komentarze
  • 93. Jarcol
    • 2010-03-14 20:06:58
    • *.net.euron.pl

    Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Widać że bolid nie jest taki zły jak co niektórzy przed sezonem krakali. Więc pozostaje tylko czekać na następne GP no i na kolejne poprawki do R30. Może na podium to i za mało ale na pozycje w drugiej połowie pierwszej dziesiątki myślę że Renault stać.

  • 94. ris
    • 2010-03-14 20:09:39
    • *.150.86.238

    93. Jarcol - też mi pocieszenie " druga połowa pierwszej dziesiątki" Pudło albo nic !

  • 95. kierowca
    • 2010-03-14 20:11:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ris,
    widac ze mozna celowac w pudło. mysle ze KUB zdaje sobie z tego sprawe, ale kluczem są kwalifikacje. tam trzeba walczyc, a potem w wyscigu bronic.

  • 96. biter1
    • 2010-03-14 20:12:35
    • *.238.201.25

    ris - mina taty zawsze jest szelmowska, on zawsze ma tak pokrzywiona twarz a nic z tego nie wynika, jak musiał odpowiadać na słabą formę bmw to też się szelmowsko uśmiechał. Mysle że Reno zrobiło krok n przód w sosunku do ubiegłego roku i teraz to czego potrzebuje to dobry kierunek rozwoju i gonienie czołówki. Wiliams tak się chwalił że będzie kosił i co?

  • 97. Jarcol
    • 2010-03-14 20:13:42
    • *.net.euron.pl

    Nie wszystko na raz. W zeszłym sezonie Renówka kiepsko sobie radziła więc daj im trochę czasu na dopracowanie bolidu. Oni wiedzą jak zrobić szybki bolid i myślę że prędzej czy później wrócą do czołówki. Ale nie sądzę żeby to było już w tym cyklu GP. Choć bardzo bym tego chciał :)

  • 98. darecky3
    • 2010-03-14 20:18:02
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    no coz, pech to pech, dobra postawa do konca wyscigu ale pieknej walki to raczej nie bylo. Spacerowe omijanie bezbronnych ochlapow no i jeszcze w dodatku same awarie "tych desperacko walczacych chyba z samochodem", zadecydowalo o 11 pozycji Kubicy. Poza tym wyscig mega nudny. Q3 i wiemy kto wygrywa na drugi dzien. Nie bedzie innych strategii jak na 1 pit stop. W kazdym wyscigu mozliwa walka na 5 okrazen.otem trzeba dbac o opony. Jak na Bahrain to gratulacje pieknej inauguracji zwolennikow karawanu...._)

  • 99. Kornik
    • 2010-03-14 20:19:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Będzie dobrze. Renault ma duże możliwości i można patrzeć z optymizmem na Australie. Co do Alonso to wydaje mi sie że ten sezon to będzie teatr jednego aktora.

  • 100. Jarcol
    • 2010-03-14 20:24:46
    • *.net.euron.pl

    Jak nie ma gdzie wyprzedzać to nie ma widowiska, a jeden zakręt na torze to chyba za mało.

  • 101. ris
    • 2010-03-14 20:30:35
    • *.150.86.238

    95. kierowca - zgadzam sie kluczem są kwalifikacje i niezwodny bolid.;-))

    96. biter1 - nie ma co porównywać miny taty z dziś i zeszłego roku to dwie różne miny ;-)))))

  • 102. piotrek74
    • 2010-03-14 20:35:36
    • *.51.59.2

    a ja formy Reni tak pięknie nie widzę, po pierwsze potrzebny szybki bolid w Q3 a im brakuje do czołówki,po drugie Robert gonił większość wyścigu (a Ferrari nie ?) i brakowało paliwka na koniec,trzecie zrobił tylko 12 kółek na miękkich które w Q3 dają przewagę(a czołówka więcej-i nie byli na spacerze ) a najważniejsze co do wyprzedzania przez naszego rodzynka patrz<98. darecky3>

  • 103. ris
    • 2010-03-14 20:45:22
    • *.150.86.238

    98. darecky3 - już to powiedziałem tuż po wyścigu ! ! ! Nuda beznadzieja , akcja "wartka" jak w książce telefonicznej mimo, że jst tam dużo postaci . ;-))))

  • 104. MatttyBoi
    • 2010-03-14 20:54:46
    • *.range217-42.btcentralplus.com

    No i byłoby powiedzieć, że Kubica jest dobrym kierowcą i Renault nawet dobry samochód, ale kolizja na pierwszym okrążeniu zniszczony jego rasy. Nie chciałbym winić Sutil, co się stało, ponieważ myślę, że nie widział niczego z powodu dym...
    pozdrowienia z Wielka Brytania

  • 105. Niespokojny
    • 2010-03-14 21:09:00
    • *.tvgawex.pl

    84. ufolb - też tak od razu myślałem, że to tylko plotki, ...kto by się odważył zadzierać z Putinem ?!!! ;-)

  • 106. kierowca
    • 2010-03-14 21:10:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    co wazne,
    zespol renault uwaza ze bolid jest konkurencyjny w stosunku do reszty stawki i czołowych zespołów szczegolnie.

    a to słowa, których KUB dawno nie słyszał.

  • 107. gucioF1
    • 2010-03-14 21:12:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    104. MatttyBoi cheers mate ;)

  • 108. ravek29
    • 2010-03-14 21:26:15
    • *.centertel.pl

    Potrójny dyfuzor w LADZIE chyba jednak zostanie :) bałem się, że mogliby nie zdążyć z przekonstruowaniem podestu do GP w Australii... Ciekaw jestem jeszcze co z przeróbkami silnika... czy FIA da zgodę?

  • 109. pz0
    • 2010-03-14 21:40:50
    • *.1.92.188

    Brak wyprzedzania to raczej wina torów. Tilkodromy właśnie tym się charakteryzują że są bezgranicznie nudne. Walkę mamy tylko na ''starych torach'', których z roku na rok ubywa. Co roku przybywa nam jakiś megawypaśne cudo architektury , które nazywa się torem, ale ścigać się na tym nie da. Przeraża mnie że dochodzą nam Indie i Korea. Zmiany w układzie Bahrajnu wymyślił chyba jakiś psychol co jeszcze F1 nie widział. Dlaczego wszystkie nowe tory są jak wyprasowane, a nie pokrzywione jak SPA?
    W tym roku na tym torze i tak więcej się działo niż w zeszłym. Zakaz tankowania wydaje się pozytywnym posunięciem. Widać że po zmianie opon bolidy dostają niezłego kopa i wtedy rzeczywiście jest szansa na atak, szału jednak jak na razie nie ma. Zobaczymy co się będzie działo na normalnych torach, a nie na wynalazkach Tilkego

  • 110. ris
    • 2010-03-14 21:55:02
    • *.150.86.238

    109. pz0 - jak zburzą wynalazki Tilkego i zaczną robić szerokie tory z wieloma miejscami do wyprzedzania wróca tankowanie to może coś z tego coś będzie, a tak ciśnie mi się na usta kabaret ANI MRU MRU " "daj mi tekst , tekst dajmi " i komentarz Bałtroczyka Nic sie nie dzieje nuda baznadzieja "-:))))))

  • 111. marcin20
    • 2010-03-14 22:33:57
    • *.static.sitel.net.pl

    Całkowicie się zgadzam z Robertem.

  • 112. randalll
    • 2010-03-14 22:49:32
    • *.aster.pl

    A mi się podoba, że w wypowiedziach RK jest więcej optymizmu. Ogólnie sprawia wrażenie jakby odżył. Jak tak sobie teraz przypomnę Dra Mario i "rewelacyjny" system KERS...BRRRRR!!!

  • 113. zenobi29
    • 2010-03-14 23:40:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale i tak dzięki za walkę . Właśnie te punty były na wyciągnięcie ręki.
    Ciekawi mnie , czy w końcówce Robert odpuścił , czy też Rubens miał lepsze tempo ?
    W końcu punkt , to punkt.......A Robert wie coś o tym :-)

  • 114. lechart
    • 2010-03-15 06:23:17
    • *.olsztyn.mm.pl

    Szkoda. Gdyby nie incydent z Webberem, który postawił zasłonę dymną i Sutilem, który nie opanował samochodu, Robert znalazł by się najprawdopodobniej w pierwszej piątce. Widać jednak, że samochód jest konkurencyjny, a to wróży dobrze na przyszłość. .

  • 115. pz0
    • 2010-03-15 06:26:47
    • *.1.92.188

    110. ris - to nie chodzi o szerokość torów, bo ta na nowych torach jest bez zarzutu, chodzi o układ zakrętów. Współczesne bolidy do wyprzedzania potrzebują dłuższej prostej z mocnym dohamowaniem na końcu. A Tilkodromów nie zburzą, za dużo kasy jest w nich utopionej. Na najbliższe kilkadziesiąt lat jesteśmy na nie skazani.

  • 116. zakop
    • 2010-03-15 07:42:03
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Gratulacje dla Kubicy, za awans z 9 pozycji na 11. Tak trzymać, a będzie zerowe konto.

  • 117. nwa
    • 2010-03-15 07:52:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    WIELKIE BRAWA DLA ROBERTA.....pozdro dla fanów F1

  • 118. Sadu1
    • 2010-03-15 10:13:18
    • *.zone7.bethere.co.uk

    takie male pytanko:
    czy jest jakis komentarz sutila na temat tego co zaszlo ?

  • 119. lechart
    • 2010-03-15 11:06:03
    • *.olsztyn.mm.pl

    116. zakop Gdybyś dobrze oglądał wyścig, to byś zobaczył, że awans Kubicy to naprawdę z 21 miejsca na 11. Nic nie zawinił, ale niestety znalazł się w pechowym miejscu. Los tak chciał. I tak jest lepiej niż w zeszłym roku w Australii, gdzie Vettel zabrał mu prawdopodobne zwycięstwo. Kubica pokazał wysoką klasę, a zajeżdżać silnik po 1 punkt, nie było sensu. Musisz przypomnieć sobie, że na sezon jest tylko 8 silników. Opony też zmienił wcześniej niż planowano, Gorzej z Pietrowem. Nie musiał zaliczać prawie każdej tarki na zakręcie. A Kubicy będziesz jeszcze nie raz gratulował.

  • 120. bdrylo
    • 2010-03-15 14:22:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lepszy pech teraz niż później, że zabraknie 1 pkt.

  • 121. pitul
    • 2010-03-15 15:23:34
    • *.dip.t-dialin.net

    a nie myslicie ze teraz formula 1 bedzie bardzo nudna
    bo nie ukrywajmy ze jak na starcie ruszyli tak pojechali by do konca jak by nie problem vetela :)

  • 122. dakob2
    • 2010-03-15 19:04:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Trzeba się cieszyć, że wreszcie Robert Kubica ukończyl pierwszy wyscig w sezonie. Jak dotąd zawsze miał pecha, ale niestwty pech go taak do końca nie opóścił:(

  • 123. przemoziom99
    • 2010-03-15 19:35:00
    • Blokada
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    odwalcie się od andrzeja borowczyka on ubarwia całą relację a jak czegoś nie dostrzeże to każdy ma oczy i widzi więc bez nerwów cieszmy się z nowego sezonu


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo