komentarze
  • 19. Piotre_k
    • 2009-04-14 10:23:55
    • *.50.55.110

    pz0: racja, dziwne sygnały dochodzą z BMW. W końcu Kubica waży ile waży nie od wczoraj. Czyżby przez te pół zeszłego sezonu nie zbudowali najlepszego możliwego bolidu? Teraz jeżeli coś poprawią to w zasadzie w ciemno. Nie ma testów więc nie wiadomo czy zadziała. No i co z Nickiem? Tez dostanie nowy samochód, czy bedzie jeździł starym? Tak czy inaczej mam nadzieję, że uda im się coś poprawić.

  • 20. walerus
    • 2009-04-14 10:30:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Byleby na Barcelonę zdążyli - kurcze mało czytelne teraz te newsy i komentarze...

  • 21. sivshy
    • 2009-04-14 10:51:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie chciałbym siać teorii spiskowych, ale wygląda mi to na sytuację, w której BMW chciało, aby to Heidfeld walczył o najwyższe lokaty, toteż zrobili bolid pod niego, nie myśląc o tym, aby specjalnie odchudzić bolid Robertowi. A gdy okazało się, że nawet bez KERS-u, Robert jedzie go jak chce, nagle się zreflektowali. Chyba z deka za późno... Czy sezon 2008 nie był wystarczającą nauczką, aby wiedzieli, na kogo mają stawiać? Wygląda na to, że jednak nie...

  • 22. freeqstyler
    • 2009-04-14 11:09:27
    • *.opera-mini.net

    Jestem wrogiem teorii spiskowych, ale fakt, dziwne to wszystko...

  • 23. saint77
    • 2009-04-14 11:14:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Spoko, dzisiaj dyfuzory potwierdzą swoją legalność i reszta stawki z BMW na czele będzie mogła pokazać w połowie sezonu na co ich stać. Na odrobienie strat może być jednak za późno, bo z pewnością BrawnGP nie pozostanie w tyle....

  • 24. jareklykos
    • 2009-04-14 11:18:17
    • *.gprs.plus.pl

    no tak lżejszy bolid ciekawe co ,,wyjmą"...

  • 25. walerus
    • 2009-04-14 11:46:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    byleby gaśnica i herbatka została...

  • 26. robtusiek
    • 2009-04-14 12:36:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @sivshy dokładnie o tym samym pomyślałem. Postawili na Nick-a, a tu ZONK, Robert jest znów szybszy, więc trzeba coś zrobić z bolidem aby ktoś mógł wreszcie wygrywać.

  • 27. krz08
    • 2009-04-14 13:05:46
    • *.xdsl.centertel.pl

    szkoda że dopiero na GP Hiszpanii

  • 28. smk
    • 2009-04-14 13:34:17
    • *.satfilm.net.pl

    Mam pytanko :Czy ktoś wie o której kończy się posiedzenie FIA ???O której będzie decyzja w sprawie dyfuzorów???

  • 29. Raven89
    • 2009-04-14 13:40:32
    • Blokada
    • *.chello.pl

    smk: Decyzja ma zostać podana jutro do południa.

  • 30. smk
    • 2009-04-14 13:49:26
    • *.satfilm.net.pl

    Dzięki bardzo!

  • 31. marcinstp
    • 2009-04-14 14:43:37
    • *.chello.pl

    @sivshy masz pewnie rację z tą teorią spiskową. Ja mam tylko nadzieję że Kubica da radę się utrzymać na górze tabeli punktowej, pomimo słabego początku sezonu, a jak już dostanie lepszy (mam nadzieję) bolid - zacznie wygrywać.

  • 32. tom12333
    • 2009-04-14 15:20:40
    • *.piotrowicenet.3s.pl

    tylko tyle że heidfeld też dostanie lżejszy bolid;)
    DECYZJA MA BYĆ ZNANA JUTRO RANO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 33. klaps
    • 2009-04-14 15:32:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wcześnie :>

  • 34. jar188
    • 2009-04-14 15:41:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pytanie: W jaki sposób BMW ma zdobyć mistrzostwo konstruktorów (a to jest u nich priorytetem) robiąc (niektórzy uważają że celowo) bolid pod słabszego z kierowców???? Bo ja tego nie rozumię.

  • 35. sivshy
    • 2009-04-14 16:38:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @jar188: Kto powiedział, że Heidfeld miał być w tym roku słabszy? Przecież wszystkie zmiany regulaminowe miały faworyzować lżejszych kierowców. Poza tym, nowa koncepcja aerodynamiczna wymuszała nadsterowność, którą rzekomo lubił Heidfeld, w przeciwieństwie do Roberta, który wolał podsterowność. Teoretycznie, zrobienie bolidu pod Heidfelda wcale nie byłoby takie głupie, mogło się wydawać przed sezonem...

  • 36. bubba
    • 2009-04-14 16:54:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cóż, BMW najwyraźniej uważa, że Heidfeld jest jednak tym lepszym kierowcą (don`t ask me why), a przynajmniej bardzo chcą w to wierzyć, bo niby czemu robili by pod niego bolid gdyby w pełni zdawali sobie sprawę z talentu Kubicy? Widocznie sukces Kubicy to nie to samo co sukces Heidfelda więc lepiej inwestować w tego drugiego. Chyba, że liczyli że jeszcze uda im się odchudzić Roberta, jak twierdzi wp: "Aby Kubica mógł się cieszyć prawdziwym dopalaczem, schudnąć musi wszystko: on sam, KERS i bolid". Może w BMW myśleli że wystarczy odchudzić tylko kierowcę. Oj, trudno się w tym połapać, a miało już być tak pięknie.

  • 37. bubba
    • 2009-04-14 16:56:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No sivshy coś w tym jest. Ale jakby jednocześnie pomyśleli trochę nad bolidem dla Kubicy, to też by chyba nie zabolało.

  • 38. dziarmol@biss
    • 2009-04-14 18:00:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sivshy 2009-04-14 10:51:46 (Host: *.internetdsl.tpnet.pl) hehehe i kto to mówi no no

  • 39. Qbus81
    • 2009-04-14 20:35:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    i jak tu nie pić?

  • 40. obi216
    • 2009-04-14 21:38:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Siemka - dziarmol@biss , walerus , oraz reszta forumowiczów.......No cóż miałem tego nie pisać , by nie zadrażniać atmosfery . Bardzo czekałem na inaugurację obecnego sezonu ( zresztą jak i wszyscy ) , chociażby ze względu na końcówkę ubiegłorocznego sezonu , jak i szumne zapowiedzi teamu , przed obecnym. Jakie były nasze relacje w trakcie poprzedniego sezonu , a szczególnie niezrozumiała niejednokrotnie dla nas strategia BMW Sauber . I co ?!... A no , cała para poszła w gwizdek ! Nick , który tak szumnie zapowiadał walkę o najwyższe cele , póki co zamiata ogony ....i szczere brawo - za punkty które na dzień dzisiejszy zdobył - tylko pytanie komu ?! Nickowi , zespołowi , czy też opatrzności ?!....... Robert szarpie się i pruje sobie żyły , by wyciągnąć maksa, z nie najszybszego i w bardzo ubogiej wersji bolidu . Jednak pech , któremu również pomógł i zespół ( silnik można był uratować , tylko trzeba słuchać co mówi Robert - bo punkty i tak szlag trafił ) , okrutnie zatrzymuje go w miejscu .... I właśnie , tuż przed rozpoczęciem tego sezonu przeczytałem gdzieś wypowiedź Jeana Alesi >> Jeśli Robert myśli o walce o najwyższe cele , musi natychmiast odejść z BMW , gdyż , to co zespół wyprawiał w końcówce sezonu jest co najmniej dziwne i niezrozumiałe. Praktycznie , absolutnie nie dał wsparcia kierowcy , który liczył się w stawce o najwyższe cele << ......

  • 41. dziarmol@biss
    • 2009-04-14 21:51:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    40. obi216- Witaj @obi czyli co? wracają potwory z ubiegłego sezonu? ech obiecywałem sobie wzorem bardziej obeznanych w tych klockach powstrzymywać się od takich komentarzy ale chyba nie dam rady nie da się uciec przed zmorami a szkoda , fajnie że nie będę sam :-) pozdrawiam @jeremi a Ty gdzie? walerus jak zwykle cięty hehe komentarz :-)

  • 42. obi216
    • 2009-04-14 22:09:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przeczytałem również (przed sezonem ) wypowiedź jednego z dziennikarzy niemieckich , zajmującego się tematyką F1 , który nie ukrywa , że Robert jest o wiele lepszy od Nicka. Co z kolei jest pewnym podrażnieniem ambicji większości kibiców niemieckich. Nie wszystkich , jednak większości. ..Ten subtelny brak aprobaty podziela również pewna część mediów niemieckich , które za wszelką cenę szukają następcy Michaela Schumachera , gdyż wraz z jego odejściem , spadła drastycznie oglądalność F1. Schumi wprawdzie powrócił(pośrednio ) , to jednak oglądalność nie wzrosła. Niby mają tych pięciu kierowców w "jedyne" , to jednak nie to...No może Vettel - jednak jeszcze nie to. BMW obiecywało mistrzostwo , emocje..............Ale dlaczego ten Robert jest lepszy ?! .....I zgrzyt !!.............. He he he dziarmol@biss - te potwory to my ?! Rozumiem he he he .....

  • 43. obi216
    • 2009-04-14 22:10:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    >>jedynce<<

  • 44. jar188
    • 2009-04-15 10:12:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @sivshy, gdyby tak miało być to po co BMW robi lżejszy bolid dla Roberta????? idąc tym tokiem rozumowania wychodzi na to, że BMW przerabia bolid Kubicy po to żeby nie jeździł szybciej od Nicka, a odchudzanie to tylko przykrywka. Prawda jest raczej bardziej prosta, niestety ale BMW nie jest zbyt doświadczonym teamem, nie mają w swojej stajni najlepszych inżynierów, a i ich niemieckie ślepe dążenie do celu bez elastycznego reagowania na bieżące wydarzenia i potrzeby sprawia że robią takie babole jak z bolidem na ten sezon. Samym Heidfeldem mistrza konstruktorów nie da się zdobyć. Z tego co pamiętam to właśnie Robert wolał żeby bolid był nadsterowny. A potwory&spółka niech na razie jeszcze nie wychodzą ;)

  • 45. walerus
    • 2009-04-15 13:07:43
    • *.klingspor.pl

    witam obiego! Myslę że na podstawie zairiwań dyfuzorowatych ten sezon "odpuszczą sobie a jednak ferrari, mcl, renault i BMW - będzie za to szansą dla inyych zespołów - poza FI. Rok 2010 będzie dopiero równorzędną próbą sił - dlatego składy na 2010 nie ulegną drastycznej zmianie - chyba tylko za Barichello ktoś wskoczy i za Fisico. Kubica musi znów uzbroić się w ten swój szyrderczy usmiech i tzw. cierpliwość.....

  • 46. leo_
    • 2009-04-15 21:56:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja walerus myślę, że BMW i Robert będą liczyć się w walce o mistrzostwo. Może jest to zbytni optymizm, ale wydaje się, że z Robertem to BMW aż tak nie odstaje od dyfuzorowców.

  • 47. leo_
    • 2009-04-15 21:59:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A tak sobie też myślę, że KERS w odchudzonym bolidzie + dyfuzor (który zdaje się przez BMW był już testowany), da Kubicy dodatkowo ok. 1 sekundy na okrążeniu.

  • 48. skura28
    • 2009-04-16 12:19:11
    • *.netia.com.pl

    da sobie rade z nimi oni zlapią wkońcu zadyszki nie wytrzymają całego sezonu.

  • 49. skura28
    • 2009-04-16 12:19:43
    • *.netia.com.pl

    pozdr


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo