komentarze
  • 44. Szybki123
    • 2009-05-04 07:24:19
    • *.opera-mini.net

    Ja wieze w Roberta on jest dobry a reszta sama przyjdzie

  • 45. hotshots
    • 2009-05-04 08:21:51
    • *.chello.pl

    Furmanka germańców musi być konkurencyjna i mniej muzealna, bo nie ma gdzie i jak włożyć ich "wunderwaffe" bateryjki (co kasę ma "kosić"w przyszłości)
    ....czyli jest szansa na jakiś postęp - byle Force India wyprzedzić.....

  • 46. Tutankhamun
    • 2009-05-04 09:15:25
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    pz0 obys nie mial racji,(bez urazy) kurcze az mnie mdli ze doktor spieprzyl ostatni sezon Robertowi, jak tak dalej bedzie z BMW to kto zatrudni KUbka? i tu wracam niestety do strategii, i do bolidow....nawet Michal nic wiecej by nie wydusil z BMW. kurcze oby Robertowi sie powiodlo

  • 47. darecky3
    • 2009-05-04 10:25:12
    • *.range86-154.btcentralplus.com

    z tym kopiowaniem to chyba juz sa gotowi...hehe widze nawet pewne zbieznosci. "Regularnie zdobywac punkty". Czyz nie gada wciaz o tym Mallya? Teraz BMW....

  • 48. walerus
    • 2009-05-04 10:39:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    też myslę że to będzie mały klon Red Bulla ale z KERS - dyfuzor może przejściowy i to pewnie za kilka wyścigów....

  • 49. sivshy
    • 2009-05-04 11:39:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @pz0: Mówiąc, że nie może być gorzej, zakładam że w BMW pracują mimo wszystko ludzie na jako takim poziomie i potrafią jako tako wykorzystać spory potencjał zespołu. Oczywiście, wszystko da się spieprzyć, również i ja pamiętam takie bolidy. Tylko zauważ, że w ich przypadku całe konstrukcje były do kitu, bo zwykle były to furmanki składane na szybko, gdzie celem było, aby to to po prostu jechało. BMW pracowało nad swoim bolidem długo, więc zakładam że gorzej już nie będzie. Choć wszystko jest możliwe. Ale bądźmy optymistami ;]

  • 50. purec
    • 2009-05-04 12:20:42
    • *.134.188.40

    @ 19. mirekmiras - dokładnie , BMW to nie wszystko, jest jeszcze WRC i chyba już pora dokopać S. LOEB - owi ;)

  • 51. atomic
    • 2009-05-04 14:16:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    może się okazać ,że nowe pakiety zespołów brylujących w stawce mogą nie tylko nic nie wnieść ale i im zaszkodzić.

  • 52. Raven89
    • 2009-05-04 15:13:13
    • Blokada
    • *.chello.pl

    BMW Power....ade'a sobie wlejcie do baków to może będzie lepiej ;)

  • 53. Raven89
    • 2009-05-04 15:14:00
    • Blokada
    • *.chello.pl

    A tak na serio.Jeśli w Barcelonie nie będzie duuużo lepiej to sezon jest kaput...

  • 54. jawiemwszystko
    • 2009-05-04 15:24:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    34. Dagmara W: gratuluję :)
    A tak wogóle to chyba coś pozytywnie wykrałem, bo podobno istoynie DJ Mallya coś szykuje. Może wielopiętrowy dyfuzor? Albo 10 rzy mocniejszy KERS? Force India do boju. A jeśli nie... Ach do licha :D

  • 55. zawiedziony
    • 2009-05-04 15:43:30
    • Blokada
    • *.pools.arcor-ip.net

    Zapytam z czystej ciekawosci.Skad wy to wszystko wiecie?Z doswiadczenia wiem, ze jesli auto nie bylo sprawne przez pierwsze 2 wyscigi tak pozostalo niesprawne do konca.
    BMW w tym roku to takie Minardi.Pojezdza sobie po tylach.Pozniej przyjdzie nowe kierownictwo bo wywala Marie a kolejny szef nie zatrudni Kubicy.Moze uda mu sie w Renault choc watpie.

  • 56. cartmanix
    • 2009-05-04 16:29:40
    • *.chello.pl

    Może i jestem nowy na stronie ale jedno chciałbym wiedzieć........dlaczego Wy ludzie jak BMW wygrywało wyścigi (bo praktycznie z sezonu na sezon weszli na pudło) to wtedy BMW było cudne i cacy a teraz jak sie zaczelo wallic wszystko to juz jest be???? Tak na dobra sprawe to wszyscy kibicujemy Robertowi a nie BMW wiec nie kumam.BMW ma dbrych fachowcow co pokazali w zeszlym sezonie i nie pozwola sobie na szczanie po butach.To ze cos nie wypalilo moze sie zdarzyc kazdemu a mysle ze jako fani F1 powinniscie wiedziec ze 75% sukcesu to kierowca reszta to strategie i inne pierdoly.Wiec wierzmy w te nasze 75% a reszta bedzie gitezzzzz

  • 57. saint77
    • 2009-05-04 17:26:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @cartmanix: jakby fachowcy z BMW byli tak dobrzy, jak tam sobie piszesz, to by im się bolidy na starcie nie paliły, KERS miałby więcej mocy niż ma, a balans w bolidzie mogliby ustawić perfekcyjnie po jednej sesji treningowej a nie przez pół sezonu się z tym pie......ić.
    Np. jak RedBull lub Brawn.
    Ja nigdy nie byłem fanem BMW ale jestem zagorzałym kibicem Roberta, więc leży mi na sercu jego przyszłość w F1, niekoniecznie z BMW.
    Poza tym sądzę, że 70-80% sukcesu to jednak bolid a pozostałe 20-30% to kierowca, strategia i odpowiednia grupa mechaników, którzy potrafią dobrze umocować wymieniane przednie skrzydło w bolidzie:)

  • 58. elin
    • 2009-05-04 17:53:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tylko dlaczego z góry zakładacie, że zmiany wprowadzone w bolidzie BMW na GP Hiszpanii - nic nie dadzą ... Może lepiej z większym optymizmem, poczekać przynajmniej do kwalifikacji ...

  • 59. Budyn_F1
    • 2009-05-04 17:54:36
    • *.chello.pl

    Jak zwykle perfekcyjni i dobrze przygotowani.

  • 60. dejwnml
    • 2009-05-04 19:20:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW z podwójnym dyfuzorem bedzie??

  • 61. david9
    • 2009-05-04 19:35:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Bm nie zastosuje podwójnego dyfuzora. Będzie sporo zmian w aerodynamice ale dyfuzora nieplanują montowac. Sam nie wiem jak im pójdzie ale na jakies cuda nie licze. Mam nadzieje ze zbliżą sie do czołówki bo jak nie teraz to kiedy ma to nastąpic.

  • 62. kamil b
    • 2009-05-04 19:46:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    BMW jak widać strasznie się miota w tym sezonie i jeżeli się schrzaniło od 1 wyścigu bolid to raczej niestety nie ma co liczyć na metamorfozę w dalszej części .Nie uważacie np. że oni całkowicie się ośmieszają takimi stwierdzeniami "tegoroczny bolid dla Roberta jest z KERSem za ciężki i dlatego nie może być konkurencyjny"- więc pytam,to co oni konstruowali k....... od połowy zeszłego sezonu i zniszczyli przez to końcowy dorobek Kubka i swój ? Nie wiedzieli ile waży i może minimalne ważyć bez utraty wytrzymałości w 2009 r Robert ? Przecież to trąci pospolitą amatorszczyzną. Niestety brak wybitnego konstruktora z wieloletnią praktyką w F1 / patrz R.Brawn,A.Newey/ oraz typowo niemiecki własny konserwatywny sposób rozwiązań, muszą zostać obnarzone przy tak rewolucyjnie zmienionych bolidach w tym roku.Życzę tylko Kubkowi aby umiał w pełni skoncentrowany wyciągnąć z tego auta co się tylko da i mądrze rozegrać przyszły sezon transferowy.

  • 63. jeden
    • 2009-05-04 21:27:11
    • *.ha.tuniv.szczecin.pl

    W Bahrajnie też mogli jechać z zamkniętymi oczami...

  • 64. narya
    • 2009-05-04 21:36:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    63.@jeden - patrząc na jakich pozycjach dojechali, to faktycznie mogło tak być ;-)))

  • 65. kamil7671
    • 2009-05-04 21:46:41
    • Blokada
    • *.tvgawex.pl

    57. saint77- a tu znow pier***isz o tym ze to mechanicy zle zalozyli przednie skrzydlo w Chinach? ile razy trzeba mowic, ze to ROBERT podczas kolizji z Trullim uszkodzil mocowanie przedniego skrzydla dlatego sie potem obsunelo i trzeba bylo je wymienic...ehh...kibice..

  • 66. pz0
    • 2009-05-04 22:14:36
    • *.1.92.40

    Bardzo chciałbym zobaczyć to nowe skrzydło. Ciekawe czy będzie jak w Brawnie kierowało część powietrza sprzed przednich kół na rozdzielacz i deflektor, czy jak w większości zespołów ponad przednie koła. McLaren miał na początku podobne rozwiązanie jak BMW, to znaczy boczne sekcje skrzydła wyrzucały powietrze na zewnątrz kół, a duża część szła bezpośrednio na przednie koła i dawało to olbrzymie opory.

  • 67. jaro m6
    • 2009-05-04 22:35:08
    • *.254.131.65

    kamil7671 co ty sie czepiasz?! Po pierwsze to za drugim razem jakoś im sie udało założyć to skrzydło prawidłowo a po drugie to masz chyba jakiś kompleks.
    ech pseudokibicu

  • 68. pz0
    • 2009-05-04 22:35:25
    • *.1.92.40

    BMW nie zastosuje nowego dyfuzora w modelu F109 bo... bo Albert im wyliczył że się nie opłaca. Wkurza mnie ten zespół i to zaufanie do Alberta. Nie wiem czy właśnie ten najpotężniejszy superkomputer w całej F1 to nie jest największe przekleństwo zespołu. Normalnie załamanie. Może nie sam Albert ale to nieszczęsne oprogramowanie na Alberta.Wypierniczyć złoma i robić ręcznie. U wszystkich się opłaci tylko w jednym BMW nic nie da.Chociaż ta informacja nie jest zbyt pewna bo pochodzi z onestopstrategy.com, a temu serwisowi do końca nie ufam, a na autosport nie ma potwierdzenia.

  • 69. kamil7671
    • 2009-05-04 22:49:31
    • Blokada
    • *.tvgawex.pl

    67. jaro m6- nie ozumiesz po polsku, ze to powiedzial Willy Rampf? on wie wiecej od ciebie, wiec lepiej juz nic nie pisz, bo szkoda i moich rak i twoich...:/

  • 70. Shallan
    • 2009-05-05 00:21:24
    • *.116.35.174

    Jak popatrzeć na zdjęcia BMW F1.08 i F1.09 - praktycznie nie różnią się niczym, oprócz przedniego i tylnego skrzydła. Lekko zmodyfikowali profil kadłuba (stał się bardziej kwadratowy), nic poza tym. Jak widać po osiągach w tym sezonie - chyba nie zmienili nic więcej. Na dzień dzisiejszy - nie wierzę w ten zespół. Mogę uwierzyć, że będą w stanie do końca sezonu zebrać maksymalnie jeszcze 10 punktów.

  • 71. polek1
    • 2009-05-05 08:23:52
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Nie wiem czy to plotka ,ale ponoć BMW ma się wycofać z powodu finansowych z F1.Decezję mają jeszcze dzisiaj ogłosić.Mam nadzieję ze ta informacja się nie sprawdzi

  • 72. morek151
    • 2009-05-05 10:24:18
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    najprawdopodobnbiej bmw juz zostanie w ogonie do konca sezonu, beda taka hondą z zeszłego roku, raz na jakis czas uda im sie zdobyć punkt i koniec. Wiec mozliwe ze bmw naprawde odejdzie po ty sezonie

  • 73. Budda89
    • 2009-05-05 10:39:01
    • *.opera-mini.net

    Na autosport.com piszą że Robert i Nick bez KERS w Barcelonie.

  • 74. cartmanix
    • 2009-05-05 11:53:09
    • *.chello.pl

    57 saint77 moze i masz racje tylko jedno mnie zastanawia a mianowicie co sie sttalo z zespolem ktory moze nie jest mistrzem w konstruowaniu bolidow ale za to w zeszlym sezonie zablysnal( za sprawa Roberta naturalnie) jako 3 na liscie najlepszych????? Przeciez k....to nie Adam Malysz ze sie forme i inne rzeczy gubi podczas przenoszenia sie z punktu A do punktu B. To jest najwyzsza technologia kupa grubych milionow i najwieksze mozgi swiata wiec pytam sie gdzie jest owoc ich pracy sezonu poprzedniego????Wcale bym sie nie zdziwil jakby sie wycofali z F1 bo tak dac dupy za talerz zupy to ja bym sie ze wstydu saplil a juz nie mowie jak bym sie wytlumaczyl z tej kupy kasy wywalonej w bloto. I masz racje najwazniejsze jest to ze nasz Robert nie daje w tym wszystkim dupy i stara sie jak moze i walczy.Choc zaczyna to byc walka z wiatrakami.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo