Masz zupełną rację :D Poziom komentatorów Polsatu jest naprawdę bilski zeru. Te "wywody" Borowczyka i jego dedukcja potrafi doprowadzić do szału... ;) Pozostanie mieć tylko nadzieję na to, że albo Polsat weźmie się do roboty i zatrudni komentatorów z prawdziwego zdarzenia, albo sami komentatorzy się wezmą i zaczną wyciagać wnioski. :) Pozdro.
8. Ravfaaaaa
1. wydra75
Kiedy realizator pokazał manewr wyprzedzania Alonso przez Schumachera, Maurycy twierdził, że miało to miejsce kilka okrążeń wcześniej ;) Pamiętam jak jeszcze w sezonie 2008 (może nawet 2009) Grzegorz Możdżyński był częstym gościem Zientarskiego w studiu, teraz już wiem czemu go nie zapraszali ;) a po takim czymś już go pewnie nigdy nie zaproszą :D
Co do tematu to widać, że Renault lepiej radzi sobie na ulicznych czy pół-ulicznych torach (Australia i Monaco) to może być dobry prognostyk na Kanadę.
9. monselice
A jak dziś zastanawiali się kiedy to Schumi wyprzedził Alonso to to już była katastrofa...panie Kempa może tak osobny dział zrobić,"skargi na komentatorów" Bo to jest przecież masakra...
10. sliwa007
1. wydra75 Nie wiem czy zauważyłeś ale ty także piszesz nie na temat, jesli tak bardzo Ci przeszkadza poziom komentowania to wyłącz sobie dzwięk. Borowczyk może i jest troche zamotany ale przyjemnie się go słucha
11. roberttc
8. Ravf
Kanada jak Kanada, ale w Singapurze Robert może być bardzo wysoko
12. wydra75
4. Mario_88 ależ oni mi nie przeszkadzają:). Mam zapewnione dużo śmiechu i rozrywki przy okazji;):). To podaj mi jakiś Telewizyjny, niekodowany kanał gdzie komentują po angielsku:). Ciekawe do kiedy Polsat ma wykupione prawa i czy Canal+ zawalczy kiedyś znowu o nie? Powiedzcie jaki był poziom komentowania właśnie na C+?
13. Bezimienny
Licze ze Renia bedzie trzymac poziom z monaco :D
A powie mi ktos czemu ojciec kubicy nie przychodzi juz do studia polsatu?
14. Ravfaaaaa
13. Bezimienny
Artur Kubica był nie tak dawno w studiu chyba na GP Chin albo Malezji, przecież nie będą go zapraszali na każdy wyścig ;)
15. ratel59
1,wydra75 - popieram w całości, a co do sliwy007 to szkoda słów - "Przyjemnie się go słucha" - dobre ,szczególnie jak na torze dzieją się ciekawe rzeczy, a Borowczyk truje ile stopni gorączki miała jedna czy druga fruzia kierowcy pokazana przez chwilę przez realizatora albo kiedy ostatni raz czyściło tatę Massy.
16. zelik76
Eee, no słyszałem że na Turcję to mieli przygotować coś extra, a tu się zanosi znowu na drobne poprawki... Znaczy się dalej mozolnie bedą odrabiać tysięczne sekundy. Może pod sam koniec sezonu dogonią RBR...
17. deflegmator
hehehe.czyściło tatę Massy.To prawda,że częściej ględzi o pannach kierowców,niż o nich samych.Po prostu Polsat nie powinien mieć prawa transmisji:)Może Canal+?:)
18. gouter
Można się bawić w wyłapywanie wpadek komentatorów Polsatu, ale chyba największa to ta, gdy dywagowali, kiedyż to Schumacher wyprzedził Alonso.
19. sydemon
Lubie Borowczyka, ale denerwuje mnie to, ze ciagle powtarza te same informacje. Przyklad: Rosberg jest Niemcem, ale jego ojciec Keke finem a mimo to Nico nie zna fińskiego, za to vettel ma fizjoterapeute z finlandii od ktorego nauczyl sie kilku slow po finsku.
20. PiotrasLc
Jesli Polsat nie zacznie wysyłac na wyscigi swoich komentatorów to bedą komentarze na takim poziomie jak są teraz. Bo tez co innego jest komentowac ze studia a co innego z kabiny komentatorskiej na torze
21. MontyF!F!
20. PiotrasLc
Masz racje. Ale przecież powinien im ktoś zwrócić uwage żeby się nie podniecali na powtórkach. Bo jak jest to przecież pisze. Po 1SC wszyscy chyba wiedzieli że Alonso zjechał po nowe twarde opony i taktyka jest jedna. A Borowczyk zajażył po 28 okrążeniach. No i to jak Kochanski twierdzi że MSC wyprzedził Alonso kilka okrążeń wcześniej. Ja wiem że komentują ze studja. Ale jak to już robią to niech więcej wpatrują się w swoje plazmy a nie w livetiming. Bo popełniają debilne błędy.
Z innej beczki Petrovovi się pewnie pali grunt pod nogami. Robert już ma 59 pkt a petrov tylko 6.
22. east
Alan Permane - frustrujące jest to co Pan mówi! Szybki bolid? A tak szybki, pokazał to Pietrov /nie piszcie mi że to debiutant, bo inni sobie jakoś potrafili radzić/, jak szybki jest bolid /chyba miał najlepszy czas. Co to za inżynier? Mam nadzieję że się Qrwa ogarnie! Szybkość jest najważniejsza? Jaką szybkość miał Webber?
Niech Pan z łaski swojej zrobi dobry bolid, a nie pieprzy że przebita opona zaprzepaściła szanse Witalija.. Na co? Na 12 miejsce?
Sorrki moi mili, ale ten gość mnie po raz kolejny irytuje, delikatnie mówiąc..
23. Ravfaaaaa
20. PiotrasLc
W Bahrajnie w tym sezonie komentowali z toru i było niewiele lepiej ;)
24. wojtekdziekan1
nie nie zal to był wtedy jak zaczęli wyliczac punkty normalnie extra ale dla mnie to ubaw jest a nie powód do narzekan
25. Orlo
Jeżeli Renault tak dobrze radzi sobie na wolnych torach, to może być całkiem nieźle, wszak ostatnio przybyło ich trochę w kalendarzu - Walencja, Singapur i Abu Zabi, a w ramach wisienki na szczycie tortu oczywiście i Kanada(choć tam może już nie być tak różowo) ;-) A licząc że poprawki przyniosą spodziewane efekty to i na innych torach może być lepiej. Tylko ten Pietrow...
26. manner
@Mario__88 na jakich a w miarę dostępnych w Polsce kanałach są transmisje z ang. komentarzem?
27. pawlak3
a co z f-ductem w Renault? Ktoś wspomniał, że mają mieć na Turcję, ale czy to rzeczywiście prawda? ;>
28. dsu1
Zejdźcie już z Tego Borowczyka - najłatwiej jest skrytykować - ciekaw jestem jak ci co bez przerwy jadą po Andrzeju znaleźli by się na jego miejscu z live timingiem przed nosem w studiu i mieli by komentować wyścig. Nie sposób jest dostrzec wszystkich szczegółów w relacji tv patrząc w LiveTiming. Co innego jak by byli na torze z kabiną komentatorską naprzeciw boksów gdzie pogląd na sytuację jest o wiele bardziej czytelny bo bazują na tym co się dzieje dookoła a nie na tym co im się uda kątem oka dostrzec. Problem leży w tym że Polsat obciął wydatki na wyjazdy ekipy komentatorów na GP, jeszcze do niedawna jeździli na europejskie wyścigi ale i to zostało przez Polsat obcięte. Dla tych co widzieli by relację w Canal+ to niech zapomną , warunkiem dostania licencji na transmisję jest obowiązek transmisji wyścigu w ogólnodostępnym programie a takowego Cyfra nie posiada jest tylko platformą na której emitowane są kanały sama w sobie nie jest stacją ogólnodostępną.
29. marcel
I z tego co pamiętam, pan Borowczyk wyliczył, że Robert kończąc wyścig na 3 pozycji, nadal pozostanie na 8 miejscu w klasyfikacji. Nie jestem złośliwy, ale oglądając wyścig, po prostu pewne fakty, stają pod znakiem zapytania po takim komentarzu. Oglądam wyścig, widzę i kalkuluje, a tu nagle słyszę coś jakby z innej bajki. Widzę tylko przekaz telewizyjny, słyszę komentarze ekspertów, ok , mogłem się pomylić. A koniec końców, słyszę jak pan "ekspert" jeden z drugim, obudzili się po kilku okrążeniach i sprostowali niefortunną wypowiedź. ŻENADA
30. pqo
gadanie, koleś całkiem ciekawie nawija, cóż, może nie jest błyskotliwy jeżeli chodzi o samo ściganie, ale od tego ma pomocnika, sezon temu wyglądało to lepiej bo ten "młody" powinien bardziej ogarniać niuanse wyścigu i być w tym ekspertem. Borowczyk spełnia swoją rolę, interesuje go co prawda cała otoczka f1 - dupy, kasa, kto z kim wypił i o co się założył, czasem powie coś ciekawego, sypnie jakimś grypsem - generalnie nie ma tragedii, grunt to dobór kolesia który będzie wiedział co się dzieje na torze. a też ciężko wymagać żeby się nie zastanawiali nad czymś, skoro komentują to w tv..
31. kuba1808
Denerwuje mnie argumentacja w stylu: "najłatwiej jest krytykować, ciekawe jak TY poradziłbyś sobie na jego miejscu." Jeśli lekarz przypadkiem utnie ci skalpelem palec, operując nadgarstek, to przyjmiesz tłumaczenie w stylu: "Panie! Pan jesteś taki mądry to się pan sam operuj!"?
Oczywistą sprawą jest, że Borowczyk ma utrudnione zadanie w postaci komentowania ze studia. Ale w tym przypadku powinien mieć laptopa z live timingiem i twitterem, który daje bardzo dużo. Wiadomo, że będzie opóźnienie w relacji, ale uniknęliby wpadek takich jak ta z taktyką Alonso. Myślę, że da się poprowadzić ładną i składną relację ze studia, w szczególności, że nie mówią jednocześnie.
A co do samego Borowczyka. On zawsze miał ciągotki plotkarskie. Gdy tworzył duet z Sokołem, dopełniali się wzajemnie. Jeden mówił o pięknych żonach, a drugi o sytuacji na torze. I miało to swój fajny charakterek, miło się słuchało. Maurycy nie jest aż tak dobrym substytutem. Wiele mówi o własnej karierze i "niższych seriach wyścigowych", a za mało o F1. To jest już strasznie irytujące, gdy słyszę "my na przykład używamy innych skrzydeł i dlatego....".
Na mój gust jednemu brakuje technicznej smykałki, a drugiemu doświadczenia.
32. marcel
30. Ok, to też jest ciekawe, dodaje trochę pieprzu do całej otoczki, ale tak jak mówisz, brakuje tego kolesia.
33. Pablo1989
27. pawlak3 Podobno Boullier w wywiadzie dla Automoto powiedzial ze w Turcji beda testowac system f-duct, tu wszystko
www .renault-f1.fr /?Renault-utilisera-son-F-duct-en
34. dsu1
marcel masz prawo tak myśleć ale ja dalej będę go bronił - nie wiem czy miałeś kiedyś okazję stanąć przed kamerą i na żywo zostać przepytanym przez reportera? ja miałem i choć jestem nieźle wyszczekany to czułem się tak jak by mi ktoś kołka w gardło wsadził. Dlatego nie dziwię się że czasami komentatorom zdarzają się klapsusy i będą się zdarzać. Borowczyk to bardzo sympatyczny facet z którym też miałem okazję przez chwilę porozmawiać to dżentelmen starej daty. Mimo wszytko wolę jego jak Zientara lub Sobierajskiego. Szkoda tylko że Mikołaj odszedł ale to pewnie po decyzji że wyścigi komentowane będą ze studia - wcale mu się nie dziwię a Borowczyk został i płaci teraz za to wysoką cenę.
35. pqo
31. kuba1808. zgadzam się i właśnie o tym mówię, dzisiaj sam komentarz był ok, tylko brakowało, szczególnie w końcówce w sprawach technicznych, określenia sytuacji, dziwiłem się, gdy na ekranie zobaczyłem klasyfikację kierowców, a komentatorzy dalej swoje. Sokół wiedział o co chodzi, mówił: po najbliższym pitstopie jeżeli kubica nadrobi tyle i tyle to ma szanse łyknąć tego i tego, itp. a Tutaj jest gdybanie, sam się muszę domyślać, co się może stać po pitstopach, Borowczyk takich szczegółów nigdy nie wiedział i nie będzie o tym mówił, dlatego daje się we znaki brak dobrego wsparcia w niuansach technicznych i wyścigowych.
36. 100mek
A ja na przekór powiem, że z sympatią słucham i patrzę na ludzi żyjącymi F1, choć faktycznie relacjonowanie wyścigu jest .... Mają live timing, a dlaczego z niego nie korzystają? Dla ludzi, którzy nie mają do niego dostępu, sympatycznie usłyszeć od komentatorów, że nasz kubek wykręcił najlepszy czas S1, a tego brakuje ... jak i wielu innych rzeczy. Mimo wszystko jestem pozytywnie nastawiony do fanów F1, a oni z pewnością nimi są.
37. marcel
dsu1 .Śmiem twierdzić, że pan Borowczyk nie pierwszy i nie jedyny raz stanął przed rolą komentatora F1. Nie ujmując, ma facet klasę, to widać. Ale ja potrzebuję informacji z toru, nie z poza niego. A Zientarski, szkoda gadać.
38. pqo
Zientarski, .. cóż, ja włączam telewizor punktualnie na wyścig i później go wyłączam, studia nie da się oglądać, a właściwie z 70% to reklamy,
39. dsu1
37. marcel - to zaloguj się na oficjalnej stornie i oglądaj livetiming-a o inne informacje z toru to chyba nie możesz mieć pretensje do Borowczyka że ich nie podaje bo go na tym torze nie ma. Zauważ że w poprzednich latach często podawał jakieś smaczki z padoku ale wtedy był na torze a to kolosalna różnica. Postaraj się to zrozumieć i nie tylko Ty.
40. jantar321
A może trzeba krytykować jakość w jaki sposób wyścig jest pokazywany bo to dopiero skandal. Skończcie z krytyką komentatorów Polsatu, komentują z studia popełniają błędy jak każdy, to ludzkie, mnie oni zupełni nie przeszkadzają.
BRAWO ROBERT
41. przemoziom99
30 możeesz mnie zapoznac z panem andrzejem ?? bo jak dla mnie to najlepszy komentator szkoda że nie jeździ na wyścigi a tak swoją drogą czemu na mecze LM wysyłają komentatorów jak oszczędnosci to oszczednosci nie ma faworyzowania jednej dyscypliny kosztem drugiej !!!!!!!!
42. marcel
OK. Nie twierdzę,że Borowczyk powinien odejść. Po prostu jest duża "luka" w przekazie. Fakt, że wziął na barki zbyt wiele, ale ja jestem zwykłym kibicem, oczekuję informacji i sentymenty na bok. Gdyby ludzie byli tak sentymentalni, to dobranockę nadal zapowiadałby Jan Suzin albo Krystyna Loska.
43. saint77
Odnośnie komentowania - jego jakość z pewnością poprawiłby fakt, że komentatorzy powinni znajdować się na miejscu zdarzenia czyli na torze, a nie w studiu. Do tego oczywiście przekaz TV oraz LiveTiming.
Chociaż w przypadku Pana Borowczyka mam pewne wątpliwości czy to wystarczy...
Ja zawsze oglądam razem z LiveTiming-iem i to pomaga mi zorientować się w bieżącej sytuacji na torze, bo Borowczyk jest opóźniony w relacji średnio kilka minut.
44. bierucik
23. Oj nie zgadzam się. Poziom komentowania jest o niebo lepszy gdy nadają z toru. Polsat bieduje i to jest żałosne tak samo jak pokazywanie konferencji nie na żywo tylko po reklamach...
45. bierucik
Powinien wrócić Sokół i razem z Borowczykiem wysłać ich na tor wtedy bedzie git!
46. koal007
To miło, że kolegom podoba / nie podoba się poziom komentowania naszych komentatorów, ale nadal pozostaje otwarte pytanie. Co zrobić by Renówka była trochę szybsza na normalnych torach? Silnik mają dobry, a takie Force india (nie mówiąc o Macach, Ferrari czy Bulach) jest wyraźnie szybsze na prostej. Ostatni objeżdżali Roberta na prostej jak chcieli.
47. zenobi29
Renault idzie małymi kroczkami do przodu .
I to jest fakt.....Oby nie za wolno :-)
48. kumahara
47. zenobi29 ; ja myślę, że Monaco jest sporym przełomem i od teraz Kubica będzie regularnie bywał w okolicach podium.
49. rysiek45
Znawcy tematu- na Borowczyka jest jeden sposób,każdy felewizor ma regulacje głośności,proponuje z niej korzystać ,a nie pieprzyć trzy po trzy,wielkie mądrale,tylko zaśmiecacie to forum.
50. prolim
Poziom komentowania jest żałosny, a wydaje się, że tendencja ta się jeszcze bardziej pogarsza... Litości, za co dostają kasę? Za jakiś profesjonalizm, a jak widać, widzowie o wiele lepiej orientują się co się dzieje na torze niż komentatorzy... "Komentowanie" jakiś bzdet, podczas gdy dzieje się coś istotnego to jedno, inne to to, że non stop gadają o Kubicy i jego kółkach, a na torze jest jeszcze 23 kierowców... Kiedyś podawali informacje o których nie wiedziałem, sprawiali wrażenie, że są fachowcami i znają się na tym, można było im "zaufać", a teraz to czuję, że wiem lepiej i lepiej będzie jak oprę się o swój wzrok. To, że nie jeżdżą na tor to jedno, a drugie to to, że nawet już nie ma wywiadów przeprowadzanych przez reporterów, które na początku były bardzo dobre. Robili też materiały np: z rzecznikiem brigdestone itp. rzeczy. Łazili po padoku i pokazywali kuluary... A teraz? Teraz nawet te nędzne studio jest mega krótkie, nikogo tam ciekawego nie ma, nic nowego nie mówią, oni nawet nie komentują tego co się stało... Dziś to w ogóle trwało chyba z 15m, pokazali konferencje i koniec. Normalnie to z 1h było, mimo, że było to kiepskie jakościowo, ale zawsze to było jakieś uzupełnienie relacji. Inną sprawą to przekazy przez radio i tłumaczenie konferencji... Nie mam nawet określenia na poziom tych dwóch elementów... Więcej bym zrozumiał, gdyby ten Maurycy nie bełkotał i nie zagłuszał kierowców...
51. zenobi29
48. kumahara - Oby , oby . Jednak chyba Turcja nam pokaże , czy faktycznie był to przełom.
McLareny wykorzystają swoją prędkość , Mercedesy wrócą do nowego podwozia , Ferrari było i jest silne , a Red Bulle......to już kosmos :-)
Ale zobaczymy :-)
52. jaka4
droga na szczyt renoooooo
53. kierowca
Chciałbym oficjalnie powiedziec ludziom w renault...
Kochani, bez Roberta K. bylibyscie w czarnej dupie.
dziekuje
54. arthi
@53 Swieta prawda, ale mimo wszystko Kubica spalil start i to nie pierwszy raz. Szkoda.
55. arthi
46. koal007 nie wiem na sto procent, ale dzisiaj chyba mieli najwyzsza predkosc maksymalna na koncu "prostej" przez tunel, wiec chyva jednak cos zmienili...
56. Vinc
K... rzygać mi się już chce od czytania tych ciągłych narzekań na komentarz. Nie pasi, to oglądać na niemieckim kanale, a teksty typu "za co oni biorą pieniądze", są tak denne, że aż ciężko to komentować. Co jest "prolim", z twojej kasy im płacą? Zamiast non stop wyszukiwać każdy drobny błąd, może zastanowicie się, jaką czynność jesteście w stanie wykonać idealnie i w 100% perfekcjyjnie, za każdym razem. Przy jakości tych wypowiedzi, śmiem twierdzić, że chyba nawet przy podcieraniu dupska macie "wpadki". A tak poza tym, to wyp...na onet, tam jest miejsce dla przygłupów!
57. prolim
@56 Ale po co mamy iść na onet? Żeby z takimi się użerać jak Ty? Normalnych słów używać nie potrafisz, dziecko? Rozumiem, że to jest Twój normalny poziom komunikowania się z otoczeniem? Każdy ma prawo do własnego zdania. Jest regres w stosunku do relacji z poprzednich sezonów i trzeba sobie o tym powiedzieć. Ja bezpośrednio im nie płacę, ale jestem konsumentem ich usług i mogę się wypowiedzieć i oczekiwać pewnych zmian. Jeżeli Ci się to nie podoba, to nie czytaj. A jeżeli nie zrozumiałeś co do Ciebie napisałem to Ci przetłumaczę na Twoim poziomie, wypier** na onet.
58. Vinc
Piesku, czy tobie się wydaje, że tylko dzieci używają internetu? Mów do idioty, że głupi, to cie zwyzywa... Pojmujesz, ze nudne jet to ciągłe czytanie o tym samym? Załóż sobie stronkę pt. "nienawidzę wszystkiego" i zamieszczaj tam swój szajs, podniecając się tym, razem z sobie podobnymi. Zakapowałeś to wreszcie ośle?
59. piotrek74
wczoraj radiówka poleciała mi w kosmos ,wchodzę dzisiaj i łoooo matkoooo tylko Borowczyk, tylko parę postów odnośnie tematu , Admin powinien po każdym Gp wklejać temat,, WYPOCINY NA TEMAT KOMENTATORÓW ,,, -gwarantuje że biłby rekordy .,<53. kierowca> oni dobrze o tym wiedzą dlatego tak cukrują .Na razie to postępu wielkiego nie widać ,ponieważ na tym Gp mieli poważne atuty ,waga bolidu i najmniejszy bolid z czołówki +kierowca który uwielbia ten tor
60. prolim
@58 Nie mów mi buraku co mam robić. Pierwszy raz wypowiedziałem się odnośnie komentowania i zebrałem to w jednym miejscu, skoro już tyle postów było na ten temat. Jeden w tę czy w tamtą nie ma znaczenia. Ale zawsze musi się jakiś idiota znaleźć pokroju Ciebie, co chce być mega fajny i idzie jak zwykle pod prąd. Przeszkadza Ci coś? To idź naskarżyć adminowi i nie wchodź tutaj. Klej wary i trzym pysk. Twój koment to nawet nie jest nie na temat, to typowy flame i spam, także nie wiem kogo Ty tutaj chcesz pouczać odnośnie regulaminów i pisania na temat. Co śmieszniejsze wyzywasz ludzi od onetu, a sam prezentujesz niższy poziom. Tyle na ten temat.
61. Ataru
Pan Borowczyk komentowal w porzadku, jak zawsze, tylko powinien sie przygladac na to, co dzieje sie na torze, on od tego jest. Na torze jednak nic sie wczoraj nie dzialo, a to, co sie dzialo to oni przegapili ;-) Co mnie obchodza tysieczne sekundy, kiedy jedzie sie gesiego jeden za drugim i wszyscy jada tym samym tempem? A gdyby komentowal wyscig sam pan Kochanski to mielibysmy bite 2 godziny wyklad wlasnie o tym, kto ile tysiecznych sekundy przejechal szybciej od kogo. I co z tego, ze jada jeden za drugim? ;-)
62. Vinc
@60 Złam wreszczie kniape dzieciaku i ciesz się, że internet daje anonimowość, bo już byś miał siny pysk za takie teksty. Widzę, że dalej nie kontaktujesz fabuły i pomijając treść artykułu, dalej będziesz wchodził w szczekanie na komentatorów. Ja nie jestem "fajnym gościem" i nie interesuje mnie bycie takim, bo lata młodzieńcze mam za sobą i nie muszę się lansować, a frajerom twojego pokroju nigdy nie będę pasować. A co do pisania na temat i pouczania odnośnie regulaminu, to chyba cie ktoś zjechał w innym wątku, bo coś sobie tu dopisujesz. Nie będę kontynuować tej dyskusji, bo nie ma to sensu.
63. Siedle
Vinc, prolim - nędzne gadki....
64. Siedle
@46 - na prostych akurat RDB jest stosunkowo wolny, a na całym okrążeniu najszybszy... Czary mary? otóż nie.
65. Vinc
Też właśnie doszedłem do takiego wniosku, więc odpuszczam i przepraszam prolima za niemiłe słowa z mojej strony. Denerwuje mnie po prostu cała ta nagonka na Borowcztka i Kochańskiego. Jest, jak jest, to też są normalni ludzie. Borowczyk ma swój styl i kto wie, czy za jakiś czas nie będzie nam go brakować. Kochański robi co może, ale jest przeciez kierowcą, a nie prowadzącym program, czy zawodowym komentatorem. Wpadki się zdarzają, ale to wyścig jest najważniejszy i na nim powinniśmy sie koncentrować, Jeszcze raz sorry Prolim, nie kontynuujmy tego.
66. Budyn_F1
Musza cos jeszcze poprawic aby bylo 1 miejsce dla Roberta.
67. misiauek
@46 - prędkość mają lux - prawie jak Maki natomiast mają problemy z aero (za mały docisk aero) co najbardziej daje w kość na szybkich zakrętach - moim zdaniem będą mocni nie tylko w Walencji, na Węgrzech i w Kanadzie ale na Monzy i W Spa również (zwłaszcza jeśli będa mieli działający F-duct)
68. misiauek
bo tam prędkości maksymalne bardzo się liczą i wszyscy jeżdżą raczej na małym docisku
69. Bartec
Jeżeli ktoś ma zarzuty do jakości pracy komentatorów to odsyłam do wywiadu z Janem Miodkiem z bodajże 2002 roku, w którym opisuje on jak trudna jest to praca jednocześnie tłumacząc, że posługiwanie się naszym pięknym (mówię to bez ironii) językiem, w sytuacji presji i emocji jest trudne, a w takiej sytuacji nie trudno o lapsusy. Apeluję więc o szacunek dla zawodu, którego sami nie wykonujemy i zastanowienie nad tym czy chcielibyśmy być krytykowani i pouczani w naszej pracy. Trochę pokory Panie i panowie.
70. cellam
1. wydra75 na rtl-lu jest bardzo dużo reklam wole polsat bo chociaż sobacze co sie stało a na rtl nie dosyć że nie rozumiem to oglądam tylko reklamy ot co jak ci głos przeszkadza to go z cisz polsat przynajmniej tylu reklam nie w stawia
71. pat77
Juz to napisaLem do innego artykuLu ale chetnie napisze to jeszcze raz:
Jedynym pozytywnym aspektem Renault jest Kubica!
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz