saperkat
Ostatnia aktywność
avatar
saperkat

29.06.2019 19:40

0

Robert na prostych za słabo wciska pedał gazu.

avatar
saperkat

23.06.2019 18:02

0

Dobra belzebub dla Ciebie zalicze ten wyścig dla RUS i dalej KUB dostaje w rywalizacji do zera.

avatar
saperkat

22.06.2019 20:36

0

belzebub a może tak tendencyjnie po Polsku np "4 sekundy plus" dla ostatniego zespołu rzeby było ruwno ;)

avatar
saperkat

22.06.2019 13:15

0

@11 zwróć uwagę, że Roberta bolid lepiej zachowuje się na wejściu w zakręt a RUS na wyjściu. To widać ewidentnie. Dlatego tworzysz fałszywe teorie o różnicach. Kierowcy mają po prostu różne upodobania co do ustawień. KUB woli pewność na wejściu a RUS trakcję na wyjściu.

Przejdź do wpisu Kubica: to był typowy piątek

avatar
saperkat

22.06.2019 10:12

0

Tyle mówimy o bardzo słabym bolidzie Williamsa. Ale trzeba również zadać pytanie czyja to jest konstrukcja ? Kto przyczynił się najbardziej do kształtu obecnej konstrukcji. Dyrektor techniczny P.LOWE (nieobecny) oraz ekipa z Grove stworzyła bolid na bazie rocznych testów w 2018r. w których brali udział Sirotkin (nieobecny), Stroll (nieobecny) oraz kierowca testowy Robert Kubica. Jestem kibicem F1 od czasów gdy ścigali się Senna i Prost i wiem że jest to bardzo skomplikowany sport i jak to KUB mówi na wyniki zespołu składa się bardzo wiele czynników i nie wszystko zależy od jednej osoby (czynnika). W dalszym ciągu uważam że największym problemem Roberta są opony. Russel ostatnio powiedział perę głupot o barierze językowej. W związku z tym przypuszczam że w wyścigach w Barcelonie i Kanadzie personel techniczny źle zrozumiał wskazówki Kubicy i pomylili "understeering" z "oversteering". Efekt widzieliśmy na własne oczy. Może powinien im rysować uwagi. Przepraszam za niewielki chaos w moich wypocinach ale sytuacja Roberta na prawdę doprowadza mnie do wściekłości.

Przejdź do wpisu Kubica: to był typowy piątek

avatar
saperkat

10.06.2019 01:30

0

KUB ma problem tylko i wyłącznie z oponami. Nie potrafi się z nimi dogadać, wiecznie przegrzewa gumy i to w szczególności tył. To nie jest pierwszy raz kiedy opony popsuły wyścig. Niestety gumy w obecnym F1 pracują dobrze w wąskim zakresie temperatur i KUB nie jest w stanie utrzymać przyzwoitego stanu opon. Z perspektywy czasu Robert ścigał się w F1 gdy najbardziej miękka mieszanka teraz nawet nie jest najtwardszą. Bolidy RUS i KUB są identyczne i Robert nie raz już o tym mówił. Z chwilą kiedy KUB zaczyna cisnąć opony szybko ograniczają jego możliwości. W wyścigach gdzie Robcio wyglądał przyzwoicie można było zauważyć "tymczasowe" zwiększone tempo, jednakże przegrzewające się opony szybko hamują jego poczynania. Popatrzcie na ten weekend. Im cieplej robiło się na torze z każdą sesją tym było gorzej a temperatura ma ogromny wpływ na tempo kwalifikacyjne jak i wyścigowe. Ta sama sytuacja była w Barcelonie. Śmie przypuszczać że obecne problemy Roberta to nie hamulce, jak mówi, tylko opony które pod wpływem temperatury nie trzymają. BTW problem KUB z oponami występował nawet jak ścigał się w BMW i w RENAULT. Podsumowując, poprawa nastąpi jak Robcio zacznie dogadywać się z oponami.

avatar
saperkat

28.04.2019 21:02

0

Tak z innej beczki - kolejny wyścig w Barcelonie, teraz zobaczymy ile poszczególne zespoły wypracowały (poprawiły) od testów przed sezonem. Myślę że Barcelona pokaże faktyczną formę rozwojową w tym sezonie Williamsa.

avatar
saperkat

30.12.2010 16:00

0

Podobno głównym testerem (zamiast manekinów) z ramienia FIA jest Nelson PIKET :)

avatar
saperkat

18.07.2010 14:11

0

W r Factor sobie grali ???

avatar
saperkat

11.03.2010 19:41

0

Ja miałem TV LG 12 lat - tydzień temu kupiłem juz nowy LCD - wiadomo jakiej firmy

avatar
saperkat

11.03.2010 19:36

0

Panisa pamiętam jak wygrał wyścig deszczowy - chyba w GP wielkiej Brytani - wtedy tylko 6 bolidów do mety dojechało - i tylko 6 miejsc było punktowany

avatar
saperkat

11.03.2010 19:26

0

Jacu - popieram

avatar
saperkat

02.03.2010 16:35

0

Stadiony będa !!! Ale oczywiście bedzie brakowało najważniejszego - KIBICÓW

avatar
saperkat

02.03.2010 16:29

0

Ale w reni oszczędzają (kryzys) - kierowca sam zmienia opony - no oczywiście obok kierownik musi być

avatar
saperkat

02.03.2010 16:27

0

W przerwach grywają w BINGO

avatar
saperkat

01.02.2010 23:25

0

Pamietajmy wszyscy że renia od połowy zeszłego sezonu wyjężdżała w GP z dużą ilością paliwa- szczególnie ten blondyn i to nie była tylko taka taktyka. oni spisali szybko tamten sezon na straty i testowali do obecnego sezonu

Przejdź do wpisu Kubica: było dobrze

avatar
saperkat

05.12.2009 09:33

0

Jasne - szanse 50% , pewnie że 50% bo albo wystąpi albo nie to bardzo proste

avatar
saperkat

25.10.2009 17:20

0

na allegro

Przejdź do wpisu Abu Zabi wyprzedane

avatar
saperkat

12.09.2009 16:49

0

5. gucioF1 a co niby miał robic według Ciebie - dalej siedzieć i kibicować VET albo SUT - kazdy na jego miejscu zrobiłby tak samo bo co innego można ?? nie rozumiem niektórych wypowiedzi !!

avatar
saperkat

10.09.2009 20:23

0

BMW tez w zeszłym roku testowali w tunelu 24h/dobe nowy model i faktycznie opływowy to on jest ale masa robi z perełki taczke

Przejdź do wpisu Lola zaprezentowała bolid F1

avatar
saperkat

10.09.2009 09:59

0

No to reanult sie doigrało - tak czy siak nawet jezeli wyjda obronna ręką z tej "afery" to i tak smród pozostanie - oj Robert Robert - biednemu zawsze wiatr w oczy no i trzeba szukac nowego pracodawcy. Przypuszczam jeszcze że Briatore kupe kasy wygrał w zakładach bukmacherskich po zwycięstwie Alonso - hmm a może i Nelson postawił na zwycięstwo Alonso - senior teraz ma kase na nowy zespół :)

avatar
saperkat

03.09.2009 20:01

0

RAI na pewno nie przejdzie do WRC - niedawno oficjalnie powiedział że na pewno będzie w F1 w przyszłym sezonie ;)

avatar
saperkat

29.08.2009 17:15

0

nie można bez konsekwencji :(

avatar
saperkat

29.08.2009 12:37

0

Ja uważam że BMKi będą w Q3 i będą z bardzo małą ilością paliwa aby zająć jak najwyższe miejsca na starcie do jutrzejszego wyścigu.Liczą na fuks i opady deszczu w trakcie wyscigu. Faktem jest że zespół pomaga równiez dla Roberta i Nicka aby się zareklamowali przez swoja jazdę.

avatar
saperkat

10.08.2009 21:06

0

29. Raven89 - Napisałeś Scuderia - dla mniej wtajemniczonych chodzi oczywiście o Ferrari a nie toro rosso

Przejdź do wpisu Renault jest w Walencji

avatar
saperkat

10.08.2009 16:28

0

A tak nawiazując do sezonu 2006 lub 2007 i tam równiez była sytuacja że mechanik nie przykrecił koła ( co ostro skrytykował Alonso) i wtedy kary nie było ?? Przepisy się zmieniły ??

Przejdź do wpisu Renault jest w Walencji

avatar
saperkat

10.08.2009 16:25

0

Dziękuje że jest taka strona jak "F1 Dziel Pasję" - można normalnie i profesjonalnie dowiedziec się co jest grane w środowisku F1 - LUDZIE JAKIE BZBURY WYPISUJĄ NA INTERII I ONET to normalnie mnie głowa boli PS moze troszkę nie w temacie ale musiałem to napisać . PODZIEKOWANIA DLA TWÓRCÓW I EKIPY ZA STRONKI F1 Dziel pasje :))

avatar
saperkat

30.07.2009 16:55

0

Najprawdopodobniej Peugot lub citroen lub inny zespół WRC - to widac juz od dawna że Robert do wyścigów WRC przygotowuje się - on kończy z F1 po tym sezonie

avatar
saperkat

26.04.2009 20:08

0

Ja na Barcelone chyba pierwszy raz nie postawie w typowaniu na nikogo z BMW - szkoda na prawde szkoda - ale dalej jestem sercem z Robertem i BMW

avatar
saperkat

23.04.2009 21:55

0

Panowie i panie - dajcie spokój z tym mistrzostwem - na MASTERA jeszcze przyjdzie czas.

avatar
saperkat

23.04.2009 21:49

0

Dobrze robią - ta decyzja na pewno jest konsultowana również z Robertem - a jak sezon ma iść w niepamięć to po co męczyć się i zdobywać 7 , 8 miejsce bez KERS jak można mieć 12-16 z KERSEM ale dobrze go przeyestować i poprawiać z wyścigu na wyścig. Niestety dyfuzor tu nie ma żadnego znaczenia - to tak jakbyśmy do WSK wstawili silnik od CBR 600 RR i co ?? WSK będzie jechała szybciej ?? Pewnie że nie !!!! Myśle że BMW skupi się w tym sezonie na dopracowaniu systemu KERS - walka o mistrzostwo schodzi na drugi plan. Poza tym nienawidze kibiców "świątecznych" - a jest kilku takich z przedmówców moich. ( Pamiętajcie że Robert był przymierzany do RBR i wszyscy wtedy pisali aby nie przechodził tam i że zmarnuje kariere w w tamtym czasie RBR nie za dobrze jeżdziło - nawet do mety nie dojeżdżali kierowcy RBR-A TERAZ CO MYŚLICIE ŚWIĄTECZNI KIBICE)

avatar
saperkat

18.04.2009 20:35

0

jezeli bedzie padac to moze duzo dziac sie w 1 zakrecie i na 1 okrazeniu i w sumie w takich warunkach dobdze jest jechac jako pierwszy albo na koncu stawki - tylko z tych dwoch punktow mozna "kontrolowac" wszystkich kierowcow

avatar
saperkat

28.03.2009 13:59

0

Spokojnie spokojnie mamy asa w stawce - przecież jedzie Nelsinio a on się czesto rozbija miedzy 20-30 okrążeniem wiec Roberto będzie już po tankowaniu i nawet neutralizacja z dozwolonym tankowaniem jest korzystna dla Roberta. Mam tez cichą nadzieję że Vettel nie odpuści dla bolidów Browna i to Vettel dużo pomoże Robertowi w końcowym sukcesie - myśle że 3 miejsce mamy jak w banku (minimum)

avatar
saperkat

28.03.2009 13:46

0

za 10 wyścigów nie będzie takich problemów

avatar
saperkat

16.09.2008 19:25

0

Ja myśle że ze względu na wiek chodzi mu o kase

avatar
saperkat

09.07.2007 23:28

0

nie wiem czy ktoś kiedyś oglądał F1 na polonii 1 w latach 90-tych. to były wyścigi hill shumi coulthard panis berger i spółka no i oczywiście hakkinen

avatar
saperkat

06.07.2007 19:46

0

program treningowy bmw nie zmienia się od kilku wyścigów. 1) trening jest przygotowaniem bolidu z mniejszą ilością paliwa i "przepracowanymi oponami" (aero)2) trening to nowe opony pod obciążeniem (aero)3) trening przygotowanie bolidu do Q oraz korekta ustawień aero

avatar
saperkat

06.07.2007 19:45

0

program treningowy bmw nie zmienia się od kilku wyścigów. 1) trening jest przygotowaniem bolidu z mniejszą ilością paliwa i "przepracowanymi oponami" (aero)2) trening to nowe opony pod obciążeniem (aero)3) trening przygotowanie bolidu do Q oraz korekta ustawień aero

avatar
saperkat

24.05.2007 16:24

0

nie wiem czy oglądaliście ale słyszałem że Hamilton w drugim treningu miał wypadek i urwał koło i jadąc bez koła wykręcił dopiero drugi czas

avatar
saperkat

18.05.2007 17:31

0

i jeszcze mam do dodania że robert będzie szybszy od Nicka nawet jak będzie miał więcej paliwa w bolidzie bo robert jest o klasę lepszym technicznie kierowcą

avatar
saperkat

18.05.2007 17:28

0

Mówiąc o podium trzeba wziąć pod uwagę dwóch kierowców ( Massa i Alonso ). Oboje będą wakczyli o Pole Position. Mam nadzieje że będą jechać z pierwszej linii w wyścigu. Alonso już sie nie da wypchać z toru i nie odpuści, Massa nie odpuszcza od dwóch wyścigów. Jeżeli tak się to wszystko ułoży to będziemy mieli kraksę na pierwszym zakręcie bo Alonso ma rachunek do wyrównania z massą i nie da się wyprzedzić. W związku z tym dwóch kierowców z czołówki juz nie będzie na pierwszym okrążeniu i robią miejsce na podium dla roberta. NH nawet nie biorę pod uwagę bo połkną go renault'y i red bulle

avatar
saperkat

12.05.2007 21:04

0

Panowie popatrzcie na różnicę czasową pomiędzy RK a NH i zauważycie że jest to tylko 0,136 s. W poprzednich wyścigach Robert zawsze miał więcej paliwa od Nicka ale nie dużo bo na przejechanie 2 lub 3 okrążeń więcej od Nicka. W kwalifikacjach RK również miał więcej paliwa ale tor w Barcelonie jest trudnym techniczni dla kierowców(szczególnie trzeci sektor) a Robert o klasę lepiej radzi sobie w tych warunkach od Nicka.PS- dobrze technicznie jeżdżącymi kierowcami są: Robert Kubica, Fernando Alonso i David Coulthard. ROBERT NA PODIUM( :-0)

Przejdź do wpisu Pole Position znów dla Massy

avatar
saperkat

11.05.2007 18:14

0

tu masz rację jaros ale kubica bardzo ryzykował na nowej szykanie - było widać nadsterowność bolidu

avatar
saperkat

11.05.2007 16:55

0

Robert całą pierwszą sesje jeździł na twardej mieszance dlatego w porównaniu z Nickiem wypadł o klasę lepiej wiem bo oglądałem.

avatar
saperkat

11.05.2007 16:53

0

Robert całą pierwszą sesje jeździł na twardej mieszance dlatego w porównaniu z Nickiem wypadł o klasę lepiej

avatar
saperkat

11.05.2007 16:39

0

robert testował ustawienia bolidu na twardych jak i na miękkich oponach ale przy dużym obciążeniu paliwem.W pierwszej sesji duzo paliwa miał Nick a Robart mało. Jednakże w porównaniu z Nickiem Robert wypadł o klasę lepiej. Wiem bo oglądałem.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu