komentarze
  • 31. Pablo850520
    • 2009-04-23 23:32:28
    • *.alltex.3s.pl

    na f1 znam się średnio. Cóż... znam zasady, intrygują mnie szczegóły, ale nie wiem dokładnie co i jak. Wiem jednak jedno. Jeżeli zespół wraz z kierowcą postanawiają coś zrobić to chyba nie dlatego, aby w konspiracji zniszczyć markę, bo Szwabów ktoś nie lubi... Ludzie wyluzujcie poślady! Weście sobie melise na uspokojenie, albo amol, bo temperatura wrzenia już dawno strzeliła. Jeżeli ktoś dokonuje zmian to widać, że się stara. Czasem wyjdzie to lepiej, czasem gorzej, ale zawsze to postęp. Pozdrawiam

  • 32. Shallan
    • 2009-04-23 23:39:32
    • *.116.35.174

    Chyba doktorowi ktoś z wyższych szczebli wypomniał budżet, który wydali na KERS. W "papierach" było napisane, że zrobią najlepszy KERS, że będą konkurencyjni i zdobędą mistrzostwo. W BMW jest nerwowo, co mnie nie dziwi.

    Pozytywne jest to, że Team sprawia w końcu wrażenie prawdziwego zespołu (przynajmniej w mediach) - ten kryzys chyba ich zjednoczył (prawdopodobnie dostali cynk, że jest bardzo ciężko i "góra" zastanawia się, czy nie zlikwidować teamu). Zobaczymy...

  • 33. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-04-23 23:42:03
    • *.warszawa.supermedia.pl

    30. slkl-z tego co mówili to brali pod uwagę zalegalizowanie dyfuzorów i pracowali nad poprawką dla siebie.Poprawki zapowiadają na Bahrajn. Po 4 wyścigach przegrali sezon? hmmm. A kto go wygrał w takim razie?

    31.Pablo850520-czasem ktoś dokonuje zmiany na oślep bo nie wie co robić. Jednak gdy idzie o koszty rzędu milionów $ to raczej się zastawiają co zrobić aby wygrać. Pomijam oczywiście powody czysto sportowe. Możesz się mało znać ale intuicję masz dobrą

  • 34. rama
    • 2009-04-23 23:47:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli Force India będzie wyżej niź BMW, to sie nie przejmę:p, bo to tak naprawe ma przewage :P. Red Bull nie wzorowal się na modelu z 2008:p... i teraz zbudowal bolid ktory bez tych nowinek jak dyf i Kres jakoś potrafą...Przecież gdbyby nie kolizja z Kubicą,kara w Malezji, to Vettel byłby najgorzej drugi w klasyfikacji:/, ale to tez pokazuje ze jest dobrym kierowcą:)... pozdrawiam

  • 35. Kornik
    • 2009-04-24 00:17:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeszcze nie wiadomo czy KERS bedzie przymusowy w przyszłym sezonie. Już nie raz sie przekonaliśmy że przepisy szybko można zmienić. A co do BMW w tym sezonie to strata jest nie do odrobienia. 1 sek na okrążeniu to nie 0,3 sekundy. Tu nie wystarczy nowy pakiet aero tylko nowy bolid. Na pewno będą walczyć o punkty ale nie o podium chyba że fartem jak Nick w Malezji. Ferrari też może zapomnieć o mistrzostwie chociaż wierze że wskoczą za kilka GP do czołówki jednak oni też wydają sie zagubieni. A rożnica jaka dzieli Ferrari i BMW jest taka że BMW ma słaby bolid a Ferrari słabego szefa i strategie.

  • 36. jarko dnb 85
    • 2009-04-24 04:24:41
    • *.toya.net.pl

    to po zawodach...;(

  • 37. fullbzikaaa
    • 2009-04-24 06:52:41
    • *.chello.pl

    BMW zajęło się KERS-em żeby zwiększyć szybkość bolidu na okrążeniu. Niestety nic nie poprawili w wyważeniu bolidu. Pewnie uznali, że tutaj jakichś wielkich zmian nie trzeba skoro tak dobrze autko prowadziło się w poprzednim sezonie. I dlatego teraz niema różnicy czy Robert jedzie z KERS czy bez. Brown wyciągnął wnioski z poprzedniego sezonu. Widział po bolidzie BMW jak dużo daje dobrze zbalansowany bolid. Każdy pamięta jak Robert walczył z Ferrarką i Mackiem prawie jak równy z równym. Pomimo wolniejszego autka Robert łapał punkty. Brown wstawił podwójny dyfuzor, który dodatkowo poprawia balansik autka i tyle wystarczyło do zdobywania punktów. W Bahrajnie niby są 4 proste i niby można wykorzystać KERS, ale ta dodatkowa moc trwa jedynie 6 sekund. KERS dałby przewagę, gdyby można było go użyć na każdej prostej, a nie tylko na okrążeniu. Czyli jak na razie, to KERS nie ma wielkiego wpływu na poprawę szybkości bolidów. Dobrze wyważone autko, to podstawa. Reszta to dodatki. Robert ma teraz autko, które w zachowaniu podobne jest do człowieka po spożyciu alkoholu. Niech ktoś spróbuje puścić gościa na 1 okrążenie wokół budynku, który wypił flaszkę. Efekt będzie taki sam. Będzie się ślizgał i pewnie na którymś zakręcie zaliczy glebę. Ciężki sezon ma Robert przed sobą. Współczuję Mu szczerze.

  • 38. pz0
    • 2009-04-24 07:44:32
    • *.1.92.40

    29. Kimi Rajdkoniem - troszeczkę zbyt optymistycznie patrzysz na szanse BMW. Piszesz że w Australii BMW prezentowało się dobrze. Dobrze to prezentował się Kubica w bolidzie bez KERS. Wiem że to inny tor, lecz wygląda mi na to że BMW jest teraz zagubione i stara się zrobić na siłę cokolwiek. Wierzysz w sukces, bo zapowiadają małe poprawki aero. Otóż chciałem zauważyć że praktycznie cała konkurencja wprowadza duże, bardzo duże albo olbrzymie poprawki aero. Na jaki dobry wynik można liczyć? BGP, RBR, Toyota od początku są szybsze. 1 sek, a nawet 0,5 dek jest nie do odrobienia bez gigantycznych zmian w bolidzie. ucieszy mnie jeżeli BMW będzie walczyć o punkty, jeżeli solidnie zadomowi się w środku stawki.

  • 39. forceindia16
    • 2009-04-24 08:18:25
    • *.aster.pl

    Robert Kubica tylko dlatego jest ciężki bo jest najwyższy ze wszystkich. A Heidfeld zamiast pomagać Mu tylko przeszkadza.

  • 40. August71
    • 2009-04-24 08:45:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    26. ArMiA I tak trzymać!!!!!

  • 41. fazji
    • 2009-04-24 09:16:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gdzie na necie jest trening

  • 42. Linax
    • 2009-04-24 09:24:57
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    http://adotri.com/Sports.htm

  • 43. ulek
    • 2009-04-24 10:00:03
    • *.chello.pl

    What the fuck, czemu Kubica nie wyjeżdża na tor w Q1?

  • 44. miara131
    • 2009-04-24 10:23:55
    • *.197.88.26.edial.pl

    Pare mocnych dohamowan i kilka dluzszych prostych ! Ja tez widze jakies korzysci dla Roberta w uzyciu KERS ;))

  • 45. walerus
    • 2009-04-24 10:29:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jak zobaczy Truliego to wciśnie przycisk....

  • 46. pz0
    • 2009-04-24 10:33:12
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    43. ulek - bo Q1 będzie jutro...

  • 47. Grigorij89
    • 2009-04-24 10:37:19
    • *.mikolow.net

    Ludzie !!!Kubica 3 w 1 Treningu a Nick 2 !!!

  • 48. skylinedrag
    • 2009-04-24 10:38:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Który było po 1 treningu?

  • 49. radzix
    • 2009-04-24 10:39:22
    • *.ip.netia.com.pl

    grigorij bo na miekkich gumach jechali razem z NH a reszta z tego co mi sie wydaje na twardych... 1 hamilton 2 RK. 3.NH. 4BUTTON..

  • 50. miara131
    • 2009-04-24 10:39:33
    • *.197.88.26.edial.pl

    I co Robert 3 a Nick 2 ;))

  • 51. KiCe
    • 2009-04-24 10:40:14
    • *.rzeszow.mm.pl

    @ 47. i czym sie podniecac? nie wiesz co znaczy super soft ? :/

  • 52. Matic
    • 2009-04-24 10:40:17
    • *.pf.com.pl

    no no Sauber szaleje

  • 53. Grigorij89
    • 2009-04-24 10:43:58
    • *.mikolow.net

    @ 51 jasne że wiem ale trzeba się cieszyć z tego co jest i mieć nadzieję bo to tylko teraz pozostało... a tak nawiasem mówiąc to myślę że puścili ich na softach na przełamanie aby chłopaki odblokowali się psychicznie

  • 54. KiCe
    • 2009-04-24 10:47:20
    • *.rzeszow.mm.pl

    ja mysle ze kazdy ma inny program treningowy po prostu :) oni sie tam nie scigaja za bardzo o czasy... moze zwrociles uwage kiedy HEI majac dobry czas na okrazeniu pomiarowym zaczal rzucac bolidem po calej prostej aby dogrzac pewnie opony :) tutaj chodzi raczej o dane :) Mysle ze po 2 treningu bedzie mozna powiedzec wiecej o zachowaniu supermiekkiej mieszanki kiedy pokreci na nich czasy wiecej bolidow :) narazie jechali sami ;] Pozdrawiam

  • 55. ulek
    • 2009-04-24 10:52:08
    • *.chello.pl

    he he, sorki za Q1 z rozpędu, chwilowo się uspokoiłam wynikami ;)

  • 56. Skoczek130
    • 2009-04-24 10:52:42
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    No oby tylko dawał korzyści. Mam nadzieje, że treningi w Chinach zaprocentują.

  • 57. walerus
    • 2009-04-24 11:04:37
    • *.klingspor.pl

    aaaaa Robert aaaaaa... ;-)

  • 58. Qbus81
    • 2009-04-24 13:47:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    udani tu niektórzy są... już poukładali stawkę... hehe

  • 59. Budyn_F1
    • 2009-04-24 14:39:39
    • *.chello.pl

    Oby mu to pomoglo.

  • 60. melo
    • 2009-04-24 17:49:21
    • *.153.102.202

    przeciez Kubica nie jas wcale taki cięzki, jest wręcz jednym z lzejszych w F1 , Webber jest od Kubicy o 6kg cięższy a redd Bull wcale nie nazeka na jego masę i balans bolidu, z kersem takze nie będą mieli problemu

  • 61. melo
    • 2009-04-24 17:51:28
    • *.153.102.202

    więc o co kaman? autko nie wyszło a na coś trzeba zwalic bo Garmany do błędu się nie przyznają


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo