sydemon
Ostatnia aktywność
avatar
sydemon

17.08.2011 21:23

0

1. H@ck3r, co zrobił Alonso w 2008r?

avatar
sydemon

11.08.2011 18:23

0

Bezsens. Jaki to ma cel? Poprawa czasów w kwalifikacjach nie wniesie niczego do widowiska a jedynie podniesie koszty. Jestem przekonany, że zespoły się na to nie zgodzą.

avatar
sydemon

30.07.2011 23:09

0

39. krzysiek000, oglądałeś w ogóle w tym czasie wyścigi? Wydaje mi się, że tylko statystyki przeglądnąłeś... Wyjaśnię Ci na czym polegała różnica między Kubicą a Heidfeldem. Heidfeld miał około 40 wyścigów pod rząd w których dojechał do mety. Kubica natomiast ciągle miał jakieś awarie, wjazdy ala Nakajima, pechowe SC itp. Heidfeld notorycznie miał farta, w wyniku czego osiągnął te 6 podiów. Podia Kubicy w większej mierze były wynikiem dobrej jazdy.

Przejdź do wpisu Słabe Renault

avatar
sydemon

30.07.2011 17:21

0

A nie tak dawno Heidfeld zapowiadał walkę z Alonso w klasyfikacji generalnej

Przejdź do wpisu Słabe Renault

avatar
sydemon

28.07.2011 20:23

0

W drugim akapicie powinna być liczba 21 ;)

avatar
sydemon

27.07.2011 14:39

0

Z pewnością będzie o tym mówił w ten weekend.

avatar
sydemon

27.07.2011 13:24

0

Do obrońców polskich komentatorów: Oglądnijcie transmisje MotoGP na sport klubie i nie mówcie, że nie da się w Polsce zrobić dobrej relacji.

avatar
sydemon

26.07.2011 19:23

0

2. Ferrari150, ale za to fizjoterapeuta Vettela mówi po chińsku i nauczył go kilku słów.

avatar
sydemon

26.07.2011 16:14

0

13. cizemkaszczecin, koniec sierpnia lub wrzesień powiadasz? Z tego co się wypowiadają ludzie związani z Kubica możliwy jest co najwyżej ostatni wyścig.

Przejdź do wpisu Heidfeld na wylocie?

avatar
sydemon

26.07.2011 16:06

0

10. belzebub, racja, mistrzowie GP2 zawsze później w F1 niczego nie pokazali, np Hamilton i Rosberg.

Przejdź do wpisu Heidfeld na wylocie?

avatar
sydemon

26.07.2011 15:32

0

4. raf110, skąd wiesz, że się nie nadaje? Gorszy niż Heidfeld nie będzie. To jest pewne. Dzięki niemu Kubica wygrał? Być może. Szkoda tylko, że wypomina to po dziś dzień (i pewnie tak już zostanie do końca jego dni).

Przejdź do wpisu Heidfeld na wylocie?

avatar
sydemon

25.07.2011 14:01

0

3. adazn, to się nazywa public relations.

avatar
sydemon

24.07.2011 17:53

0

1. Master666, patrząc na charakterystykę hungaroringu to raczej będzie dublet red bulla.

avatar
sydemon

23.07.2011 21:10

0

2. beltzaboob, skoro tutaj bardziej liczą się umiejętności to już wiem dlaczego Webber zdobył P1 :D

avatar
sydemon

23.07.2011 21:05

0

Testowanie mieszanki paliwowej dla RBR?? Nie sądzę. Po pierwsze, różne silniki. Po drugie, akurat to można w 100% testować w warunkach laboratoryjnych.

avatar
sydemon

19.07.2011 19:32

0

Wolałbyś P17 i 2 świeże komplety niż P18 z 3 kompletami?? Ja jednak wybrałbym to drugie. Na starcie P17 i P18 to żadna różnica a w przypadku opon jest ona spora.

avatar
sydemon

19.07.2011 18:52

0

Ostatnie dwa zdania mnie zabiły hahahaha

avatar
sydemon

15.07.2011 10:29

0

17. carrera996, przekaz twojego postu odczytałem w 100%. Brzmi on tak: "carrera996 nie ma pojęcia o czym pisze". "Wystarczyłoby, aby określić, że gazy wylotowe mają być odprowadzone w kierunku tyłu bolidu, nie ważne na jakiej wysokości, ważne że nie w bok i nie do przodu." - tylko LRGP miał wydech skierowany ku przodowi a pozostali mają wydech do tyłu (LRGP będzie testować za tydzień nowy wydech). Dodatkowo w tym sezonie jest dowolny kierunek i miejsce odprowadzania gazów wydechowych. Kontrowersje budzi jedynie czas w którym są one produkowane. "Z drugiej strony tą decyzją o powrocie FIA się tylko ośmieszyła, mogli się zastanowić 2 tygodnie dłużej i nie zakazali by stosowania dmuchanych dyfuzorów." - decyzja o zakazie była podjęta kilka tygodni wcześniej a nie jak wg ciebie, czyli z dnia na dzień. Oczywiście jak już pisałem kontrowersje nie dotyczą dmuchania dyfuzora. I kto tu jest za chudy w uszach?

avatar
sydemon

14.07.2011 17:51

0

3. carrera996, mam radę dla Ciebie. Najpierw się zorientuj w sprawie a potem komentuj.

avatar
sydemon

12.07.2011 12:08

0

1. ivaneh, jego słowa były źle przetłumaczone na polski. Przeczytaj oryginalny tekst...

avatar
sydemon

11.07.2011 22:38

0

9. athelas, red bull ustawienia pod deszcz?? Nie wydaje mi sie. Przy zmianie opon chyba nawet nachylenia przedniego skrzydła nie zmieniali.

Przejdź do wpisu Ferrari zachowuje zimną krew

avatar
sydemon

11.07.2011 12:35

0

Patrząc na to w jaki sposób Webber atakował Vettela nie rozumiem dlaczego Horner ma jakieś pretensje. W pewnym momencie przed zakrętem Copse Webber wchodził na wewnętrzną i gdyby nie zwolnił byłaby kolizja. Podejrzewam, że 80-90% kierowców wciskałaby się tam do końca i byłoby po zawodach.

avatar
sydemon

10.07.2011 09:17

0

40. lechart, aktualnie jeżdżących powiadasz... Chyba przespałeś pół roku...

avatar
sydemon

09.07.2011 11:49

0

2. Ilona, przynajmniej wróciło to do względnej normy.

avatar
sydemon

07.07.2011 09:30

0

7. Kazik O ile mi wiadomo to do testów nie mogą brać bolidów z zeszłego sezonu, więc mogliby wziąć co najwyżej BMW.

avatar
sydemon

29.06.2011 19:32

0

3. robocop45 Zrobił to w Barcelonie i jak się to skończyło?? Dla przypomnienia - były tam te same opony, które mają być w Anglii.

avatar
sydemon

25.06.2011 10:12

0

2. blochu masz jakies problemy ? To jest twoj sposob na niska samoocene czy co ? Nie umiesz logicznie myśleć to obrzucasz błotem innych ? Staje ci od tego? Schowaj sie z tymi swoimi .... nawet nie wiem czym bo ani komentarz jakies bzdety!!!! Akurat te statystyki, jak wspomniał mateq, czasem się przydają i są ciekawym dodatkiem do wiadomości. Sam nie potrafisz nic konstruktywnego wymyślić więc rzucasz się na kogoś kto robi coś nieszablonowego.

avatar
sydemon

23.06.2011 15:47

0

Haziaj, różnicę między kierowcami rajdowymi a wyścigowymi można porównać do różnicy między bramkarzami a piłkarzami z pola. Jedni nabierają doświadczenia i są coraz lepsi a straty natury fizycznej nie dolegają w takim stopniu jak tym drugim.

Przejdź do wpisu Trulli może odejść

avatar
sydemon

11.06.2011 07:07

0

Zastanawia mnie jedno: jaki jest sens zatrudniania kierowcy rezerwowego, którego nie będzie obecnego podczas wyścigu?? Toż w takim przypadku powinni zrobić to jak chociażby lrgp, czyli zatrudnić 100 takich kierowców i problem znika...

avatar
sydemon

07.06.2011 14:06

0

2. Konik_mekr, podobne silniki już były w f1.

avatar
sydemon

07.06.2011 10:16

0

2. kam39, to był sarkazm ze strony dziarmola...

avatar
sydemon

26.05.2011 21:09

0

6. gerber, mistrzostwo;)

avatar
sydemon

25.05.2011 14:28

0

2. LunarEclipse2, nie wiem czy dobrze pamiętam ale z pierwszym którego wyprzedził dopiero po kilku okrążeniach...

avatar
sydemon

24.05.2011 08:28

0

jurcek, w tym sezonie też każdy ma pełny bak... Jeśli w poprzednim sezonie problem miał jeden kierowca to teraz przy mniejszej sile dociskającej z tyłu takich problemów najprawdopodobniej miałoby więcej kierowców. Poza tym to nie pierwszy taki przypadek w F1. Kilka lat temu pamiętam że z tunelu sam Schumacher wyjechał z urwanym kołem (nie pamiętam dokładnej przyczyny, ale chyba po prostu uderzył w ścianę). Już widzę co zrobiłby chociażby Maldonado z pełnym bakiem i użytym DRS...

avatar
sydemon

29.04.2011 11:04

0

5. pjc Sądzę, że jednak na walkę z Ferrari.

avatar
sydemon

24.03.2011 10:38

0

4. athelas, odpowiedź brzmi - nie. Uwarzasz, że w Niemczech lub gdziekolwiek indziej śmieją się z Hulkenberga, że jest testowym w FI? Przypomnę Ci tylko, że zdobył tyle samo PP co Kubica a startował tylko sezon. 3. Kojag, co z tego, że grosze. Choćby był to 1 eurocent to i tak wolałbym go przeznaczyć na ofiary. Yamamoto biedny nie jest, więc stać go na kupienie sobie biletu na GP. Piszesz, że to wywołuje uśmiech?? Co niby takiego w tym śmiesznego?? Słaby zawodnik kupuje sobie miejsce zawodnika rezerwowego w najgorszym zespole podczas gdy w jego ojczyźnie dzieją się takie rzeczy. Dla mnie to żenujące a nie śmieszne.

avatar
sydemon

23.03.2011 11:42

0

Z całym szacunkiem Sakonie, ale jeśli chcesz pomóc to powiedz sponsorom, żeby kasę wpłacili na rzecz ofiar a nie płacili za Twoje oglądanie wyścigów z boksu.

avatar
sydemon

17.03.2011 13:06

0

10. RoyalFlesh F1, od 2013 bedziesz slyszal na polsacie juz tylko kochanskiego i borowczyka. Fajnie, nie?

avatar
sydemon

17.03.2011 12:08

0

dokładnie to samo chciałem napisać co atomic...

avatar
sydemon

11.03.2011 11:22

0

11. kam39, ja bym nie powiedział, że działanie "jest praktycznie takie samo". Uruchamianie systemu jest również inne (bardziej absorbujące kierowcę).

Przejdź do wpisu Kierowcy chcą zmian

avatar
sydemon

11.03.2011 10:47

0

6. athelas, gdyby mogli używać kiedy chcą to przycisk by był wciśnięty przez prawie cały tor. Zwalniany byłby tylko na szybkie zakręty. Bezsens.

Przejdź do wpisu Kierowcy chcą zmian

avatar
sydemon

11.03.2011 10:19

0

3. kam39, chyba nie wiesz o czym piszesz...

Przejdź do wpisu Kierowcy chcą zmian

avatar
sydemon

10.03.2011 10:21

0

@5. marcinnn, np. HRT może wyjechać z Pit lane zdublowany zaraz za RBR albo safety car wyjedzie w odpowiednim momencie. Jest kilka takich możliwości.

avatar
sydemon

23.09.2010 16:43

0

3. cizemkaszczecin Szumii dalej będzie jeździł w mercedesie. Zgodzę się jednak ze stwierdzeniem, że renault i merc są tak samo zainteresowani. Oba te zespoły nie są w ogóle nim zainteresowane. Sutil nie zmieni zespołu.

avatar
sydemon

22.09.2010 13:58

0

Myślę, że obecny bolid F1 Lotusa mógłby z powodzeniem walczyć o punkty w GP2 :D

avatar
sydemon

16.09.2010 14:37

0

hamilton i vettel z jednym zespole... Już nie mogę się doczekać tych awantur:D

avatar
sydemon

14.09.2010 16:44

0

Nawet Jordana wam się udało sfotografować ;)

Przejdź do wpisu 10 pytań do Lucasa di Grassi

avatar
sydemon

09.09.2010 20:02

0

8. Polak477, Sebie chodziło o to, że jak kierowcy są w bolidach to im głowy wszystkim tak samo "wystają".

avatar
sydemon

06.09.2010 16:34

0

2. el_diablo, f-duct nie daje takich dużych efektów na Monzy jak chociażby w Spa.

avatar
sydemon

03.09.2010 07:16

0

5. Snpr9 - bolid ma 5m a massa ma linie startu prawie w polowie bolidu

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu