DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
27.10.2013 15:36
0
Sytuacja napięta jak plandeka na Żuku...
Przejdź do wpisu Rośnie napięcie w Lotusie
18.03.2013 12:34
0
No tak, winnych nie ma, a wyścig Webberowi podpsuło. Uważam jednak, że Horner trochę za dużą aferę robi, bo usterki się zdarzają i trzeba z tym żyć. Szkoda tylko Webbera, bo dobrze jeździł w ten weekend.
Przejdź do wpisu McLaren: ECU w bolidzie Webbera było sprawne
30.01.2013 13:19
0
To bylo wiadome od kiedy Hulkenberg został ogłoszony kierowcą Saubera. Ta firma na pewno mu pomogła w zawarciu kontraktu, jednak, trzeba przyznać, chłopak sobie zasłużył na tę posadę. I nie można powiedzieć, że wykupił sobie miejsce w zespole. Nie to co Gutierrez, ech...
Przejdź do wpisu Dekra nawiązuje współpracę z Sauberem
28.10.2012 12:56
0
@2 Dobrze powiedziane! W zupełności się zgadzam. Nie potrzeba kolejnego ulicznego, nudnego wyścigu, zwłaszcza, że w Europie są bardzo fajne tory, na których wspaniale byłoby zobaczyć F1. I wyścigi w Europie są generalnie ciekawsze.
Przejdź do wpisu Ecclestone: GP Francji może zastąpić GP w New Jersey
20.10.2012 20:38
0
Coś się Paluchowi pokiełbasiło i to porządnie. Średnia prędkość, z jaką zdobył w zeszłym roku pole position to nieco ponad 219 km/h, a w wyścigu 204... 235 to mu się chyba z kosmosu wzięło. Co więcej, są znacznie szybsze tory w kalendarzu od indyjskiego, np. Silverstone, Spa czy Suzuka, więc Vettel naprawdę cos pomieszał ;].
Przejdź do wpisu Red Bull: tor trudny, ale ciekawy
04.10.2012 20:44
0
Mimo, że nie przepadam za Hamiltonem, to jednak sądzę, że ktoś taki jak Perez nie jest w stanie dorównać jego poziomowi. Trzeba przyznać, że Sergio jest solidnym kierowcą, ale od najwyższej półki dzieli go przepaść. Jest jeszcze kwestia jego "image'u". Słuchając jego wypowiedzi niemal za każdym razem nasuwa się wrażenie, że chłopak lamentuje. Możliwe, że po prostu takim go natura stworzyła (głos, mimika itp.), ale prawdopodobne jest, że nie przysporzy sobie sympatyków w Anglii, zwłaszcza po zwykle bardzo wygadanym i przyciągającym poprzedniku. Naturalnie, że należy go oceniać przede wszystkim za jazdę (i tutaj nie zarzucam żadnych wybryków), ale nad wizerunkiem mógłby popracować, bo jest dość odpychający.
Przejdź do wpisu Perez: rozmowy z McLarenem trwały od kilku tygodni
23.09.2012 20:43
0
Webber miał ogromnego pecha przez SC (szczególnie drugi)... Zrujnował on jego strategię i mimo kilku fajnych manewrów wyprzedzania (pomijając Kobayashiego) musiał finalnie walczyć w środku stawki. Normalnie powinien skończyć wyścig pozycję przed lub za di Restą, a tak utknął dużo dalej. Szkoda go... ale kara swoją drogą. Vettel szybki, ale trochę niebezpieczny przy restarcie.
Przejdź do wpisu Vettel zadedykował zwycięstwo Sidowi Watkinsowi
02.09.2012 20:28
0
Hmm... Vettel powiedział po wyścigu, że jego start był "s**t", a potem się poprawił, że był "poor" ;). Taka mała ciekawostka lingwistyczna ;p.
Przejdź do wpisu Pozytywna niedziela Red Bulla
27.08.2012 17:41
0
Coś czuję, że ten zestaw opon będzie zbyt wytrzymały i czeka nas kolejny wyścig na 1 pit stop... Wspaniały układ toru Spa i tak może dostarczyć dobrego widowiska, ale Pirelli tym razem nie pomaga. Według mnie trochę dali pupy z tym wyborem; miękka i średnia chyba byłyby lepsze.
Przejdź do wpisu Opony pozwolą kierowcom wykorzystać Spa
23.08.2012 20:36
0
No i gitara. Na takich, klasycznych torach powinna gościć Formuła 1.
Przejdź do wpisu Testy na Magny-Cours potwierdzone
12.08.2012 13:43
0
buu, a dlaczego ten pan jedzie po starej partii toru? :[
Przejdź do wpisu Bułgaria bliska podpisania kontraktu z FOM
01.08.2012 20:21
0
@4 Blistering na Spa rok temu był spowodowany zbyt dużymi camberami; ci, którzy ustawili je w granicy wytycznych Pirelli nie mieli z tym problemów ;) Ech, oby tylko wspaniała natura Spa i Monzy dostarczyła godnego siebie widowiska, bo oponki tym razem raczej w tym nie pomogą...
Przejdź do wpisu Pirelli przedstawia opony na następne wyścigi
31.07.2012 14:52
0
Im zaczyna odbijać. Na Monzy degradacja jest praktycznie zawsze baardzo niewielka, a w Spa także niezbyt duża. Kurcze, szykują nam się wyścigi po 1 pit stop znowu. Już nie wzięcie na Węgry super miękkiej było poważnym błędem, który przyczynił się do procesji w wyścigu a teraz kolejna zła decyzja... Miękkie i średnie byłyby na Belgię i Włochy najlepszym rozwiązaniem.
Przejdź do wpisu Pirelli przedstawia opony na następne wyścigi
20.07.2012 13:58
0
Dobre zespoły, więc wiedzą, że testy w Abu Zabi nic im nie przyniosą.
Przejdź do wpisu Ferrari i Mercedes będą testować na Magny Cours?
13.07.2012 22:24
0
Fajnie, że wspomniał o wyścigu z 2004 roku, gdyż wtedy faktycznie miał fantastyczną szarżę. Takie rzeczy się pamięta. Co ciekawe, pod koniec wyścigu miał problemy z kaskiem (chyba konkretnie z wizjerem), który poluzował się i Jenson musiał przytrzymywać go sobie ręką na prostych. I pamiętam, że Borowczyk myślał wtedy, że go głowa boli... Ech, Andrzej zawsze był dobrze zorientowany w tym, co się dzieje...
Przejdź do wpisu Button: najbliższe dwa wyścigi kluczowe
06.07.2012 21:36
0
@2 nom, ciekawe, czy to apostrofa do czytelnika, czy do reportera, który robił wywiad :D
Przejdź do wpisu Hamilton:powinniśmy przemyśleć problem opon deszczowych
28.06.2012 12:57
0
Każdy wyścig w Europie to dobry pomysł. Tutaj są prawdziwi kibice! Kierunek na Amerykę jeszcze można zrozumieć, ale kolejne wyścigi w Azji są bez sensu, bo tam ludzie nie mają pojęcia o tym sporcie i tory świecą pustkami. Żółtki już i tak mają za dużo wyścigów...
Przejdź do wpisu Bernie jest w stanie zapłacić za wyścig w Londynie
24.06.2012 17:23
0
@Skoczek130 Dobrze, że pamiętasz sporo faktów, ale chyba za bardzo chcesz zaszpanować ;p. Vergne chyba dostał karę przesunięcia o 5 pozycji na starcie do następnego wyścigu; wydaję się to jednak być niewielką karą w porównaniu do incydentu z Schumacherem w Barcelonie, gdyż Michael raczej nieumyślnie przegapił hamowanie, a Vergne zwyczajnie skręcił w Kovalainena...
Przejdź do wpisu Kierowcy Toro Rosso nie czują się winni
18.06.2012 11:36
0
Mnie bardzo zastanawia, co oni robili tam - jako zespół - 3 lata temu?? Przecież wtedy nie było GP w Kanadzie...
Przejdź do wpisu Sauber znowu obrabowany w Kanadzie
13.06.2012 15:55
0
No tak, Tor w Montrealu jest bardzo fajny, dużo lepszy od wspomnianego Abu Zabi lub Singapuru. Oby tylko nie przesuwali ścian; ten tor stanowi wyzwanie i najlepiej żeby taki pozostał. @2 Dla mnie nowy Silverstone "daje radę", choć mam sentyment do starej pętli. Nowa część w każdym razie nie zepsuła charteru tego toru i wciąż pozostaje on jednym z najlepszych ;).
Przejdź do wpisu Kanada bliska podpisania nowego kontraktu F1
11.06.2012 17:45
0
Ach, szkoda, że Webber miał problemy z silnikiem. Utknął przez to za jadącymi na 1 postój, co popsuło mu wyścig. Inaczej możliwe, że nawiązałby walkę z czołówką i byłoby ciekawiej...
Przejdź do wpisu Vettel: prawidłową strategią były dwa postoje
09.06.2012 21:39
0
piękne ujęcie!! :)
Przejdź do wpisu Fisichella chce pokonać BMW
09.06.2012 14:24
0
Jejku, no i po co blokować? Testy na koniec sezonu prawie niczego nie wnoszą zespołom. A (co chyba najważniejsze) tor w Abu Zabi to absolutnie denny obiekt. Daliby trochę frajdy kierowcom, żeby sobie pojeździli na fajnym torze jakim jest Silverstone. Testy w Mugello bardzo podobały się kierowcom i były ogólnie znakomitym rozwiązaniem; Silverstone też byłoby dużo lepsze od Abu Zabi i zapewne sporo kibiców by się zjawiło. Ale kibice to się dla Berniego nie liczą (mimo że dobrze zarządza finansami...).
Przejdź do wpisu Ecclestone blokuje testy na Silverstone?
02.06.2012 19:07
0
o matko, zrobią nacięcia ku granicy podłogi (takie jak ma m.in. Sauber) i po problemie - kto jest w miarę zorientowany w tym sporcie to wie o co chodzi; no, chyba że to tego też zakazują, ale póki co nikt nie dał tego jasno do zrozumienia
Przejdź do wpisu Red Bull musi usunąć kontrowersyjne dziury
01.06.2012 16:12
0
Schummi wygrał 7 razy w Kanadzie... ;] To, o ile się nie mylę, rekord wygranych jednego kierowcy na jednym torze. W sumie to fajnie by było, gdyby wygrał sobie ósmy raz, chociaż specjalnie się na to nie nastawiam, ale nie mam nic przeciwko temu ;)
Przejdź do wpisu Mercedes nie może doczekać się wyścigu w Montrealu
16.05.2012 12:32
0
Wg mnie opona kwalifikacyjna to zly pomysł, bo w kwalifikacjach bolidy są wystarczająco szybkie na obecnych gumach. Dorzucenie kompletu bardziej miękkich jest z tych dwóch rozwiązań lepsze. A lepiej byłoby gdyby Pirelli zajęło się poprawieniem tempa wyścigowego (przy czym obecny poziom degradacji mógłby pozostać) i zmuszeniem FIA aby dopracowali zasady (a nie opony) przy czerwonej fladze oraz w Q3.
Przejdź do wpisu Pirelli cały czas proponuje opony kwalifikacyjne
15.05.2012 17:38
0
Ja też jestem za powrotem tankowania, bo to mogłoby sprawić, że bolidy będą osiągały dobre czasy. W parze z tym mogłyby iść szybko degradujące się opony, które jednak pozwalałyby wyciągać z bolidu ile się da na chociaż kilku okrążeniach, a nie rozpadałyby się po jednym szybkim.
Przejdź do wpisu Williams: Maldonado zasłużył na miejsce w zespole
14.05.2012 13:01
0
Ani Klien, ani Wurz nie byli raczej uważani za kierowców z najwyższej półki, ale wg mnie byli całkiem solidni. Pamiętam Kliena z przyzwoitej jazdy w Jaguarze i RBR. Wurz karierę w F1 zaczynał bardzo dawno temu; jednak większość spędził w roli kierowcy testowego... Zapadł w pamięć zdobywając podium w GP San Marino 2005, w którym zastępował Montoyę i, co najciekawsze, mówił, że sporo musiał kierować jedną ręką, bo kokpit Montoi był dla niego za mały ;). Z innych pamiętnych sytuacji, to był na pudle w GP Kanady 2007, kiedy to Kubica miał okropny wypadek. Wurz miał wtedy sporo farta, bo gdyby nie 4 czy 5 safety carów, to zapewne nie dojechałby tak wysoko. A Williams uważam, że dobrze zrobił zatrudniając ich, bo obaj mają spore doświadczenie, co przy obecnym składzie kierowców na pewno jest pomocne.
Przejdź do wpisu Klien pomaga Williamsowi
09.05.2012 22:54
0
@ 29 Robiłem to już wiele razy, a teraz podam kilka przykładów (pomijam wyścigi i kwalifikacje deszczowe): Kanada 1.8s, Walencja 1.2s, Wlk. Bryt. 1.2s, Niemcy 2s, Włochy 2.2s, Abu Zabi 1.9s. Duże różnice były w Bahrajnie (ponad 4s) oraz Hiszpanii (też ponad 4s.) - ale tam to akurat zawsze są duże, bo to tor paskudny dla gum. Zatem, jak widać, w suchych warunkach w sezonie 2010 różnice były niezbyt duże. Oczywiście, że na początku wyścigu z pełnym bakiem kręcili powolne kółka, ale przynajmniej mogli cisnąć pod koniec i wychodziły z tego szybkie okrążenia. I ta niemożność naciskania to właśnie główny mankament Pirelli (co prawda jeden z niewielu, ale trochę szkoda).
Przejdź do wpisu Schumacher vs. Pirelli - druga odsłona
09.05.2012 18:01
0
@ 21,27 Kilka słów wyjaśnienia ode mnie. Naturalnie, że bolidy są wolniejsze przez coraz większe restrykcje techniczne. I pisałem, że do szczęścia potrzebne nie są bolidy tak szybkie jak chociażby w 2004. Chodzi mi o to, że pomiędzy czasami z kwalifikacji (a także treningów, gdzie kierowcy dają radę kręcić regularnie szybsze kółka niż w wyścigach i często z niedopracowanymi ustawieniami i na twardszych oponach) a czasami z wyścigów jest przepaść. Racją jest także, że pod koniec wyścigów, kiedy jadą już na oparach, to mają dość zużyte opony. I właśnie z poniekąd z tym wiąże się cały problem, gdyż obecne opony nie pozwalają wyciskać bolidu (bo momentalnie mogą stracić przyczepność) do granic możliwości , a to jest (powinno być) duchem tego sportu! Pirelli, trzeba przyznać, poprawiło widowisko bez dwóch zdań, jednak spowolnili ten sport również bez dwóch zdań. My, kibice, mamy dużo radochy, jednak kierowcy obawiam się, że mniej.
Przejdź do wpisu Schumacher vs. Pirelli - druga odsłona
08.05.2012 20:48
0
@Skoczek130 - pod koniec wyścigów jeżdżą na oparach, więc paliwo pod korek to nie jest argument. Nawet wtedy kręcąc najszybsze kółka podczas wyścigów te czasy są relatywnie słabe. A o silniki też tutaj nie chodzi. Mam nadzieję, że wiesz, iż V8 są od sezonu 2006, a ograniczone do aktualnej liczby obrotów zostały w 2009 i wtedy (a także w 2010) czasy okrążeń były przyzwoite. A umożliwiały to opony, które pozwalały cisnąć i nie bać się, że za moment zupełnie zabraknie przyczepności. Nie mówię, że mają od razu bić rekordy okrążeń z sezonu 2004 (kiedy bolidy były najszybsze w historii), ale jeśli różnica pomiędzy kwalifikacjami a wyścigiem jest 5s w najszybszym okrążeniu to coś jest chyba nie tak i właśnie to Schumacher chce przekazać!
Przejdź do wpisu Schumacher vs. Pirelli - druga odsłona
08.05.2012 18:49
0
Schumacher ma sporo racji, bo to jest w pewnym stopniu żałosne, że czasy (najszybszych) okrążeń w wyścigach są gdzieś po 5s słabsze od kwalifikacji i na większości torów po nawet 7-8s od rekordów sprzed nie tak dawna. i żal mi kierowców, którzy muszą wlec się tym spacerowym tempem. Pirelli powinno zrobić opony generalnie szybsze w przekroju całego stintu, ale poziom zużycia mógłby pozostać podobny jak teraz, aby widowisko było dobre a tempo też godne Formuły 1.
Przejdź do wpisu Schumacher vs. Pirelli - druga odsłona
03.05.2012 15:58
0
zgadzam się z przedmówcami! zupełnie nie rozumiem narzekań na ten tor; do testów może i są nieco lepsze obiekty, ale Mugello to tor podobny w charakterystyce m.in. do Silverstone, Spa czy Suzuki i daje bardzo dobre możliwości, aby się na nie przygotować dodatkowo jest wspaniały do jazdy (nawet w grach), co właśnie potwierdzają kierowcy; doskonale rozumiem Webbera, który szczerze wyraził swoje zdanie, bo takie Abu Zabi to faktycznie beznamiętne lotnisko i fajnie, że najlepsi kierowcy świata mogą sobie poszaleć na fajnym torze, a nie tylko toczyć się w procesjach jak we wspomnianym Abu Zabi :)
Przejdź do wpisu Pietrow: Mugello nie jest bezpieczne dla F1
30.04.2012 16:50
0
całkiem fajna akcja, mimo że droga, ale dla bogaczy z zachodu 15 euro to grosze; dobrze, że taki zespół wspiera leczenie trudnych urazów pamiętam jak to zrobili 5 lat temu - mieli wtedy dobrą promocję zespołu, a wtedy utytułowani nie byli i zdecydowanie wyszło im to na dobre; teraz promocji już nie potrzebują, więc to dobrze, że cos takiego organizują GP Wielkiej Brytanii 2007 to ogólnie fajny wyścig był (co prawda nie to co teraz z DRS i oponami Pirelli, ale mimo wszystko ciekawy), a przez akcję ze zdjęciami jeszcze lepiej zapadł w pamięć ech, jak ten czas leci
Przejdź do wpisu Red Bull powtarza akcję z 2007 roku
25.03.2012 15:51
0
@ 3. naturalnie, masz rację, ale obecny Sauber w bardzo dużym stopniu bazuje przecież na tamtym zespole, choć w statystykach liczeni są osobno ;)
Przejdź do wpisu Perez: zwycięstwo było w zasięgu
25.03.2012 15:43
0
wydaje mi się, że Perez zdobył pierwsze podium dla Saubera od GP Brazylii 2009, kiedy to Kubica był drugi :) także gratulacje, ładnie chłopak pojechał
Przejdź do wpisu Perez: zwycięstwo było w zasięgu
17.01.2012 17:17
0
do samego Senny nic nie mam i nie twierdzę, że jest złym kierowcą, ale zatrudnianie jego do spółki z Maldonado to wg mnie idiotyzm kiedyś nawet lubiłem Williamsa, ale przez ich obecną politykę właściwie straciłem szacunek... niech mają jeszcze jeden sezon taki jak 2011 i wtedy może ktoś odpowiedzialny za kwestię kierowców pójdzie po rozum do głowy
Przejdź do wpisu Wywiad z Bruno Senną
19.12.2011 22:22
0
mówcie co chcecie, ale mi się taki news podoba; teraz kiedy bardzo niewiele się dzieje w F1 miło jest przeczytać coś takiego ;) gdyby to było podczas weekendu wyścigowego, uznałbym ten news za spam, ale teraz fajnie było przeczytać Webber i Alonso to fajni goście i cieszę się, że umieją pożartować oraz że są między nimi dobre stosunki :)
Przejdź do wpisu Alonso także ma dobre poczucie humoru
30.10.2011 12:37
0
ja nie mogę, kolejny tor do bani prawie nic się nie dzieje, zakręty w ogóle niepozwalające się zbliżyć, wszędzie syf i brud... jak dla mnie to mogą zaprzestać tam jeździć, bo to kolejny tor, który nie niesie niemal żadnej wartości sportowej Tilke to naprawdę jest idiotą w pewnym wymiarze, bo co następny tor to gorszy
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa pierwsze GP Indii
26.07.2011 15:03
0
ajajajaj... na Hungaroringu można by zrobić 2 strefy DRS - druga pomiędzy 1. i 2. zakrętem; co prawda tamta prosta jest króciutka ale jeśli ktoś doszedłby blisko do kogoś na głównej prostej to miałby dużo większe szanse wyprzedzić go pomiędzy tymi zakrętami, bo jak sami kierowcy mówili, DRS poprawia też przyspieszenie
Przejdź do wpisu FIA potwierdza strefę DRS na Hungaroring
25.07.2011 12:24
0
najlepiej wywalić oba hiszpańskie tory, bo nie prezentują one niemal żadnej wartości sportowej, gdyż prawie nic się tam nie dzieje... :/ a odnośnie Spa, to jest to faktycznie jeden z najlepszych torów do oglądania (jeśli nie najlepszy); Magny-Cours (lub np. Paul Ricard) to też bardzo fajne tory i lubiane przez kierowców ale nie chciałbym aby GP Francji odbyła się kosztem Belgii, bo wyścigi na Spa są niepowtarzalne ;)
Przejdź do wpisu Ecclestone negocjuje z Barceloną i Walencją
18.07.2011 15:27
0
Webber, mówiąc o tym torze, przypomina swoje pierwsze zwycięstwo, ale na uwagę zasługuje także jego trzecie miejsce w 2007 roku, które zdobył w trudnych warunkach i przy odrobinie szczęścia ;) swoją drogą było to jego drugie podium w karierze
Przejdź do wpisu Vettel czeka na domowy wyścig
16.07.2011 18:16
0
@ 5. unliked_boy oj tak, to był wyścig! chyba go nie zapomnę ;] swoją drogą to miło, że są osoby, które pamiętają tamte czasy ;)
Przejdź do wpisu Hamilton ostrożny przed powrotem na Nürburgring
12.06.2011 23:41
0
PIĘKNY WYŚCIG tylko szkoda mi Schumachera, Massy i Webbera Sch jechał i tak lepiej niż pozwalał bolid, Massa walnął w ścianę przez gópka z HRT a Webbera najpierw dotknął Hamilton a potem trochę zawalili mu strategię, bo utknął za wolniejszymi no ale cóż - dobrze, że nie wygrał Vettel i że emocji było co niemiara ;)
Przejdź do wpisu Button wydarł zwycięstwo Vettelowi w Kanadzie
12.06.2011 23:37
0
Lauda ma rację, Hamilton przesadza; widać wciąż ma problemy natury psychologicznej. Już nawet Vettel ma lepszą głowę teraz...
Przejdź do wpisu Lauda: przez Hamiltona może ktoś zginąć
11.06.2011 22:13
0
Trzeba przyznać, że szybko sobie dzisiaj pojeździli. Mam jednak wrażenie, że DRS daje zbyt dużo (na tym torze myślę, że nie mniej niż 1,5s) i przez to czasy są takie dobre. Poza tym Pirelki radzą sobie w Kanadzie chyba nawet lepiej niż ubiegłoroczne Bridgestone'y. Przypomina mi się sezon 2004, kiedy to Ralf Schumacher pojechał w qualu 1:12.275 (i to z pewną porcją paliwa), czyli ponad 0,7s szybciej niż dzisiaj Vettel ;). Ech, to były czasy; bez niepotrzebnych nowinek a i tak wspaniałe... ;]
Przejdź do wpisu Vettel nie dał się pokonać w kwalifikacjach
07.06.2011 15:50
0
"byliśmy w stanie ustanowić najszybsze w historii okrążenie kwalifikacyjne w Monako" KŁAMSTWO!! Vettel pojechał 1:13,556, a Raikkonen w sezonie 2006 pojechał w q2 1:13.532, więc albo Hembery coś przeoczył, albo próbuje zrobić ludzi w balona...
Przejdź do wpisu Pirelli spodziewa się większej liczby pit stopów
22.05.2011 15:57
0
i niech teraz ktoś jeszcze powie, że Red Bull nie faworyzuje Vettela; strategią zepsuli Webberowi wyścig, a Vettel miał bardzo dobrą i jechał jak chciał
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa po raz czwarty w sezonie
08.05.2011 17:23
0
nie spodziewałem się po Schumim, że weźmie winę z kolizji z Pietrowem na siebie o_O wg mnie obaj byli tak samo winni, no ale skoro Michael mówi, że to jego błąd, to niech mu będzie
Przejdź do wpisu Problemy Rosberga z oponami
08.05.2011 16:32
0
kurczę, znowu Vettel... :/ zadziwiające, że w tym sezonie nie popełnią błędów; jednak przez całe wyścigi nikt go nie naciska, więc może w tym sęk żeby z nim wygrać, ktoś musi od początku go naciskać lub odjechać na starcie ale z tym może byc problem
Przejdź do wpisu Cztery postoje i wygrana Vettela