komentarze
  • 1. mpkaras
    • 2008-10-30 12:40:55
    • *.zep.com.pl

    No Panie kochany, jeśli zrobisz jak mówisz to szacun dla Ciebie

  • 2. Angulo
    • 2008-10-30 13:02:00
    • *.yeo.pl

    No i niech tak zrobi!

  • 3. Shallan
    • 2008-10-30 13:16:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jest gdzie przeprać brudną kasę ;)

  • 4. niza
    • 2008-10-30 13:59:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oooo to niby FI kasy nie ma, ale kare jak coś to zapłacą....

  • 5. unliked_boy
    • 2008-10-30 13:59:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tego człowieka podziwiam:) Prowadzi najsłabszy zespół a stara się jakby miał najlepszy. Niejeden na jego miejscu by już dawno zrezygnował.

  • 6. piotrek74
    • 2008-10-30 14:00:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    płaci i wymaga .Ma rację tylko sam nie wie który zespół będzie lepszy i więcej zaoferuje (z Ferrari chyba nie jest zadowolony ) Myśli że czołowe zespoły dadzą mu wszystko na tacy ?

  • 7. Sister
    • 2008-10-30 14:08:40
    • *.192.66.1

    Tylko, żeby potem nie żałował. W przyszłym roku różnie może być:)

  • 8. walerus
    • 2008-10-30 15:22:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zgadzam się szacun musi być! ma kasę to żąda - taki dziś jest ten świat.....

  • 9. tomaszek f1
    • 2008-10-30 15:40:03
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    no wlasnie ma kasy jak lodu to moze wymieniac silniki jak rekawiczki.. ale nie sadze by mc to dobry wybor..mc ma dobre zawieszenie aeoro i innne elementy ale ich silnik roznie to bywa.. mercedes raczej nie robi mocnych jednostek za to innymi rzeczaminadrabia.. a mallaya chce silnik..sadze ze ferrari to najmocniejsza jednostka

  • 10. Piotre_k
    • 2008-10-30 17:01:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "(...) jaki sens ma posiadanie wspaniałego silnika, wspaniałego systemu KERS, podczas gdy skrzynia biegów jest niepewna?" - typowo biznesowe podejście do tematu. Świadczy o traktowaniu F1 jako narzędzia do osiągnięcia celu, a nie celu samego w sobie. Równie dobrze prywatne zespoły mogłyby nie zatrudniać żadnych inżynierów i konstruktorów - po co ryzykować własne rozwiązania skoro można pójść na gotowe? To zabija ten sport a niestety Max i Bernie zaczęli ostatnio mysleć tymi samymi kategoriami. Ciekawe co by na to powiedzieli Enzo Ferrari, Bruce McLaren, John Cooper, Guy Vandervell i jeszcze paru innych?

  • 11. jakub_l
    • 2008-10-30 17:38:30
    • *.opera-mini.net

    Niech odkupi McL od Ronna to bedzie mial dobry pakiet, silnik, skrzynia, kers i aero.

  • 12. Voight
    • 2008-10-30 20:34:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Enzo też tak zaczynał. Scuderia Ferrari istnieje od '29 a pierwszy bolid wypuścili w '47. Przedtem jeździli na Alfach

  • 13. beam_beer
    • 2008-10-30 20:44:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z aero to niech z NASA gada, a zawieszenie z panem Zenkiem z Polski...
    Co to ma być?
    Bryczka z napisem India Forever?
    Na jaki uj jest potrzebny ranking konstruktorów?
    Teraz to już ranking teamów się nazywa...
    Bo co oni o konstrukcjach wiedzą, a raczej będą wiedzieli za parę lat przy takich pomysłach standaryzacji wszelakiej.
    Już widzę, jak w 2012 roku dzisiejsza F1 nazywała się będzie IKEA F1 najtańsze meble.
    Kasa, kasą ale bez przesady.

  • 14. Piotre_k
    • 2008-10-31 16:10:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Voight: ale wtedy nie było Mistrzostw Świata Konstruktorów

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo