komentarze
  • 1. Rimaro
    • 2022-02-21 19:03:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Na zdjęciach są dwa różne malowania, wiadomo które będzie docelowe?
    Czy Alpine (i w ogóle czy jest to "legalne") może wystawić dwa samochody o różnych malowaniach?

  • 2. hubertusss
    • 2022-02-21 19:04:07
    • *.30.7.100.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Foty znowu przedstawiają co innego niż pokazano na prezentacji. Ale patrząc na auto z prezentacji widać, że jest dość konserwatywne. Bez żadnych fajerwerków. Dość szczupła sylwetka. Choć nie tak jak w Mercedesie. Szkoda, że tyko z boku go pokazali. Trudno ocenić jak wąski naprawdę jest.

  • 3. hubertusss
    • 2022-02-21 19:05:17
    • *.30.7.100.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1 nie patrz na zdjęcia bo pokazali zupełnie co innego. I to w kształcie nie malowaniu.

  • 4. I_am_speed
    • 2022-02-21 19:12:15
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Co do konstrukcji to nie ma się na razie co wypowiadać bo to wróżenie z fusów.
    Fajnie, że trochę różu wróciło do stawki ale kurde kto wpadł na to, że te czerwone wstawki będą dobrze wyglądać, przecież to w ogóle nie gra i psuje całe dosyć fajne malowanie...
    Ciekawe jak to będzie z tym silnikiem Francuzów, szczerze mam nadzieję, że Fernando nie doświadczy znowu "GP2 Engine" ;)

  • 5. hubertusss
    • 2022-02-21 19:12:42
    • *.30.17.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Generalnie widać, że Alpine postawiło na te sama koncepcję co Mercedes. Jak najsmuklejszy samochód w środkowej części i jak najwięcej powietrza ma przejść nad podłogą na górną część wylotu dyfuzora. Wychodzi, ze w zasadzie AM i Ferrari poszły inną drogą reszta jest podobna. I oby się nie sprawdziły zimowe plotki, że dwie ekipy poszły złą drogą.

  • 6. I_am_speed
    • 2022-02-21 19:22:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @5
    A gdzie tu koncepcja Mercedesa? Sekcja sidepodów to skrajne przeciwieństwo tego co pokazał Merc... Wloty powietrza właśnie jak w Ferrari.
    Plotki mają to do siebie, że rzeczywistość je szybko weryfikuje, pożyjemy zobaczymy, już niedługo ;)

  • 7. I_am_speed
    • 2022-02-21 19:28:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1
    Malowanie prawie w całości różowe to "specjalna edycja", w której bolidy wystąpią tylko w dwóch pierwszych GP.

  • 8. Frytek
    • 2022-02-21 19:53:19
    • *.8.247.231.ipv4.supernova.orange.pl

    @1. Rimaro
    Warto przeczytać artykuł zanim wrzucisz komentarz.
    A malowanie całkiem ladne, takie inne, kolorowe

  • 9. Andrzej369
    • 2022-02-21 21:20:53
    • *.mt.pl

    To są już 3 szkoły 'żeberek' czy tam 'skrzeli'.
    - Aston - wielki sidepod, dużo otworów, 1 płaszczyzna
    - Ferrari - duży sidepod, faliste podłoże otworów,
    - Alpine - średni sidepod, 2 rzędy, każdy w innej płaszczyźnie (może na jazdach będzie coś inaczej).

    I tak z analizą trzeba czekać na shakedown'y i testy, a z ocenianiem na 1. i 2. wyscig (Bahrajn to specyficzny tor)

  • 10. berko
    • 2022-02-21 21:24:51
    • *.centertel.pl

    @1. Rimaro
    Przeczytaj najpierw tekst, a później bierz się za pisanie komentarzy.

    Chciałbym żeby to był mistrzowski bolid. Alonso mistrzem w 2022, to byłoby coś fantastycznego.

  • 11. Rimaro
    • 2022-02-21 21:46:36
    • *.play-internet.pl

    @8 Frytek jak pisałem komentarz to nie było jeszcze akapitu o tym malowaniu albo mi przeskoczył jakoś ekran że go pominąłem, bo czytałem cały.
    Tak teraz już wiem, że różowy na 2 pierwsze GP, ale ciekawi mnie, czy jest możliwość by jeden zespół wystawił dwa bolidy w podobnym ale trochę różnym malowaniu, wie ktoś?

  • 12. michal395
    • 2022-02-21 21:47:30
    • *.

    bardzo duży i czysty przepływ powietrza między skrzydłem a zawieszeniem

  • 13. hubertusss
    • 2022-02-22 07:42:21
    • *.17.172.2

    @6 obejrzyj prezentację prawdziwego samochodu zamiast tych grafik to zrozumiesz. Pisałem w @2, że te foty pokazują co innego niż to co pokazali w prezentacji a ty dalej ni w ząb.

  • 14. berko
    • 2022-02-22 07:53:23
    • *.191.187.166.ipv4.supernova.orange.pl

    @11. Rimaro
    Nie ma takiej możliwości z tego co mi wiadomo. Różowe malowanie będzie przez dwa pierwsze wyścigi tylko

  • 15. hubertusss
    • 2022-02-22 09:11:15
    • *.17.172.2

    @9 fajna analiza tylko, że samochód Alpine nie ma żadnych wylotów powietrza w realu. Jego koncepcja bardzo przypomina tę Mercedesa choć nie jest aż tak smukła.

  • 16. jaromlody
    • 2022-02-22 09:46:49
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Mi jakoś to malowanie nie przypadło do gustu. Zeszłoroczne było o wiele lepsze.

  • 17. Bartko
    • 2022-02-22 10:10:16
    • *.icpnet.pl

    Ohydne malowanie . Kurde jak można było tak zepsuć taki piękny samochód ( ostatnie wyścigi i malowanie castrola) kurde ja rozumiem jakieś wstawki tak jak Aston rok temu ale to jest gruba przesada fatalnie to wygląda

  • 18. Andrzej369
    • 2022-02-22 10:22:18
    • *.mt.pl

    @15 W końcu znalazłem jakieś zdjęcie z prezentacji (podczas transmisji nie zdążyłem się przyglądnąć) i auto z prezentacji wydaje się aż zbyt proste. Może to ma być podpucha, że właściwie nie wiadomo co jest prawdziwym autem. Dlatego poczekajmy na dni zdjęciowe i testy...

  • 19. hubertusss
    • 2022-02-22 11:28:11
    • *.17.172.2

    @18 Mercedes też wydaje się prosty. To ma być recepta niektórych zespołów na niski opór aero i przeprowadzenie jak najwięcej powietrza nad podłogą na jej tylną część na wylot dyfuzora od góry.

  • 20. hubertusss
    • 2022-02-22 12:25:08
    • *.17.172.2

    Generalnie są dwie koncepcje.
    Pierwsza Mercedes jako najbardziej ekstremalny szczupły środek z sidepodami. RB, Alpine, McL i AT. Przy czym AT i McL mają te wyloty tunele przy wydechu.
    Druga gdzie najbardziej ekstremalne jest Ferrari. Szerokie sidepody wyloty powietrza na górze. Do tego Alfa, Hass i AM.
    Williams jest takim trochę ewenementem bo ma szeroką górną część nad silnikiem. Coś jak w zeszłym roku Alpine. Ale podłoga i dolna część sidepodów to podobna koncepcja jak w grupie pierwszej.

  • 21. mattimek
    • 2022-02-22 16:25:15
    • *.9.ktmtelekom.pl

    sorry za offtop, ale czy ktoś się orientuje czy będzie jakiś live timing z tych testów?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo